Magisterský titul v oboru interiérového designu
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Klíčová informace
Umístění kampusu
Valencia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 8 850 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Oficiální Titul: Magisterský Titul V Interiérovém Designu
Trvání / ECTS: 1 rok / 60 ECTS
Místa / kampus: 25 / Alfara
Vyučováno v: španělštině
Modalita: tváří v tvář
Já přímo směřuji | koordinace | Akademické poplatky a granty |
Absolventi, diplomy nebo absolventi v oboru architektura, design, výtvarné umění, vyšší inženýrství v průmyslové organizaci a odborníci s prokázanými zkušenostmi. Stejně jako další vyšší nebo střední stupně související s aktivitou. | Ignacio Juan Ferruses | Zkontrolujte akademické sazby tohoto Mistra. Univerzitní nadace San Pablo CEU je vzdělávací instituce, která přiděluje nejvíce peněz ve Španělsku na investice do stipendií a grantů. |
Čím se lišíme?
1. 25 let zkušeností
Střední průmyslová škola technického vzdělávání má 25 let zkušeností s přípravou návrhářů a 10 let zkušeností s přípravou architektů. Tento magisterský titul je spojením obou oborů a vytváří novou linii vývoje kolem interiérového designu. Obchodní a stravovací prostory, výstavní a společenské prostory, profesionální a firemní prostory, rehabilitační prostory atd. Budou předmětem studia a návrhu se záměrem vyškolit studenta v konkrétní oblasti projektů interiérového designu.
2. Kvalitní školení a profesní charakter
Magisterský titul zahrnuje technické, koncepční znalosti, nástroje a administrativní a deontologické aspekty v první skupině čtyřměsíčních vzdělávacích modulů. Poslední modul školení stejné délky odpovídá oblasti projektů, kde budou vyvinuty projekty z každé ze studijních oblastí navržených s odborníky na nejvyšší úrovni, aby byla zaručena kvalita školení a profesní povaha velitele.
3. Vedoucí program integrovaný do Master
Tento magisterský titul zahrnuje Leadership Program Centra pro kreativní vedení (CCL), jedné z předních vzdělávacích institucí pro vedení ve více než 120 zemích.
Školení CCL bylo Financial Times oceněno mezi 10 nejlepšími na světě. Ve Španělsku lze tento program absolvovat pouze v postgraduálních kurzech CEU.
4. Aktualizace názvu deset
Tento hlavní server obsahuje službu Ten Update. V CEU-UCH bude mít student, který ukončil titul Deset aktualizací, během příštích 10 let volný přístup k aktualizovanému obsahu sylabu prostřednictvím svého intranetu ak některým činnostem, seminářům, dílnám a mistrovským třídám, které jsou vystupovat jako součást hlavního nebo vlastního titulu. Každý kurz bude univerzita informovat všechny bývalé studenty o názvu nového obsahu a dostupných aktivitách.
Co je oficiální nebo univerzitní mistr?
- Univerzitní (nebo oficiální) magisterské tituly byly ověřeny a certifikovány příslušným orgánem (Národní agentura pro posuzování a akreditaci kvality, ANECA) pod Ministerstvem školství. Na rozdíl od samotného titulu, který je ověřen samotnou univerzitou.
- Vzhledem k tomu, že je oficiální, je schválen a uznán v jakékoli zemi Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.
- Oficiální titul umožňuje budoucí přístup k programu PhD.
- Oficiální Master uděluje body v soutěžích nebo soutěžích veřejné správy, zatímco vlastní tituly jsou přerušovány jako průběžné školení. V podnikání jsou oba platné.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-interiores
Osnovy
kompetence
obecný
- CG1. Schopnost analýzy a syntézy poskytující efektivitu při rozhodování.
Dosažení této kompetence znamená schopnost shromažďovat, analyzovat a syntetizovat relevantní data za účelem rozhodování, která zahrnují řešení nastolených problémů nebo jejich odhalování, ať už teoretické nebo praktické povahy, s konečným cílem předat získané závěry. - CG2. Schopnost práce v interdisciplinárních týmech, vyjednávací a konsensuální dovednosti.
Dosažení této kompetence předpokládá schopnost začlenit se do organizací a pracovních týmů, jakož i je vést, umět vyjednávat, řídit a zprostředkovat za předpokladu dohod s cílem dosáhnout co nejférovějšího a nejpohodlnějšího řešení pro navrhované účely. ; asertivně as úctou přispívat k vymezení, plánování a rozvoji navrhovaných cílů. - CG3. Schopnost zkoumat a spojovat různé oblasti znalostí, které se setkávají v profesionální praxi.
Dosažení této kompetence znamená získání globální vize problémů i řešení a možnost a schopnost spojovat různé znalosti, které vedou k nejúčinnějším a nejefektivnějším řešením složitých problémů. Profesionálové vyžadovaní ve společnosti, jako je ta současná, musí nutně převzít komplexnost změn, a tedy i zohlednění mnoha proměnných, které tvoří optimální řešení. - CG4. Schopnost sebevzdělávání, zodpovědnost za vlastní učení. Závazek k dokonalosti.
Dosažení této kompetence znamená být schopen navrhnout pracovní plán a také provést jeho dokončení v plánovaném čase, s vytrvalostí a flexibilitou, předvídat a překonávat obtíže, které se vyskytnou při jeho vývoji, a integrovat do plánu požadované úpravy. proces rozvoje, a to profesionálním a kvalifikovaným způsobem. - CG5. Schopnost přizpůsobit se technologickým změnám. Citlivost k potřebě aktualizovat znalosti. Adaptace na nové situace.
Dosažení této kompetence znamená uvědomovat si současnou realitu a výzvy, které vyvstávají, předpokládat změny jako konstantu, předpokládat potřebu neustálého učení po celý život a nutné přizpůsobování se profesnímu prostředí, které se neustále mění. rychlé a konstantní, a tento trend bude být stále zřetelnější. - CG6. Etické a profesionální povědomí. Aktivní respekt k lidem i k životnímu prostředí. Profesní etika. Postoj navrhovat řešení citlivá k sociálním potřebám a posuzovat jejich dopad.
Dosažení této kompetence znamená mít přístup k hledání pravdy z různých řádů poznání, o lidské přirozenosti a důstojnosti lidí společné všem mužům a ženám, se zvláštním zřetelem na etické a morální důsledky. Respekt a informovanost při udržování udržitelných životních podmínek se zvláštním důrazem na environmentální aspekty. - CG8. Mít dobře podložená a přísná kritéria o současné společnosti a kultuře.
Dosažení této kompetence znamená osvojit si kritéria, která nám umožní porozumět a ocenit současnou společnost a kulturu na základě důsledného zohlednění současné reality a jejích historických kořenů, což nám pak umožní odpovědně se podílet na společenském životě. - CG9. Být schopen porozumět a syntetizovat složité návrhy s kritickým smyslem v kontextu, ve kterém jsou prezentovány.
Dosažení této kompetence předpokládá schopnost definovat, rozlišovat a spojovat jak základní pojmy, tak premisy, na nichž je výklad jakéhokoli argumentu postaven, a také synteticky a kriticky formulovat a zdůvodňovat jeho obsah ve vědeckém kontextu., politického, mediálního, organizačního atd.- ve kterém jsou prezentovány.
Charakteristický
- CE1. Analyzovat prostředí a znát historický a společenský kontext projektu interiérového designu.
- CE2. Znát ergonomické a prostorové potřeby projektu interiérového designu.
- CE3. Projektové prostory poskytující inovativní a udržitelná koncepční, estetická a konstruktivní řešení.
- CE4. Uspořádejte prostory na základě funkčních potřeb každého konkrétního projektu.
- CE5. Reprezentovat projektové nápady standardizovaným technickým grafickým způsobem.
- CE6. Znát a řešit potřeby uživatelů prostřednictvím projektových metodologií.
- CE7. Integrujte teoretické, kulturní a technické znalosti při řešení projektů interiérového designu.
- CE8. Projektujte vnitřní prostory, které integrují estetické aspekty se stavebními aspekty rozumným a udržitelným způsobem.
- CE9. Analyzujte technickou a ekonomickou životaschopnost projektu návrhu interiéru.
- CE10. Znát technické, ekonomické a estetické vlastnosti materiálů dostupných na trhu pro formalizaci projektu interiérového designu.
- CE11. Graficky sdělte výsledek projektu interiéru jasným a srozumitelným způsobem pro veřejnou prezentaci.
- CE12. Znát kritéria vašeho výzkumu souvisejícího s interiérovým designem a dosáhnout jeho cílů.
- CE13. Znát současnou legislativu a administrativní procesy týkající se projektových projektů obchodních a restauračních prostor.
- CE14. Navrhněte interiérové prostory pro komerční a restaurační využití.
- CE15. Znát současnou legislativu a administrativní procesy týkající se projektových projektů pro profesionální a firemní prostory.
- CE16. Projektujte vnitřní prostory pro profesionální i firemní využití.
- CE17. Znát současnou legislativu a administrativní procesy týkající se návrhů projektů kulturních a výstavních prostor.
- CE18. Projekt vnitřní prostory pro kulturní a výstavní využití.
- CE19. Znát současnou legislativu a administrativní procesy týkající se projektování projektů obytných a pohostinských prostor.
- CE20. Projekt vnitřní prostory pro obytné a hotelové použití.
- CE21. Prezentace a obhajoba závěrečného magisterského projektu před univerzitním tribunálem, sestávající z nácviku integrace obsahu školení a získaných dovedností.
Galerie
Výsledek programu
cíle
- Připravit studenta na nástup do pracovního procesu ve specifickém profesním sektoru Interiérový design a také absolvovat školení v projektech z pohledu nových potřeb obchodní a ekonomické situace.
- Profil profesionála vyškoleného v tomto Master bude schopen řešit designový projekt prostoru pro konkrétní použití, v mnoha případech souvisejících s firmou a image značky.
- Podporovat výměnu mezi odborníky a studenty prostřednictvím jejich integrace do pedagogické praxe. Nabízené studium si klade za cíl být referenčním magisterským studiem v profesním sektoru, na který se orientují díky účasti předních společností v každém odvětví a nejzkušenějších odborníků v nich.
Specifické cíle
- Přizpůsobte technické a kreativní znalosti konkrétní pracovní oblasti interiérových prostor, komerčních prostor, efemérní architektury, scénografie, nových prostorových konceptů atd.
- Dosáhněte specializace odborníků tak dlouho požadované společenským, pracovním a podnikatelským prostředím.
- Absolvujte školení profilů projektanta, architekta a technického architekta.
- Správně vyškolit ve všech právních a regulačních aspektech této disciplíny s podrobnostmi o kompetencích a povinnostech těchto odborníků.
- Vyškolit studenta s počítačovými nástroji nezbytnými pro profesi, a to jak na úrovni technické, tak na úrovni prezentace projektu.
- Integrujte základní znalosti grafické komunikace do procesu navrhování komerčních prostor, restaurací a efemérní architektury.
Kariérní možnosti
kariérní vyhlídky
Profil profesionála vyškoleného v tomto magisterském stupni bude schopen řešit projekt návrhu prostoru pro konkrétní využití, v mnoha případech souvisejících s firmou a image značky. Dalším základním cílem školení je zlepšit výměnu mezi odborníky a studenty prostřednictvím jejich integrace do pedagogické praxe. Nabízené studium si klade za cíl být referenčním magisterským studiem v profesním sektoru, na který se orientují díky účasti předních společností v každém odvětví a nejzkušenějších odborníků v nich.
Cílem magistra je vychovat profesionály připravené pro profesionální a pracovní svět, který existuje a je dnes žádaný. To znamená převést každý z profilů studentů, které je převezmou, do multidisciplinárních profilů, které doplní jejich počáteční školení a umožní jim pokrýt každý z možných aspektů, které musí rozvíjet v profesionálním světě, který je čeká.
Po analýze současné reality v oboru a potřeb, které vyžaduje, tento mistr školí své studenty, aby se stali hodnotným objektem, který jim otevře pracovní příležitosti, kterých do té doby nemohli dosáhnout.
To bylo plánováno od začátku a potvrdilo se to u absolventů, kteří jsou již integrováni do světa práce.