Mistr umění ve výuce + výuka pověření (mattc)
Santa Clara University - School Of Education & Counseling Psychology
Klíčová informace
Umístění kampusu
Santa Clara, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 607 / per quarter *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 2017-18 Výuka, za čtvrtletí
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Jednotky: Více předmětů - 56; Jediný předmět - 50
Credentialing: Předběžný samostatný předmět a více předmětů
Program Délka: 1 rok (plný úvazek) nebo 2 roky (částečný úvazek)
Začátek termíny: Pád, zima nebo léto
Metoda výuky: Na akademické půdě je program Master of Arts in Teaching + Teaching Credentials (MATTC) prvním krokem pro jednotlivce, kteří chtějí dosáhnout svých předběžných učebních osnov (MS) nebo jednorázových předmětů (SS). Na závěr programu získávají kandidáti magisterský titul v oboru výuky a doporučení pro předběžné pověření pro výuku vícenásobného předmětu nebo jednotného předmětu pro předmět SB2042 v Kalifornii. Studentovi není možné absolvovat pouze výuku nebo pouze magisterský titul ve výuce.
Program MATTC připravuje jednotlivce k tomu, aby se stali efektivními, spravedlivými a etickými učiteli. Program plně integruje: (a) profesní studium a klinické zkušenosti vyžadované Kalifornskou komisí pro pověření učitelů; (B) očekávání magisterské úrovně pro akademickou přísnost a bohatost; A (c) soustředěné zapojení do etických dimenzí pedagogické praxe a jejich zohlednění.
Mistr umění ve výuce + Výukové dovednosti - jediný předmět
Toto pověření umožňuje držiteli učit konkrétní předměty uvedené v pověření v odloučených třídách, jako jsou ty ve většině středních a vysokých škol. Kalifornie výukové doklady jsou k dispozici v následujících oborech: zemědělství, umění, podnikání, angličtina, matematika na základy, zdravotní vědy, domácí ekonomie, průmyslové a technologické vzdělávání, jazyky jiné než angličtina, matematika, Chemie, geovedy, fyziky a společenských věd.
Jednotlivci, kteří vstupují do programu s jediným předmětem, musí prokázat odbornou způsobilost buď dokončením schváleného státem schváleného předmětu nebo absolvováním předmětu Kalifornská zkouška pro učitele (CSET). Vysokoškoláci by měli vzít na vědomí, že schválené programy pro přípravu předmětů se často liší od hlavních akademických požadavků. Jednotlivci, kteří mají zájem o výuku s jedním předmětem, by se měli poradit s poradcem v příslušném akademickém oddělení maturitní instituce žadatele, aby získali informace o kurzech požadovaných pro potřeby předmětu. Informace o státní schválených předmětech jsou k dispozici v kanceláři Student Services v prvním patře sálu Guadalupe. Doporučuje se, aby studenti složili tyto zkoušky před vstupem do programu pověření.
Studenti, kteří získají titul "Master of Arts in Teaching + Teaching Credentials", jsou připravováni na kariéru, která vyučuje jeden předmět studentům na střední nebo střední škole.
Nový jednoletý plán MATTC-SS (PDF)
Nový dvouletý plán MATTC-SS (PDF)
Mistr umění ve výuce + učení pověření - více předmětů
Toto pověření je určeno především těm, kteří hodlají vyučovat na základních nebo středních školách, kde vyučují více předmětů v samostatné třídě. Jednotlivci, kteří vstupují do programu více předmětů, musí prokázat kompetenci v předmětu prostřednictvím průzkumu předmětu Kalifornie pro učitele s vícečetnými předměty CSET.
Studenti, kteří získají titul Master of Arts ve výuce + Pedagogické pověření - Multiple Subject degree jsou připraveni na kariéru jako učitelé základních škol; Jejich práce na kurzech a zkušenosti v klinické praxi jim pomáhají naučit se učit více předmětů skupině různých studentů v samostatné učebně.
Nový jednoroční plán MATTC-MS (PDF)
Nový dvouletý plán MATTC-MS (PDF)
Východní San Jose Campus: Podpora vzdělávacích příležitostí pro hispánské komunity
Vzhledem k tomu, že rozvoj kulturně citlivých pedagogů je zásadní pro závazek školy v oblasti multikulturalismu a sociální spravedlnosti, škola pedagogiky a psychologie poradenství nyní nabízí magisterské umění ve výuce a výuce pověření (MATTC) v satelitním kampusu, který slouží jako Přímé vedení k přípravě učitelů, aby mohli pracovat se špičkově podporovanými hispánskými školami.
Škola školství a psychologie poradenství také založila štipendijní program SEMILLA, která přiláká učedníky, kteří se zavázali vyučovat ve školách s převážně podávaným hispánským obyvatelstvem, a zajistit, aby počet kulturně citlivých učitelů v okrese Santa Clara byl zvýšený, Potřeby studentské populace.
Dvojjazyčné povolení
Program dvojjazyčného povolení se skládá ze tří kurzů a požadovaného umístění a je určen pro současné magisterské studium v kandidátech na výuku učitelů + výukových předpokladů (MATTC) a pro stávající učitele v celém kraji Santa Clara.
Dvojjazyčné povolení, které má nabídnout ministerstvo školství na univerzitě Santa Clara, bylo vyvinuta tak, aby vyplňovala prázdnotu, která se v současné době nachází v okrese Santa Clara - nedostatečné učitele, aby řešily potřeby vznikajících dvojjazyčných osob. Program je pro současné Master of Arts v učitelském vzdělávání + učitelské pověření (MATTC) studentů a pro stávající učitele v celém kraji.
Téměř čtvrtina všech studentů v prostředí K-12 v kraji je označena za žáka anglického jazyka a toto číslo roste. S těmito otáčivými čísly a nedostatkem učitelů, který se v kraji nedávno projevil, se příprava příští generace učitelů, kteří budou sloužit Emergent Bilinguals, stala kritickou.
Program nabízí dvě cesty pro dvě studentské populace: a) kandidátské místo kandidátů na předškolní vzdělávání (Multiple Subject [MS] & Single Subject [SS]); A b) učební cesta učitelů v rámci služby (IS). Cesta vyučujícího konzervatoře vyžaduje dokončení programu MATTC pro kandidáty více nebo jediných subjektů. Kromě toho studenti dokončí také tři nové kurzy vyučované ve španělštině. Pracovní cesta vyžaduje, aby kandidáti dokončili tři nové kurzy a seminář v zimním čtvrtletí.
Kurzy potřebné pro současné studenty vzdělávání učitelů a stávající učitele - Dvojjazyčné metody, Základy dvojjazyčného vzdělávání, Latino jazyk a kultura. Umístění v příslušném učebním prostředí je také požadavek.
SEMILLA Teacher Fellowship
Popis programu partnerství
Učitelské sdružení SEMILLA poskytuje pomoc studentům, kteří se zabývají programem Master of Arts in Learning with Learning Credentials (MATTC), který:
- Souhlasíte s úspěšným absolvováním minimálně 18 jednotek v areálu Východního San Jose (kurzy budou určeny);
- Souhlasíte s poskytováním komunitních služeb na kampusu East San Jose v době zápisu do MATTC;
- Souhlasíte s úspěšným dokončením programu MATTC a získáte učební osvědčení od státu Kalifornie.
- Souhlasíte s tím, že budete po dobu dvou let po absolvování programu MATTC učit po dvou letech postgraduálního a postgraduálního pověření na vysoké škole, která se skládá převážně z nedostatečné studované populace latinskoamerických studentů.
Důležité poznámky:
- Toto stipendium je určeno pouze studentům, kteří jsou přijati k přijetí nebo zapsáni v programu Master of Arts in Learning with Learning Credentials (MATTC)
- Studenti transferu kreditů NHU nejsou způsobilí pro toto stipendium
Můžete se obrátit na naši kancelář na čísle 408-551-3422 nebo nám napište na [email protected] a vyžádejte si další dotazy nebo dotazy.
Příjemci
Po výběru jako kolega SEMILLA dostane student stipendijní stipendium, které bude platit za 50% výuky za čtvrtletí, které zapsala poté, co získala stipendium. Toto stipendium se vztahuje pouze na výuku spojenou s magisterským výukovým programem pro výuku s vyučovacími pomůckami z Univerzity Santa Clara - ministerstva školství. Student je zodpovědný za zaplacení zůstatku výuky a poplatků.
Požadavek na povinnost služby
Chcete-li splnit požadavky na výuku Společenského fondu, spolupracovníci SEMILLA se zavazují, že budou po dobu dvou let po absolvování kurzu / post-předběžného pověření ve vysokoškolské škole, která je složena převážně z nedostatečné populace studentů latiny / o do čtyř let od dokončení Programu MATTC.
Chcete-li požádat, vyplňte online aplikaci SEMILLA Teacher Fellowship Application.
Požadavky na přijetí
Kromě obecných požadavků musí žadatel o MATTC splňovat níže uvedené konkrétní požadavky.
Mnoho z očekávání a předpokladů pro přijetí na naše Master of Arts v učení + výuka pověření (MATTC) program byl vytvořen Kalifornskou komisí pro pověřování učitele. Splnění těchto předpokladů může mít budoucí učitele mezi třemi a dvanácti měsíci. Doporučujeme, aby potenciální studenti MATTC měli dostatek času na to, aby splnili všechny předpoklady před uplynutím lhůty žádosti o program pověření.
