Magisterský Titul V Oboru Regionálního Rozvoje

Universidad de La Laguna

Popis programu

Read the Official Description

Magisterský Titul V Oboru Regionálního Rozvoje

Universidad de La Laguna

Globalizace ekonomiky a místního a regionálního rozvoje jsou prochází zásadní transformací. Navíc rostoucí význam znalostí a inovací v oblasti strategie pro růst a konkurenceschopnost obou společností a území, rozvoj klastrů jako konkurenční prostorových ekonomických prostředí a udržitelnost jako základní prvek, přináší potřebu kloubové integrace regionu v procesu globalizace.

Cílem Master in "regionální rozvoj" je poskytovat pokročilý výcvik s interdisciplinárního přístupu a začlenění povolání, která umožňuje vlak výzkumníci vyvinout podstatných úkolů výzkumu v oblasti regionálního rozvoje.

Navrhovaný Magistr má svůj původ v magisterském programu "Regionální rozvoj, vzdělávání a zaměstnanost", získal uznání kvality ministerstva školství od roku 2004 Shromáždění. Výše uvedené tradice vedla navrhnout mistr, semi-tvář charakter a hlavně online, přizpůsobit novým pravidlům a studie zaměřené na regionální rozvoj.

Odůvodnění titul

Globalizace ekonomiky a místního a regionálního rozvoje jsou prochází zásadní transformací. Navíc rostoucí význam znalostí a inovací v oblasti strategie pro růst a konkurenceschopnost obou společností a území, rozvoj klastrů jako konkurenční prostorových ekonomických prostředí a udržitelnost jako základní prvek, přináší potřebu kloubové integrace regionu v procesu globalizace.

Cílem Master „Regionální rozvoj“ je zajistit školení a trénink s interdisciplinárního přístupu a začlenění povolání, která umožňuje vlak výzkumníci s vědomostí, dovedností, schopností a dovedností potřebných k rozvoji podstatných výzkumných úkolů v oblasti regionálního rozvoje. Výuku zkušenosti učitelů, afinita mezi navrhovaného obsahu vzdělávání a výzkumu učitelů, kteří se jí účastní, jsou důležitou zárukou pro dosažení cílů Master.

Master pochází ze zkušeností učitelů ve výuce a výzkumu prováděného již více než 20 let v doktorských studijních programech, jejichž obsah souvisí s regionálním rozvojem. Ve skutečnosti je tento nový mistr nahrazuje předchozí název: „Master in regionálního rozvoje, vzdělávání a zaměstnanost“; a to byl vyvinut za účelem zlepšení odezvy v tréninku poskytované současné sociální a ekonomické náročnosti tréninku. Nový obsah je přizpůsobena požadavkům studentů, nejen kanárek, ale i zeměmi Latinské Ameriky a Afriky, které jsou tradičně studovali postgraduální tituly, které předcházejí navrhované nové.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Master regionálního rozvoje, je zaměřen především na studenty stupňů společenských věd a právních a stupňů souvisejících s řízením a navrhování veřejných politik.

profil absolventa

Absolventi tohoto mistra budou výzkumníci s vědomostí, dovedností, schopností a dovedností potřebných k rozvoji věcné výzkumných úkolů v oblasti regionálního rozvoje.

CÍLE

Cílem Master in „regionální rozvoj“ je zajistit školení a trénink s interdisciplinárního přístupu a začlenění povolání, která umožňuje vlak výzkumníci s vědomostí, dovedností, schopností a dovedností potřebných k rozvoji podstatných výzkumných úkolů v oblasti regionálního rozvoje. Také tato diplomová povolání je vybavit našim studentům vzdělávacích nástrojů, které jim umožní integrovat se do regionálního trhu práce. Výuku zkušenosti učitelů, afinita mezi navrhovaného obsahu vzdělávání a výzkumu učitelů, kteří se jí účastní, jsou důležitou zárukou pro dosažení cílů Master.

Kompetence

základní dovednosti

  • Znalosti a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originality v rozvíjení a / nebo aplikování myšlenek, často v souvislosti s výzkumem
  • Že studenti mohou aplikovat širší (nebo multidisciplinární) získané znalosti a schopnost řešit problémy v nových nebo neznámém prostředí v rámci souvislostech týkajících se jejich oboru
  • Studenti jsou schopni integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezený, zahrnují úvahy o sociálních a etických povinností spojených s použitím svých znalostí a rozsudků
  • Studenti mohou komunikovat jejich závěry, co o znalostech a odůvodněním, že sustentan¿ odborníkům a laikům za jasný a jednoznačný
  • Student musí mít schopnosti učení, které jim umožní pokračovat ve studiu takovým způsobem, který bude do značné míry sebeřízené nebo autonomní

obecné dovednosti

  • Znát kontext, ve kterém se hospodářská a sociální realita regionů to funguje.
  • Aplikovat modely hospodářského rozvoje a / nebo sociální na regionální úrovni.
  • Implementovat ekonomické a / nebo sociální plánování z regionálního pohledu

Specifické dovednosti

  • Vědět, jak interpretovat a určit rozmanitosti aktérů a aspektů regionálních problémů a rozvoj
  • Znát daňové specifika Kanárské ostrovy jsou nejvzdálenějším regionu
  • Saber propojit ekonomickou dynamiku a školicí dovednosti s zvláštnosti regionálních trhů práce
  • Vědět, jak aplikovat teoretické poznatky v oblasti vzdělávání a zaměstnanost instrumentální aspektů návrhu politiky a metodiky hodnocení
  • Schopen určit technické a / nebo statistické-ekonometrické modely, které nejlépe vyhovují pro dosažení cílů v oblasti regionální hospodářské politiky
  • Vědět, jak aplikovat metody a techniky politické analýzy v konkrétní oblasti regionálního rozvoje
  • Znát procesy, nástroje a zdroje pro rozvoj území s inovativní
  • Umět analyzovat a vyhodnocovat strategie v rámci EU pro inteligentní a integrovanou odbornosti v nejvzdálenějších regionech a na Kanárských ostrovech
  • Cenit žádné místní návrhu z hlediska udržitelnosti
  • Vědět, jak identifikovat účinky, které sociální projekty mohou mít na místní rozvoj.
  • Porozumět a řídit aktivity cestovního ruchu v kraji v oblasti inovací a odborné přípravy.
  • Znalost a stanovování cílů a nástrojů územního plánování v oblasti vzdělávání a inovace ve službách.
  • Analyzovat a stanovit činnosti výzkumu a vývoje a vzdělávání, které lze spustit z vlády k podpoře regionálního rozvoje.

Vedení a doučování

Poté, co student byl přijat na Master, bude akademický výbor přidělí opatrovníka, který bude zodpovědný za vedení a vedení studenta v procesu učení a poskytnout pomoc ve správních řízeních Master. Lektor má vést studenty v jejich akademické osnov a provádět aktivně sledovat vývoj svých akademických činností. Lektor kromě vedení studenta v obecných aspektech Master, vás bude informovat o možnostech, které jsou nabízeny i na infrastrukturu, které má k dispozici. Také informovat studenta o projekty, které mohou být integrovány do diplomové práce. Lektor musí pořádat pravidelná setkání se studenty, kteří budou chránit analyzovat vývoj procesu učení, protože to bude vypracovat plán tutoriálů v níž určí plánované činnosti v průběhu akademického roku, kterou se vydává na konec zprávy zaslány do akademického výboru.

V rámci akčního plánu navrženého tutoriálu budou zahrnuty dvě horizontální činnosti:

  1. studenti prezentaci relace jednou formalizovaný zápis, ve kterém vysvětlí a dodat dokumentaci studenta, který obsahuje důležité informace o mistra.
  2. Zdroje prezentace relace v knihovně a tréninku pro studenty naučit využívání elektronických zdrojů.

externí praktiky

Tento master nezahrnuje výkon vnějších postupů, je orientace na výzkum.

Diplomová práce

Výstupy:

Otěhotnět, design a provádět výzkum v oblasti regionálního rozvoje.

obsah:

Konec práce Magistr bude mít vlastnosti vhodné ke zveřejnění vědeckého článku v časopise indexované. Adaptace, kopírování nebo používání jiných pracovních míst, aniž by odkazoval bude zahrnovat odvolání práce.

Typ práce:

  1. metodológco článek (analyzovat nebo vyvinout metody nebo přístupy)
  2. Článek analýzy (případové studie, plány / projekty)

vlastnosti:

  • Jazyky: španělsky a anglicky
  • Formát a délka: 12 písmo Arial, okraje 2,5 cm, jedna linka .. Délka dokumentu by neměla přesáhnout 25 stran, DIN formátu A4, s výjimkou poznámky a odkazy. Odkazy jsou umístěny na konci textu v abecedním pořadí dle autorů a nepřesahují 3 strany.
This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace November 9, 2017
Doba a cena
This course is Online & Campus forma
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
1 rok
Kombinované
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu