Magisterský titul v oboru teorie a dějin umění a kulturního managementu

Všeobecné informace

Popis programu

Master in teorie a dějiny umění a kulturní management je navržena s cílem poskytnout školení pro profesionalizaci charakter a výzkum v oblasti teorie a dějiny umění a kulturní management absolventů a absolventů uměleckých a humanitních orientované kulturního managementu.

Odůvodnění titul

Magisterský stupeň je navržen s cílem poskytovat školení a výzkum profesionalizaci charakter teorie a dějiny umění a absolventů kulturní management a absolventů uměleckých a humanitních orientované kulturního managementu.

Tento magisterský stupeň je adaptací studia v doktorském studijním programu otevřených stupních: multikulturní umění a hudby, jehož poslední ročník se konal v akademickém roce 2008-2009, a byl nabídnut jako stupně pod názvem master of Advanced Studies teorie a dějiny umění a hudby a kulturní management 2009-2010 akademický rok.

  • Titulní má akademické orientaci doplnit tvorbu bakalářský titul a aktuální bakalářskou hasit získávání doplňkových znalostí obecného obsahu stupně na otázky týkající se pracovních oblastí umění v oblastech souvisejících s architektura, urbanismus, výtvarné umění, hudba, historie filmu a výtvarného umění, muzeologie a památkové péče.
  • Stupeň se skládá z teoretického itineráře orientovaný výzkum v oblasti teorie a dějin umění a jinou cestou vedoucí ke specializaci v oblasti kulturního managementu. Vytvořením obě trasy dvě cesty, přičemž jedna je zaručena boční profesionalizante a další, která umožňuje následné zabudování do výzkumné činnosti.
  • Profesionalizaci zájem je zaměřen na specializovaný v teorii a dějiny umění, které reaguje na rostoucí poptávku po kulturní mediace v umění z pohledu vztahů s veřejností, na trhu s uměním, kulturou jako živá přehlídky výcviku a vedení výstavy na místní, regionální, národní a mezinárodní. Z tohoto pohledu je titul zaměřen na vzdělávání techniků kulturních projektů zvládnutí multimediálních zdrojů, kulturního zprostředkování, řízení projektů a znalostí teorie a dějin umění.
  • Vědecký zájem je založen na různých oblastech vlastních linií základního a aplikovaného výzkumu v oblasti umění a jeho vlastní současné interpretaci disciplíny práce dnes. To je rámec, školení, které zaručuje potřebnou kontinuitu výzkumu v oblasti dějin umění výzkumné skupiny doktorského programu v dějinách umění okresu se před vytvořením stupně Bakalář v oboru dějin umění historie.
  • Oba návrhy svahy pro sociální a profesní nároky jsou oprávněné v oboru dějin umění, která se ve Španělsku a v oblasti Kanárských ostrovů v návaznosti na rozvoj rámce kompetencí kloubového Ústavou zvýšeným, zákon španělský historickému dědictví a proces převody do autonomních komunit. Poptávka po profesionály v oboru dějin umění roste ve vztahu k výzkumné práci, vědeckou komunikaci a šíření historického a kulturního dědictví.
  • Oba směry v odůvodňující titul z profesionálního hlediska a výzkum jsou garantovány na teoretické i praktické vyučování obsahu naprogramované, a to zejména prostřednictvím plánu externích postupů a závěrečný Mistra spojeného s těmito díla, jejichž doklady zahrnuty dokumenty zpracování jehož byl dokončen s hlavním veřejnosti a některých soukromých centrech na Kanárských ostrovech. Poznámka písemná podpora Tea-Tenerife prostoru závislých umění Cabildo Insular de Tenerife je CAAM-Central Atlantic Modern Art v rámci Cabildo Insular de Gran Canaria a Centro de Arte La Regenta Las Palmas, závislý na náměstka ministerstva kultury a sportu na Kanárských ostrovech, institucionální podpory náměstka ministra kultury na Kanárských ostrovech, nebo projevuje Artemisa EDICIONES.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Profil Master in teorie a dějiny umění a kulturní management příjem bude přednostně zaměřena na absolventy / absolventů v dějinách umění, hudební vědy, filozofie, filologie a výtvarného umění. nabízet i jiné absolventy v souvisejících oblastech, jako je například absolventů společenských věd či absolventy v žurnalistice, vzdělání, ekonomická a informační vědy. Rovněž ke stanovení souvisejících stupňů, jako je architektura.

