Magisterský titul v mezinárodních vztazích

Všeobecné informace

Popis programu

Podle obecných cílů magisterského studijního programu LM / 52 v mezinárodních vztazích (Governance and Global System) je cílem tohoto vzdělávacího projektu solidní příprava v prostorových a koncepčních oblastech, jakož i v historických, politických, sociálních, právní systémy globálního systému (tj. komplex institucí a sociálních, politických, ekonomických a kulturních struktur, které charakterizují mezinárodní život v éře globalizace a s nímž musí čelit národní aparát). Kurz byl proto navržen tak, aby navrhl cestu, která bude schopna reagovat na požadavky nového souboru mezinárodních vztahů a vytvoří odborníka v mezinárodních záležitostech a vytvoří tak ideální kandidáta na kariéru v mezinárodních institucích, diplomacii, více odrůd vládních nebo nevládních orgánů, které spolupracují s fenoménem internacionalizace.

Magisterský studijní program v LM / 52 v mezinárodních vztazích nabízí studentům cestu kritické reflexe a tematické prohlubování složitých otázek souvisejících s mezinárodním rozměrem moderních společností s ekonomickou. Tato cesta je také obohacena o získání množství nástrojů potřebných pro zkoumání témat, které si zvolí každý student podle svých povolání a profesních očekávání. Třída LM / 52 v mezinárodních vztazích se proto orientuje hlavně na poskytování absolventů první úrovně s pokročilou přípravou v koncepčních a instrumentálních oblastech mezinárodní správy, které jsou analyzovány s ohledem na historické, právní a ekonomicko-sociální dimenze a komplexní systém existujících vztahů na mezinárodní úrovni (evropské a mimoevropské), mezi státními systémy a mezi nimi a nadnárodními systémy.

Cílem kursu je poskytnout znalosti a nástroje, které studentovi umožňují koncepčně se zabývat a pracovat v rámci činností mezinárodní komunity v souvislosti s dynamikou a různými scénáři, ve kterých probíhají procesy řízení a které se stále častěji objevují jako subjekty na vlivy globalizace.

Specifické cíle kurzu

  1. rozšíření těchto znalostí a dovedností a jejich aplikace v nových otázkách nebo zahrnutých v různých kontextech (Dublinské deskriptory I a II);
  2. získání nezávislého úsudku a schopnost integrovat znalosti potřebné pro zvládnutí složitých situací a hodnocení všech spojených prvků, včetně etických a sociálních (Dublin Descriptor III);
  3. zlepšení komunikačních dovedností a stejných schopností učení, které umožňují další studium (Dublinské deskriptory IVe V).

Dosažení těchto cílů usnadňuje interdisciplinární základna této cesty; přínos hostujících profesorů, používání anglického jazyka při provádění některých kurzů a pobídky k účasti na mimoškolních aktivitách, jako jsou semináře; dokončení části studijního programu v zahraničí prostřednictvím programů Socrates-Erasmus a Globus; stáže, které mají mimořádný význam v mezinárodních vztazích, jako jsou ty, které organizuje Ministerstvo zahraničních věcí ve spolupráci s Konferencí rektorů; stáží v mezinárodních vládních a nevládních organizacích, v agenturách pro rozvojovou spolupráci a ve výzkumných centrech, jejichž pozornost je zaměřena na studované jevy v mezinárodním nebo nadnárodním rozměru.

Podle ministerských tabulek, které poskytují hodnocení IT a telematických dovedností, budou tyto dovednosti dále rozvíjeny díky několika lekcím založeným na počítačových a multimediálních laboratořích, jak se předpokládá například v anglickém jazyce.

Mezinárodní prodejny

Pro absolventy mezinárodních vztahů jsou na regionální, národní a mezinárodní úrovni plánovány tyto pracovní příležitosti:

  • mezinárodních organizací. Organizacemi Společenství (v Parlamentu a Evropskou komisí) a mezinárodními (vládními a nevládními), v nichž může být absolvent mezinárodních vztahů s jeho multidisciplinární přípravou v kombinaci s prvky specializace ve společenských vědách důležitým zdrojem, protože všestranný a vyznačuje se jazykovým vzděláním vyšší úrovně;
  • veřejného sektoru. Místní, regionální a národní instituce, pro něž je začlenění absolventů s multidisciplinární přípravou v kombinaci se specifickými dovednostmi v mezinárodní oblasti zároveň příležitostí co nejlépe využít komunitní programy a přizpůsobit správní opatření nejvíce v souladu s neustále se měnícím regulačním rámcem, s ohledem na činnost veřejného sektoru založenou na účinnosti, účinnosti a ekonomice;
  • soukromého sektoru. Společnosti s aktivitami rozvíjenými na mezinárodní úrovni nebo chtějí získat pro tento vývoj odpovídající personál. Zejména společnosti, které působí ve výrobě a službách, které potřebují absolventy se solidním multidisciplinárním zázemím, v kombinaci se specifickými jazykovými znalostmi.

Závěrečný test

Závěrečná zkouška je zaměřena na ověření dosažení vzdělávacích cílů předpokládaných studiem.

Absolutorská komise vyhodnotí kandidáta jako celek, přičemž zohlední jak výkon závěrečné zkoušky, tak i další prvky, jako je učební plán dokončených studií, doba ukončení vysokoškolského studia, uplatnění zvláštních pravidel nezávisle stanovených referenční strukturou.

K přijetí na závěrečnou zkoušku musí být všechny kredity získány v rámci vzdělávacích aktivit stanovených v plánu studia, s výjimkou těch, které se týkají závěrečné zkoušky samotné.

Závěrečná zkouška spočívá v přípravě a projednání písemné práce, a to i v cizím jazyce, o analýze případu, designu nebo výzkumné činnosti na téma vybrané v průběhu předmětu předmětu vyplývající z zkušenosti s praxí.

Práce musí být charakterizována metodologickou rigorózností, ovládáním témat a originálností příspěvku. Musí vyjádřit získání kvalifikačních znalostí o kurzu, schopnost samostatně číst problémy a stanovit řešení s ohledem na indikace a návrhy vyvinuté v evropském kontextu a dosažení dobré úrovně písemné a ústní komunikace.

Pro absolvování zkoušky musí být dosaženo minimálního skóre 66 bodů.

Komise má 7 bodů, z nichž 6 se připočítává po posouzení zásluh na kvalitě projektu a 1 za odměnu v případě dosažení současného názvu.

Možné udělení vyznamenání, kromě maximálního skóre 110 bodů, závisí na zjištěném významu výsledků dosažených kandidátem a na jednomyslném hodnocení komise. Předseda komise je zodpovědný za zajištění úplné řádnosti provádění zkoušky a dodržování závěrečných hodnocení s obecnými kritérii stanovenými orgány odpovědnými za studium. Provedení závěrečných studijních zkoušek je veřejná a veřejná je projevem konečného výsledku.

Diskuse o závěrečné zkoušce pro udělení kvalifikace je veřejná.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Established in 1606, the University of Cagliari is a public university dedicated to offering comprehensive and unique public education, cutting edge research and multi-discipline education programmes ... Čtěte více

Established in 1606, the University of Cagliari is a public university dedicated to offering comprehensive and unique public education, cutting edge research and multi-discipline education programmes for the student community. Méně