Magistr ve vodním inženýrství
Georgian Technical University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tbilisi, Gruzie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
GEL 5 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Roční výuka pro zahraniční studenty
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cílem tohoto magisterského studijního programu je připravit inženýra vodních zdrojů, který bude moderní požadavek vhodný, konkurenceschopný, zaměřený na výkon, zaměřený na praktické a provozní činnosti. Které bude možné poskytovat návrhy a realizace provozních činností uvedených do stavebních norem a pravidel, budou motivováni, aby se profesionální hledisko, důstojným příspěvkem k sociálně - ekonomický rozvoj. Bude schopen navrhnout, konstruovat a využívat systémy řízení vodních zdrojů pomocí moderních počítačových programů a zohlednit rizikové faktory v regulačních procesech. Budou schopni klasifikovat přírodní vodu, sledovat kvalitu vody a posuzovat je pomocí moderních norem.
Program Předpoklady
Studijní práva na magisterský program jsou oprávněna osoba, která má alespoň bakalářský nebo ekvivalentní akademický titul a má znalosti angličtiny na úrovni B2, která musí být schválena příslušným certifikátem od instituce se zvláštní akreditací nebo zkouškami poskytnutými univerzitou. Osoba, která bude zapsáno podle výsledků Graduate Record zkouška (založené na Graduate Record zkouška, a testy ve specializovaných předložena v anglickém jazyce). Ukázkové testy budou zveřejněny na webových stránkách Ministerstva školství GTU nejméně jeden měsíc před zahájením zkoušek -http: //gtu.ge/study/index.php. Přístup k magisterskému programu bez složení zkoušky může být stanoven ministerstvem školství a vědy.
Popis programu
Program byl vyvinut podle systému ECTS, 1 kredit se rovná 27 hodinám, což znamená kontakt a nezávislé pracovní doby. Distribuce kreditů je v učebních osnovách. Délka trvání programu je 2 roky (4 semestry) a zahrnuje 120 kreditů (ECTS). Základní kurzy - 75 kreditů a výzkumná část - 45 kreditů.
První ročník výuky (dva semestry 21-21 týdnů) je naplánován následovně: dva týdny, zvláště v týdnech VII a XIV poskytly střednědobé zkoušky, tj. Trvání učení a střednědobé vyšetření je 17 týdnů. Během studií XVIII. A XXI. Týdne byly poskytnuty zkoušky (hlavní a doplňkové zkoušky). V prvním semestru daného roku se magister naučí 3 předměty s 5 kredity, 1 předmět se 7 kredity a 1 předmět s 8 kredity. Ve druhém semestru se magister naučí 2 předměty se 5 kredity, 1 předmět se 7 kredity a 1 předmět s 8 kredity a Graduate Research Project / Prospekt, který se odhaduje na 5 kreditů.
Druhý ročník studijního procesu (jeden semestr 21 týdnů) je naplánován takto: dva týdny, zvláště v týdnech VII a XIV poskytly střednědobé zkoušky, tj. Trvání učení a střednědobé vyšetření je 17 týdnů. Během studií XVIII. A XXI. Týdne byly poskytnuty zkoušky (hlavní a doplňkové zkoušky). Ve třetím semestru se magister naučí 1 předmět s 5 kredity, 1 předmět se 7 kredity a 1 předmět s 8 kredity a výzkumný / experimentální prvek, který se odhaduje na 10 kreditů.
Ve čtvrtém semestru dokončí magisterské diplomové práce. Absolvování a prezentace diplomové práce zahrnují 30 kreditů.
Výsledky výuky / kompetence
Znalosti a porozumění
Hluboké a systematické znalosti o hydrologii a řízení vodních zdrojů; Znalost fyzikálních, chemických a biologických vlastností typických znečišťujících látek ve vodě; Znalost a porozumění fyziologickým, bakteriologickým a biologickým procesům vody a požadavkům na kvalitu; Porozumění vztahu mezi technickými a environmentálními otázkami; Znalost moderních metod výzkumu podzemních vod; Znalost technických dovedností řízení projektu a hlavní principy návrhu; Znalost inženýrského designu a fáze realizace plánování; Porozumění základním principům hospodářské činnosti a podmínkám jejich realizace; Porozumění složitým otázkám monitorování; Znalost moderních počítačových programů "RIBASIM" a "WEAP". Pochopení individuálního řešení problémů ve vodním inženýrství.
Použití znalosti
Nezávislé plánování, výstavba a využívání různých vodních systémů. Rozsáhlá analýza dat a statistické zpracování dat ve vodním inženýrství; Vyberte vhodné technické řešení a jejich použití v praxi; Nezávislé řešení inženýrských úloh pomocí počítačových programů "RIBASIM" a "WEAP". Porozumění, analýza a interpretace hydrologických dat; Vybrané mechanické vlastnosti inženýrských materiálů (vlastnosti) Experimentální stanovení; Inženýrské úkoly související s realizací inženýrského designu; Specifické inženýrsko-praktické úkoly logických schémat.
Tvorba úsudky
Má schopnost abstraktního myšlení, analýzy, syntézy, identifikace problémů, otázek, analýz a stanovení přiměřené inferenční schopnosti počítačových programů pomocí sběru inženýrských dat, analýzy a odůvodněných závěrů; Porozumění rozsahu práce, zjišťování chyb, analýzy chyb příslušné odborné literatury na podporu těchto závěrů; Výpočet a analýza inženýrských struktur na základě odůvodněných závěrů; Ochranná opatření pro přírodní zdroje, inženýrská analýza a hodnocení alternativ; Přiměřená komunikace s konkrétním publikem, aby bylo možné rozhodnout.
Komunikační dovednosti
V procesu navrhování jasných závěrů prostřednictvím ústní prezentace a psaní technických zpráv a diskusí; Předkládání a prezentace střednědobých technických zpráv širokému publiku; Předkládání ústních prezentací a písemných technických zpráv odborníkům a nespecialistům přijatelným způsobem; Získání, zpracování a prezentace informací pro odborníky lakonickým způsobem pomocí moderních informačních a komunikačních technik; Poskytování prezentací pro cílové publikum a přenášení interpersonální komunikace.
Učící schopnosti
Posouzení procesu osobního učení soudržným a všestranným způsobem; Po dokončení vzdělávacího programu, rozvoji profesní kariéry, identifikaci dalších vzdělávacích potřeb. Identifikace potřeb v procesu osobního učení v oblasti správy vod; Hledání prostředků pro učení, pochopení učebních charakteristik procesu na základě strategického plánování a řízení budoucího učení.
Hodnoty
Profesní etika v souladu se základními zákony jednání; Proveďte profesionální, etickou odpovědnost a hodnoty inženýra, aby se tento úkol vyvíjel. Kritické nepředvídatelné situace v oblasti profesního chování a etických norem inženýrů; Účast na tvorbě hodnot, postojů k jejich úsilí o respekt a propagaci.
Formy a metody dosažení výsledků učení
Přednáška
Seminář (pracuje ve skupině)
Praktická cvičení
Laboratorní třídy
Práce / praxe v terénu
Kurz Práce / Projekt
Konzultační hodiny
Nezávislá práce
Diplomová práce Nejrozšířenější metody výuky a učení. Učitel by měl zvolit vhodnou metodu podle konkrétního cíle a problému.
- Diskuse / diskuse. Toto je nejrozšířenější metoda interaktivní výuky. Diskusní proces výrazně zvyšuje kvalitu zapojení studentů a jejich aktivity. Diskuse se může stát argumentem a tento proces se neomezuje jen na otázky učitele. Rozvíjí schopnost studentů uvažovat a zdůvodňovat vlastní myšlenky.
- Kooperativní výuka je učební strategie, při níž se každý člen skupiny nejen musí sám učit předmět, ale také pomoci svému spoluobčanovi, aby se lépe naučil. Každý člen skupiny pracuje na problému, dokud všichni nebudou zvládnout problém.
- Společná práce; Použití této metody znamená rozdělit studenty do samostatných skupin a dát každé skupině svůj vlastní úkol. Členové skupiny pracují na svých otázkách individuálně a zároveň sdílejí své názory se zbytkem skupiny. Podle vzneseného problému je možné v tomto procesu posunout funkce mezi členy skupiny. Tato strategie zajišťuje maximální zapojení studentů do procesu učení.
- Vzdělávání založené na problémech (PBL) je metoda, která využívá konkrétní problém jako počáteční fázi jak pro získání nových poznatků, tak pro integrační proces.
- Heuristická metoda je založena na postupném řešení daného problému. Realizuje se samostatným stanovením faktů ve výukovém procesu a určováním vazeb mezi nimi.
- Případová studie - učitel se společně se studenty zabývá konkrétními případy a pečlivě studují tuto problematiku. Např. V oblasti inženýrské bezpečnosti může jít o diskusi o konkrétní nehodě nebo katastrofě, nebo v politické vědě to může být studie konkrétního, např. Karabakhského problému (arménsko-azerský konflikt).
- Demonstrační metoda vyžaduje prezentaci informací pomocí vizuálních pomůcek. Je docela efektivní při dosažení požadovaného výsledku. Často je vhodné prezentovat materiál současně zvukovými a vizuálními prostředky. Materiál může být prezentován jak učitelem, tak studentem. Tato metoda nám pomáhá učinit zřetelnější kroky vnímání učebního materiálu, specifikovat, jaké kroky mají studenti samostatně podniknout; Zároveň tato strategie vizuálně ukazuje podstatu problému / problému. Demonstrace může být velmi jednoduchá.
- Induktivní metoda určuje takovou formu předávání jakéhokoli druhu znalostí, když se v procesu učení je myšlenkový směr orientován z faktů na generalizaci, tj. Při prezentaci materiálu probíhá proces od konkrétního k obecnému.
- Deduktivní metoda určuje takovou formu předávání jakéhokoli druhu znalostí, které představuje logický proces objevování nových poznatků na základě obecných poznatků, tj. Proces přechází z obecného do konkrétního.
- Analytická metoda nám pomáhá rozdělit celý učební materiál na jednotlivé součásti. Tímto způsobem je zjednodušena detailní interpretace jednotlivých problémů v daném složitém problému.
- Syntetická metoda znamená vytvoření jednoho problému z několika samostatných. Tato metoda pomáhá studentům rozvíjet schopnost vidět problém jako celek.
- Slovní nebo ústní metoda zahrnuje přednášku, vyprávění, rozhovor atd. Během procesu učitel vysílá, vysvětluje materiál verbálně a studenti ho vnímá a učí se pochopením a zapamatováním. Písemná metoda zahrnuje následující formy činnosti: kopírování, psaní poznámek, složení diplomových prací, psaní eseje apod.
- Laboratorní metoda zahrnuje následující formy činnosti: provádění experimentů, zobrazování video materiálů atd.
- Praktické metody spojují všechny formy výuky, které stimulují rozvíjení praktických dovedností studentů. V tomto případě student samostatně provádí různé činnosti na základě získaných znalostí, např. Terénní studium, výukové praktiky, terénní práce atd.
- Vysvětlující metoda je založena na diskusi o dané problematice. V procesu vysvětlování materiálu učitel přináší konkrétní příklady, jejichž podrobná analýza se provádí v rámci daného tématu.
- Aktivita orientovaná výuka znamená aktivní zapojení učitelů a studentů do výuky, při praktické interpretaci teoretického materiálu.
- Projektování a prezentace projektu. Při navrhování projektu student aplikuje znalosti a dovednosti, které získal při řešení problému. Výuka formou projektování zvyšuje motivaci a odpovědnost studentů. Práce na projektu zahrnují fáze plánování, výzkumu, praktické činnosti a prezentace výsledků podle zvolené problematiky. Projekt je považován za ukončený, pokud jsou jeho výsledky jasně, přesvědčivě a správně prezentovány. Může se provádět jednotlivě, ve dvojicích nebo ve skupinách; Také v rámci jednoho nebo několika předmětů (integrace předmětů); Po dokončení je projekt prezentován velkému publiku.
Oblasti zaměstnanosti
Poznatky získané absolventy programu mohou úspěšně pracovat v takových systémech vodovodů a odpadních vod, průmyslových a komerčních podnicích, občanských organizacích, vládních agenturách, poradenských firmách a agenturách, energetických společnostech, příslušných ministerstev a jejich přidružených agenturách; Dozor a architektura služby obce; Stavební agentury, obecní úřady, vodárenské agentury, regionální, obecní a národní kanalizační organizace a další organizace a vzdělávací organizace.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Renewable Energy Engineering
- Athens, Řecko
- Glyfada, Řecko + 1 více
MSc v oboru inženýrství obnovitelné energie
- London, Spojené království
Master of Engineering ve vodohospodářství
- Magdeburg, Německo