Magistr v logice a filozofie vědy

Všeobecné informace

Popis programu

Tento meziuniverzitní Master je vyučován v celkem 6 univerzit můžete najít další informace o mistra na internetových stránkách University of Salamanca.

Odůvodnění titul

MU v logice a filozofii vědy na univerzitě v Salamance, La Coruna, Granada, La Laguna, Santiago de Compostela, Valencia a Valladolid, začal učit v akademickém roce 2006-07. Počet studujících v následných akcích bylo: 2007-2008; 24 předmětu, 2008-2009; 30 zapsal, 2009-2010; 33 zapsal, 2010-2011; 42 registrovaný a 2011-2012; 36 zapsal, což naznačuje, že je třeba existoval zavést takové studie v této oblasti.

Studie tradičně nacházejí v oblasti logiky a filozofie vědy mají přítomnost ve všech střediscích, kde jsou doktorské spolupracovníci daný titul filozofie. V některých případech je to odráží ve vlastních programech a v jiných zahrnutí konkrétních kurzů v rámci širších programů. Výcvik vyžaduje výzkum v logice a filozofie vědy je složitější a náročnější se studentem. Úroveň vzdělávání, které může být dosaženo na pána se objeví jen v několika málo subjektů v této oblasti je zjevně nestačí k rozvoji práce plynule a stát informované a původní výzkum na mezinárodní úrovni. To také vyžaduje vysoké technické i teoretické úrovni, a to zejména pokud jde o vědecký obsah svých materiálů a široká doménou obecných zdrojů, myslíme si, že znalost jazyků a počítačových zdrojů.

Náš Magistr rovněž prokázala svou výkonnost v vysokého počtu studentů, kteří se rozhodnou pokračovat v doktorském studiu spojené s hlavní počítání až do období 2011-2012 s 49 aktivními studenty doktorského studia.

Výkon tohoto školení nabízí center, ve kterém je usazen byl vysoce ceněn vysokou rychlostí R + D + I působící v této oblasti a počtu publikací kolem nich jsou generovány. Existence několika vědeckých společností, Society of Logic, metodologie a filozofie vědy a španělská společnost pro analytickou filozofii, umožňuje neustálé výměny iniciativ mezi univerzitami a mezi vědeckých oborů, které zastupují. Ve skutečnosti tyto společnosti nám pomohly dramaticky v první fázi jednání a šíření tohoto návrhu.

Akademicky, vlastní studie Area of ​​Logic a filozofie vědy byly charakterizovány jejich velkou citlivost k současným problémům znalostí, vědy a techniky. V současné době se zájmy této oblasti se zaměřují na širokou škálu otázek kloubových ve strategických oblastech velkého vědeckého, technického a společenského zájmu.

  • Studium logiky, o pokroku, který tato disciplína zažil a jeho různé aplikace na různých místech. Studium informačních technologií a jeho problémy formální vývoj, možnost umělé inteligence, vytvoření konkrétních jazyků pro síť je schopna unést terminologické informace užitečné hledání ustoupila sémantického webu denominovaných, jsou příklady v nové informační společnosti.
  • Studie argumentace, se zvláštním důrazem na řešení konfliktů prostřednictvím racionální diskuse je zaměřena na teoretický problém racionality a diskurzu, jak praktické oblasti kulturní kritiky a zprostředkování obojí.
  • Studie vědy a jejích sociálních konfliktů, vyhodnocení a zavádění procesů technické a sociální posouzení dopadů a jeho historii poskytuje velmi žádané a to jak ze strany veřejnosti a institucím praktické a teoretické dimenzi.
  • Studium vztahu mezi jazykem a světem, kognitivních modelů a jejich aplikace na umělou inteligenci, stejně jako problémy spojené s komunikací, řečových aktů a pragmaticky, význam, intencionalita a teorie mentální reprezentace ,

Tyto příklady bohatě ospravedlňují vhodnost zachování školení specialistů schopné nadále poskytovat reflexe a inovace v citlivých oblastech, jako jsou ty, které bylo uvedeno výše.

Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání vyžaduje určitý druh učení je koncepční reorganizace vzdělávacího systému navrhnout modely, které se zaměřují na práci studentů a vyžadují nejen počet kreditů na základě práce studenta, ale také metody a přístupy odlišné od těch, které tradičně zaměstnán, to znamená, že přístup k vyššímu vzdělání více Anglo-Saxon soudu. To vyžaduje programovací předměty vyučované v Mistra, který je založen na kompetencí a dovedností, které studenti získají žádoucí, spíše než pouhé přenosu obsahu.

