Magisterský titul v oblasti řízení komunikace

Všeobecné informace

Popis programu

Správa komunikace společnosti je mnohem víc než psaní tiskových zpráv, tiskových zpráv nebo organizování akcí. Dnešní trh vyžaduje lidi, kteří jsou připraveni přijímat rozhodnutí v globálním prostředí a vědí, jak propojit komunikaci s obchodní strategií. Pokud vaše budoucnost bude fungovat jako DIRCOM, na Universidad Europea Vás připravíme, abyste mohli přenášet zprávy a nápady od společnosti v jakékoli formě, a to online a offline, čímž přidáte hodnotu.

Kromě toho a od chvíle, kdy se zaregistrujete, budete součástí sdružení DIRCOM, která vám umožní přístup k profesionální síti více než 1000 manažerů a odborníků na komunikaci, školení a přístup k materiálu, který vás zajímá.

PROGRAM

MODUL I: Oddělení komunikace: DIRCOM.

  • Hlavní síly DIRCOMu.

    Odpovědnosti a strategické úkoly. Komunikace, vztah a řízení podnikové komunikace.

  • Hlavní dovednosti společnosti DIRCOM.

    Vytvoření DIRCOMu. Management dovednosti.

MODUL II: Firemní komunikace.

  • Povaha komunikační adresy.

    Oblasti komunikace (žurnalistika, reklama, protokol, public relations, sponzorství a sociální akce). Firemní komunikace vs. institucionální komunikace.

  • Adresa komunikace v organizační struktuře.

    Komunikace v organizaci a použité techniky. Audit Firemní síťování Strategický komunikační plán. Etapy a návratnost investic.

MODUL III: Řízení komunikace s médii.

  • Hlavní komunikační skupiny.

    Komunikační skupiny ve světě. Komunikační skupiny ve Španělsku.

  • Organizační struktura komunikační oblasti v médiích.

    Struktura komunikačního oddělení ve středu. Řízení komunikace s médii 2.0. a sociální média. Nové komunikační technologie.

MODUL IV: Vztah s médii a výcvik mluvčích.

  • Vztah s médii.

    Obecná politika vztahů s médii. Navrhování kontaktního programu. Externí komunikační poradenství jako strategický spojenec.

  • Výcvik reproduktorů

    Školení v komunikačních dovednostech. Výraz těla, jazyk gest. Přesvědčivé zdroje v komunikaci s médii.

MODUL V: Měření, hodnocení a řízení vnímané firemní komunikace.

  • Měření a hodnocení firemní komunikace.

    Sledování a shromažďování informací o organizaci. Zdroje pro shromažďování informací. Komunikační audit.

  • Aplikace účinku komunikace na službu řízení identity, obrazu a firemní pověsti.

    Vnímaný obraz a správa identit. Řízení pověsti a komunikace. Řízení podnikového obsahu v platformách 2.0.

MODUL VI: Praxe ve společnostech a spolupracujících subjektech.

MODUL VII: Závěrečný magisterský projekt.

Vytvoření profesionálního projektu realizace komunikačního plánu, ve kterém jsou aplikovány obsahy získané v magisterském studiu.

Pracovní příležitosti

Velké společnosti, komunikační agentury, konzultanti, nevládní organizace, sdružení, nadace, instituce, federace, sportovní kluby, média ... v dnešní době téměř jakákoli instituce, veřejná i soukromá, vyžaduje postavení ředitele komunikace.

Spolupracující společnosti

V magisterském studiu komunikačního managementu máme manažery z významných společností, jako jsou Salesforce, Toshiba a Llorente

Naši studenti, kteří jsou od doby zápisu do magisterského studia do Asociace DIRCOM spojeni, mohou těžit z toho, že patří do profesionální sítě, která sdružuje více než 1000 manažerů a profesionálů v oblasti komunikace, kteří jsou zodpovědní za to, komunikaci v různých společnostech, která dává hodnotu funkci integrální komunikace. Ve sdružení se konají školení pro členy s přístupem k odborným zájmovým materiálům, pozvánkám na akce, které jsou součástí významné sítě kontaktů a zařízení pro vstup do své pracovní banky.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

To provide our students with a comprehensive education, educating leaders and professionals who are prepared to respond to the needs of a global world, to contribute value in their professions and to ... Čtěte více

To provide our students with a comprehensive education, educating leaders and professionals who are prepared to respond to the needs of a global world, to contribute value in their professions and to social progress through an entrepreneurial spirit and social commitment. Méně
Madrid , Šanghaj , San Diego , Irvine , Valencijské společenství , Alcobendas , Santa Cruz de Tenerife , Villaviciosa de Odón , Španělsko online , Las Palmas de Gran Canaria + 9 Více Méně