Mistr umění v učení a myšlení
The Graduate Institute
Klíčová informace
Umístění kampusu
Bethany, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Přehled
Master of Arts v učení a myšlení (MALT) je 36-kreditní studijní program, který zahrnuje filozofii vzdělání zakořeněný ve vztahu, holismu a významu. MALT je založen na vytvoření nové kultury učení, která rozvíjí znalosti, dovednosti, kompetence a představivost pro neustálý svět. K tomuto účelu program napomáhá vzniku kolegiální učící se komunity, která se věnuje společnému vytváření nového významu v konstruktivistickém a transdisciplinárním kontextu.
Model postmoderního učení společnosti MALT usiluje o podporu nové kultury učení prostřednictvím následujících šesti ústředních témat:
- Propagujte smysluplné a alternativní přístupy k učení a myšlení, které povzbuzují, co holistický pedagog Douglas Sloan označuje za představu-představivost. Sloan popisuje vhled-představivost jako "... akt vnímání, pronikající intenzivní energií a vášňou, která proniká a odstraňuje bariéry ve stávajícím myšlení a osvobodí mysl, aby sloužila novým způsobem a směrem. Insight se ohlásí jako celek ..., který zahrnuje nové formy představivosti a nové objednávky rozumu ... "
- Předefinujte roli "žáka" a "učitele" jako spoluvůrců v participativním rámci učení a myšlení.
- Překonejte současnou západní modernistickou mentalitu tím, že přijmete nový participační světový názor, díky němuž žáci propagují, udržují a vytvářejí dynamický proces smysluplného učení a myšlení.
- Odtrhněte umělé překážky, které jsme nazvali "disciplíny", a přemístěte svou pozornost do vzájemně propojených a propletených procesů, které slouží jako společný základ pro všechny znalostní systémy.
- Obnovte, co znamená být "učitelem", jehož úkolem je "kreslit" přirozené sklony a schopnosti spíše než "nalít" informace. Tato nová role facilitátora a trenéra podporuje aktivní zpracování informací do znalostí a nakonec do pochopení.
- Prozkoumejte další dimenze lidské zkušenosti: jiné než logické a jazykové způsoby poznání, včetně, ale bez omezení, těch, které spočívají ve vícerých inteligencích Howarda Gardnera a pěti myslích do budoucnosti, stejně jako dovednosti "pravého mozku" od Daniel Pink, které podporují rozvoj nové generace tvůrců, kteří jako "umělci, vynálezci, designéři, vypravěči, opatrovníci, konzulátoři, velcí obrazoví myslitelé - nyní získávají nejbohatší odměny společnosti a sdílejí své největší radosti ..."
Master of Arts v učení a myšlení Studijní program má tři hlavní složky:
1.. Účastníci programu jsou seznámeni s kritickým zkoumáním amerického vzdělání se zvláštním důrazem na to, že současný model opouští studenty v nevýhodě, kterou lze napravit pouze významnou změnou ve způsobu, jakým strukturujeme a přibližujeme učení a myšlení. Co je dnes potřeba, je více než kdy jindy posun ve způsobu, jakým rozumíme tomu, co dnešní mládež potřebuje, aby získala více participační roli při budování své učení a rozvíjení schopností používat myšlenkové dovednosti potřebné k tomu, aby se staly samoregulačními žáky.
2. MALT nabízí pedagogům rámec pro skutečnou a efektivní transformaci vzdělání. Tento rámec se skládá z posunu k postmodernějšímu procesu a přístupu založenému na žácích pro vzdělávání, který na rozdíl od současného instruktážního modelu "jedna velikost vyhovuje všem" poskytuje možnosti konstruktivistického učení pro různorodou a jedinečnou populaci studentů.
3. Celkové učební osnovy vycházejí z progresivního postmoderního rámce a jsou doručovány v kloubové, sdružené a sekvencované sérii, kde je povaha učení a myšlení prezentována jako celostní, vznikající a tvůrčí proces. Průtok programu se tedy postupně objevuje z následujících prostorů:
- Poznání je přímo spojeno s našimi emocemi a jako takové nám poskytuje "okna", abychom lépe pochopili, jak se učíme a myslíme jako tvůrčí předměty.
- Postmoderní pedagog vyvrací tradiční představu, že učebny potřebují pracovat v souladu s důvodem a logikou rigidního učebního plánu, který předpovídá výsledky učení. Spíše uznávají a podporují učení tím, že čerpají a vycházejí z poznatků výzkumných pracovníků, jako jsou Howard Gardner, Lev Vygotsky, David Ausubel, Tony Wagner, Ken Robinson a Elliott Eisner.
- Z tohoto nového pohledu se student necítí jako člověk odpojený od vzdělávacího prostředí. Student je spíše účastníkem učebního systému, který se skládá z učitele, studentů a sociálně-fyzického učebního prostředí, v němž jsou zapracováni.
- Postmoderní rámec, který se zde nabízí, usiluje o kontextualizaci učení tím, že povzbuzuje studenty k tomu, aby viděli a vytvářeli spojení, a tak integrovali učení v jedné oblasti s oblastí v jiné. Tento rámec podporuje získávání vyšších úvah, stejně jako kritické a kreativní myšlení.
- Dále tento systém zahrnuje interpersonální výměny, které se vyskytují mezi všemi žáky ve svém prostředí. Spíše než sledovat učení jako osobní a subjektivní zkušenost, postmoderní epistemologie vnímá učení jako společenský a intersubjektivní proces. Učení je v tomto kontextu jako vznikající proces založený na předpokladu, že učebny fungují nejlépe, když existuje prvek nesouladu a chaosu, který vychází z "citlivosti na výchozí podmínky" učebního prostředí.
- Jedinci jsou jedineční studenti s odlišnými předchozími zkušenostmi, sklony a koncepčními schématy. Studenti se snaží vytvořit smysl jako výsledek interakce s ostatními a jejich prostředím.
- Naše záměry, motivace a osobnost vyvstávají z interakce mezi našimi zděděnými tendencemi (přírodou) a našimi zkušenostmi (Nurture). Po čase soustředění těchto tendencí a zkušeností vede k jedinečné sérii přesvědčení. Nicméně, mnoho našich přesvědčení leží pod našim vědomým vědomím. Proto změna a transformace studujících může začít teprve tehdy, když získáme přístup k původu memů, metafor a mýtů, které tvoří náš jedinečný osobní světový názor.
Program je určen pro:
- Učitelé a pedagogové, kteří chtějí rozšiřovat hranice svých odborných znalostí a dovedností, stejně jako zkoumají nové způsoby učení a myšlení a vztahu se svými studenty, které jim poskytují zkušenostní příležitosti k učení, které jim povzbuzují k rozvoji nejen svých znalostí, ale také jejich sebevědomí a životní dovednosti.
- Ženy a muži, kteří hledají zdroje a procesy myšlení, učení a vytváření významu a chtějí se stát členy vzdělávací komunity, která se účastní zkušenostních a konstruktivistických aktivit určených k poskytnutí nahlédnutí do podstaty způsobů poznávání a koncepčních rámců, vnímají, myslí a jedná.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský studijní program ve vzdělávání a učení
- Turku, Finsko
MA vzdělání
- Lincoln, Spojené království
Magistr ve pedagogické psychologii: Učení a výkon
- Rotterdam, Nizozemsko