Magistr V Transportní A Geoinformační Technologii

Všeobecné informace

Popis programu

V udržitelné a prosperující společnosti je nezbytný funkční a dobře vyvinutý dopravní systém. Vytvoření a údržba takového systému vyžaduje znalosti dopravních a geoinformačních technologií, jakož i pochopení toho, jak jsou přijímány nové technologie a politiky, jak se vzájemně ovlivňují a jak ovlivňují naše každodenní činnosti.

Dopravní a geoinformační technologie na KTH

Magisterský program kombinuje dva úzce související aspekty zastavěného prostředí: dopravní systémy a geoinformační technologie. Program umožňuje studentům buď se specializovat na jeden z těchto hlavních předmětů, nebo rozvíjet svůj vlastní interdisciplinární studijní plán s využitím jedinečného zázemí a zájmů každého studenta. Doporučené kurzy tvoří základ pro obě předmětové oblasti a studenti si mohou vybrat oborovou oblast výběrem nejvhodnějšího pořadí volitelných předmětů. Většina kurzů kombinuje interaktivní přednášky s laboratorní prací. Mnoho z nich také zahrnuje hloubkový termínový projekt. Kurzy využívají moderní nástroje pro sběr dat a software pro kvantitativní modelování a zpracování.

V závěrečném semestrálním projektu studenti aplikují získané znalosti a dovednosti při řešení vědeckých problémů v hlavních předmětech předmětu. Provádějí nezávislá vyšetřování charakterizovaná kritickou analýzou a syntézou; Naučí se analyzovat, formulovat a definovat vědecké problémy, nalézat a hodnotit možná řešení a nakonec prezentovat výsledky v práci. Studenti navíc získají praktický výcvik ve vědecké komunikaci a prezentaci, ústně i písemně. Titulní projekt může být realizován na KTH nebo ve společnosti nebo organizaci mimo univerzitu. Téma může student rozvíjet sám nebo společně s vedoucími.

Dopravní systémy

Dopravní systémy se zabývají pohybem lidí a zboží napříč vesmírem a sociálně-technickými systémy, které tento pohyb podporují. Kvalifikovaní dopravní inženýři a projektanti musí kombinovat prvky inženýrství, plánování, ekonomie a analýzy systémů, aby poskytli návod, jak by dopravní systémy měly být navrženy, postaveny, provozovány a hodnoceny. Jako specialista v dopravě se naučíte, jak analyzovat komplexní dopravní sítě, ve kterých je cílem, aby lidé vykonávali své každodenní činnosti způsobem, který podporuje hospodářskou činnost a zároveň minimalizuje dopady na životní prostředí.

Aby se potýkali se složitostí moderních dopravních systémů, potřebují dopravní plánovači a inženýři vysokou úroveň technické způsobilosti, ale zároveň se musí spojit s tvůrci politik, zúčastněnými stranami a veřejností, kteří používají dopravní systém, aby se zajistilo, že naše dopravní systémy řešení skutečně uspokojují společenské potřeby. Nakonec pracujeme přes disciplinární hranice, abychom plně ocenili možné dopady dopravního systému na rozvoj měst, ekonomiku a ekologické systémy.

Ve studii o dopravě klademe důraz na systémový přístup, který nám pomáhá řídit složitost dopravních sítí a poskytovat informace, které pomáhají společnosti přijímat nejlepší rozhodnutí o tom, jak investovat zdroje do dlouhodobé dopravní infrastruktury. Téměř všichni naši absolventi najdou kariéru ve městě nebo okresní správě, v ministerstvu dopravy, jako konzultant v soukromé firmě nebo jako výzkumný pracovník.

Geoinformační technologie

Geoinformační technologie, známá také jako geospatiální technologie nebo geomatické inženýrství, je věda zabývající se získáváním, uchováváním, správou, analýzou a doručováním geografických a prostorově referenčních informací. Znalost zastavěného a přírodního prostředí ve formě map a databází je nezbytná pro téměř všechny oblasti lidské činnosti. Dnes považujeme za samozřejmé, že používáme přijímače GPS zabudované do mobilních telefonů nebo instalované v autech, abychom našli cestu do restaurace, kina nebo na adresu, kterou jsme „googledovali“. Odborníci v oborech, jako je územní plánování, správa půdy, registrace nemovitostí a mnoho dalších, používají pro podporu rozhodování mapy, městské modely a prostorové databáze. Geoinformační technologie není jen o sběru geografických dat a jejich vizualizaci; poskytuje také nástroje pro použití a interpretaci dat pro různé druhy analýz, například nalezení optimálních tras, identifikaci vzorců, vytváření předpovědí.

Geoinformační technologie je ideální volbou pro ty z vás, kteří se zajímají o aplikovanou matematiku a informatiku. Teoreticky i prakticky se naučíte, jak získávat geografická data pomocí různých senzorů nebo zdrojů dat a jak provádět zpracování a analýzu, aby bylo možné vytvořit požadované řešení a jeho vizualizaci. Dnešní a zítřejší trh práce v tomto odvětví roste a potřebuje odborníky, jako jste vy. Můžete pracovat jako poskytovatel, analytik nebo uživatel prostorových dat a geoinformačních technologií v soukromých společnostech i ve vládních agenturách.

