Magisterský Titul V Oboru Designu Inovací Pro Odvětví Cestovního Ruchu

Universidad de La Laguna

Popis programu

Read the Official Description

Magisterský Titul V Oboru Designu Inovací Pro Odvětví Cestovního Ruchu

Universidad de La Laguna

Prostřednictvím multidisciplinární školení, pán se věnuje navrhování výzkum orientuje na velmi specifické sociální a ekonomické aktivity, turistiku, a rozsahu. Jejím cílem je provádění politik, strategií a činností založených na inovaci v oblasti designu a svůj sektor pracovních metod.

Tento meziuniverzitní master podílí spolu s University of La Laguna (ULL), University of Barcelona (UB), University of Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) a University of Baskicku (ÚPV-EHU).

Odůvodnění titul

Navrhuje se mistrem multidisciplinární školení zaměřené na velmi specifické sociální a ekonomické aktivity, turistiku jako zvláštní oblasti působnosti návrhu výzkumu s ohledem na provádění politik, strategií a inovačních aktivit v odvětví.

Abychom pochopili roli, kterou mohou hrát design v inovativním boost musí odvětví cestovního ruchu pochopit posun, který má danou profesi v posledních letech, z profesní činnosti, která s sebou přináší posouzení užitého umění se konala v průběhu devatenáctého století a část XX oblasti, kde explicitní výzkum často vyvíjí. Existují tři referenční dokumenty, které kladou tuto změnu v rámci strategických politik XXI století Evropy. Jsou to „Ekonomika kultury v Evropě“, studie připravené pro Generální ředitelství pro vzdělávání a kulturu Evropské komise v říjnu 2006 KEA European Affairs, Zelené knize. „Uvolnění potenciálu kulturních a tvůrčích odvětví“, část oficiálních dokumentech Evropské komise, zveřejněné v Bruselu v březnu 2010 a dokument z BEDA (Bureau of European Design Associations) „konstrukční problémy v Evropě dnes“, editoval Stuart MacDonald a publikoval v roce 2004.

Podle „Ekonomika kultury v Evropě“, úloha kulturního průmyslu a tvůrčí odvětví do výzkumu a vývoje v Evropě založené na znalostech je často ignorována a to navzdory skutečnosti, že kultura silně přispívá k dosažení cílů Evropská agenda nastavit v Lisabonu v březnu roku 2000, neboť vede k hospodářskému a sociálnímu rozvoji a kulturní soudržnosti a inovace.

Tento dokument, který uznává, že návrh, spolu s architekturou a reklamy jako nezávislý a dobře spjaté skupině v rámci průmyslových odvětví a tvůrčích činností, které vyvíjejí specifické metodologické nástroje pro rozvoj. Na druhé straně, uznává, na straně 8, kulturu a inovace mohou hrát klíčovou roli v rozvoji regionů, jako jsou schopny přilákat investice, tvůrčí nadání a cestovního ruchu. Takže design není jen důležité, v souladu s Evropskou unií, při vytváření inovací a přispět k vývoji nových produktů a služeb, ale je důležité samo o sobě jako součást cestovního ruchu. Na konci této kapitoly jsou vystaveny některé specifické případy, například na výstavbu Guggenheimova muzea v Bilbau a úspěch hotelech Casa Camper v Berlín nebo Barcelona.

Druhým aspektem je, aby zvážila, že je třeba změnit naše pojetí designu použita striktně business-orientované nebo objekt výstavby nebo rekonstrukce produktu pole. Podle Evropské unie v zelené knize „Uvolnění potenciálu kulturních a tvůrčích odvětví“, na straně 10, „stejně jako ve všech ostatních oblastech společnosti je třeba posílit aspekt výzkumu a vývoje a kreativity stvoření. Chce-li Evropa zůstat ve vedoucí pozici, jsou nutná další interakce mezi různými uměleckými a tvůrčími obory, (sub) sektorů, ekonomické obory a body ve výrobním řetězci. Měla by být podporována intenzivnější, systematičtější a rozsáhlejší spolupráce mezi uměním a akademických a vědeckých institucí a iniciativ mezi soukromým sektorem a veřejností na podporu experimentování poháněné umělců“.

Tento pán si klade za cíl reagovat na tuto potřebu, přispěje k posílení konkurenčního potenciálu konkrétní odvětví, cestovního ruchu, a v tomto smyslu je odůvodněno akademické, vědecké a profesní zájem o titulu, zatímco demonstruje relevanci že tento přístup je vyroben z oblasti designu.

Podle stejného zeleného papíru (strana 11), spolupráce mezi školami nebo vysokých škol umění a designu firmy mohou pomoci posílit cíl zajistit lepší shodu mezi nabízenými kvalifikacemi a potřebami pracovního trhu ve střednědobém a dlouhodobá k posílení konkurenčního potenciálu tohoto odvětví.

Je vštípit studenty s kulturou, co bylo nazváno inovace poháněné konstrukce (konstrukce poháněný), která se týká, podle Beda (strana 16 Konstrukční problémy v Evropě dnes) se rekonfigurace měřená hodnota pro vytváření hodnoty procesy rekonfigurační vyplývající z generativní rozhraní, které je schopné porodu k neočekávaným roztoků a sociální potenciál (dále jen „pole, co je společensky možné“). Aby se tak stalo, je zapotřebí speciální schopnost překročit hranice mezi disciplinárními, organizačních a jazykových oblastí, obvykle považovány za rozdílné a cizí.

Panuje všeobecná shoda, že transdisciplinary designu a designéři celostní smysl, který stojí jako most mezi technologií, uživatelsky trhu a hrají klíčovou roli v tomto ohledu. Na straně 22, studium BEDA shoduje generálního ředitelství pro vzdělávání a kulturu Evropské komise, a říká, že je naprosto nezbytné, aby integrovat znalostí o designu v jiných vzdělávacích programů, jiné než ty, které souvisejí s odbornou přípravou designu. Věříme, že tento pán je také odůvodněný jeho účelem integrace designu myšlení ve způsobu práce podnicích cestovního ruchu.

Později se BEDA představuje vzor jako reflektivní praxe, a říká, že (strana 36) návrh výzkumu „se stává strategickou funkci, který je schopen vyvinout schopnosti, které jdou nad rámec tradičního způsobu koncipování návrhu ve formě „nástroj“ k vytvoření nových produktů. Tyto nové kompetence definují nový design jako vyhodnocení soutěže problémů, diagnostický nástroj užitečný pro inovační produkt, podniků a služeb. Na straně 37 se uvádí, že „návrh výzkum je chápán jako předpokládané činnosti, která spolupracuje s různými subjekty. Jako prostředník mezi různými příspěvky mohou představovat možné světy ve vizuálním jazykem, že v dlouhodobém horizontu bude dávat společnost strategickou orientaci. "

K dispozici je také důvod pro tento projekt, který ji spojuje s měnící se výroby modelu, jehož nezbytnost byla zdůrazněna na současnou hospodářskou krizi.

Během hospodářské krize vyrobené v roce 1929, v projektované kapacity Spojených států vybudovat nové vize do budoucna, které jsou sdělovány prostřednictvím metaforické a vizuálního jazyka byly snadno srozumitelné byla celá populace prokázána. Moderní design a architektura ztělesňuje lokomotiv, vozů a mrakodrapy, ale také skromnější předmětů, jako jsou knihy, reklamy nebo loga byla rozhodující pro celou zemi získal sebedůvěru a před krizí mohl opustit. Zejména za současných okolností, musí být tato komunikativní projektované kapacity zohledněny vzhledem k jeho vysoké strategické hodnoty. Vysoká propustnost pro cestovní ruch na těchto nehmotných aktiv na základě sdělení nápadů do budoucna z něj činí ideální místo pro R & D-poháněné design dělá.

Mělo by být jasné, že design výzkum probíhá v rámci projektu, na Beda definovaný jako „reflektivní praxe“, tj induktivní „proces“, „integrační teoretické myšlení s akcí. Design výzkumu analyzuje realitu tím, že produkuje vizuální modely ní a navrhnout případné změny. To znamená, že rozvíjí výzkumné kapacity akční, nezbytnou schopnost v současných organizacích „(strana 37). Proto je neoddělitelné od něj. Proto, jak se později ukázalo, tento trénink návrh dává zvláštní důraz na rozvoj TFM, bez kterých by to bylo zbytečné jakýkoliv výzkumný projekt.

Přispíváme spolu s přílohou 1 dva dopisy Státní společnost pro rozvoj designu a inovací a nadace ESADE podporující pána indikující přesně, jak design je cenné obchodní aktivum, které prostřednictvím inovací, aplikovaného tvořivost , posílení technologické kapacity a efektivnosti procesů řízení mohou zlepšit vývoj image regionu jako turistické destinace.

Počínaje tak, že výzkum může být žádný návrh, aniž by ztratili perspektivu profesního uplatnění jejích výsledků a na základě návrhu na zasedání v Bergenu 2005, tento pán chce, aby se na výzvu profesionalizaci vyšetřování.

Bude schopen detekovat, obličej a řešit design projektů s cílem přispět ke zlepšení odvětví cestovního ruchu prostřednictvím inovací v oblasti kvality služeb, propagace a šíření stejná a rozvoj užitečných nástrojů a podpěr tyto služby vyžadují. Bude to odborník na estetickou vyhodnocení intervencí a jejich dopadu na životní prostředí s cílem posoudit udržitelnost navrhovaných intervencí. Bude to také dobrá znalost vztah krajiny s společnosti a jak to může být ovlivněn lidskými zásahy.

Na základě toho, vzdělávací program si klade za cíl získat pravomoci, které umožňuje studentům designu výzkumu a inovací prostřednictvím:

  • Design výrobků a služeb v oblasti cestovního ruchu.
  • Grafický design a komunikační produkty.
  • Konstrukční prostředí.

