Magistr v módním designu a podnikání
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 21 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Školné pro studenty z Evropské unie a EFTA
Úvod
Deset mimořádných měsíců s učiteli mezinárodního postavení. Jedinečná příležitost učit se přímo od protagonistů. Mistr Raffles Milano: konečně se nad tím někdo zamyslel.
Vedoucí kurzu: Arthur Arbesser, módní návrhář
Arthur se narodil a vyrostl ve Vídni a byl okamžitě fascinován kulturou a historií města, jehož architektonická dynamika a dědictví užitého umění pro něj i dnes zůstává velkým zdrojem inspirace. Na Central Saint Martins College for Art and Design rychle rozvíjí svoji estetiku, podpořenou novými znalostmi londýnské umělecké scény. Ihned po promoci se přestěhoval do Milána a začal pracovat v týmu Giorgio Armani, kde zůstal sedm let. V únoru 2013 zahájil Arthur svou vlastní značku. V roce 2015, při druhém vydání prestižní ceny LVMH, je součástí kruhu sedmi finalistů a v červnu téhož roku se účastní jako hostující designér ve společnosti PITTI Immagine ve Florencii. Kromě své jmenovkové značky Arthur spolupracuje se společnostmi jako Apple, Silhouette Eyewear, HEM a YOOX. Složitá nová výzva při navrhování kostýmů pro Vídeňský novoroční balet 2018 a Státní operu v Berlíně mu dala nový tvůrčí impuls. Dnes je mezinárodně známý jako jeden z nejslibnějších návrhářů, který se vyjadřuje velmi osobním a sofistikovaným stylem, ozdobeným živou grafikou a pečlivým výběrem tkanin, s nimiž jeho siluety vyzdvihují kouzlo smyslné moderny.
Zjistěte „Proč si vybrat Raffles Milano“ a seznamte se s Master in Fashion design & Business s vedoucím kurzu Arthurem Arbesserem.
Proč?
Móda je výchova ke kráse, schopnost vyjadřovat myšlenky a emoce, nejpřímější projev současnosti. Barvy, tvary a materiály v dokonalé harmonii. Je to nejživější forma umění, která žije na lidech, ve skutečném životě. Stejně jako ve skvělé hře je inscenace ve hře svádění zásadní, ale část nemůže obstát jako celek. Aby bylo možné získat zpět stále více stresovaného a pravděpodobně zmateného spotřebitele, je nutné se k látce vrátit důkladnou technickou přípravou.
Student roku
Na konci každého akademického roku RM uděluje nejlepší talent každého ročníku kurzu.
Ocenění se uděluje studentovi, který se pro akademickou kariéru a portfolio vyznamenal hodnocením jak komise interních učitelů, tak komise externích odborníků, která je v tomto případě povolána k posuzování portfolia zaručeného anonymitou.
projekt Učitelé
Učit se přímo od protagonistů znamená osvojovat si nejpokročilejší vize a metody přímo u zdroje. Na rozdíl od tradičních Masters, Raffles Milano Masters přinášejí znalosti do třídy díky 10 profesionálům na špičce trhu, kteří se během deseti měsíců ve třídě střídají.
Každý profesionál stráví se studenty měsíc. 8 měsíců po dobu 4 týdnů a 2 měsíce po dobu 3 týdnů.
Každý týden je 6 hodin denně a 8 hodin denně s odborníkem.
Na konci každého měsíce obdrží student hodnocení provedeného projektu.
Někteří z odborníků mohli být během magisterského studia nahrazeni, jiní profesionálové na špičce trhu, přičemž úroveň mezinárodní fakulty zůstala beze změny.
- Maria Walter Nielsen
- Andrea Cammarosano
- Maxence Dinant
- Cem Cako
- Sabrina Klaziena / Fischer
- Virginie / Diletta Ratti / Albertini
- Mauro Ballette
- Marco Sammicheli
Metoda výuky
K dispozici jsou také teoretické znalosti a dovednosti, které se naučíte na útěku a vyžadují studii ad hoc. Není známo, kdy to bude užitečné, ale jedna věc je jistá: budou sloužit.
Z tohoto důvodu mají studenti během 10 měsíců 200 hodin lekcí s metodickými učiteli, lekce jsou distribuovány během 10 měsíců magisterského studia.
Někteří učitelé metod mohli být během magisterského studia nahrazeni, přičemž úroveň fakulty zůstala nezměněna.
- Lia Luzzatto (teoretička a konzultantka barev)
- Matteo Balza
- Brais Vilaso (editor)
- Ilenia Durazzi
- Maki Gherzi (ředitel)
- Jules Goldsmith
- Bradly Dunnklerks
- Nora Helena Erdle
- Enrica Roddolo
- Andrew Hempel
- Paola Maggioni
- Mirko Rizzi
- James Pilát
firmy
Za téměř třicet let činnosti Raffles Group vybudovala pevnou síť partnerů, kteří spolupracují na tříletých kurzech a v magisterském studiu. Pověst společností a kvalita rozvinutých vztahů jsou zárukou rozhodně plodného setkání mezi vzdělávacím a podnikatelským světem.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Singapur, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC - Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, mahagon, Max Mara, MediaCorp, metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewellers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Tomboly mluví
Každé pondělí večer v 18:30 zve Raffles Milano studenty, aby se setkali s velkou osobností designové scény, stylu a kultury projektu. Poslouchat naživo příběhy a nápady, které ovlivňují trh a rozvíjejí naše myšlení, je příležitostí velké hloubky, která doplňuje akademické programy.
Přijímací řízení
Galerie
Kariérní možnosti
Profesní příležitosti
Master je navržen tak, aby umocnil jedinečnost kreativního génia jednotlivého studenta, ale má také za cíl vychovat vysoce kvalifikované, dynamické odborníky, které lze snadno začlenit do světa práce. Na konci 10měsíčního studia najdou studenti díky hluboké znalosti celého pracovního procesu uplatnění v kancelářích pánského a dámského stylu italských a mezinárodních módních společností.