Chceme ukončit cyklus student nejen disponuje pasivní znalosti ve všech oblastech, které studovali, ale je schopen vyšetřit, jestli i originál na vývoj a aplikace získaných poznatků. Jeho porozumění logice a filozofii vědy by vám mělo umožnit řešit nové problémy a uplatňovat své učení na neobvyklých souvislostech, mohou vydávat vlastní úsudek, argumentovat racionálně, expresní jazykové patřičné závěry, psací potřeby, které mohou být hodnocené a publikovány v časopisech obě naše vlastní a mezinárodní centra. Je důležité získat autonomii ve studii, která jsou k dispozici informace, očistil ji a učinit z něj vaše.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Dodávka vede k studijních oficiálních učením oficiální magisterských je navržen tak, aby byl zajištěn v prvé řadě na požadavky dnešních absolventů vysokých škol, kteří chtějí získat další specializaci či vzdělávání v oblasti výzkumu, studenti zahraničních vysokoškolských systémů, kteří chtějí studovat na mistra v naší zemi, a profesionální absolventy, kteří se rozhodli pro upgrade své znalosti a dovednosti, nebo upravit svůj profil. Naši studenti se očekává, že:

  • absolventi filozofie (absolventi či absolventi)
  • Absolventi v oblasti přírodních věd, matematiky a výpočetní techniky (absolventi či absolventi)
  • Absolventi v oblasti společenských věd a filologie (absolventy nebo absolventů).

Je nutné, aby student správně číst filozofické a vědecké alespoň ve španělských a anglických textů.

profil absolventa

Výzkumné a pedagogické pracovníky v oblasti logiky a filozofie vědy. Logici, analýza a vyhodnocování vědy a techniky.

CÍLE

  • Být schopen vytvořit čitelné, úplné, technicky správné dokumentace. Rozvinout výzkumnou činnost srovnatelnou se současnými mezinárodními disciplín.

Kompetence

  • Identifikovat tradiční a současné znalosti, které vznikají v oblasti logiky a filozofie vědy, stejně jako jeho odlišné proudy a tradice.
  • Dosáhnout zvládnutí analytických nástrojů filozofie, takže jim umožňuje vymezit sémantické, logické, epistemologické, metodologické, ontologické, axiologické a etické faktory v oblasti vědy a techniky.
  • Pochopení spory, a vztahují se zvážit alternativy a posoudit, která strana je lepší oprávněná, či rozumné.
  • Jaké argumenty, jak je uvedeno v dialogu textu a diskuse hodnotit jejich správnost, hodnověrnost, přesvědčivost nebo přijetí změn.

Pokyny a titorización

Potenciální student tento magisterský titul v logice a filozofii vědy mají tak před začátkem kurzu, akademické dostatek informací, naplánovat proces učení: Osnovy, plány, kalendáře, atd. Všechny tyto informace jsou k dispozici na webových stránkách Master na univerzitě v Salamance, jakož i na internetových stránkách ULL.

Koordinátoři tento magisterský titul osobně postará o vyřešení jakékoliv pochybnosti, že studenti budou zvýšit potenciál tím, že příslušné adresy různých služeb každé ze zúčastněných škol, které mohou být řešeny. Tato možnost je určena zejména pro případ studenty z jiných zemí, mají tendenci obrátit na ředitele prostřednictvím e-mailu.

První den zahájení výuky na magisterský titul uvítací ceremoniál se bude konat od jejího obecného koordinátora a členy akademického výboru. Na akci spolu se stručným prezentací činnosti mistr prezentačního hlavní platformou učitelem a prostor, který web nabízí studentům mistra se bude konat.

externí praktiky

Tento pán neuvažuje výkonnost externích postupů.

Diplomová práce

Obecné vlastnosti:

  • Je třeba vyvinout původní výzkum na téma související s tématem mistra.
  • To by mělo obsahovat prohlášení o této problematice, smlouvy o problém prohlášení, tvrdil, a odůvodnit stejný vývoj, část závěrů a druhý obsahující správně citované odkazy.
  • Musí být jasně uvedeno, pracovní cíle a metody založené na těchto cílů.
  • Doporučuje se, aby diplomové práce může sloužit jako základ pro následnou realizaci projektu práce.
  • Doporučená délka je 40 stran.

dokument:

  • Master paměť práce (cca 40 stran)
  • Havard systém následovat formát pro citace a pravidel plagiátorství.

postup:

  • Student dosáhne absolvent koordinační komise návrh s uvedením názvu a strážce své diplomové práce na datum, kdy bodu Komise.
  • Koordinační komise bude schvalovat návrh nebo žádost úpravy považované za nezbytné ve vztahu k názvu nebo opatrovníka.
  • Student bude prezentovat školit zprávu ve lhůtě stanovené pro něj (musí být prostor pro student přepracovat původní verzi, jakmile jste si přečetli učitele). Po přezkoumání, bude lektor rozhodnout zda má či nemá veřejnou obhajobu v rámci zasedání zřízených k tomuto účelu.
  • Pokud je rozhodnutí příznivé, student musí viset pdf dokument v úkolu definovaného pro účely a odesílat elektronické kopie členů soudu, nejméně 5 dnů před datem čtení.

Předpoklady:

  • Je třeba vzít a podal 45 kreditů pána; 5 povinný předmět „Metodika“, 10 kreditů ze dvou povinných zvoleném modulu, a 15 tři volitelné vybrána z těch, které nabízí ve zvoleném modulu a jakýkoli modul 3 volitelné.
Poslední aktualizace Lis 2017

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife