Magisterský Titul V Oboru Speciální Pedagogiky

Frederick University

Popis programu

Read the Official Description

Magisterský Titul V Oboru Speciální Pedagogiky

Frederick University

klíčové cíle

Graduate Program speciální pedagogiky si klade za cíl poskytnout znalosti a dovednosti, teoretické i praktické úrovně, které jsou nezbytné pro výcvik a podporu pro studenty se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných i speciálních školách. Klade si za cíl poskytnout znalosti, povědomí a vzdělání Vysoká škola pedagogická absolventy a dalších útvarů ve zvláštních otázkách inkluzivní vzdělávání. Tento program bude poskytovat vědecké informace o identifikaci, vyhodnocování a zvládání s dětmi se speciálními potřebami v běžné škole (obecně třída, speciální jednotky, nebo individualizované speciální vzdělávání), ale také na jiné úrovni nastavení speciálního vzdělávání. Tento program bude rovněž poskytnout příležitost provádět výzkumné projekty v oblasti, kde nebyly provedeny mnoho studií k dnešnímu dni, alespoň v této oblasti Kypru.


Každý student má jiné vlastnosti než psychophysical vývoj, kognitivní a jazykové schopnosti, socializace a emocionální vývoj, ve většině případů jsou rozdíly mezi dětmi nejsou tak velké, že to bude trvat jiný přístup, ale v jiných případech děti ukazují takové rozdíly ve srovnání s ostatními dětmi stejného chronologický věk, kteří potřebují zvláštní pedagogické podpory umožnit dítěti, aby co nejvíce z tréninku. Program si klade za cíl připravit učitele vzdělávat, paidagogisei, podpory a obecně včlenit dítě do školy s konzistencí a lepší integraci do společnosti. Tyto kurzy zahrnují teoretických předmětů z obecných, konkrétních a současných problémů speciální vzdělávání a odborné přípravy, jakož i další praktické kurzy vztahující se k metodice výuky a strategií používaných ve speciálních školách a protirasistické vzdělávání. Také, mimo jiné, vývojový proces se vyskytuje ve všech oblastech vývoje a případné odchylky, které mohou nastat, a příznaky různých zvláštních potřeb a způsobu hodnocení ve speciálním vzdělávání.

Celkovým cílem je, aby studenti získat široký a solidní vědecké a vzdělávací zázemí ve vztahu k integraci specifických skupin žáků ve vzdělávacím procesu a podpoře psychosociální vývoj.

Očekává výsledků učení nebo cílů tohoto programu

Po úspěšném absolvování programu studenti / - se očekává pouze tři vědět a vidět kriticky všechny otázky vztahující se k speciální pedagogiky. Konkrétně se očekává, že:

  • by si uvědomovat problémy: konceptuální vymezení jednotného a inkluzívního vzdělávání, jinak modely postižení přístup, historické a institucionální rozvoj speciálního vzdělávání a poptávka po inkluzivní vzdělávání a problémy týkající se pedagogické praxi jako struktur a funkcí MAP a zvláštní škola a diferencovaný přístup k výuce.
  • porozumět a začlenit základní pojmy z oblasti IP a alternativních modelů řízení složitých případů / studentů se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP).
  • teoreticky pochopit modely a provést kritickou analýzu různých metod a psycho-pedagogických technik používaných na objednávku na podporu začleňování žáků se speciálními obtížemi.
  • mají odlišný vnímání školního prostředí, a spolupracovat s ostatními odborníky a rodiči jako vždy podpůrném přistoupení pohledu studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
  • pochopit základní principy, kterými se řídí vývoj jednotlivých klíčových oblastech během dětství, rané dětství, škole a dospívání a poznat typický průběh vývoje v těchto oblastech. Také pochopit vzájemné působení genetických a environmentálních faktorů během vývoje.
  • být vědomi možných odchylek od typického průběhu vývoje se specifickými cíli, aby se seznámili se základními otázkami psychopatologie dětí a mladistvých, jejich povědomí o specifické přístupy, které jsou požadovány v případě dětí a dospívajících s vývojovými problémy a jejich kontakt se základními terapeutickými metodami k řešení těchto problémů.
  • pochopit a provádět citlivosti a hodnocení úspěšnosti metody s cílem identifikovat specifické potřeby a rozvoj dovedností žáků v integračním prostředí pro všechny děti.
  • znát různé formy postižení, etiologic faktory, diagnostická kritéria a charakteristiky nejčastějších poruch / obtížemi / postižením.
  • porozumět základním metodám navrhování, provádění a kritickou analýzu výzkumu, zejména pedagogického výzkumu ve speciálních a inkluzivní vzdělávání tématech.
  • být schopni navrhnout a vyvinout buď kvalitativní nebo kvantitativní výzkum

Doba trvání studie

Doba trvání programu, a to jak pro konvenční a distančního vzdělávání programy jsou stejné, a to následovně:

  • Na plný úvazek: tři semestry (18 měsíců)
  • Částečný úvazek: šest semestrů (36 měsíců)

Pokud studenti selhat kurz nebo z jakéhokoliv jiného důvodu nemůže dokončit své studium v ​​předpokládané době trvání studie může být prodloužena. Čas Prodloužení bude upravena podle interního předpisu Frederick University na promoci studentů, který stanoví, že maximální doba trvání šesti semestrů a na částečný úvazek 12 semestry.

Klikněte zde pro více informací Názory t

This school offers programs in:
  • řecký


Poslední aktualizace March 3, 2017
Doba a cena
This course is Online & Campus forma
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
18 - 36 měsíců
Kombinované
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Kypr - Kypr Online
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Kypr - Nicosia, Nicosia
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Kypr - Nicosia, Nicosia
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Kypr - Kypr Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu