Magisterský titul v oboru mezinárodní komunikace (mic)

Všeobecné informace

4 dostupných umístění

Popis programu

Magisterský titul v oboru mezinárodní komunikaci je mezinárodní magisterské poskytována IULM univerzitou ve spolupráci s třemi prestižními evropskými univerzitami specializovaných v oblasti public relations a komunikace. MIC nabízí možnost studovat v různých univerzitách a získat specializace zaměřené na globální komunikace.

Magisterský titul v oboru mezinárodní komunikace (MIC) je postgraduální program výhradně v angličtině trvající 18 měsíců a je zaměřen na absolventy v komunikačních disciplínách či souvisejících předmětů. Tím, že navštěvuje MIC magisterského studijního kurzu budete mít možnost studovat v různých univerzitách po celé Evropě, a tím získat dvojí uznání.

MIC je full-time program trvající déle než 3 semestry. První semestr (profesionalizace Communication) má základní osnovu, ve kterém dostanete školení o základních nástrojů komunikace, a koná se v jednom ze tří partnerských univerzit. Druhý semestr (Communication Professional v kontextu) je orientována směrem k specializaci a koná se v dalším z partnerských univerzit. Specializace závisí na programu uskutečňovaném univerzitou zvoleného pro druhé pololetí. Třetí semestr zahrnuje psaní práce, pod společným dohledem obou partnerských univerzit.

Tento certifikát vydávaný po dokončení studijní cesty spočívá v dvoulůžkovém uznání: magisterský titul z každé ze dvou partnerských univerzit a celkový certifikátu od konsorcia.

Tyto tři evropské univerzity, která se IULM, se podílejí na Hofstede Geert konsorcia jsou: Metropolitní univerzita (Leeds); Universitas Vilnensis (Vilnius); Hanze University Groningen.

MIC vlaky mezinárodní komunikace profesionály, kteří jsou schopni pracovat v multikulturním kontextu a předvídání globálních změn. Odborníci a poradci v korporátní komunikace, mezinárodní vztahy s médii, public relations, mezikulturních vztahů a evropských věcí veřejných.

jádro programu

První semestr vám představí v plné šíři profese. Můžete studovat svůj první semestr na obou Leeds Beckett University, Univerzita ve Vilniusu nebo Hanze University of Applied Sciences, kde si budou následovat základní moduly pro mistra.

Specializace program

Každý z konsorcia univerzit má specifickou perspektivu mezinárodního komunikačního je téma, a specializuje se v některých oblastech. Můžete si vybrat vysokou školu, která bude nejlépe vyhovovat vašich profesních a osobních cílů.

Hanze University of Applied Sciences

  • Problematika manažer: Efektivní řízení veřejných záležitostí utváří veřejné politiky, veřejné vnímání a postoje veřejnosti. Jak mohou veřejné záležitosti / komunikační strategie použít jako nástroje pro řešení veřejným záležitostem a být aplikován uplatnit svůj vliv a získat výhodu? Tento kurz poskytuje příležitost k výzkumu a plánovat velký projekt a učinit veřejnou prezentaci a obranu vůči jednomu klientovi na poradenskou roli.
  • Důvěryhodný poradce: Vědět, jak provádět výzkum založené na důkazech dělá jeden důvěryhodným poradcem. Tento projekt se zaměřuje na aplikovaný výzkum komunikace, konkrétně Empirické a analytické fázi výzkumu, při řešení velkých společenských problémů. Tento kurz poskytuje příležitost vystoupit jako výzkumný pracovník a aplikovat moderní (online) výzkumné nástroje a naučit se vyvíjet jednoduché a konkrétní metafory, které pomáhají lidem organizovat informace o problémech, novými způsoby.
  • Engager: Organizace pracuje na mezinárodním poli potřebuje své zaměstnance, aby se interkulturně kompetentní. V tomto kurzu se naučíte, jak trénovat ostatní a jak řídit mezinárodní projekty v rámci rozvojové spolupráce. Pro tento předmět, pracujeme společně s Hanze Centra pro rozvojovou spolupráci.

Leeds University Beckett

  • Dovednosti Public relations: Tato specializace vám pomůže stát se více zaměstnatelní v oblasti public relations a rozvíjet jejich schopnosti a sebevědomí. Se zaměřením na psaní a odborných dovedností, budete rozvíjet psaní taktiky potřebné k tvorbě a realizaci komunikačních zpráv prostřednictvím tradičních i sociálních médií. Budete rozvíjet PR poradenství a manažerských dovedností, včetně krizového řízení a roli kreativity v řízení komunikace.
  • Komunikace audity: důkladná a efektivní komunikace audit zajišťuje organizaci je pomocí nejlepších možných komunikačních kanálů k dispozici. A zároveň získat neocenitelné nahlédnutí do procesu, budete mít za úkol nabídnout kreativní návrhy na zlepšení komunikačních procesů a kriticky hodnotit doporučení pro klienta.
  • Správa digitálních komunikace: Nová média se rychle re-formování komunikační průmysl. Cílem této specializace je rozvíjet hlubší porozumění nových médií, v teorii a praxi, a kriticky analyzovat důsledky pro firemní komunikaci.

IULM University

  • Vývoj a komunikace: Co je potřeba, aby se stal komunikační odborník v oblasti rozvojové spolupráce? Budete rozvíjet kritické chápání komunikační teorie a praktického používání médií v kontextech rozvoje mezinárodních organizací a / nebo nevládních organizací pracujících společně s rozvojových zemích.
  • Veřejných záležitostí a obhajoba: Prozkoumat umění a řemeslo lobbující. Ty budou ponoří do strategie, taktiky, metody, techniky, předpisů a etiku těch, kteří obhajují možností veřejné politiky veřejných činitelů.
  • Společenská odpovědnost a komunikace: Společenská odpovědnost je jedním z hlavních zaostřovacích polí dnes. Jaká je role komunikační profesionála ve vztahu ke společenské odpovědnosti? Jak se může organizace implementovat společensky odpovědné filozofii s podporou zainteresovaných stran?

Vilnius University

  • Krizového řízení a komunikace: Organizace musí připravit na nečekané. Způsob, jakým organizace reaguje na nepředvídaný lze uložit nebo dokonce poškodit jeho pověst. Můžete se zaměří na to, jak plánovat na krizi a rozvíjet dovednosti potřebné k účinnému zvládnout krizi.
  • Mezinárodní komunikační kampaně: Tato specializace poskytuje teoretické znalosti o komunikačních kampaní, realizované na mezinárodní scéně. Získáte jasnou představu o interkulturní komunikace aspektů, které jsou důležité při plánování, organizaci a provádění komunikační kampaně.
  • Vědecký výzkum: Tato specializace si klade za cíl rozšířit a prohloubit znalosti a dovednosti studentů ve vědeckém výzkumu. To zahrnuje rozvíjet schopnost posuzovat vědecké práce se musí zabývat oběma teoretické i praktické vědecké problémy, rozvíjet schopnost najít spolehlivé zdroje a kapacitu pro analýzu vědeckou literaturu, stejně jako zjištění zřetelně formulovanými, vědecké zdůvodnění a diskusi.
  • Public Diplomacy: Kurz dává přehled o veřejnou diplomacii jako prostředek pro realizaci zahraniční politiky. To také klade za cíl rozvíjet porozumění a schopnost studentů analyzovat, jak současných komunikačních prostředků, vlivu tradiční diplomacii a určuje metody zahraniční politiky; zda a jak se veřejné diplomacie je zaměstnán vládami k dosažení svých cílů zahraniční politiky.

profil absolventa

Absolventi MIC jsou interkulturně příslušné komunikační odborníci schopni pracovat v globálním kontextu z evropského pohledu. Oni předvídat změny a jsou schopni vytvářet, nabízet a spravovat dlouhodobá a inovativní řešení problémů z odborné oblasti na vyšší manažerské poradenství nebo level.A několik příkladů toho, co by mohlo být na své vizitce po ukončení studia:

  • výkonný účet
  • PR a komunikace specialista
  • Project Manager
  • Digitální stratég a Community Manager
  • Social Media Consultant
  • Globální řízení značky
  • PR & Marketing Coordinator
  • Senior zahraničních styků
  • mezikulturní Trainer

Vstupní požadavky

  • Bakalářský titul v souvisejících oborech: komunikace, humanitních, společenských věd, obchod, management, lingvistice; Lze také zvážit rozsáhlé pracovní zkušenosti v příbuzných oborech.
  • Osvědčení o doklad o dostatečné znalosti anglického jazyka: buď IELTS s celkovým výsledkem 6,5 a pod 5,5 nebo TOEFL IBT celkem 90 žádné dílčí skóre s minimálním 18 Reading, 17 v poslechu, 20 v mluvení a 17 v písemné formě. Vaše IELTS nebo TOEFL nesmí být starší než dva roky.

Potřebné dokumenty pro přijetí

  • MIC přihláška
  • / Certifikovaný úředně ověřená kopie svého bakalářského studia a přepisy / seznamy stupeň
  • Certified / zákonný místopřísežní překlady svého bakalářského studia a přepisy seznamů / stupně (pokud nejsou v angličtině). Překlad diplomu a přepisy musí splňovat následující 4 kritéria je na každé přeložené stránce:
    • Celé jméno a podpis překladatele.
    • kontakt překladatele.
    • Datum překladu.
    • Věta potvrzuje, že se jedná o přesný překlad originálního dokumentu.
  • Certifikát IELTS nebo TOEFL iBT
  • Dva doporučující dopisy (Pokyny naleznete MIC přihláška ke studiu strana 6)
  • Motivační dopis cca 500 slov (pokyny naleznete MIC přihláška ke studiu strana 4)
  • Curriculum vitae
  • Kopie pasu
Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

The Istituto Universitario di Lingue Moderne (I.U.L.M.) was founded in 1968 by the Fondazione Scuola Superiore per Interpreti e Traduttori, under the inspiration of Senator Carlo Bo and Professor Silv ... Čtěte více

The Istituto Universitario di Lingue Moderne (I.U.L.M.) was founded in 1968 by the Fondazione Scuola Superiore per Interpreti e Traduttori, under the inspiration of Senator Carlo Bo and Professor Silvio Baridon. From the very beginning the idea behind the project was to satisfy the demands of the labour markets based on analyses of current trends. Méně
Milán , Leeds , Vilnius , Groningen + 3 Více Méně