Jedná se o dvouletý program (120 kreditů ECTS) v angličtině. Absolventi jsou oceněni titulem Magistr. Program je poskytován hlavně na KTH Campus ve Stockholmu School of Architecture and Built Environment ( KTH ).

Kariéra

Zajištění udržitelného rozvoje a předcházení změnám klimatu je pro lidstvo nejvyšší prioritou. Toho nelze dosáhnout bez dobře organizovaných, dobře fungujících a ekologických dopravních systémů. Předpokladem pro plánování, projektování a výstavbu veškeré potřebné infrastruktury jsou přesné a aktuální geografické databáze. Existuje velká poptávka po odbornících v dopravních systémech a geoinformačních technologiích v soukromém i vládním sektoru.

Příklady profesních příležitostí pro absolventy zahrnují:

  • Analytik geoinformací: shromažďování, analýza a podávání zpráv o geoprostorových datech v národních mapovacích a kartografických agenturách (jako je Lantmäteriet ve Švédsku).
  • Plánovač dopravy / modelář: pomáhá městům nebo regionálním vládám plánovat, navrhovat a provozovat dopravní systémy a analyzovat dopravní dopady nového vývoje za účelem dosažení udržitelnosti (například poradenské společnosti jako WSP, ÅF nebo regionální vlády).
  • Konzultant v soukromé firmě v oblastech od průzkumu, mapování a zpracování geoinformací po plánování dopravy a dopravní techniku (např. Digpro nebo Ramböll).
  • Železniční inženýr; provádění strategického plánování železničních systémů včetně infrastruktury, kolejových vozidel, správy jízdních řádů a informačních služeb pro cestující (například ve SL, SJ nebo místních a národních železničních společnostech).
  • GIS expert v oblastech od územního plánování po správu půdy a zdrojů až po monitorování životního prostředí (obce, poradenské společnosti).

Studenti

Zjistěte, co si studenti z programu myslí na svůj čas na KTH .

Tianshu Shang, Čína: „Ve srovnání s městy v Asii je Stockholm opravdu relaxační místo, s nádherným výhledem a skvělým jídlem. Je to také dynamické místo s velkými společnostmi a začínajícími podniky. Rád bych řekl, že je místo se spoustou příležitostí. “

Udržitelný rozvoj

Absolventi KTH mají znalosti a nástroje pro pohyb společnosti udržitelnějším směrem, protože udržitelný rozvoj je nedílnou součástí všech programů. Tři hlavní cíle udržitelného rozvoje řešené magisterským programem Transport and Geoinformation Technology jsou:

  • Průmysl, inovace a infrastruktura
  • Udržitelná města a obce
  • Podnebí

Dopravní systémy a geoinformační technologie, hlavní oblasti zájmu programu, jsou klíčové infrastruktury při vytváření udržitelných měst, zemí a komunit obecně. Dnešní dopravní systémy jsou zodpovědné za velkou část emisí skleníkových plynů způsobujících globální oteplování. Přechod na dopravu s nulovými emisemi je jednou z největších výzev naší generace. Návrh a provoz moderních dopravních systémů není možný bez přesných a aktuálních geografických databází. Kurzy v programu se zabývají otázkami plánování a navrhování dopravních systémů, jakož i otázkami sběru a analýzy geografických dat. Odbornost v těchto oblastech je předpokladem pro nalezení nových inovativních řešení pro zlepšení dopravní a informační infrastruktury, stejně jako nová řešení pro ekologické dopravní systémy.

Kurzy

Dvouletý magisterský studijní program Dopravní a geoinformační technologie se skládá ze tří semestrálních kurzů a jednoho závěrečného semestru věnovaného magisterskému studijnímu programu. Každý semestr se skládá z přibližně 30 kreditů ECTS. V závislosti na zvolené skladbě budete studovat různé kurzy. Kurzy uvedené na této stránce se vztahují na studia začínající na podzim 2020.

Rok 1

Podmíněně volitelné předměty

  • Architektura a algoritmy GIS (AG2411) 7,5 kreditů
  • Geovisualizace (AG2412) 7,5 kreditů
  • Digitální zpracování obrazu a aplikace (AG2413) 7,5 kreditů
  • Prostorová analýza (AG2414) 7,5 kreditů
  • Prostorové databáze (AG2425) 7,5 kreditů
  • Projekce map a referenční systémy (AG2926) 7,5 kreditů
  • Železniční doprava - trh a plánování, základní kurz (AH2026) 7,5 kreditů
  • Sběr a analýza dopravních dat (AH2170) 7,5 kreditů
  • Dopravní inženýrství a management (AH2171) 7,5 kreditů
  • Veřejná doprava (AH2173) 7,5 kreditů
  • Dopravní politika a hodnocení (AH2301) 7,5 kreditů
  • Doprava a udržitelný rozvoj (AH2303) 7,5 kreditů
  • Městské modelování a podpora rozhodování (AH2307) 7,5 kreditů
  • Globální navigační satelitní systémy (GNSS) (AH2923) 7,5 kreditů

Rok 2

Povinné kurzy

  • Metodologie výzkumu a komunikační dovednosti (AH2178) 7,5 kreditů

Podmíněně volitelné předměty

  • Webové a mobilní GIS (AG2417) 7,5 kreditů
  • Projekt GIS (AG2421) 7,5 kreditů
  • Projekt v oboru geoinformatika, 2. cyklus (AG243X) 30,0 kreditů
  • Teorie kvality a úpravy geodat (AG2927) 7,5 kreditů
  • Projekt v oboru geodézie, druhý cyklus (AG293X) 30,0 kreditů
  • Systém železniční signalizace (AH2029) 7,5 kreditů
  • Projekt v oboru dopravní vědy, druhý cyklus (AH203X) 30,0 kreditů
  • Projekt v oboru železniční a železniční doprava, druhý cyklus (AH204X) 30,0 kreditů
  • Logistika a doprava (AH2102) 7,5 kreditů
  • Modelování a aplikace simulace provozu (AH2174) 7,5 kreditů
  • Projekt v oboru Systémová analýza a ekonomie, druhý cyklus (AH222X) 30,0 kreditů
  • Individuální výběrové modelování a analýza trhu (AH2314) 7,5 kreditů
  • Technologie laserového skenování (AH2915) 7,5 kreditů
  • Teorie a metodologie vědy s aplikacemi (sociální věda) (AK2038) 7,5 kreditů

Požadavky na přijetí

Abyste byli pro tento program způsobilí, musíte získat bakalářský titul, ovládat angličtinu a splňovat specifické požadavky programu.

Bakalářský titul

Vyžaduje se bakalářský titul, ekvivalent švédského bakalářského titulu nebo rovnocenná akademická kvalifikace mezinárodně uznávané univerzity. Studenti, kteří navštěvují delší technické programy a absolvovali kurzy rovnocenné bakalářskému studiu, budou posuzováni případ od případu.

Anglická znalost

Je vyžadována znalost anglického jazyka ekvivalentní (švédské vyšší sekundární škole) anglickému kurzu B / 6. Požadavek může být splněn prostřednictvím výsledku, který je stejný nebo vyšší než výsledek uvedený v následujících mezinárodně uznávaných anglických testech:

  • TOEFL Písemný test: Skóre 4,5 (stupnice 1-6) v písemném testu, celkové skóre 575.
    TOEFL ITP není akceptován.
  • TOEFL iBT prostřednictvím internetu: Skóre 20 (stupnice 0-30) v písemném testu, celkové skóre 90
  • IELTS Academic: Minimální celková známka 6,5, bez sekce nižší než 5,5
  • Cambridge ESOL: Cambridge English: Certifikát Advanced (CAE) v Advanced English nebo Cambridge English: Proficiency (CPE) (Certifikát o způsobilosti v angličtině)
  • Baterie pro hodnocení anglického jazyka Michigan (MELAB): Minimální skóre 90
  • University of Michigan, ECPE (zkouška z anglického jazyka)
  • Pearson PTE Academic: Skóre 62 (psaní 61)

Specifické požadavky na magisterský program v oblasti dopravy a geoinformačních technologií

Bakalářský titul, který odpovídá 180 ECTS kreditům, ve stavebnictví, urbanismu, ekologii, geodézii, geografických informačních systémech, informatice nebo v jiné oblasti s jasným významem pro program. Vyžaduje se nejméně 60 kreditů ETCS v dopravním inženýrství a plánování, geomatice, fyzice, informatice, statistice a / nebo matematice. Minimálně 3,0 ECTS kreditů za kurz by mělo být v:

  • Programování
  • Lineární algebra
  • Geografické informační systémy nebo databázová technologie nebo geodetické zaměření
  • Matematická statistika
  • Jednorázový počet

Aplikační dokumenty

  1. Osvědčení a diplomy z předchozího vysokoškolského studia
  2. Přepis absolvovaných kurzů a stupňů zahrnutých do vašeho titulu
  3. Doklad o znalosti angličtiny
  4. Kopie pasu včetně osobních údajů a fotografií nebo jiných identifikačních dokladů

Specifické dokumenty pro magisterský program v dopravě a geoinformacích

  • Motivační dopis nebo návrh projektu
  • Životopis uvádějící relevantní pracovní zkušenosti a počítačové dovednosti
  • Jedno doporučení
  • Souhrnný list
Poslední aktualizace Říjen 2019

Informace o škole

KTH Royal Institute of Technology has served as one of Europe’s key centres of innovation and intellectual talent for almost two hundred years. Recognized as Sweden’s most prestigious technical univer ... Čtěte více

KTH Royal Institute of Technology has served as one of Europe’s key centres of innovation and intellectual talent for almost two hundred years. Recognized as Sweden’s most prestigious technical university, KTH is also the country’s oldest and largest. With over 12,000 students and an international reputation for excellence, the university continues to nurture the world’s brightest minds, helping to shape the future. Méně