Magisterský program ve strategické komunikaci
Örebro University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Örebro, Švédsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
SEK 48 041 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* první splátka: : 48041 SEK, Celkový poplatek: 96000 SEK
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Magisterský program ve strategické komunikaci je určen pro studenty s různými obory v široké oblasti komunikace a zaměřuje se na kritické pochopení a provádění strategické komunikace a kompetencí potřebných k její realizaci. Strategickou komunikací označujeme profesionální komunikaci zaměřenou na uspokojování dlouhodobých organizačních a komunitních cílů.
V programu studenti rozvíjejí dovednosti požadované v rychle se měnícím mediálním a komunikačním průmyslu, jako je zvládnutí strategického vyprávění, produkce obsahu a vizuální design; hluboké porozumění tomu, jak používat web a sociální média pro strategické účely; stejně jako školení ve správné výzkumné praxi, jasné a efektivní psaní a kritické myšlení.
Program se skládá ze dvou vzájemně propojených témat, která probíhají během dvou semestrů. Jedna je zaměřena na výzkum a kritické myšlení týkající se organizační a strategické komunikace, druhá na rozvoj souboru komunikativních dovedností souvisejících s profesním životem.
V průběhu prvního semestru jsou představeny pohledy na komunikaci a média související s chápáním strategické komunikace současných organizací ve společnosti, včetně kritických přístupů. Studenti pak pracují s obsahem a managementem v kontextu vytváření brandingového úkolu z pohledu cílového publika. Poté je zkoumán multimodální přístup k vizuální komunikaci. Nakonec jsou uvedeny teorie a výzkumy o roli sociálních médií ve společnosti z pohledu strategické komunikace.
Během druhého semestru studenti uplatňují a integrují technické a komunikační dovednosti vyvinuté v předchozích modulech, aby vytvořili online strategickou kampaň pro organizaci nebo společnost. Následně jsou představeny výzkumné metody a přístupy, které jsou následně aplikovány v nadcházející diplomové práci. Projekt závěrečné samostatné práce spočívá v tom, že studenti provedou kompletní vědeckou studii v souladu s mediálními a komunikačními studiemi a etickými zásadami.
Během celého programu studenti pracují samostatně, ve dvojicích i v týmu. Program předpokládá a podporuje kreativní učení prostřednictvím „pokusu a omylu“, nezávislosti a odpovědnosti.
Vyučovacím jazykem je angličtina a uchazeči musí ovládat anglický jazyk, aby byli způsobilí k přijetí.
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah programu
Jednoletý magisterský program strategické komunikace obsahuje 60 kreditů a vede k magisterskému studiu s mediálními a komunikačními studiemi jako hlavním studijním oborem. Program otevírá kurz Strategická komunikace - teorie, praxe a kritiky, 30 kreditů, který zahrnuje teoretický a praktický nácvik dovedností v rámci strategické komunikace. Kurz Strategická komunikace - hloubkové projekty, 30 kreditů, uzavírá program a obsahuje specializované studium, včetně samostatného projektu 15 kreditů.
Kariérní možnosti
Kariéra
Pro naše studenty existuje mnoho profesních cest. Existuje široká poptávka po druzích dovedností nabízených programem mezi komunikačními firmami, v marketingu, hodnocení, Public Relations, nevládních organizacích, reklamě a vládních institucích, stejně jako pro pracovníky na volné noze a podnikání. Naši absolventi předvádějí tuto profesní šíři a obecně je zde vysoká míra zaměstnanosti našich studentů.
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský titul v oboru management, organizace a produkce firemních a institucionálních akcí
- Madrid, Španělsko
- Alcorcón, Španělsko + 3 více
Magisterský titul ve výzkumu aplikovaném na komunikaci
- Municipality of Fuenlabrada, Španělsko
Mistr trvalého školení ve strategickém řízení aplikované komunikace pro zdravotníky
- Madrid, Španělsko
- Alcorcón, Španělsko + 3 více