Základní dovednosti a předmětové kompetence Požadavky
Jedenroční programová skladba
Pokud jste přijati do jednoroční programové řady, musíte tyto požadavky splnit do 3. června. Tyto požadavky stanoví Kalifornská komise pro pověření učitelů. Zkontrolujte prosím obecné informace o tom, jak se stát učitelem v Kalifornii. Pokud nesplníte tuto podmínku, můžete se rozhodnout odložit přijetí do dvouletého programu.
Dvouletá programová skladba
Pokud jste přijati do dvouleté programové dráhy, musíte splňovat tyto požadavky před 3. červnem a před zadáním umístění v terénu. Tyto požadavky stanoví Kalifornská komise pro pověření učitelů. Zkontrolujte prosím obecné informace o tom, jak se stát učitelem v Kalifornii.
Splnění požadavku na základní dovednosti (BSR): Tento požadavek lze splnit řadou způsobů:
- Absolvování testu základních vzdělávacích dovedností v Kalifornii (CBEST);
- Získání skóre "College Ready" nebo "Osvobozeno" na anglické a matematické části programu CSU Early Assessment Program nebo získání skóre 151 nebo vyšší na anglické subtest a skóre 50 nebo vyšší na matematice subtest Zkoušky umístění CSU;
- Absolvování zkoušky základních dovedností v jiném americkém státě;
- Získání skóre 500 nebo vyšší na angličtině a 550 nebo vyšší v mateřské části zkoušky SAT;
- Získání skóre 22 nebo vyšší na anglické sekci a 23 nebo vyšší v matematické části ACT;
- Získání skóre 3 nebo vyšší na zkoušce anglického jazyka a kompozice nebo na zkoušku AP v angličtině a literatuře a na AP Calculus AB, AP Calculus BC nebo AP Statistika.
- Kandidáti na více předmětů mohou uspokojit také BSR tím, že absolvují tři podskupiny pro více předmětů na zkoušce z předmětu Kalifornie (CSET) a splňují zkoušku CSET pro psací dovednosti.
Splnění požadavků na kompetenci v oblasti CTC (SMR). Kandidáti na pověření jediného subjektu musí absolvovat všechny požadované dílčí testy předmětu Kalifornie pro učitele (CSET) v jejich specializované oblasti obsahu nebo poskytnout důkazy o úspěšném dokončení programu schváleného CTC pro předměty v jejich vysokoškolské instituci. Kandidáti na pověření více předmětů musí předat všechny tři podtesty testu CSET Multiple Subject.
Přijetí očekávání a předpoklady
- Akademické zázemí v oblasti liberálních umění nebo věd, jako jsou humanitní obory, přírodní vědy, společenské vědy, matematika nebo vizuální a divadelní umění;
- Nedávno (v posledních třech letech) a smysluplné zkušenosti se skupinami dětí nebo mládeže ve stejném věkovém rozmezí jako studenti, kteří žadatel hodlá vyučovat, v organizovaném, formálním prostředí;
- Pro přijetí do MATTC pro vícedenní pověření musí žadatel mít dobrovolné nebo placené zkušenosti, které pracují a dohlížejí na skupiny dětí ve věku od 4 do 14 let v organizovaném formálním prostředí
- Pro přijetí do programu MATTC pro doklady o jediném předmětu musí žadatel mít dobrovolné nebo placené zkušenosti, které pracují a dohlížejí na skupiny mládeže ve věku 12 a 18 let v organizovaném formálním prostředí.
- Doporučená minimální doba věnovaná tomuto zážitku je 30 hodin.
- Tato zkušenost může probíhat ve veřejné, soukromé, charterové nebo katolické škole;
- V skautské jednotce nebo jiné vysoce strukturované mimoškolní činnosti;
- V náboženské nebo jazykové škole, která se setkává pravidelně a průběžně;
- Nebo v jakémkoli jiném formálním kontextu, který by sloužil studentům ve třídách K-8 nebo 6. a 12. ročnících. Práce by měla zahrnovat určitý stupeň plánování a dozoru dětí a mládeže.
Následující aktivity NEPLATÍ očekávání pro přijetí do programu MATTC:
- Vyučování hudebních, výtvarných nebo tanečních lekcí (pokud nemáte v úmyslu absolvovat K12 hudební, výtvarné nebo tělesné vzdělání);
- Práce jako opatrovník, chůva nebo poskytovatel denní péče;
- Práce se svými vlastními dětmi, jejich přáteli nebo členy vaší rodiny;
- Poskytovat individuální doučování v jakékoliv oblasti akademických nebo neakademických předmětů.
Následující aktivity MOHOU uspokojit očekávání pro přijetí do programu MATTC:
- Výuka nebo koučování sportů, které pracují jako předškolní učitelé (pokud žádáte o přijetí do programu vícenásobného pověření pro předměty), pracujete jako poradkyně letního tábora.
Pokyny k doporučení
Všichni žadatelé MATTC jsou povinni předložit alespoň dva doporučení.
- Jeden dopis musí být napsán osobou, která dohlížela na práci s dětmi nebo mládeží, a může poskytnout hodnocení kvality vašeho výkonu.
- Druhý dopis může být napsán osobou, která vás zná a je kvalifikovaná k posouzení vaší akademické kompetence, charakteru a / nebo zkušeností v profesních nebo vedoucích úlohách. Profesoři, školitelé a zaměstnavatelé jsou často nejlepšími zdroji.
- Vezměte prosím na vědomí, že odkazy od osobního terapeuta, rodinných příslušníků nebo přátel nejsou přijatelné.
- Autoři vašich doporučení mohou zasílat své dopisy přímo na adresu [email protected]
Pokyny pro osobní příkaz MATTC a výzvu
Písemná odpověď je nezbytnou součástí procesu žádosti o udělení pověření výuky. Výbor pro přezkum přijímání bude pečlivě zvážit obsah vaší písemné odpovědi na níže uvedené výzvu a bude také používat vaše prohlášení jako důkaz Vaší schopnosti vyjádřit své nápady jasným a poutavým způsobem.
Reagujte na všechny části výzvy. Osobní prohlášení nesmí překročit dvě stránky. Osobní prohlášení musí být vaše vlastní původní dílo. Žadatelé nemusí obdržet žádnou pomoc při psaní či úpravách psaní. Odešlete zadanou odpověď s dvojitou vzdáleností pomocí našeho online aplikačního systému.
Vzpomeňte si na zkušenost, kterou jste v minulých 3 letech pracovali s dětmi nebo mládeží ve formálním, organizovaném prostředí ve Spojených státech. Poskytněte popis zkušeností (např. Kontext, studenti, program, stupeň) a vysvětlete, jaké aspekty této zkušenosti jste nejvíce zaujali a / nebo smysluplně. Vysvětlete také, jak se tato zkušenost shoduje s posláním oddělení vzdělávání "... připravit profesionály z kompetence, svědomí a soucitu, kteří budou podporovat společné dobro, když mění životy, školy a komunity".
Klinická praxe Předpoklady pro umístění v terénu
Způsobilost pro zařazení do umístění v klinické praxi vyžaduje, aby kandidát předložil následující dokumentaci před koncem prvního srpnového týdne:
- Důkaz oprávnění k odebrání otisků prstů (CTC certifikát, 30denní náhradní povolení nebo jiný kvalifikovaný certifikát CTC)
- Důkazy o výsledcích testu negativní tuberkulózy (TB) získané za poslední čtyři roky
Požadavky na mezinárodní žadatele
- Angličtina pro zkoušku z odborné způsobilosti: TOEFL (skóre 90 nebo vyšší) nebo IELTS (skóre 6.5 nebo vyšší) je vyžadováno pro zahraniční studenty, kteří ukončili své postsekundární vzdělávání v jiném jazyce než v angličtině. TOEFL nebo IELTS může být upuštěno, pokud vaše bakalářské (a případně magisterské) byly dokončeny v institucích, ve kterých je angličtina primárním vyučovacím jazykem. Všichni žadatelé mohou být požádáni, aby podle potřeby poskytli další důkazy o znalosti angličtiny.
- Mezinárodní hodnocení vzdělávání: Hodnocení jednoho z schválených agentur NACES vyžaduje posouzení. Uchazeči o magisterský program výuky a výuky (MATTC) by měli své přepisy vyhodnotit jednou z agentur schválených CTC. Vezměte prosím na vědomí, že přepisy hodnocení musí obsahovat rovnocennost stupně a americkou GPA ekvivalenci. Doporučujeme vypracovat zprávu o průběhu kurzu.
- Doklad o financování: Vízová pravidla Spojených států vyžadují důkaz, že jsou k dispozici dostatečné finanční prostředky na financování cestovních, pobytových a studijních programů. Informace o aktualizovaném odhadu nákladů spojených s celým ročníkem akademického studia v ECP naleznete na webové stránce Mezinárodních studijních služeb.
Po obdržení oficiálního schvalovacího dopisu by měl student kontaktovat kancelář ECP Admissions, [email protected], o dokumentaci I-20, aby požádal o studentské vízum F-1. Po dokončení bude předán Mezinárodnímu úřadu pro studentské služby.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
- Athens, Řecko
- Glyfada, Řecko + 1 více
Teaching and Practice of Voice and Singing MA
- Guildford, Spojené království
Master in Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Music
- Prague, Česká republika