Magisterský titul v marketingovém managementu
ESIC Business & Marketing School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 20 700
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Magisterské studium marketingového managementu v Madridu bylo navrženo tak, aby reagovalo na rostoucí potřebu společností začlenit mladé profesionály s aktualizovaným a užitečným marketingovým školením přizpůsobeným rychlým změnám v podnikatelském prostředí. Mladí lidé schopní vést týmy lidí, se schopností předvídat a reagovat ve složitých, globálních a multikulturních kontextech, v neustálých změnách a digitální transformaci.
Tento stupeň umožňuje kombinovat správcům vysokoškolské programu s praktičností, zkušenosti a profesionalitu firmy, obchodní škole mezinárodní prestiže.
Můžete také vstoupit do doktorského programu.
- Pedagogičtí pracovníci: Speciálně vybraná fakulta učitelů. Učitelé s bohatými odbornými a mezinárodními zkušenostmi
- Kvalita programu: Program akreditován ANECA (Národní agentura pro hodnocení a akreditaci kvality) s programem VERIFICA. Vyučuje přední škola marketingového vzdělávání ve Španělsku
diferenciály faktory
- Komplexní školení v marketingových a manažerských dovednostech s eminentně praktickým charakterem
- Zvládnutí mezinárodních strategií pro implementaci obsahu v globálním kontextu a rozvoj nadnárodní kariéry.
Přijímací řízení
Žebříčky
- #1 Španělsko - Lídři v Marketing Masters podle El Mundo
- #3 Španělsko - ESIC na stupních vítězů nejlepších obchodních škol, pro čerstvé absolventy a mladé profesionály
- #3.4 Evropa: ESIC patří mezi nejlepší Evropany v provádění marketingových programů
- #49 na světě: Nejlepší marketingová škola podle hodnocení absolventů, studentů a zaměstnavatelů
Výsledek programu
Vzdělávací základy kurikula
Magisterský studijní plán je koncipován s ohledem na obecné zásady uvedené v čl. 3.5 výše uvedeného královského výnosu a vymezení cílů výcviku v podobě akademických a odborných dovedností, ve kterých se student musí cvičit. Prioritním cílem titulu je poskytnout odpovídající vědeckou přípravu na postgraduální úrovni ve vztahu k marketingovému managementu, předávání znalostí a poskytování manažerských dovedností. Školení mistra je založeno na kombinaci vědecké přísnosti s obchodní realitou, integraci teorie a praxe, s metodologií založenou na dialogu a výměně zkušeností, reflexi „případů“ a jako základ na rozvoji schopnosti analýzy a syntéza a přehled o smyslu a odpovědnosti vlastní práce.
V tomto smyslu jsou kurikulum a metodologie magistra zaměřeny na to, aby studenti získali znalosti a školení, jejichž cílem je:
- - Studium a porozumění organizacím, ve kterých jsou marketingové aktivity praktikovány, a národním a mezinárodním prostředím, ve kterých organizace působí.
- - Studium a pochopení různých funkcí marketingu v organizacích různých typů
- - Příjem teoreticko-praktické přípravy, která vybaví studenty pro marketingový management, dále humanistický výcvik a osobní rozvoj a etické hodnoty a společenskou odpovědnost
- - Rozvoj obecných a manažerských dovedností neomezených pouze na oblast podnikání, i když na ni jistě použitelnou
Obecné cíle studijního plánu:
- Hluboké znalosti různých organizací, porozumění jejich povaze, složení, metodám a procesům řízení, velikosti, sektoru činnosti a typologii (veřejné, soukromé, neziskové atd.; ) a také trendům a změnám v prostředí, ve kterém fungují.
- Rozvoj znalostí a dovedností, které připraví studenty na zodpovědné pozice v organizacích, stejně jako podpora pozitivních postojů a iniciativ kreativity a podnikatelského povolání, které tam, kde je to vhodné, podporují zakládání nových společností nebo vývoj nových produktů. /trhy. . K tomu je brán ohled na multidisciplinární charakter marketingu, který sdružuje ve zkratce poznatky různého druhu: ekonomika, statistika a kvantitativní metody, finance, trhy a klienti, psychologie, řízení lidí, řízení materiálních zdrojů, management operací, obchodní strategie a politiky atd., jakož i informačních a kontrolních systémů a adekvátního řízení výpočetní techniky. Rozvoj všech těchto znalostí a dovedností se neomezuje pouze na marketingovou profesi ve firmách, ale je přenositelný do organizací jakéhokoli typu.
- Vzdělávání studentů je také zaměřeno na jejich osobní rozvoj a prosazování hodnot lidské, etické a společenské odpovědnosti, propagaci, která probíhá napříč souborem předmětů a seminářů osnov a se zvláštním významem v seminářích na téma Leadership Aplikováno na Marketing a vedení a dovednosti v oblasti řízení lidí v marketingu z modulu Manažerské dovednosti
Konkrétní cíle:
- Přiblížit studentům marketing z manažerské perspektivy prostřednictvím zkoumání marketingových problémů, formulování strategií a přijímání skutečných rozhodnutí
- Usnadněte rozvoj manažerských dovedností a dovedností pro řešení problémů ve skutečném obchodním světě
- Poskytněte dovednosti a znalosti potřebné k vedení, organizaci a přímému marketingu týmů
- Poskytnout potřebné znalosti pro návrh, vývoj a provádění průzkumu trhu jako podpůrných nástrojů pro získávání informací
- Správně rozvíjet funkci firemní komunikace
- Formulujte a analyzujte strategie a implementujte marketingové plány v národním a mezinárodním prostředí
- Úspěšně provádět propagační a vztahový marketing
- Pochopit etickou a společenskou odpovědnost marketingového managementu v organizacích a společnosti
kompetence
Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání, zahájený v roce 1999 Boloňskou deklarací, prosazuje změnu v metodice výuky, která zaměřuje cíl na proces učení studenta, který se rozšiřuje po celý život a směřuje k zaměstnatelnosti. Z tohoto důvodu musí být ve studijních plánech vedoucích k získání titulu středem jejich cílů získání dovedností studentů.
Co znamená soutěž? Soubor znalostí, dovedností a postojů, které jsou získány nebo rozvíjeny prostřednictvím koordinovaných tréninkových zkušeností, jejichž účelem je dosáhnout funkčních znalostí, které účinně reagují na úkol nebo problém každodenního a profesního života, který vyžaduje proces výuky a učení.
Dovednosti, které musí studenti magisterského studia v oboru Marketing Management získat, jsou:
Základní a obecné dovednosti
Jsou společné pro vysokoškolské tituly, ale jsou přizpůsobeny specifickému kontextu každého titulu.
Základní
- CB6 Mít a rozumět znalostem, které poskytují základ nebo příležitost být originální při vývoji a/nebo aplikaci myšlenek, často v kontextu výzkumu
- CB7 Že studenti vědí, jak aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích v širších (nebo multidisciplinárních) kontextech souvisejících s jejich oblastí studia
- CB8 Že studenti jsou schopni integrovat znalosti a čelit složitosti formulování úsudků na základě informací, které, jsou neúplné nebo omezené, zahrnují úvahy o sociální a etické odpovědnosti spojené s aplikací jejich znalostí a úsudků
- CB9 Aby studenti věděli, jak sdělit své závěry a znalosti a konečné důvody, které je podporují, specializovanému i nespecializovanému publiku jasným a jednoznačným způsobem.
- CB10, že studenti mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude z velké části samostatný nebo autonomní
obecný
- CG01 Schopnosti a dovednosti potřebné k získání a správě těch zdrojů informací, které jsou užitečné pro další rozvoj jejich vlastního školení v oblasti marketingu a obchodního managementu
- CG02 Schopnost provádět kritickou analýzu a hodnocení a syntézu nových a komplexních sdělení v oblasti marketingu a obchodního managementu
- CG03 Schopnost vytvářet kritické myšlenky na základě získaných znalostí. Student si vytvoří úsudky, které umožní reflexi formy, obsahu a způsobů řízení marketingu a obchodního managementu v organizacích z manažerské odpovědnosti.
- CG04 Schopnost syntetizovat všechny informace a znalosti získané během magisterského studia a jejich aplikace při vývoji strategií a taktik a tam, kde je to vhodné, při vývoji marketingového plánu, komunikačního plánu, prodejního plánu nebo mezinárodního marketingového plánu
- CG05 Osvojte si techniku řečnictví před heterogenním publikem, aplikujte dialektiku na veřejných výstavách
průřezové kompetence
Jsou společné všem studentům stejného univerzitního centra, bez ohledu na titul, který získají.
- CT01 Podporovat a podporovat mezilidskou komunikaci a schopnost mluvit na veřejnosti
- CT02 Podporujte a rozvíjejte týmovou práci s odpovědností a nasazením
- CT03 Podporujte flexibilitu a schopnost přizpůsobit se změnám
- CT04 Zlepšit schopnost komunikovat a komunikovat s kolegy, s akademickou obcí jako celkem a se společností obecně podporou jejich sociálních dovedností.
Specifické kompetence
Jsou specifické pro daný titul a jsou zaměřeny na dosažení specifického výstupního profilu pro studenty.
- CE01 Umět navrhnout marketingovou strategii společnosti na základě strategické analýzy tržních informací v konkurenčním kontextu
- CE02 Umět aplikovat získané znalosti při realizaci strategického marketingového plánu, založeného na rozvoji strategické, komplexní a globální vize podnikání.
- CE03 Umět aplikovat získané znalosti při vývoji komplexní strategie produktového portfolia
- CE04 Být schopen vyvinout pokročilou a komplexní cenovou strategii, identifikovat a vybrat vhodný cenový přístup na základě segmentu, trhu nebo produktu
- CE05 Rozvíjet schopnosti a dovednosti potřebné pro komplexní a koordinované řízení distribučních kanálů
- CE06 Umět uplatnit získané znalosti při tvorbě a implementaci komplexní komunikační strategie ve firmě
- CE07 Umět navrhnout strategii internacionalizace společnosti na základě strategické analýzy informací o zahraničních trzích v multikulturním kontextu.
- CE08 Znát vědeckou metodu, abyste ji mohli aplikovat na vědecký výzkum v oblasti marketingu.
Stipendia a financování
Studenti magisterského studia Marketing Management mají možnost žádat o dva typy stipendií:
- Stipendia a oficiální pomoc podporovaná ministerstvem školství
- Stipendia a slevy nabízené ESIC University svým studentům. V případě tohoto stupně jsou to:
- Diverzitní stipendia
- Granty pro firmy
- Plán Impulsa
Udělení oficiálního stipendia nebo podpory nevylučuje udělení stipendia nebo slevy od ESIC University. Na druhou stranu můžete využít pouze jedno stipendium nebo slevu ESIC University.
Pro podrobnější informace o každém ze stipendií navštivte Financování, stipendia a pomoc.