Magisterský program v mezinárodním marketingovém managementu
LUT University
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Lappeenranta, Finsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 13 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* roční školné pro studenty ze zemí mimo EU/EHP
Úvod
Aby si společnosti udržely konkurenceschopnost, musí vynikat v globálním marketingovém řízení.
Globální trhy se vyznačují vysokou mírou nejistoty. Kromě toho trend digitalizace vytváří jak výzvy, tak příležitosti pro mezinárodní management firem. Hodnota dat při manažerském rozhodování tedy roste. Strategické rozhodování na základě dat a marketingová analýza představují klíčové kompetence dnešních marketingových manažerů.
V tomto magisterském programu budete rozvíjet odborné znalosti v oblasti strategického globálního marketingu, digitálního marketingu, marketingové analýzy, mezinárodního obchodu a tvorby hodnot v rychle se měnícím světě. Učební osnovy tohoto akreditovaného programu EPAS jsou pečlivě navrženy tak, aby v sobě nesly silný potenciál pro budování kariéry.
Během studia získáte kompetence v reálném životě v případových studiích, simulačních hrách, výtahových hřištích, úlohách společnosti a hraní rolí. Budete rozvíjet kreativní, zákaznicky zaměřený a datově orientovaný přístup k řešení obchodních problémů.
Osnovy tohoto magisterského programu pokrývají široké spektrum prvků podporujících zkušenost s podnikovým učením. Například kurzy zahrnující zážitkové učení založené na poli obvykle podporují vstup a zapojení společnosti, reflexivitu, aktivní zapojení, rozvoj řešení problémů, shromažďování informací a analytické dovednosti, dovednosti ústní prezentace a zpětnou vazbu společnosti.
Asi 80% diplomových prací programu je založeno na reálných obchodních problémech. Program také nabízí studentům možnost dvojího studia.
Přijímací řízení
Osnovy
Magisterský program v mezinárodním marketingovém managementu je dvouletý program. Vede k titulu Master of Science in Economics and Business Administration, M.Sc. (Econ. &Autobus. Admin.), což je 120 kreditů ECTS.
Program zahrnuje jádro, pokročilá specializace, vedlejší, a jazyková studia, stejně jako diplomová práce.
Dodávka kurzů je smíšená. Program je kombinací studií na akademické půdě a online. Individuální popisy předmětu zmiňují požadavky na docházku na předmět.
Dvojitá studijní příležitost pro studenty LUT
Program také nabízí možnost dvojího studia. Studenti přijatí do magisterského programu International Marketing Management na LUT se mohou přihlásit do dvojitého studijního programu organizovaného ve spolupráci s partnerskými univerzitami programu: SKEMA Business School (Francie), University of Twente (Nizozemsko) a Pražskou univerzitou ekonomickou a obchodní (Česká republika).
Základní studie, 48 ECTS kreditů
Zahrňte kurzy strategického marketingu, internacionalizace firem, marketing špičkových technologických inovací, marketingová analytika, a digitální marketing.
Pokročilé specializační studium, 12 ECTS kreditů
Zaměřte se na plánování, organizování, implementace, a řízení mezinárodních marketingových aktivit, a mezinárodní podnikání a marketing.
Drobné studium, 24 ECTS kreditů
Zabýváme se udržitelným obchodem, digitalizace, analytika, strategie a inovace, mezinárodní obchod, a podnikání. Můžete si také vybrat svého nezletilého z inženýrských předmětů na LUT.
Jazyková studia, 6 ECTS kreditů
S výjimkou angličtiny.
Diplomová práce, 30 ECTS kreditů
Pokročilý výzkumný projekt během čtvrtého semestru programu. Diplomová práce je součástí pokročilého specializačního studia a vyžaduje přibližně šest měsíců prezenční práce.
Výsledek programu
Jako absolvent programu, budete odborníkem na mezinárodní marketingový management.
Budete rozvíjet tržně orientovaný, globální, podnikatelský, a udržitelné myšlení, vidět dynamická obchodní prostředí jako příležitosti, a být schopen přijímat strategická marketingová rozhodnutí v takových prostředích.
Během studia získáte:
- odborné dovednosti, znalosti a příslušné obchodní dovednosti pro analýzu výzev v mezinárodním marketingovém prostředí a rozvoj, kritické hodnocení a provádění mezinárodních marketingových strategií;
- kompetence v aplikovaném podnikovém výzkumu: budete schopni systematicky analyzovat související výzkumné problémy, vytvářet akademický výzkum podle zásad dobrého vědeckého chování, vyvodit odůvodněné závěry a analyticky diskutovat o důsledcích výsledků výzkumu;
- pohled odpovědnosti na obchodní rozhodnutí: budete mít hluboké znalosti o otázkách odpovědnosti související s podnikáním a budete schopni kriticky zhodnotit důsledky obchodních rozhodnutí z hlediska odpovědnosti;
- dovednosti týmové práce pro spolupráci a komunikaci s ostatními a být efektivním členem týmu schopným řešit problémy.
Stipendia a financování
Včasná sleva / první akademický rok
Když budete požádáni o zaplacení školného, je vám nabídnuto
- slevu za včasný nákup ve výši 6 000 EUR
za první akademický rok, pokud potvrdíte své místo a zaplatíte zbytek školného ve výši 7 500 EUR do 21 dnů od data obdržení potvrzení o přijetí.
Sleva Early Bird je k dispozici v běžném i v předčasném vstupném.
Finské stipendium / První akademický rok
Když budete muset zaplatit školné, můžete požádat o Finské stipendium
Plné krytí školného + 5 000 EUR na životní náklady na první akademický rok
O stipendium lze zažádat na přihlášce při přihlašování do programu.
Finské stipendium je k dispozici pouze v rámci běžného vstupu.
V běžném vstupu je
- v každém programu uděleno jedno Finské stipendium
Výjimka: Žádné finské stipendium v magisterském programu v biorafinériích.
Stipendium bude uděleno v pořadí podle nejvyšších bodů získaných v procesu hodnocení v rámci programu mezi těmi, kteří mají nárok na stipendium a požádali o něj.
Žádná předběžná prohlášení o možnosti kohokoli získat finské stipendium nebo ne, protože vše závisí také na ostatních žadatelích.
Stipendium LUT / Druhý akademický rok
Když budete požádáni o zaplacení školného, je vám nabídnuto
- LUT stipendium ve výši 6 000 EUR
pro druhý akademický rok, pokud během prvního akademického roku absolvuje minimálně 60 ECTS kreditů studia zahrnutých v osobním studijním plánu.
Se stipendiem LUT je školné 7 500 EUR za druhý akademický rok.
Požadované kredity ECTS budou automaticky zkontrolovány a musí být zahrnuty do vašeho Transcript of Records do konce prvního akademického roku, tj. do 31. července.
Galerie
Akreditace
Kariérní možnosti
Získání titulu v mezinárodním marketingu vám dává mnoho různých možností zaměstnání. V globální konkurenci budete připraveni převzít vedoucí pozice v oblasti marketingu a prodeje v mezinárodně působících společnostech.
Marketingový svět se neustále mění a rozvíjí. Kariéra v marketingu není monotónní; nemusíte dělat totéž každý den, což je tak zajímavé.
S profilem našeho mistra se můžete stát nejen odborníkem, ale i podnikatelem.
Můžete najít práci jako manažer marketingu/prodeje, správce klíčových účtů, marketingový výzkumník, manažer digitálního marketingu, konzultant chování zákazníků nebo konzultant rozvoje podnikání nebo manažer produktů a značek. Akademická role je také kariérní cesta, která je vám otevřena.