Mistr ve výuce
University of San Francisco - School of Education
Klíčová informace
Umístění kampusu
San Francisco, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 955 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* na úvěr.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Naučte se být politicky informovaní a demokraticky zapojeni do rozhodovacího procesu a návrháři, kteří kriticky myslí na vzdělávací účely, perspektivy a praktiky.
The
Učitelé kandidátů doporučuje USF Kalifornské komisi pro udělování osvědčení pro učitele (CTC) pro přednášky s vícečetnými předměty (36 kreditů) nebo jednotný předmět (34 kreditů) s osvědčením o výuce s volitelným dvojjazyčným pověřením ve španělštině.
Naše fakulta
Naši profesoři jsou odborníci v oboru, kteří jsou držiteli titulů z prestižních institucí a využívají široké pojetí vzdělávacích otázek. Jedná se o učitele učeben v obchodě a nabízí dokonalé pochopení každodenního života ve třídě a účinných pedagogických strategií.
MATEMATIKA
Nedávno jsme přidali novou fakultu, která posílila naše matematické a vědecké vzdělávací programy.
Podrobnosti o programu
Vaše zkušenosti s výukou učitelů
- Personalizované zkušenosti v inkluzivní, různorodé komunitě s malými třídami.
- Vyhrazená, odborná fakulta s výukou v učebně a různými obory.
- Integrace akademických kurzů a zkušeností v terénu v místních školách.
- Vize, která zdůrazňuje humanizující vztahy, demokratickou účast a kritické vyšetřování.
Dodání programu
Třídy jsou nabízeny v pondělí až čtvrtek a v sobotu. Studentská výuka začíná ve druhém semestru a obvykle vyžaduje 2 dny v týdnu ve třídě v druhém semestru a 5 dní v týdnu ve třídě čas ve třetím semestru.
DETAILY KURZU
Předběžné výukové listy nabízené ve spojení s Master of Arts in Education jsou:
- Předběžné pověření pro více subjektů s volitelným dvojjazyčným oprávněním ve španělštině 36-40 kreditů.
- Předběžné pověření o jediném subjektu s volitelným dvojjazyčným povolením ve španělštině 34-38 kreditů.
Kandidáti, kteří splní všechny požadavky na pověření programu na USF, mohou MAT získat úspěšně splněním následujícího:
- TED 673 - Kurikulum: proudy a kontroverze (3 kredity)
- TED 674 - Vývoj a design kurikula (3 kredity)
Naše kurzy v programu MAT se zaměřují na kurikulum. Učitelé učebny neustále rozhodují o učebních osnovách, výuce a hodnocení. Aby byli přemýšlejícími rozhodovacími pravomocemi, musí získat historický pohled na konfliktní hnutí - a politiku za nimi - která formovala osnovy ve školách K-12. Musí přemýšlet o tom, jak jejich vlastní výukové jednotky a lekce představují odlišné názory na to, co by studenti měli vědět a být schopni dělat. Noví učitelé potřebují pečlivě strukturovanou zkušenost, když se naučí navrhnout jednotky a lekce, které budou reagovat na rozmanité potřeby a zájmy svých studentů.
Dvě MAT kurzy poskytují studentům znalosti o vzdělávací historii, politice a filozofii, které nejsou řešeny jinými kurzy TED. Vycházejí z předchozích studijních prací souvisejících s plánem výuky a konstrukcí jednotek, zatímco se ponořují do větších školních účelů, vzdělávacích sporů a různých přístupů k učebním plánům. Kurzy pomáhají připravit učitele na pochopení a vyvážení konfliktních požadavků na výuku ve třídě. Rozšiřují pocity učitelů o sebe jako o intelektuály, adaptivní experty a reflexní praktiky.
Výsledky učení
UČENÍ PRO ROZMANITOSTI
- Pochopte, že otázky sociální spravedlnosti jsou vždy v činnosti, ovlivňují všechny a projevují se ve vztazích, učebních osnovách, pedagogice a hodnocení.
- Problémovat s vzdělávacími postupy, programy a politikami využívajícími pojmy, teorie, rámce sociální spravedlnosti.
- Přispějte k poctivému a otevřenému dialogu v různých perspektivách, kulturách, zkušenostech.
- Učte se citlivě a soucitně s obhajobou studentů, orientací na orientaci na aktiva v závislosti na deficitu.
- Pochopte institucionální, systémové síly rasismu, klasismu, sexismu, homofobie a dalších forem útlaku a jak se hrají v učebnách a školách.
- Rozvíjet nástroje k rozpoznání a konfrontaci dehumanizující řeči a akcí.
- Rozvíjet kritickou reflexivní identitu učitelů se schopností zpochybňovat vlastní předpoklady.
- Rozvíjet znalosti a motivovat k uplatňování vzdělávacích principů, přístupů a zdrojů pro výuku rozmanitosti a sociální spravedlnosti.
UČENÍ SE
- Rozvíjet povědomí o výuce ve třídách jako komplexní snaha, která zahrnuje porozumění znalostem o kurikulách, rozmanitým žákům, vysokoškolským pedagogům, komunitě / vedení třídy, vícero formách hodnocení a kontextu školní docházky.
- Zvažte různé účely vzdělávání a vlastní výuky ve třídách a důsledky pro naši roli učitelů, kteří podporují růst našich studentů jako humánní, kompetentní a empatickí žáci.
- Porozumět vazbám mezi teoriemi, principy a praxí v učebnách a kritizovat předpoklady, které jsou jejich základem.
- Behaviorism.
- Konstruktivismus.
- Postupné propuštění odpovědnosti.
- Přímá instrukce.
- Výuka pro pochopení.
- Pochopení podle návrhu.
- Rozvíjet sociokulturní a vývojové perspektivy studentů a učení, které zahrnují znalosti o tom, jak je poznávání spojeno s identitou, sociálními, emocionálními, kulturními, environmentálními a fyziologickými otázkami.
- Rozvíjet schopnost pozorně sledovat výuku v učebně (učební osnovy, pedagogika, hodnocení, komunita / vedení ve třídě), analyzovat pomocí důkazů a aplikovat zkušenosti získané z hlediska vize výuky (excelence a spravedlnosti).
- Porozumět různým přístupům k učebnímu plánu, instrukci, hodnocení a komunitě / vedoucímu učebny; kdy je používat; a proč.
- Vyvíjejte zvyky komplexního, kritického myšlení; poptávka; a reflexe o teorii a praxi; zpochybňovat vlastní prekoncepce učení a učení.
- Rozvíjejte vizi výuky ve třídách (pro spravedlnost a excelenci) založená na velkých nápadech z kurzu s tím, že naše ideály budou zpochybňovány skutečností školy a společnosti.
OSNOVY
- Učitelé jsou kritickými spotřebiteli učebních osnov ve školách, aby se přizpůsobili a přijali kurikulární / učební materiály.
- Učitelé provádějí průběžné hodnocení (silné stránky studentů, kde jsou studenti, potřeby), které informují o plánování a výuce.
- Učitelé vědí, jak rozvíjet plán výuky a pokyny.
- Učitelé vědí, jak stavět na studijních prostředcích pro rozvoj gramotnosti a matematiky v oblastech s obsahem.
- Učitelé propojují svůj vlastní učební plán a pedagogiku s vyučováním o rozmanitosti a sociální spravedlnosti.
- Učitelé spojují teorii s praxí (např., Jak se děti naučí číst, číst instrukce k čtení, jak děti rozvíjejí smysl pro matematiku).
- Učitelé určují široké a specifické kurikulární účely (např. Silné nápady, dovednosti a strategie).
- Učitelé používají rámce a nástroje ("ořechy a šrouby") k jejich učebnímu plánu, pedagogice a hodnocení.
Kariéra
Absolventi Pedagogického institutu jsou pedagogové, kteří pracují v různých prostředích. Většina z nich jsou učitelé veřejných i soukromých škol.
MOŽNOSTI KARIÉRA
Učitelé USF jsou zaměstnáni v následujících školních obvodech:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
Pracují také v soukromých školách, jako je St. Ignatius, St. Joseph, Sacred Heart, den San Francisco, Městská škola, den Marin Country a přátelé v San Francisku.
Osnovy
Podrobnosti o programu
Vaše zkušenosti s výukou učitelů
- Personalizované zkušenosti v inkluzivní, různorodé komunitě s malými třídami.
- Vyhrazená, odborná fakulta s výukou v učebně a různými obory.
- Integrace akademických kurzů a zkušeností v terénu v místních školách.
- Vize, která zdůrazňuje humanizující vztahy, demokratickou účast a kritické vyšetřování.
Dodání programu
Výuka probíhá od pondělí do čtvrtka večer a některé soboty. Výuka studentů začíná ve druhém semestru a obvykle vyžaduje 2 dny v týdnu ve třídě ve druhém semestru a 5 dnů v týdnu ve třídě ve třetím semestru.
DETAILY KURZU
Předběžné výukové listy nabízené ve spojení s Master of Arts in Education jsou:
- Předběžné pověření pro více subjektů s volitelným dvojjazyčným oprávněním ve španělštině 36-40 kreditů.
- Předběžné pověření o jediném subjektu s volitelným dvojjazyčným povolením ve španělštině 34-38 kreditů.
Kandidáti, kteří splní všechny požadavky na pověření programu na USF, mohou MAT získat úspěšně splněním následujícího:
- TED 673 - Kurikulum: proudy a kontroverze (3 kredity)
- TED 674 - Vývoj a design kurikula (3 kredity)
Naše sekvence kurzů v programu MAT se zaměřuje na kurikulum. Třídní učitelé neustále činí zásadní rozhodnutí o učebních osnovách, výuce a hodnocení. Aby byli přemýšliví, potřebují získat historický pohled na konfliktní hnutí – a politiku za nimi – která formovala kurikula na školách K-12. Musí se zamyslet nad tím, jak jejich vlastní kurikulární jednotky a hodiny představují různé pohledy na to, co by studenti měli znát a umět. Noví učitelé potřebují pečlivě strukturovanou zkušenost, protože se učí navrhovat jednotky a lekce, které budou reagovat na různé potřeby a zájmy jejich studentů.
Dva kurzy MAT poskytují studentům znalosti o historii vzdělávání, politice a filozofii, které jiné kurzy TED neřeší. Navazují na předchozí ročníkové práce související s plánem lekce a návrhem jednotek a zároveň se ponořují do širších účelů výuky, vzdělávacích kontroverzí a různých přístupů k učebním osnovám. Kurzy pomáhají připravit učitele na pochopení a vyvážení protichůdných požadavků výuky ve třídě. Rozšiřují vnímání učitelů jako intelektuálů, adaptivních odborníků a reflektivních praktiků.
Výsledek programu
Výsledky učení
OBLAST VÝUKY PRO ROZMANITOST A SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOST
- Pochopte, že otázky sociální spravedlnosti jsou vždy v činnosti, ovlivňují všechny a projevují se ve vztazích, učebních osnovách, pedagogice a hodnocení.
- Problémovat s vzdělávacími postupy, programy a politikami využívajícími pojmy, teorie, rámce sociální spravedlnosti.
- Přispějte k poctivému a otevřenému dialogu v různých perspektivách, kulturách, zkušenostech.
- Učte se citlivě a soucitně s obhajobou studentů, orientací na orientaci na aktiva v závislosti na deficitu.
- Pochopte institucionální, systémové síly rasismu, klasismu, sexismu, homofobie a dalších forem útlaku a jak se hrají v učebnách a školách.
- Rozvíjet nástroje k rozpoznání a konfrontaci dehumanizující řeči a akcí.
- Rozvíjejte kriticky reflektující učitelskou identitu se schopností zpochybňovat své vlastní předpoklady.
- Rozvíjet znalosti a motivovat k uplatňování vzdělávacích principů, přístupů a zdrojů pro výuku rozmanitosti a sociální spravedlnosti.
OBLAST UČENÍ A VÝUKY / ROZVOJ
- Rozvíjet povědomí o výuce ve třídách jako komplexní snaha, která zahrnuje porozumění znalostem o kurikulách, rozmanitým žákům, vysokoškolským pedagogům, komunitě / vedení třídy, vícero formách hodnocení a kontextu školní docházky.
- Zamyslete se nad různými účely vzdělávání a vlastní výuky ve třídě a nad důsledky pro naši roli učitelů, které podporují růst našich studentů jako humánních, kompetentních a zplnomocněných studentů.
- Porozumět vazbám mezi teoriemi, principy a praxí v učebnách a kritizovat předpoklady, které jsou jejich základem.
- Behaviorism.
- Konstruktivismus.
- Postupné propuštění odpovědnosti.
- Přímá instrukce.
- Výuka pro pochopení.
- Pochopení podle návrhu.
- Rozvíjet sociokulturní a vývojové perspektivy studentů a učení, které zahrnují znalosti o tom, jak je poznávání spojeno s identitou, sociálními, emocionálními, kulturními, environmentálními a fyziologickými otázkami.
- Rozvinout schopnost pozorně sledovat výuku ve třídě (kurikulum, pedagogika, hodnocení, komunita/vedení ve třídě), analyzovat pomocí důkazů a aplikovat získané poznatky na vlastní vizi výuky (pro excelenci a rovnost).
- Porozumět různým přístupům k učebnímu plánu, instrukci, hodnocení a komunitě / vedoucímu učebny; kdy je používat; a proč.
- Vyvíjejte zvyky komplexního, kritického myšlení; poptávka; a reflexe o teorii a praxi; zpochybňovat vlastní prekoncepce učení a učení.
- Rozvíjejte vizi výuky ve třídách (pro spravedlnost a excelenci) založená na velkých nápadech z kurzu s tím, že naše ideály budou zpochybňovány skutečností školy a společnosti.
OSVĚDČENÍ A VÝUKA
- Učitelé jsou kritickými spotřebiteli učebních osnov ve školách, aby se přizpůsobili a přijali kurikulární / učební materiály.
- Učitelé provádějí průběžné hodnocení (silných stránek studentů, toho, kde se studenti nacházejí, potřeb), které informuje o plánování a výuce.
- Učitelé vědí, jak rozvíjet plán výuky a pokyny.
- Učitelé vědí, jak stavět na studijních prostředcích pro rozvoj gramotnosti a matematiky v oblastech s obsahem.
- Učitelé propojují svůj vlastní učební plán a pedagogiku s vyučováním o rozmanitosti a sociální spravedlnosti.
- Učitelé spojují teorii s praxí (např., Jak se děti naučí číst, číst instrukce k čtení, jak děti rozvíjejí smysl pro matematiku).
- Učitelé určují široké a specifické kurikulární účely (např. Silné nápady, dovednosti a strategie).
- Učitelé aplikují rámce a nástroje („matice a šrouby“) do svých osnov, pedagogiky a hodnocení.
Galerie
Kariérní možnosti
Kariéra
Absolventi Pedagogického institutu jsou pedagogové, kteří pracují v různých prostředích. Většina z nich jsou učitelé veřejných i soukromých škol.
MOŽNOSTI KARIÉRA
Učitelé USF jsou zaměstnáni v následujících školních obvodech:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
Pracují také v soukromých školách, jako je St. Ignatius, St. Joseph, Sacred Heart, den San Francisco, Městská škola, den Marin Country a přátelé v San Francisku.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
- Athens, Řecko
- Glyfada, Řecko + 1 více
Master in Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Music
- Prague, Česká republika
Magistr ve virtuálním vzdělávání
- Davie, Spojené státy americké