Magisterský titul z digitálního a analytického marketingu
Universidad de Murcia
Klíčová informace
Umístění kampusu
Murcia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 37 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Cena za kredit: v 1. registraci: 37,11 EUR, ve 2. registraci: 60,32 EUR, ve 3. registraci: 69,59 EUR, ve 4. nebo následujícím: 69,59 EUR
Úvod
Magisterský soubor
Centrum: | Ekonomicko-správní fakulta |
Typ výuky: | Z očí do očí |
Jazyk: | španělština |
Doba trvání: | 1 a půl roku |
ECTS kredity: | 90 |
Nová přijímací místa: | 35 |
Cena za kredit: |
|
Mistr v digitálním a analytickém marketingu nabízí pokročilé školení ve dvou z nejrychleji rostoucích oblastí v oblasti marketingu: Digitální marketing a Analytický marketing. Na jedné straně budou mít studenti, kteří studují specializaci na digitální marketing, hluboké znalosti o internetových informačních technologiích a budou moci všechna tato marketingová rozhodnutí přijímat v digitálním prostředí společnosti. Na druhé straně specialita analytického marketingu vybaví studenta schopností analyzovat všechny informace, které jsou generovány v digitálním prostředí společnosti, přičemž zvláštní pozornost věnuje využití těchto dat a aplikaci statistických programů, jako je bezplatný software. R pro vaši analýzu.
Odůvodnění
Zájem o společnost je nepochybný, pokud se věnujeme transformaci, kterou technologie produkuje ve všech odvětvích, což vede k propojené společnosti, kde sociální sítě propojují lidi a společnosti prostřednictvím různých mobilních zařízení, což způsobuje digitalizaci všech aspektů lidské činnosti, včetně nákupu a spotřeby produktů. Konkrétně se ve Španělsku zjistilo, že váha elektronického obchodování nebo elektronického obchodování roste. Podle poslední zprávy Národní komise pro hospodářské soutěže (CNMC), která je k dispozici na jejích webových stránkách: http://www.cnmc.es/ 1, tak elektronický obchod zvýšil svůj obrat, pouze ve druhém čtvrtletí 2016, 20,3% meziročně (5 948 milionů EUR) a 33,4%, pokud se podíváme na počet transakcí (92 milionů provedených transakcí).
kompetence
- CB6 - mít a porozumět znalostem, které poskytují základ nebo příležitost být originální ve vývoji a / nebo aplikaci myšlenek, často v kontextu výzkumu
- CB7 - Studenti umí aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo neznámých prostředích v širších (nebo multidisciplinárních) kontextech souvisejících s jejich oblastí studia
- CB8 - Žáci jsou schopni integrovat znalosti a čelit složitosti tvorby úsudků na základě informací, které jsou neúplné nebo omezené a zahrnují úvahy o sociálních a etických povinnostech spojených s uplatňováním jejich znalostí a úsudků
- CB9 - Studenti vědí, jak jasně a jednoznačně a jednoznačně sdělit své závěry a znalosti a konečné důvody, které je vedou ke specializovaným a nespecializovaným divákům
- CB10 - Žáci mají dovednosti v učení, které jim umožní pokračovat ve studiu způsobem, který bude do značné míry samostatně řízený nebo autonomní.
- CG1 - jednat aktivně při hledání nejefektivnějšího řešení problémů, které představuje řízení digitálního marketingu, přijímání účinných rozhodnutí a následné vyhodnocení výsledků na základě analýzy dat.
- CG2 - Prokázat schopnosti rozvinout kritické uvažování prostřednictvím analýzy informací z objektivních kritérií a umožněním rozvoje vylepšení v řízení digitálního marketingu.
- CG3 - Schopnost navrhovat, spouštět a řídit inovativní projekty založené na intenzivním a účinném využívání digitálních nástrojů v různých oblastech digitálního marketingu.
- CG4 - Rozvíjet iniciativu a podnikatelského ducha v oblasti digitálního marketingu.
- CG5 - Schopnost porozumět digitálnímu prostředí a kontextu z různých perspektiv.
- CG6 - Schopnost rozvíjet postoj slučitelný s hodnotami udržitelnosti a sociální odpovědnosti při uplatňování strategie digitálního marketingu a analýzy dat.
- CG7 - Schopnost psát a ospravedlňovat jasným, koherentním a uspořádaným způsobem zprávy, které obsahují jak numerická data, tak koncepční aspekty, přizpůsobují formu a obsah svým příjemcům, protože jsou adresovány vedení, agenturám nebo klientům v oblasti marketing.
- CG8 - Schopnost identifikovat, analyzovat a diagnostikovat problém v oblasti digitálního marketingu a stanovit plány, alternativy a koherentní závěry týkající se uvedeného problému
- CE1 - Schopnost navrhovat a plánovat strategie digitálního marketingu, optimalizovat řízení proměnných marketingového mixu: produkt, cena, komunikace a distribuce.
- CE2 - Znát a používat hlavní strategické nástroje pro správu digitálních společností.
- CE3 - Schopnost vykonávat vedení, rozhodovat se na základě etiky a sociální odpovědnosti a motivovat tým k práci v oblasti řízení prodeje a při práci v oblasti marketingu.
- CE4 - Schopnost identifikovat a vysvětlit nové způsoby interakce se zákazníky v digitálním prostředí.
- CE5 - Aplikujte nástroje digitálního marketingu pro efektivní vytváření vazeb se spotřebitelem.
- CE6 - Znát pilíře rozvoje podnikání v digitálním prostředí.
- CE7 - Připravovat a rozvíjet obchodní projekty v oblasti digitální ekonomiky.
profil absolventa
Studenti, kteří ukončili specializaci digitálního marketingu, získají dovednosti, které jim umožní praktikovat jako profesionálové v digitálním oboru. Budou tak moci jednat jako ředitelé společnosti se zodpovědností v oblasti digitálního marketingu, správy sociálních médií a elektronického obchodu.
Studenti, kteří ukončili specializaci analytického marketingu, budou schopni pracovat jako odborníci na velké údaje, marketingové analytiky, analytiky v oblasti průzkumu trhu nebo analytici digitálních dat.