Mistr v řízení podniku
INSA Business, Marketing & Communication School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 200 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Představení
Tento široce založenou komplexní program obsahuje moduly v ekonomickou analýzu manažerských rozhodnutí, ekonomické řízení a optimalizaci výsledků, branding, atd. s cílem nabídnout komplexní základ pro další studium nebo specializace.
Cíle
- Rozvíjet strategické manažerské dovednosti a organizační a provozní schopnosti.
- Vybudovat pevný základ v oboru Business Administration hlavních předmětech.
- Získat všeobecné a praktické znalosti řízení podniku.
Cíl
a) Absolventi a profesionály, kteří chtějí rozšířit své obzory zaměstnání.
b) zkušení odborníci, kteří chtějí, aby se na nové úkoly a odpovědnosti.
c) společnosti, které usilují školení zaměstnanců.
d) Absolventi odborného vzdělávání a vysokého školství se v oblasti podnikání hledají praktickou přípravu na vstup do pracovního procesu.
Profesionální příležitosti
- Strategické Director
- správní ředitel
- Administrativní manažer
- Vedoucí oddělení
INSA nabízí možnost dělat stáž ve firmách v průběhu kurzu.
Osnova
Modul 1 - Obchodní politika a Business Administration. Strategie.
Modul 2 - strategií a koncepcí marketingového řízení.
Modul 3 - Hospodářská Řízení a optimalizace výsledků.
Modul 4 - řízení výroby, provoz, logistiku a řízení jakosti.
Modul 5 - Obchodní Management: organizování komerčních sítí.
Modul 6 - Manažerské dovednosti: Koučování, Empowerment, vedení a organizace.
Modul 7 - Ekonomická analýza manažerských rozhodnutí.
Modul 8 - Finanční management: management, strategie a Value Creation.
Modul 9 - Firma Vyhodnocení: fúze, zprostředkování, joint-venture.
Modul 10 - Globalizace a internacionalizace trhů. Analýza.
Modul 11 - Manažerská etika a společenskou odpovědnost.
Modul 12 - Branding: Vedení Hodnota značky (know-how).
Modul 13 - Sociální prostředek: Union a centrálami zaměstnanců. Spolupráce a řešení konfliktů práce.
Modul 14 - Soudní a fiskální úprava manažerských činností.
Modul 15 - Technologické inovace v podnicích. Řízení globálních znalostí.
Modul 16 - Balanced Scorecard: strategie konstrukce pro správu.
Modul 17 - Závěrečné Projekt: Strategický obchodní plán.
Assessment System
Hodnotící systém je založen na průběžném vyhodnocování každého bloku studia, přes třídy docházky a / nebo vyšetření. Student musí mít složenou každý předmět samostatně. Kromě toho musí student získaly minimální stupeň stanovené v obchodním plánu.
Po úspěšném prošel evaluací as minimální účastí požadované student obdrží diplom Masters v Business Management z INSA obchod, marketing a komunikace School.