Magisterský titul v oboru sociální a vzdělávací, vedení a inovace vzdělávacích institucí a

Všeobecné informace

Popis programu

knihy

Představení

El Magisterský titul v oboru managementu a inovace vzdělávacích institucí a Socioeducativas, Je navrhovaný magisterský na University of A Coruña (UDC) pokrývající nové potřeby odborné přípravy odvozených z výchovného změny v procesu provádění LOMCE, jakož i potřebu podpořit profesní kultury kritická a podnikatelé v sociálně vzdělávací oblasti, ze závazku ke zlepšení politiky a inovační činnost v oblasti řízení v souladu s organizačními a sociálními požadavky pluralitní a komplexní společnosti.

Je rozdělena do dvou specialit: jeden zaměřený na vzdělávání profesionálních správců / pokud jde o vzdělávací systém, který může splnit požadavky LOMCE a doplnit školení odborníků v sociálně vzdělávací oblasti, kteří hráli nebo hrají úlohy správy dnes ; s cílem specializující se na činnost v oblasti řízení, řízení a inovací sociálních a vzdělávacích institucí, přičemž kontinuita by se měla věnovat akademické a odborné přípravy ve výzkumu.

Proč studovat na míru

Být magisterského stupně, tyto vysokoškolské studium, jsou silné zaměření. Master představila si klade za cíl reagovat na vysokou poptávku na potřebu vyškolit v pečlivé způsobem ty / as odborníky, kteří se zaměří na řídících funkcí a řešit sociálně-vzdělávacích center a institucí.

To je konfigurován hlavně, i když ne výlučně, jako specializace stupňů učil na Pedagogické fakultě UDC. To také umožní přístup k různým doktorských programů, které nabízejí tento a dalších centrech naší univerzity, které umožní studentský sbor, pokud se domnívá, dosáhl své nejvyšší akademické kvalifikaci v rámci svého příkonu prostřednictvím oficiálního programu PhD ve vlastním kapitálu a inovací v oblasti vzdělávání.

struktura studie

Povinné Common Module

  • Vedení a vzdělávací instituce
  • Pohostinnost. mediace a řešení konfliktů
  • Akční výzkum a inovace
  • Modely řízení jakosti
  • zpracování informací v oblasti řízení a vyhodnocování institucí
  • Instituce a agenti v komunitě: vzdělávací akce v síti společnosti

Se specializovat ve vzdělávacích institucích

  • Design školní plány
  • Posouzení zdroje a výukové materiály
  • učitelství a učební komunity
  • ICT projekty pro vzdělávací inovace
  • Řízení lidských zdrojů

Instituce se specializací na Socioeducativas

  • Správa a inovace sociálně-vzdělávacích institucí
  • strategické plánování a participativní kultury
  • Hodnoty. rovnost a kultura mediace v socio-vzdělávacím kontextu
  • Projekty a výzkumné zprávy
  • Nástroje pro hodnocení programů a služeb

Cvičení

  • Umístění (cvičení)

Závěrečný hlavní práce

  • Diplomová práce

odborné a akademické výstupy

Tento magisterský stupeň je určen pro profesní profily, které odkazují, na jedné straně, školní prostředí, a na druhé straně, jiné školní prostředí.

Centra Vedení aktivity spojené s školního vzdělávání a sociální výchovy je určen sociální oblasti práce a vzdělávací intervence, která je v tomto případě velmi odlišné, obě oblasti jsou kontexty a typologie center.

Doporučená profil

I když to není nezbytně nutné mít zvláštní odbornou přípravu učitelů vzít pána, ano, tam jsou některé vlastnosti, které jsou považovány za vhodné k provádění těchto studií, mezi nimiž jsou následující:

  • Kapacity: vědecká zvědavost, chuť do studia a schopnost čtení pro nezávislé a spolupráci při učení, dovednosti pro mezilidské komunikace, analytické a kritické myšlení, povědomí o udržitelnosti a rovnosti otázkách sociálních a vzdělávacích as, etický závazek a demokratický do různých profesních oblastí v souladu s společnosti jednadvacátého století (podle definice, stále rozmanitější a multikulturní).
  • Základní informace: Vzhledem k tomu, orientace pán je akademický a profesionalizaci není povolen pro jakoukoli jinou profesi ke stupni výnosy / studenty, aby mohli přistupovat k absolventům / as, kteří si přejí , aby své studium v oboru znalost socio-vzdělávací a / nebo chtějí specializovat na určité téma mistra. Tento pán by také mohla zajímat absolventy jiných oborů, kteří hráli svou odbornou činnost v sociálně-vzdělávací kontexty a chtějí získat zvláštní odbornou přípravu v některé ze specialit, které nabízí mistra.
  • Jazyků se používají v tréninkovém procesu a požadovaná úroveň: jedním z cílů stanovených v plánu pro normalizaci lingvistiky na University of A Coruña, která byla schválena v Radě guvernérů, ze dne 15. listopadu 2006, je pro umožnění galicijský je obvyklý jazyk komunikace, vyjadřování a práce univerzitní komunity. V tomto ohledu článek 2.4 jednacího použití galicijského jazyka, která byla schválena Radou guvernérů dne 22. července 2004, se uvádí, že „center a oddělení University of A Coruña, stejným způsobem, že správní úřady a služby, bude používat jako galicijského jazyka. Také dokumenty útvarů a rozvíjet institucionální subjekty: zprávy, minuty úřední komunikaci nástěnky, sylaby apod, musí být napsán v galicijský“. Z tohoto důvodu, studenti jsou povinni mít dobrý velení jedné ze dvou oficiálních jazyků galicijské autonomní oblasti.

Požadavky na společné přístupové

Neexistují žádné zvláštní požadavky; Avšak cílovou skupinou jsou vysokoškolští absolventi mají zájem při výkonu své profesionální práci v oblasti řízení a vedení školy, která je silně přiklánějí k sociální a vzdělávací aspekty.

Magisterský titul v oboru managementu a inovace škol a institucí Socioeducativas adresách:

  • Odborníci zájem o / pokud jde o aktualizaci a / nebo zlepšit své znalosti o více inovativní a efektivní vrcholového managementu;
  • Absolventi / vyšší, než je zájem v oblasti řízení škol a sociálně-vzdělávacích center;
  • diplom / university jako s nejméně dva roky zkušeností v oblasti sociálně;
  • a koordinátorů / psicopedagógicos jako / as škol.

V důsledku toho tento magisterský titul je speciálně navržen pro učitele a vychovatele / / as, kteří chtějí cvičit a začít při výkonu manažerské odpovědnosti v různých fázích vzdělávacího systému; to znamená, že nabízí možnost specializovat se na úkoly řízení, koordinace a řízení absolventů sociálně-vzdělávacích institucí v oblasti předškolního vzdělávání, základní vzdělávání a sociální výchovy naší nedávné i budoucí vysoké škole.

V každém případě, magisterský titul v oboru managementu a inovace School a Socioeducativas institucí má jako příjemci i všechny ty, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti a základní znalosti, aby mohlo podporovat tvorbu nezbytná rozhodnutí v rámci výkonu vlastních pravomocí vedení center, služeb a socio-vzdělávací projekty. Jejím cílem je také sloužit ty školení / ACE / současných režisérů / as, kteří chtějí zlepšit své odborné znalosti v těchto úkolech.

Nakonec je vhodné pro / profesionál propojený /, jako je vzdělávání, kteří se chtějí připravit důsledně hrát v budoucí pozice výchovné odpovědnosti, nebo / manažery / jak chtějí zlepšit své aktuální rok.

Poslední aktualizace Čvc 2017

Informace o škole

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... Čtěte více

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Méně
Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Ferrol , Ferrol + 9 Více Méně