Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Průzkumu Trhu

Jaume I University (Universitat Jaume I)

Popis programu

Read the Official Description

Magisterský Titul V Oboru Marketingu A Průzkumu Trhu

Jaume I University (Universitat Jaume I)

Obecným cílem této diplomové je, aby se studenti naučí vykonávat své funkce v konkrétních společností -institutes výzkumu trhu marketingu, komunikačních agenturách a marketingových poradců či Company-a také v marketingových odděleních veřejný či soukromé. Dnes prostředí organizací jsou pouze globální, ale i dynamické, turbulentní a vysoce konkurenční ne. Ve stejné době, cílové skupiny se staly více znalý a zkušení skupiny, a proto náročnější ve svých požadavcích. Tyto nové perspektivy, aby organizace jednat jinak a upřednostnit hluboké znalosti těchto veřejnosti a jejich požadavky s cílem nabídnout kompletní, osobní a diferencované služby.

  • Koordinace: Rosa Maria Rodriguez Artola. Katedra podnikové ekonomiky a marketingu. UJI.
  • Koordinující university: U. of Valencia-Estudi generálního
  • Interuniversity s: Universitat Jaume I
  • Počet kreditů: 60 kreditů
  • Doba trvání: jeden školní rok (říjen 2017/10 2018)
  • Mode: (10 2017/04 2018)
  • Jazyk výuky: španělština
  • Cena: čeká na vydání (2016: € 46,20 / úvěr)
This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
1 rok
Denní studium
Price
Cena
46 EUR
- úvěr
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Castellón de la Plana, Valencian Community
Datum začátku : Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Španělsko - Castellón de la Plana, Valencian Community
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu