Magisterský titul v oboru marketingu
Universidad Europea
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Online Spain
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
9 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Magisterský titul v marketingu je praktický kurz, kde se naučíte používat agilní metodiky a pracovat s novými nástroji digitálního marketingu. Studenti získají znalosti, které potřebují, aby byli schopni identifikovat obchodní příležitosti, učinit z nich efektivní a ziskovou realitu, vytvářet silné značky prostřednictvím efektivních komunikačních kampaní a rozvíjet strategie pro diferenciaci, inovace, rozvoj a růst.
Magisterský program zahrnuje nový digitální obsah spolu se školením v pokročilejších dovednostech, které společnosti požadují při najímání profesionálů a odborníků pro svá obchodní oddělení a marketingové a komunikační oblasti.
* Schválený titul ve španělštině. Čeká se na povolení od Agentury pro kvalitu vzdělávání pro jeho dodání v angličtině
Proč studovat magisterské studium marketingu?
Zkušenostní učení
Naučíte se předkládat řešení problémů vznesených společnostmi. Ve třídě budete pracovat ve skupinách s agilními metodikami včetně Design Thinking.
Analýza a kreativita
Stanete se typem profesionála, kterého firmy hledají, protože budete schopni vytvářet strategie v rámci 360° marketingového plánu, který kombinuje kreativní a analytické myšlení. Budete také dobře připraveni na převzetí role obchodního manažera, který zajistí dosažení cílů společnosti.
Obchod a technologie
Naučíte se provádět průzkum trhu k identifikaci obchodních příležitostí, používat komplexní analytické nástroje k předpovídání, optimalizaci a testování výsledků: techniky segmentace trhu, umístění produktu, CRM, Google Analytics atd.
Odborné stáže
Magisterský titul v marketingu vám dává příležitost absolvovat stáž v poradenské firmě nebo agentuře nebo v marketingovém oddělení velké společnosti.
Učte se od nejlepších
Vaši profesoři mají více než 10 let zkušeností v oblasti marketingu a pracují ve společnostech jako BBVA, Altadis, DIA a Iberdrola.
Sítě
Zúčastníte se exkluzivních akcí a mistrovských kurzů, které vás uvedou do kontaktu s realitou tohoto sektoru.
Osnovy
Modul I. Strategický marketing (6 ECTS kreditů)
- Marketing v rámci organizace.
- Nové trendy, metodiky a nástroje.
- Strategické plánování.
- Segmentace trhu.
- Omnichannel strategie jako klíčový faktor v marketingu (online i offline).
- Automatizace marketingových kampaní a navrhování cesty zákazníka.
Modul II. Neuromarketing a spotřebitelské chování (6 kreditů ECTS)
- Obchodní a průzkum trhu.
- Základy neuromarketingu.
- Spotřebitelské chování: kvalitativní techniky.
- Spotřebitelské chování: kvantitativní techniky.
- Neurofyziologické techniky pro studium spotřebitelského chování.
Modul III. Marketingový plán (6 kreditů ECTS)
- Etapy tvorby marketingového plánu.
- Metodologie výzkumu.
- Narativní struktura marketingového plánu.
- Přesvědčivé nové způsoby prezentace obchodních modelů.
- Akademické předpisy.
Modul IV. Řízení prodeje a prodejní techniky (6 kreditů ECTS)
- Strategický prodej.
- Plánování prodejních sil.
- Služby zákazníkům.
- Řízení prodejního týmu.
- Techniky vyjednávání a přesvědčování.
Modul V. Operační marketing (6 ECTS kreditů)
- Přímý marketing.
- Maloobchodní marketing.
- Propagační marketing.
- Marketing atrakce.
- Reputační marketing.
Modul VI. Digitální marketing a elektronický obchod (6 kreditů ECTS)
- Marketing sociálních médií.
- Správa webového obsahu.
- Strategie optimalizace pro vyhledávače.
- Mobilní marketing: Vývoj aplikací.
- Elektronický obchod.
Modul VII. Integrovaná komunikace I (6 kreditů ECTS)
- Strategické plánování osobní značky.
- Branding: strategické řízení značky.
- Mezinárodní komunikace.
- Přesvědčující komunikace.
- Tvůrčí procesy a pojmenování.
Modul VIII. Integrovaná komunikace II (6 kreditů ECTS)
- Firemní komunikace.
- Techniky kreativity.
- Komunikace a nové technologie.
- Komunikační strategie a tvůrčí proces.
- Výzkum reklamní komunikace.
- Komunikační strategie: YouTubeři a blogeři.
Modul IX. Profesionální stáže (6 ECTS kreditů)
- Profesní rozvoj prostřednictvím interních stáží
Modul X. Závěrečný magisterský projekt (6 kreditů ECTS)
- Půjde o týmovou přípravu originálního projektu, který bude veřejně prezentován před porotou za účelem získání magisterské kvalifikace.
Ideální studenti
Pokud jste nadšení dnešním marketingem a novými technikami pro přilákání podnikání, je to magisterský program pro vás.
Tento magisterský titul je pro vás, pokud jste:
Uplatnit se může absolvent v oboru obchod, marketing, cestovní ruch nebo komunikace nebo v jiných společenskovědních oborech jako je sociologie nebo psychologie, ale mohou se uplatnit i absolventi jiných oblastí s odborným zájmem o obchod a komunikaci. Marketingoví odborníci s minimálně roční praxí.
Kariérní možnosti
Po dokončení magisterského studia budete připraveni přijmout jednu z následujících pozic ve společnosti:
- Marketingová oddělení ve veřejných a soukromých společnostech a korporacích.
- Pozice ve výzkumu, plánování, implementaci a kontrole prodejní a marketingové strategie. Například:
- Spuštění vlastního startupu.
- Specialista na úspěch zákazníků.
- Konfigurátor digitálních reklam.
- Manažer elektronického obchodu.
- Vedoucí digitální mediální strategie a plánování reklamy.
- Ředitel marketingu.
- Manažer ve společnosti, kde je globální a strategické řízení propojeno s digitálním prostředím.
- Brand Marketing Manager.
- Produktový marketingový manažer.
- Manažer komunity a manažer sociálních médií
- Obchodní marketing.
- Reklamní ředitel.
- Manažer prodejní strategie.
- Marketingový konzultant a poradce.