Magisterský titul v oboru managementu a cestovního ruchu plánování

Všeobecné informace

Popis programu

Master in Management cestovního ruchu a plánování je integrována do nových postgraduální studium, v souladu s pokyny pro rozvoj evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Tento mistr poskytuje možnost přístupu k specializované školení, výzkumnou a cestovního ruchu odborného orientované. Získání titulu umožňuje přístup do doktorského studijního programu v oblasti cestovního ruchu.

Učitelé účastnící se tohoto mistra jsou součástí různých výzkumných skupin na University of La Laguna, s výuky a výzkumu zkušeností v oblasti cestovního ruchu. Také zapojený do externích odborných mistrů, kteří přinášejí své zkušenosti k tomu.

Odůvodnění titul

V oblasti cestovního ruchu na Kanárských ostrovech je činnost velký ekonomický podnikání, geografické a sociální význam. V současné době, je aktivita ve stádiu zralosti cílové i produktu. To je důvod, proč již více než deset let vzniká v akademickém světě a podnikání samo o sobě, že je třeba rozvíjet politiky přeměna a modernizaci zralého turistického modelu slunce a pláže. Tento titul návrh je třeba chápat v tomto kontextu. Který ho vede k vertebrarse na řadu charakteristických rysů ve srovnání s ostatními španělských mistrů. Jedná se o následující.

Za prvé, orientace mistra v řízení a plánování cestovního ruchu. Je tomu tak proto, že odborníci a manažeři podniků cestovního ruchu vyžadují znalost destinace, ve kterých jsou tyto společnosti vloženy, ale také proto, že profesionální plánování orientované cíle by měl vědět, vnitřní dynamiku podnicích cestovního ruchu. Jedná se o případ, kdy je nezbytný pro správné strategických rozhodnutí společností znalost podnikatelského prostředí (destinace). Za druhé, význam ostrovní realitě, která vyžaduje prostorový rozměr a zvýšit cíl v konkrétním způsobem, s problémy, které neexistují v kontinentálních prostorech. A za třetí, že je třeba se zaměřit na strategický přístup podniků a destinací v restrukturalizaci a modernizaci prostor historicky zaměřen na slunce a pláže produktu.

Z těchto prostor, název organizace je následující. Látka složená z povinných předmětů, které vyvíjejí hlavně v prvním čtvrtletí. A slouží na jedné straně obchodní rozměr cestovního ruchu v pokročilém formě, s předměty, jako je cestovní ruch obchodní plánování a řízení cestovního ruchu. Ale také na druhou stranu, aby se zastavilo v studuje aspekty cestovního ruchu spojeného s cíli jako předmět vědeckého pozornosti, (fyzické, politické a správní, sociální) prostor, v němž se obchod je vložena. S předměty, jako jsou trhy v oblasti cestovního ruchu a plánování ostrovních destinací. V oblasti, jako jsou Kanárské ostrovy, to je zvláštní pozornost na tohoto ostrovního rozměru, a zvláštnosti plánování těchto prostorů. Za třetí, v rámci tohoto tématu povinných předmětů je také zapotřebí turistických produktů obstarávat různým výsledkům rozvoje cestovního ruchu podnikání v daném prostředí. A dopady cestovního ruchu, jako další důsledek vývojové činnosti, a že ve vyspělých městech je nevyhnutelné zúčastnit. Toto téma je nová v porovnání s předchozím osnov, a umožňuje seskupení v jednom předmětu všechny dopady cestovního ruchu, které byly dříve integrovány do jiných předmětů. Kromě toho poskytuje novinku jako důležité dnes, ochrany životního prostředí, dopadů. Kompletní seznam povinných předmětů jazyků, která je nezbytná ve studiích v oblasti cestovního ruchu, absolvent nic víc. Následující tři předměty seskupena na jedné straně na volitelných, druhý na poslední hlavní dílo, a za třetí na vnější praktik. Pokud jde o volitelných, jsou dva. Catering na dvou centrálních rozměry tohoto mistra: společnost a cíl. Ve skutečnosti jsou volitelné inovační strategie v podnicích cestovního ruchu a turistických cílů inovačních strategií. Jazyk, ve kterém je hlavní učil je španělský; Angličtina bude řeč v oblasti jazyků. I když vzhledem k tomu, že vzniká jako jedno z kritérií pro přijetí B1 angličtině, se očekává, že se učit některé třídy může být v daném jazyce, kdy externí hosty, odborné nebo akademické. Na druhou stranu, v některých případech je možné zvládnout anglický práci a také provádět externí stáže v zahraničí bude podporováno. Tak se předpokládá, že hlavní pracovní příkaz a vnější postupy lze provést i ve španělštině a angličtině. Z tohoto důvodu jsou umístěny oba subjekty ve druhém čtvrtletí. Výuka metoda bude čelit, virtuální výuky ve třídě tím, že je podporován jak pro každý subjekt a pro koordinaci pána jako celek. Obecně se má za to, že obsah povinných a volitelných předmětů odpovídaly profilu profesionál v oblasti cestovního ruchu bude obstarávat administrativní a plánuje. Funkce potřebné pro podnikání znalostí, charakteristiky destinace krátkých produktů, trhů v oblasti cestovního ruchu, a jazyky.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Pokud jde o profily z příjmů, se očekává, že budoucí mistr studenti mají jednu z následujících profilů: Absolvent v cestovním ruchu; absolventi nebo absolventů v oblasti cestovního ruchu, ekonomika a management (ADE), obchodních studií, ekonomie, práva, geografie a sociologie španělských vysokých škol, kteří chtějí dokončit jejich vzdělání se specializací v oblasti cestovního ruchu. Také absolventi nebo absolventů v jiných oblastech, kteří si přejí, aby přehodnotila své školení a odborné znalosti v oblasti cestovního ruchu. Ostatní absolventi či absolventi aktivum, které chtějí zlepšit svůj trénink nebo do oblasti cestovního ruchu. Předchozí znalosti potřebné odpovídají těm, které učil ve stupni cestovního ruchu ULL.

Profil absolventa (kariérní možnosti)

Training magisterský titul v řízení cestovního ruchu a plánování ULL přizpůsobí podmínkám současné transformaci cestovního ruchu a vysoké poptávce po kvalitě, konkurenceschopnosti a udržitelnosti podniků a určení. Je to mistr, který vede k profesionální a výzkumu odborných znalostí s jasně multidisciplinární profil.

Školíme odborníky připravené pro rozhodování v odpovědných pozicích v podnicích, činnosti a hospodaření instituce destinace, které jsou schopné reagovat na požadavky udržitelného rozvoje, rozmanitosti a kvalitě trhy cestovního ruchu. Absolventi budou dostatečně vyškoleni k provádění metod, nástrojů a postupů pro rozvoj a efektivní řízení aktivit v oblasti cestovního ruchu. Kromě toho, že mají zkušenosti s cílem usnadnit začlenění technologických řešení v oblasti řízení provozoven, činností a destinací.

CÍLE

  • Být schopen vést a řídit podniky nebo organizace cestovního ruchu actividadades.
  • Být schopen plánovat aktivity a turistických destinací, s ohledem na sociálně-ekonomické a environmentální Middle prostředí.

Kompetence

  • Být schopen využít poznatky o charakteristikách a trendech v nabídce cestovního ruchu a analýzy poptávky konkrétních destinací.
  • Studenti jsou schopni aplikovat pokročilejší statistické techniky a kvalitativní sociální výzkum technik pro přípravu zpráv o systému cestovního ruchu.
  • Aby studenti byli schopni plánovat, koordinovat a podporovat proces rozhodování ve firmách a institucích související s odvětvím cestovního ruchu
  • Studenti jsou schopni analyzovat udržitelnost destinace, na základě stávajících ukazatelů a nástrojů, integrující ekonomické, sociokulturních a environmentálních hledisek.
  • Že studenti jsou schopni navrhnout opatření, která přispějí ke zvýšení udržitelnosti cíli.
  • Studenti jsou schopni aplikovat znalosti získané ve firmách či institucích spojených s cestovním ruchu.
  • Studenti jsou schopni aplikovat techniky ekonomického a finančního řízení pro turistické využití.
  • Studenti jsou schopni aplikovat poznatky a metodické a technické postupy pro provádění inovativní výzkumný projekt nebo inovativní obchodní plán v oblasti cestovního ruchu.
  • Že studenti mohou analyzovat dopad plánování veřejné politiky a řízení.
  • Studenti mohou požádat comocimientos pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu, oceňování inovací v oblasti technické a organizační, jak wellas hledání rovnováhy v turistické destinaci procesů.

Vedení a doučování

Po registraci studentů obsahovat následující podporu a vedení:

  • Welcome dní. V ten den nabízí podrobnější pohled na titulních a samozřejmě dynamiky.
  • Virtuální výuka ve třídě. Každý předmět velitele má virtuální učebny, kde jsou učební materiály nanesené materiály, a je založen prostor komunikace, diskuse a dílčí vyhodnocení se studenty.
  • Master Koordinace učebna. Velitel má koordinace třídě, díky nimž studenty i učitele. Prostřednictvím tohoto virtuálního prostoru Další informace jsou v zájmu všech je k dispozici. A je aktivní v celém průběhu.
  • Den prezentaci doktorského programu. I když jsou tyto relace jsou zaměřeny na studenty doktorského programu cestovního ruchu, také vyzval studenty stejného pána. Takže můžete znát možné po dokončení master akademických možností.

externí praktiky

Externí postupy zahrnují jak odpracovaných hodin ve firmách / institucemi, jako jsou akademické doučování věnovanou a implementace portfolia.

Přibližně poskytnout asi 10 hodin akademické doučování a další 10 pro dokončení portfolia. Výuka metodika bude vždy aktivní a participativní, jsou doplněny, kde je to vhodné, specifickým teoretické a praktické přípravy. Které nabízejí stáže pozice bude podmíněno potřebám a okolnostem prezentovaných firem / institucí zapojených do tohoto vzdělávacího programu, a budou upraveny podle ustanovení umístěním předpisy schválené University of La Laguna. Adresáři / student / a musí splňovat požadavky na účast na místech realizace postupů a setkání s akademickými lektory externích postupů.

Diplomová práce

V rámci projektu bude spočívat v provádění inovační práci, budou moci volit mezi těmito dvěma možnostmi: Tvorba podnikatelského plánu. V tomto případě bude podnikatelský záměr podle kritérií běžně používaných. Obchodní nápad musí být inovativní a pokud možno ve vztahu k životnímu prostředí. Další možností je výzkumná zpráva produkt nebo destinací. Ti, kteří se rozhodnou tuto možnost bude provádět výzkumnou zprávu, podle běžných kritérií, ve společenských vědách. Tyto dvě možnosti nemohou být považovány za vodotěsné úseky, ale jsou úzce souvisí.

Závěrečná zpráva bude poskytovat rozšíření nepřesahujícím 50 stran, kolem 25.000 slov. Každý student si vybere učitele z fakulty Master, zvažuje zvolené téma a dostupnost z nich. Jakmile budete mít přiřazený instruktora, musíte začít vyvíjet portfolio setkání s tutorem, kde bude zaznamenána tato setkání a jakýkoli jiný materiál týkající udržované komunikaci s ním, jako je například e-maily. Také se do tohoto portfolia odkaz na setkání s ostatními učiteli, kteří byli zaměřené na specifické aspekty práce, které mají být provedeny, a další činnosti, které chtějí přezkoumat.

Na konci tohoto kurzu, je návrh předložen veřejnosti.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife