Magistr v marketingu a řízení značky

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách instituce

Popis programu

Cílem kurzu je vyškolit odborníky v oblasti marketingu a managementu, kteří jsou schopni analyzovat a předvídat chování spotřebitelů, uchýlit se k nejpokročilejším nástrojům správy značky, zavádět a sponzorovat korporátní identity na mezinárodních trzích, vymýšlet „globální“ zboží a soutěžit v geograficky rozmanitých scénářích a zemích a spoléhat se na nejsofistikovanější současné marketingové strategie. Studenti dostanou příležitost zúčastnit se inovativních přednášek, zvláštních ve svých přístupech, jedinečných svým obsahem (Advanced Marketing, Behavioral Marketing, Brand Management a Media Marketing) a hluboce inspirovaných poznatky získanými z prestižních mezinárodních univerzit.

Úzký vztah mezi studijními kurzy a činnostmi prováděnými výzkumnými středisky Link Campus v oblastech ekonomiky a managementu (DISEC e CERMES) upřednostňuje úzký kontakt studentů s dimenzemi terénu a aplikovaného výzkumu. Přednášení a výzkum se tak stávají harmonizovaným referenčním bodem pro úspěšné řešení složitých výzev současných pracovních scénářů.

Link Campus University uzavřela dohodu s Římskou asociací obchodních konzultantů a účetních znalců, která studentům umožní provádět stáž v rámci učebních osnov a být osvobozena od písemného testu v rámci státní zkouška (zákonný požadavek na přístup k profesnímu sdružení obchodních poradců a účetních znalců).

Absolventi specializace Marketing a Brand Management mohou sloužit v marketingovém sektoru podniků orientovaných na zboží a / nebo služby, komunikačních agentur nebo v kontextu procesů souvisejících se vztahem mezi podniky a trhy. Odborníci jsou konkrétně schopni řídit definici korporátních identit, umisťování produktů nebo značek, implementaci marketingového mixu, plánování obchodní komunikace, zlepšování logistických činností, vývoj výzkumů a analýz trhu, provádění public relations, zřizování tiskových kanceláří a organizace akcí.

Studijní plán

První rok
Semestr II. Semestr
  • Řízení inovací
  • Průmyslové právo
  • Řízení značky
  • Neuromarketing
  • Další jazykové dovednosti
  • Teorie rozhodování a řízení znalostí
  • Mezinárodní podnikové a investiční bankovnictví
  • Financování projektů
  • Firemní modely
  • Volitelný kurz

Druhý rok
Semestr II. Semestr
  • Volitelný kurz
  • Strategická inovace
  • Zákon o digitálních médiích
  • Pracovní zkušenost
  • Volitelný kurz
  • Dovednosti
  • Závěrečná práce

Profesní příležitosti

  • Produktový manažer;
  • Manažer značky;
  • Manažer obchodu a maloobchodu;
  • Manažer dodavatelského řetězce;
  • Manažer vztahů se zákazníky;
  • Marketingový analytik;
  • Klíčový odborník na komunikaci.

Přijatá metodika přednášek čerpá inspiraci z akademických, odborných a výzkumných zkušeností pedagogických pracovníků, kteří se specializují na mezinárodní marketingové řízení a správu firemních značek, přičemž odměňuje spojení tradičního přednáškového přístupu s praktickou orientací prostřednictvím marketingových laboratoří (Media Marketing, Marketing z pohledu behaviorálních a kognitivních věd, Start-up Lab), projektové práce, obchodní hry a obchodní simulace, prováděné za účasti marketingových manažerů z nadnárodních a globálních podniků.

Metodika výuky je založena na zkušenostech z kooperativního učení, aby studenti byli v každodenním úzkém kontaktu se svými lektory. Kurzové místnosti, které mají pojmout maximálně 25 studentů, umožňují přímý vztah s učiteli.

Workshopy

Laboratoř mediálního marketingu

Účelem laboratoře je nabídnout platné provozní nástroje související s marketingem, se zvláštním důrazem na nástroje zaměřené na řešení a média přijaté pro řízení a rozvoj obchodní komunikace podle inovativních způsobů.

Laboratoř marketingu z hlediska behaviorálních a kognitivních věd

Cílem laboratoře je vyškolit studenty v tom, jak plánovat marketingové iniciativy, přičemž se uchylovat k modelům a inovativním nástrojům, které nabízejí behaviorální a psychogognitivní vědy.

Laboratoř při spuštění

Laboratoř umožňuje studentům pracovat na plánování počátečních iniciativ a současně se starat o všechny různé složky související s daňovými politikami, právním rámcem, finančním sektorem, organizačně-výrobním řetězcem, obchodními činnostmi a logistickými a dodavatelskými segmenty .

Laboratoř digitalizace podniků

Laboratoř byla navržena tak, aby poskytla studentům užitečné provozní nástroje pro začleňování digitálních technologií do všech různých obchodních funkcí a organizačních segmentů, včetně vztahů s třetími subjekty (jako jsou dodavatelé, zákazníci, zdroje znalostí, poskytovatelé technologií atd.).

Požadavky na přijetí

  • Mít minimálně tříletý vysokoškolský / bakalářský diplom v příslušném studijním oboru vydaný oficiální institucí zahraničního vysokoškolského systému;
  • Všichni žadatelé musí ovládat anglický jazyk s minimem B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (CEFR).
Požadované dokumenty
  • Platný pas;
  • Platné italské povolení k pobytu (pokud existuje);
  • Vysokoškolský / bakalářský diplom (nebo osvědčení o zápisu, pokud právě navštěvujete poslední ročník vysokoškolského studia / bakalářského studijního programu a diplom o konečné kvalifikaci ještě není k dispozici);
  • Přepis záznamů;
  • Dodatek k diplomu (je-li relevantní);
  • Osvědčení o přerušeném studiu nebo o ukončení studia a / nebo jiných udělených univerzitních vysvědčení se seznamem všech absolvovaných zkoušek (pokud existují). Tyto certifikáty musí obsahovat podrobný program se seznamem jednotlivých vzdělávacích aktivit a hodin studia pro teoreticko-praktické aktivity (pro studenty, kteří by chtěli přestoupit z jiné univerzity);
  • Případné prohlášení o hodnotě (více zde) vydané italským diplomatickým zástupcem v zemi, kde byla získána kvalifikace pro konečné vzdělání; případně prohlášení CIMEA o srovnatelnosti (je-li relevantní).
  • Anglický nebo italský překlad výše uvedených dokumentů;
  • Životopis.

Poplatky za školné a financování

Roční školné pro zahraniční studenty je 12 000 EUR; zatímco pro studenty je také stanoven jeden poplatek za předběžný zápis ve výši 500 EUR.

Poslední aktualizace Lis 2020

Informace o škole

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... Čtěte více

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. Méně