Magistr Digitální Marketing a Sociální Média
Centro De Estudios Financieros CEF
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 7 990 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* modalita tváří v tvář a tele tváří v tvář; 5 460 € – online režim
Úvod
Cílem Master in Digital Marketing and Social Media je vyškolit odborníky na nejvyšší úrovni, aby mohli úspěšně implementovat a rozvíjet marketingové strategie prostřednictvím digitálních kanálů, které pomáhají dosahovat cílů společnosti. A to vše z velmi praktického hlediska, ve kterém bude mít student kontakt s některými z nejlepších profesionálů v oblasti digitálního marketingu ve Španělsku, kteří jim ukážou to nejnovější v tomto sektoru.
Mistr se nezaměří pouze na internet jako prostředek propagace produktů a služeb, ale bude se z komplexního pohledu zabývat tím, jak ovlivňuje různé dimenze marketingu, což umožňuje studentovi dokončit magisterské studium se solidními znalostmi, které odpovídají otázky typu: jak internet ovlivňuje cenovou politiku? Jaké vlastnosti mají digitální kanály jako prostředky prodeje? Existují produkty k výhradnímu prodeji na internetu? Jak mohu najít svůj cíl? Mám na internetu stejnou konkurenci jako ve fyzickém prodejním místě?
Tento Master v digitálním marketingu má obsah, který bude míchat dva základní aspekty: na jedné straně nástroje, protože je nezbytné do hloubky znát digitální nástroje používané v profesionálním světě; na druhé straně strategie, student uvidí množství případů a aktivit a bude si moci vybrat tu nejlepší možnou strategii.
Je to nejinovativnější Master na trhu, protože jeho obsah byl nedávno reformován, aby se přizpůsobil tomu, co je na trhu požadováno, a má velmi praktický přístup. Studenti budou nejen navštěvovat sezení o digitálních strategiích, ale budou nuceni je plánovat, implementovat a měřit. Během magisterského studia studenti navrhují webové stránky, mobilní aplikace, chatboty, spouštějí sociální reklamy a reklamní marketingové kampaně, spravují profily na sociálních sítích, získávají informace k získání certifikátů Google Ads, Google Analytics nebo Hootsuite, vyvíjejí CRO strategie, učí se nejpoužívanější grafický design. a programy pro úpravu videa na trhu.
Oficiální titul
Studenti, kteří splní požadavky Madridské distanční univerzity (UDIMA), získají titul univerzitního magistra v digitálním marketingu a sociálních sítích (oficiální) udělovaný UDIMA, navíc k profesionálnímu magisterskému titulu vydanému CEF.
Výsledek programu
Po absolvování magisterského studia bude student schopen:
- Stanovte vhodné cíle pro online marketing a vyhodnoťte návratnost investic do těchto akcí.
- Osvojit si techniky elektronického obchodování, prodeje na internetu a generování návštěvnosti webových stránek.
- Ponořte se do určování pozice ve vyhledávačích, SEO i SEM.
- Vyvíjet úspěšné webové stránky, učit se používat správce obsahu.
- Implementujte zásady digitálního CRM a provádějte efektivní e-mailové marketingové kampaně.
- Navrhujte reklamní kampaně na internetu pro grafické reklamy i reklamy na sociálních sítích.
- Používejte sociální sítě jako kontaktní místa pro zákazníky ke zlepšení digitální reputace.
- Analyzujte výsledky získané v různých fázích plánu digitálního marketingu.
- Změňte způsob, jakým společnost souvisí, komunikuje a řídí svůj vztah se zákazníky a trhy, a proveďte cvičení digitální transformace.
- Rozumět nejnovějším technologiím aplikovaným na digitalizaci společnosti a umět je přizpůsobit potřebám organizace: velká data, chatboti, internet věcí.
Ideální studenti
adresované
Magisterský program je určen pro všechny, kteří mají vysokoškolské vzdělání a mají zájem o specializaci v oblasti digitálního marketingu, elektronického obchodu a sociálních médií. Také všem těm podnikatelům, kteří chtějí rozjet podnikání, které je založeno na digitálním prostředí a potřebují znát klíče a příležitosti, které internet nabízí.
Pro přístup k tomuto Mistrovi není nutné mít hluboké znalosti marketingu, protože na jeho začátku si zopakujete základy marketingu a komercializace produktů.
Absolventi, kteří nepocházejí z oblasti obchodu a marketingu, ekonomiky, obchodní organizace, žurnalistiky, reklamy a audiovizuální komunikace a kteří chtějí získat oficiální status, však budou muset absolvovat další školení prostřednictvím UDIMA. Konkrétně se jedná o dva předměty: „Marketing a globalizace“ a „Sociální sítě a komunitní management“.
Přijímací řízení
Osnovy
CEF Master in Digital Marketing and Social Media má velmi ambiciózní program, který zahrnuje základní obsah, který profesionál, který chce udělat kariéru v oblasti marketingu v digitálních kanálech, potřebuje znát.
Master, již konsolidovaný v posledních letech jako jeden z nejlepších ve svém oboru, je v každém vydání přeformulován, aby se přizpůsobil nejnovějším trendům, které se vyskytují na trhu. V tomto smyslu můžeme říci, že je to pravděpodobně nejinovativnější program na trhu, který umožňuje dosažení oficiálního titulu (Master in Digital Marketing and Social Networks od UDIMA).
Znalosti získané během programu, pečlivě navržené s ohledem na potřeby požadované na trhu, budou navíc podrobeny zkoušce v závěrečném magisterském projektu, jehož cílem je realizovat digitální marketingový plán nebo digitalizaci společnosti. Cílem je rozšířit uplatnění studenta.
Níže můžete vidět předměty CEF Master v digitálním marketingu a sociálních médiích, stejně jako jejich organizaci v semestrech a počet kreditů za každý z nich:
Předměty
První semestr
- Ekosystém a digitální transformace
- Digitální klient
- Digitální marketingový plán
- Webdesign, elektronický obchod a uživatelská zkušenost
- Sociální média a obsahový marketing
Druhý semestr
- Marketing ve vyhledávačích
- Display Marketing a reklamní plánování
- Business Intelligence a data řízený marketing
- Webová analytika a sociální sítě
- Externí praxe
- Magisterský závěrečný projekt
Kariérní možnosti
Digitální marketing je velmi dynamické odvětví, ve kterém je každý den poptávka po profesionálech a ve kterém prakticky neexistuje nezaměstnanost. Protože se jedná o multidisciplinární obor, existují různé pozice, které mohou profesionálové v digitálním marketingu obsadit, a to jak v marketingových odděleních firem ve všech oblastech, tak v marketingových a komunikačních agenturách a poradenských firmách.
Na jedné straně existují různé specifické pozice v digitálním marketingu: Manažer digitálního marketingu, Manažer digitálního marketingu, SEO konzultant, Manažer sociálních médií, Expert na webovou analytiku, Plánovač digitálních médií, Konzultant použitelnosti, Manažer komunity, Specialista na digitální transformaci, Vedoucí digitálního účtu , Senior SEM technik, Digital Project Manager, Trafficker atd.
Na druhou stranu skutečnost, že jste specialisté na digitál, oblast, která zaujímá stále důležitější část rozpočtů a organizačních systémů firem, představuje výhodu oproti jiným marketingovým profesionálům při obsazování pozic jako: marketingový ředitel, Produktový manažer, mediální plánovač, marketingový manažer, projektový manažer, marketingový a prodejní technik atd.
Pracovní rada
Job and Entrepreneur Exchange je bezplatná služba nabízená jak studentům a absolventům CEF.-UDIMA, tak i společnostem, které chtějí obsadit pozice v různých funkčních oblastech, s cílem vytvořit vzájemný vztah. Má kanceláře v Barceloně, Madridu a Valencii, ze kterých jsou spravovány národní a mezinárodní nabídky.
Job and Entrepreneurs Exchange nabízí profesionální poradenství a informace pro zaměstnání a je skvělým zdrojem náboru profesionálních profilů na všech úrovních společnosti, od stážistů ve školicích postupech až po profily seniorů, včetně manažerů a techniků. Pro usnadnění vyhledávání má vlastní portál zaměstnání a stáží.
Na začátku magisterského studia si poradci úřadu práce a ředitel magisterského studia sednou se studenty individuálně, aby pochopili jejich potřeby a pomohli jim zvýšit jejich zaměstnatelnost. Tato dvojí perspektiva je velmi zajímavá, protože programový management si je plně vědom toho, co se v marketingových odděleních požaduje, a reklamní agentury a poradci dokonale znají potřeby recruiterů.
Burza se neomezuje pouze na správu platformy pro hledání zaměstnání, ale také pomáhá studentovi, který o to požádá, při vytváření atraktivního životopisu nebo při přípravě pohovoru či skupinové dynamiky. Ve skutečnosti je v rámci programu vytvořena řada konkrétních setkání na tato témata.
Jako příklad své projekce CEF.-UDIMA podepsala tisíce dohod s národními a mezinárodními spolupracujícími společnostmi ze všech obchodních sektorů.