Mistr v marketingu
ISG Business & Economics School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lisbon, Portugalsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Hlavním cílem magisterského v marketingu je, na jedné straně, poskytnout vzdělání, které je jak moderní a up-to-date ve vědeckých oblastech marketingu a, na straně druhé, motivovat studenty k provádění výzkumu.
Magisterské v marketingu bude učit a trénovat studenty do užívání odborné znalosti v oboru, využití koncepce, modely a tradiční teorie marketingu. Kromě toho bude vytvářet povědomí o nový vývoj v oblastech, které jsou specifické pro vztahy firem s jejich zákazníky a veřejnost a podpořit používání nových technologií v oblasti informačních a komunikačních přispět k lepší výkonnosti společnosti, v mezinárodním kontextu, integrativním role v různých oblastech řízení.
Cíle
Mistr je tedy zajišťuje orientaci a integraci teorie a praxe na: povzbudit všechny ty, kteří pracují a pracují v této oblasti neustále aktualizovat prostřednictvím postojem šetření a experimentování; rozvíjet schopnost převzít iniciativu, ale také být týmový hráč.
Kurz zdokonaluje schopnosti a připravuje studenty v konkrétních oblastech marketingu, které jim umožní vykonávat svou profesní činnost úspěšně a také podporuje studenty, aby usilovali své akademické cestu až do 3. cyklu.
Přístup
Držáky absolventskou hodnost, v managementu, marketingu, reklamy a Public Relations a dalších oblastí, kteří by chtěli získat dovednosti v oblasti marketingu.
Zkušení profesionálové, kteří chtějí zlepšit své znalosti v oblasti marketingu služeb, průmyslové marketing, mezinárodní marketing a spotřebního zboží na trh.
Uznání & Restrukturalizace Curriculum
Kurikulární struktura a plán studia (Osnova) o Magisterský titul v oboru marketingu byla uznána za Sdělení č 11040/2011, publikoval v Diário da República, úředním věstníku, 2. Series, No. 96, ze dne 18. května 2011.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v digitálním marketingu a analytice
- Madrid, Španělsko
Magisterský titul v oboru digitální podnikání
- Madrid, Španělsko
- Alcorcón, Španělsko + 3 více
Master of Science in Information Systems - Digital Marketing
- Oslo, Norsko