V důsledku toho, profily z příjmů jsou následující:

1. Absolventy nebo absolventů ve dějin umění, humanitních věd, výtvarného umění, architektury, konzervatoře postgraduální stupňů, bakalářské či titul v oboru historie a vědy hudby a hudební výchovy. Absolventi dramatického umění. Také programy vysokoškoláka se týkají vzdělávání a komunikaci.

2.. Absolventi zahraničních vysokých škol s stupňů, které jsou považovány za rovnocenné těm, které bylo uvedeno v předchozím bodě.

3.. Budoucí absolventi ekvivalent některého z uvedených stupňů vzdělání.

Studenti z EU nebo v jiných zemích Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, stejně jako jinde, je nutné zajistit rovnocennou úroveň kvalifikace indikovaných, homologované nebo homologable, v souladu s platnou legislativou v tomto ohledu ULL.

Odborné zaměření dějiny umění a kulturní management vyžaduje studentům znalost oboru dnes a její posouzení debat kolem muzeologie, v muzejnictví a kulturní mediace.

Také to vyžaduje zvládnutí dovedností kolektivní práce, expresních dovednosti, písemné a ústní části, stejně jako manipulace s alespoň na základní úrovni v některých evropských jazycích alespoň v angličtině. To je také další zárukou pro studenty, kteří mají zájem vlastnit předchozí zkušenosti na zemi některé z plánovaných aktivit mezi praktických konceptů.

Zejména titul je zaměřen na zájemce:

  • Crafts ochrana, oceňování a animace kultury, kulturní služby místních orgánů, soukromé a asociativní kulturní sektor, opatrovnictví, projektově museographer, projekty a řízení výroby (brožury, dokumentace press, učební pomůcky, katalogy).
  • Koncepce přednášky, navrhování a provádění vzdělávacích aktivit a dokumentů, zprostředkování, koncepci kulturních akcí, tematické zájezdy. Výroba probíhá, inventář a preventivní konzervace.
  • Práce ve veřejných nebo soukromých institucí, jako jsou muzea, eko-muzeí, kulturních center, vědecké a technické, kulturní sdružení, kulturní služby a adresy územní dědictví institucí.

profil absolventa

Absolventi, kteří se rozhodli výzkumných metodik Research teorie a dějiny umění možnost budou vyškoleni v psaní o historii umění, a to zejména v šíření umění analýzou textů různých proudů experimenty psaní, převod do vydavatelských produktů a nakonec vysílat média.

Ti, kteří si zvolili možnost profesionalizaci Kulturní management se specializují na úkoly v oblasti kurátorem, umělecké kritiky a kulturního managementu, ve své rozmanité poptávku po odborníků v oblasti dokumentární, inventarizaci a katalogizovat, diagnostické sbírek, posudky, technické zprávy, atd

CÍLE

  • Znalosti a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originality v rozvíjení a / nebo aplikování myšlenek, často v souvislosti s výzkumem.
  • Že studenti mohou uplatnit své znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo neznámém prostředí v širších (či multidisciplinárních) souvislostech týkajících se jejich oboru.
  • Aby studenti byli schopni integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezený, zahrnuje úvahy o sociálních a etických povinností souvisejících s používáním jejich znalostí a rozhodnutí.
  • Studenti mohou sdělit své závěry (Získané znalosti a zdůvodnění na nichž je založena) na odborníky a laiky jasným a jednoznačným způsobem.
  • Student musí mít schopnosti učení, které jim umožní pokračovat ve studiu takovým způsobem, který bude do značné míry sebeřízené, či nikoli.
  • Kapacita pro sběr a výběr dokumentárních zdrojů různého druhu (rukopisy, tisky, ikonografii rozhovory, terénní průzkum), vztahujících se k problematice řízení či výzkumu.
  • Adaptace na použití různých zdrojů střediska (soubory, weby a uchování knih a dokumentů, muzea, filmové knihovny, kulturní služby).
  • Příprava specifickou metodu analýzy přizpůsobené techniky (srovnávací statistický koncepční ikonografickém).
  • Syntéza kapacita, zvládnutí procesů psaní a pojmů v oboru dějin umění, které přispívají k přípravě technických výrobků a příprava pro kulturu a výzkum.
  • Realizaci projektu v daném období jako sekvenční plánu.

Kompetence

průřezové kompetence

  • CTR1 - Znalosti a aplikace na poli umění teorie a dějiny metodických inovačních systémů s trvalým závazkem k aktualizaci.
  • CTR2 - Doména řízení počítačových zdrojů a výzkum v oblasti dějin umění: zpracování textu pro editaci dílo syntézy a povaze výzkumu: tabulek, databází, zpracování obrazu.
  • CTR3 - Schopnost vytvořit komplexní syntézu dokumentace doplňuje široká nabídka doprovodných příkladů, které lze hodnotit jako předchozí zkušenosti v oblasti řízení a výzkumných úkolů.
  • CTR4 - Rozvoj individuální studijní objekt interpretační perspektivu, tematické a chronologické analýzy v historii umění s cílem kulturního managementu nebo výzkumu. nakonec vzít v úvahu hodnoty základních práv a rovnosti mezi muži a ženami, na zásady rovných příležitostí a univerzální přístupnosti pro osoby se zdravotním postižením a hodnotami kultury míru a demokratických hodnot.

Specifické dovednosti

  • CE1 - Know významné nedávné změny v oblasti výzkumu umění.
  • CE2 - analyzovat a syntetizovat dokumenty, obrázky práce; upřednostňovat informace a dokumentaci jako součást procesu přeformulování zvyk.
  • CE3 - Know vysílacích kanálech časopisy a elektronická média k šíření umění a know sestavit dokumentaci, která odhalí své kritické a analytické aspekty z hlediska kulturního managementu a výzkumných metod v teorii a dějiny umění ,
  • EC4 - znát velké klouby dějin umění a být schopen navázat vztah mezi vznesené otázky umění a výzkumných úkolů a kulturního managementu.
  • CE5 - znát teorii a metodologii dějin umění a teoretický výklad používané při analýze uměleckých děl, s schopnost rozvíjet originální argumenty nástrojů.
  • CE6 - Vědět, jak syntetizovat, shrnout poznatky, know-how musí dokumentace týkající se rozhovoru pro autora nebo umělce, ekvivalentní s interpretační studijním účelům nebo řízení výzkumu.
  • EC7 - víte, jak vytvořit úvahy o autora práce a formulovat v teoretickém výzkumu.
  • EC8 - Být schopen analyzovat ikonografii a plastová konstrukce uměleckých děl a poznání umístit je v jejich historickém kontextu, navádění na samostatnou práci studentů proti manažerských činností a výzkumných metodik.
  • EC9 - Zvládnutí design a tvorbu profesionálních pracovních metod dějin umění aspekty kulturního managementu a výzkumných metodik: inventář plechy, katalogová karta, dokumentární dokumentací, zpráva ocenění, ocenění.
  • CE10 - Být schopen definovat své vlastní projekty.
  • CE11 - Zkušenosti v interpretaci, tvůrčích zdrojů v mnoha uměleckých médiích (malířství, sochařství, hromadných sdělovacích prostředků, video, nových technologií ...) a musí být schopen zvládnout své hlavní parametry s ohledem na jeho přenos prostřednictvím osobního výrazu.
  • CE12 - organizovat, instalovat, předvést prezentaci o svém návrhu spekulativní rozměru kulturního managementu a výzkumný projekt metodik teorie a dějiny umění.
  • CE13 - Program kulturních projektů a rozvíjet její obsah v kontextu zaměřené na kulturní činnosti managementu.
  • CE14 - Know jasně psaní výzkumné zprávy, dominovat diverzifikovaných kulturních aplikace napsané pro informativní, technické nebo umělecké povahy ve vztahu k jazykovým umění.
  • CE15 - Vědět, jak přístup k databázím, webové stránky, knihoven, archivů a dalších informačních zdrojů, aby provedla šetření a vědí, jak nakonfigurovat výsledky vyrobené z neúplných nebo omezených informací.
  • CE16 - učit se ústně předložit sdělení na veřejnosti a vím koncipování vizuální doklad o podporu, slideshow, video ... vlastnických obsahu difúze v oblasti kulturního managementu a komunikace obsahu výzkumu metodik teorie a dějiny umění.
  • CE17 - Dominují elektronických informačních zdrojů základem pro navrhování a paměť melodie, skládající se z výsledků projektu v kulturním managementu nebo navrhovaného výzkumných metodik teorie a dějin umění.

Vedení a doučování

Každý rok průvodce, ve kterém podrobně informace o fakultě (knihovny, učebny učení, počítačové učebny, oddělení, fakulty ...), hlavní osnovy (struktura, povinné předměty volitelné předměty, zahrnují bude vyvinuté materiály basic, Diplomová práce, uznávání kreditů ...), akademických předpisů (Jednací řád, postgraduální komisí a konkrétních zakázek, tvrdí, změní Group, používání zařízení ...), vzdělávací organizace, hřiště (Rozvrh, Vyšetření Kalendář, Groups ...) a podrobná učební osnovy všech předmětů.

Tato příručka a všechny předpisy a související dokumenty (včetně vzdělávacích vodítek subjektů) jsou k dispozici také na internetových stránkách ULL, na webových stránkách fakulty geografie a historie a také na webových stránkách Ústavu dějiny umění.

Laguna University mezi svými službami s jedním určené na informační a orientační (SIO) ze svých studentů, který má dvě specializované poradenské, vzdělávací a jiné právní, jakož i na informační jednotku.

Information Unit:

  • Akademické a administrativní informace: přístupové cesty k univerzitě, minimální požadavky a dělat poznámky, registrační procedury, učební plán, převod studijní výsledky, souběžné studium, pravidla trvalosti.
  • Přehled organizace univerzity: center, služby, řízení a účast.
  • Informace o stipendiích a grantech, ocenění, soutěží, různých aktivit (kurzy, konference, kulturní aktivity).
  • Informace o letních kurzů na španělských univerzitách.
  • Tato služba má zázemí univerzitního dokumentace pro konzultace: Vysoká škola průvodců, vede postgraduální a třetím cyklu vodicí kurzy a stipendií v zahraničí, informační dokumentace ministerstva pro veřejnou správu na veřejné práce, granty, dotace, atd ., univerzitní a odborné vysoké školy časopisy.

Fakultou Master bude k dispozici pro studenty Doučování hodin zavedených a bude k dispozici prostřednictvím webových stránek. Že strana, kromě oficiálních stránkách ULL, jsou hlavním zdrojem informací pro studenty, a to před zahájením jejich studia mají důkladnou znalost procesu a vstupu a během jejich akademického fázi.

Na druhou stranu, administrativní a servisní personál přidělen na oddělení odpovědné za pána, stejně jako připojené k Fakultě geografie a historie zaměstnanci poskytovat přímou podporu v tomto úkolu. Studenti mají také podporu akademického ředitele mistra, stejně jako ostatní studenti, kteří získali své tituly v předchozích kurzů.

Podpůrné systémy zahrnují:

  • Přivítat postup a přivítat studenty: dojde před startem modulu I teoretické výuky týdně. Informace se budou shromažďovat informace o konkrétním obtížím zapsaných studentů a musí být stanoveny mechanismy spolupráce s cílem zajistit pravidelné sledování činností, které mají být provedeny studenty.
  • Přiřazení Tutor postupy: Před zahájením činnosti modulů II a III proces aplikace plaza dojde k provedení externí postupy a pracovní plán pro každého studenta v koordinaci budou stanoveny s vedoucím subjektem spolupracovník.
  • Přidělení lektorů diplomová práce: Založeno plán práce studentů, akademický výbor bude jmenovat osobu odpovědnou za správu pořadí práce mistra, které mají být provedeny každý student zapsal, mezi učiteli, kteří vyučují studia v vyučujícího.

externí praktiky

Jako záruku odbornosti a získávání dovedností a postupů zaměřených na zaměstnávání studentů programu externích postupů v kompetentním a pestrý seznam institucí, organizací a podniků autonomní oblasti. Jsou přítomny, archivy a dokumenty, umělecké sbírky, muzea, uměleckých center, nadace, výroba instituce, řízení a šíření fotografii, hudby a filmu. V každém z těchto subjektů, kterým se podařilo možnost zahrnout řadu míst pro dva itinerář profesionální posílení a výzkumu, ať už ve výrobních odděleních a dočasných výstav a kurátorské odděleních a dokumentace.

Diplomová práce

Diplomová práce se skládá ze samostatné práce, která by měla mít teoretickou a / nebo praktické a zrušíme a originální, aby se mu prezentovat znalosti a dovednosti získané v masteru. Diplomová práce povede lektor (opatrovníka nebo více) a bude bránil u soudu, hodnotitel se skládá z učitelů, kteří vyučují ve stupni.

Finální master práce, že jeden týden musí být předloženy před jejich obranou je dokument, který se může vyvinout dva typy obsahu:

  1. Výsledky případové studie, sestávající z paměti, dokumentace, případové studie, nebo odpovídající odbornou činnost odvozenou od kvalifikace poskytnutých certifikace přes externí postupy a tréninku pracovní výsledky.
  2. Paměťové nebo výzkumné Masters: je to forma práce zapojených do navrhovaného studijního téma, že ať už představuje aktualizovanou příspěvek nebo návrh na budoucí výzkum představuje uzavření pojmů a procesů získaných v titrační studie. Mají charakteristickou strukturu tohoto provedení práce: Úvod - navrhované studie fáze - - nejmodernější literatury.
Poslední aktualizace Lis 2017

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife