Magisterský titul v oboru výzkumu a inovací ve specifické didaktice pro předškolní a základní vzdělávání
Universidade Santiago de Compostela
Klíčová informace
Umístění kampusu
Santiago de Compostela, Španělsko
Jazyky
Španělština, Galicijský
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 854
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Úvod
Tento magisterský program je určen pro učitele (nové i zkušené) a jasně se zavázal k inovacím ve vzdělávání. Je orientován na zkvalitnění a specializaci přípravy učitelů v oblasti specifické didaktiky, umožňující badatelské dovednosti nezbytné pro pedagogický výzkum tak, aby studenti rozvíjeli znalosti a dovednosti potřebné pro aplikaci metodologií a dovedností ve třídě inovativní strategie a rozvoj výzkumu iniciativy z učeben a vzdělávacích center. Magisterské studium navíc nabízí potřebnou kvalifikaci, aby učitelé mateřských a základních škol mohli začlenit vědecký výzkum do své profesní kariéry a měli tak přístup k oficiálním doktorským programům vysokých škol.
Meziuniverzitní magisterský titul ve výzkumu a inovacích ve specifické didaktice pro rané dětství a primární vzdělávání je nabízen na univerzitách v Coruña (kampus La Coruña), Santiago (kampus Santiago de Compostela) a Vigo (kampus Pontevedra). Trvá jeden akademický rok se zátěží 60 ECTS kreditů a blok povinných předmětů je pojat z interdisciplinárního pohledu a s globálním přístupem. Struktura magisterského studia, která zahrnuje devět disciplinárních oblastí, vyžaduje integrující úsilí o předložení soudržného a soudržného návrhu. Toto úsilí je patrné u tří povinných předmětů (Životní prostředí jako zdroj vzdělávání; Analýza mezioborových zkušeností; Návrh mezioborových projektů). V těchto projektech se řeší interdisciplinární projekty, které se snaží reagovat na tuto potřebu, nabízejí koncepční rámec interdisciplinarity, analyzují zkušenosti a osvědčené postupy prováděné v rámci tohoto přístupu a nakonec vedou studenty k návrhu multidisciplinárního návrhu, který spojuje jejich osobní zájmy, jejich počáteční školení a charakteristiky kontextu odborné praxe.
V souvislosti s tímto profesionalizačním aspektem je jednou z klíčových funkcí tohoto magisterského studia podpora vytváření nových znalostí prostřednictvím výzkumu a inovací ve vzdělávacím působení v konkrétních didaktikách. Je nesporné, že nové společenské a profesní scénáře vyžadují potřebu školit učitele, kteří dokážou stimulovat kritické myšlení, etiku a kreativitu prostřednictvím inovačních procesů a projektů v reálných kontextech.
Je také nutné školit učitele ve zvládání metodických nástrojů a různých výzkumných přístupů v konkrétní didaktice, pochopení jejich specifik a problémů, se záměrem transformovat vzdělávání založené na inovacích a výzkumu.
Z tohoto důvodu je kladen zvláštní důraz na vztah mezi výzkumem a inovací, úzce propojené pojmy, neboť teoretický, praktický a metodologický pokrok současných linií výzkumu v každé ze specifických didaktik je projektován a definován prostřednictvím zlepšovacích procesů realizovaných v profesních souvislostech.
Tento magister se jasně zavázal k inovacím ve vzdělávání a je orientován na zlepšení a specializaci školení v oblasti specifické didaktiky a zvažování jejich shodných bodů v interdisciplinárním rámci, který nemůže ignorovat přímý kontakt se vzdělávací realitou. Analýza inovativních didaktických přístupů, řešení konkrétních výzkumných problémů atd. představují formativní úkol, který lze provádět pouze prostřednictvím externích praxí ve školách nebo v těch, které s námi přímo souvisí, a proto byly tyto praxe považovány za povinný předmět. v osnovách.
Na druhé straně je závěrečný magisterský projekt příležitostí pro studenty, aby se zamysleli nad učením dosaženým v různých předmětech a použili tyto znalosti na konkrétní problémy. Z tohoto důvodu jsou diplomová práce a externí praxe vzájemně propojeny tak, aby studenti mohli propojit teorii se skutečnými vzdělávacími problémy, což je aspekt, kterému se nelze vyhnout, aby byla specializovaná příprava učitelů kvalitní a umožňovala inovace a zlepšení skutečné kvality vzdělávání.
Osnovy
Magisterský program je strukturován na jeden akademický rok a se zatížením 60 kreditů ECTS, které jsou rozděleny následovně: 39 kreditů povinných předmětů (které zahrnují 6 kreditů externích stáží, 9 kreditů závěrečné diplomové práce) a 42 kreditů volitelných předmětů ( z toho studenti musí získat pouze 21 kreditů).
Výsledek programu
Cílem je, aby absolventi, kteří začínají svou cestu v různých produktivních oborech, tak mohli učinit školením, které je nejen kompletnější, ale také rozšiřuje jejich perspektivy a pracovní možnosti.
To, co dělá tento titul odlišným a atraktivním, je jeho závazek ke strukturální organizaci interdisciplinární povahy. Cílem je tedy vyškolit studenty prostřednictvím interdisciplinárních projektů tak, aby různé předměty v současných předpisech tvořily aktivní součást akademického projektu daného stupně.
Galerie
Ideální studenti
Vědecká zvídavost, chuť studovat a číst, schopnost samostatného a kolaborativního učení, dovednosti pro mezilidskou komunikaci, schopnost analýzy a kritického uvažování, povědomí o sociálních a vzdělávacích aspektech, jako je udržitelnost a rovnost, etický a demokratický závazek vůči různým profesním oborům v souladu se společností 21. století ze své podstaty stále rozmanitější a multikulturní.