Magisterský titul v tréninkových procesech
Universidade Santiago de Compostela
Klíčová informace
Umístění kampusu
Santiago de Compostela, Španělsko
Jazyky
Španělština, Galicijský
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 854
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Úvod
Smíšené výzkumné a profesionální magisterské studium s obsahem, který na jedné straně podporuje školení v dovednostech souvisejících s výzkumem a na druhé straně školí specialisty na navrhování, implementaci a hodnocení školení, a to jak ve školním a pracovním kontextu, tak profesionály.
Magisterské studium má smíšený charakter: výzkumný a odborný. V první řadě podporuje školení dovedností spojených s výzkumem, aby pokračovalo doktorátem v různých oblastech výzkumu otevřených na katedrách didaktiky a organizace školy a metod výzkumu a diagnostiky ve vzdělávání.
Zadruhé, magisterské studium je zaměřeno na přípravu specialistů na školení jak ve školním prostředí, tak ve všech pracovních a profesních kontextech, ve kterých pedagogičtí odborníci v současné době vykonávají své funkce (firmy, radnice, poradenské společnosti, veřejná správa, výzkumná centra, technologická centra, odbory občanské organizace a sdružení atd.). Struktura kurikula zakládá 2 semestry a přijímá modulární program s myšlenkou nabízet školení co nejintegrovanější a interdisciplinární vizi světa školení (potřeby, strategie, zdroje, modely...).
Osnovy
Studijní plán je uspořádán do sedmi modulů, v nichž jsou seskupeny různé předměty, které jej tvoří, a které dohromady dávají dohromady 60 kreditů.
Kredity, které musí student splnit, aby získal magisterský titul:
- Povinné předměty: 24 ECTS
- Volitelné předměty: 18 ECTS
- Povinné stáže 6 ECTS
- Magisterský závěrečný projekt: 12 ECTS
- Celkový počet kreditů: 60 ECTS
Magisterské studium trvá jeden rok a v každém semestru je stanovena modulární struktura pro seskupování předmětů:
- Na konci prvního semestru musí být studenti schopni rozpoznat základní modely pedagogického výzkumu a různé směry výzkumné a odborné práce, které probíhají na dvou katedrách DOE a MIDE.
- Na konci druhého semestru musí studenti zvládnout základní pojmy a techniky jednání v oborech, které si zvolí v rámci možností dvou volitelných modulů (itinerářů) a zbývajících předmětů.
Titul zvažuje dva různé itineráře:
- Inovace a kvalita
- Pokyny a rady
Studenti si mohou vybrat mezi absolvováním itineráře, absolvováním všech předmětů odpovídajícího modulu nebo svobodnou volbou volitelných předmětů daného stupně. Zbývající volitelné kredity musí být absolvovány předměty z modulu Obecné volitelné, dokud nedosáhnou celkového počtu 60 kreditů (12 volitelných kreditů).
Magisterské studium kombinuje systém prezenční výuky s virtuálním systémem. 60 % lekcí probíhá osobně, od pondělí do středy od 17:00 do 21:00. Zbývajících 40 % se vyučuje prostřednictvím virtuálního kampusu USC.
Výsledek programu
- Znát do hloubky různé oblasti projekce pedagogického výzkumu a pracovního uplatnění postgraduálních studentů ve školství.
- Znát různé specializované odborné činnosti (pozice a funkce) vykonávané postgraduálními studenty ve vzdělávání.
- Rozvíjejte specializované dovednosti pro práci v atraktivních oblastech odborné intervence v oblastech, které vyžadují specializaci (kvalita, např
- učení, návrh digitálního didaktického obsahu, individuální nebo institucionální poradenství, ověřování dovedností, průběžné školení, výzkum a inovace ve vzdělávání atd.)
- Navrhněte návrhy školení, které se zabývají kontextem rozmanitosti a berou v úvahu rovnost pohlaví, rovnost a respekt k lidským právům.
- Zlepšovat/dotvářet průřezové dovednosti pedagogických pracovníků pro výzkum, vývoj a inovace (V+V+I) jako základní základ pro profesní zdokonalování a kvalitu funkcí a služeb poskytovaných odborníky ve vzdělávání.vzdělávání v jejich pracovních kontextech.
- Analyzovat přínosy pedagogického výzkumu a procesy generování vědeckých poznatků v různých specializovaných oborech.
Galerie
Kariérní možnosti
- Návrhář tréninkových procesů
- Trenér trenérů
- Zodpovědnost za školení ve firmách
- Návrhář e-learningových procesů
- Návrhář digitálních médií a materiálů
- Manažer inovací a kvality ve vzdělávání
- Hodnotitel vzdělávacích programů, systémů, institucí a politik
- Poradce pro školení a institucionální rozvoj
- Specialista na vzdělávací pozornost k diverzitě
- Řízení vzdělávacích center a institucí
- Inspektor a vedoucí školské správy
- Osobní a profesionální poradce