Ve snaze přispět k inovativním rozvoji cestovního ruchu, a tím provádění strategického vybavení designu pro správu a zařízení, jakož i rozvoj studií na návštěvníky, správa kulturního dědictví a území orientované šíření destinací. Klade důraz na výzkum s cílem podpořit návrh a uživatelů založený na inovacích, a z tohoto důvodu, vzdělávací program hazardovat zejména systémové dovednosti, jako jsou kreativita, řízení projektů, důrazem na kvalitu a inovaci ,

Jiní získat dovednosti z různých oborů z oblasti humanitních a společenských věd, které umožňují odhalit inovativní zásahy v oblasti cestovního ruchu, pochopit jeho rozsah a vyhodnotit kulturně jako turisticky atraktivních zajímavostí na par s integrátorů totožnosti různých oblastí.

Environmentální vědy umožňují rozvíjet citlivost k přírodnímu prostředí a začlenit ji jako základní součást rozhodování o konkrétních projektech. To je jeden z nejvíce propagovaných průřezových kompetencí Bologna; v oblasti cestovního ruchu, je klíčovým faktorem inovace v dohledné budoucnosti.

V tomto smyslu navrhujeme zcela nového pána, a to i co se týče profilu absolventů na, protože i když v současné době široká škála magisterský titul v oboru designu a cestovního ruchu věd existuje po celém světě a je pravda, že návrháři spolupracovat prakticky ve všech procesech rozvoje produktů cestovního ruchu, žádný tréninkový program dosud spojil dvě oblasti v záměrném způsobem. Tento inovativní charakter návrhu budou mít prospěch výzkumných pracovníků aspekty, neboť svazek akademických zájmů nás vedly k vývoji tohoto projektu se narodil v průběhu let malé sítě z meziuniverzitní spolupráce, která určitě bude konsolidovat pána.

A historie tohoto projektu se datuje do roku 2005. Pak se projekt rozvíjel téměř úplně (důkazem toho jsou písmena zájmů Kanárských ostrovů vlády a Cabildo Tenerife, uzavřené), ale rozhodl se, aby na poslední chvíli, čeká na konečné realizaci stupně v designu v příslušných fakultách. Během posledních čtyř let, partneři dnes předkládáme tento návrh byly konsolidace náš vztah, a dostat se navzájem lépe poznat. To je důvod, proč můžeme nyní zajistit, aby každý přivádí k pánovi, že to, co vaše konkurence je větší, s výsledkem, který zajišťuje lepší shodu návrhu a větší akademické dopad.

Být výklenek v příčné a multidisciplinární mistr pole, tam je návrh nového fangled, v němž každá univerzita přináší zkušenosti s výukou doktorské programy a provádění výzkumu, ať už jako umělecká DEA nebo disertační práce a výzkum prostřednictvím praxe (praxe výzkum založený), a to jak v oblasti designu a umělecké tvorby.

Navíc, hlavní je možnost provádět výzkumné práce aplikovat na určitý sektor pro absolventy v různých stupních v designu, když odpovídající značku na budoucích kurzů, ale i výtvarných umění absolventy, kteří se rozhodli specializace na design ve starých mládenců.

Vzhledem k jeho cross-disciplinární a novost velitele, nejsou k dispozici žádné studie o titulu poptávky ačkoliv byly nalezeny ukazatele, které naznačují, že existuje potenciální poptávka.

  1. V Bílé knize ANECA pro certifikaci projekčních stupně, byla provedena studie o dodávkách magisterské tituly spojené s existujícím designem ve Španělsku ještě před schválením a realizaci Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Většina z nich nevydá akademického titulu s jakýmkoliv platnosti. Údaje shromážděné na akademické roky 2001-02, 2002-03 a 2003-4 nakreslil následující scénář: dodávka byla rozdělena mezi soukromých univerzit, soukromých školách designu a střediska dalšího vzdělávání podniků, a to zejména velmi specializovaná rozptýleni po CCAA, s významným zastoupením v Katalánsku, Madridu, Valencii následuje Aragon, Asturias, Galicia a dalších komunit specialita.

    Celkem magisterské tituly v těchto letech vzrostl z 50 másteres první rok až 105 v posledním roce studoval. Většina z této nabídky praxe byla zaměřena na profesionalizaci. Vznik Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání a oficiální magisterských programech s akademickým hodnotě se určitě změnila výhled vzhledem k novost systému, ale mnoho soukromých a veřejných škol udržují svou nabídku magisterské tituly a přizpůsobily s úředním vzorem. Specializovat se v designu světě, jsou jedním z nejvíce atraktivních nabídek v tuto chvíli. Vzhledem k tomu ve Španělsku, že máte dost nabízet magisterské tituly jako způsob, jak pro profesní specializaci na mnoho let a poptávkou. Organizaci úředních magisterského stupně EHEA posiluje tento požadavek.
  2. Pro rok 2010, budou první tituly nabízeny v designu na univerzitách po celém Španělsku. V Madridu, již nabízejí dvě soukromé a veřejné vysoké školy, a požádaly o druhé; Katalánsko, Madrid a Baskicku být nabídnuto několik soukromých univerzit. Čtyři vysoké školy zapojené do tohoto mistra se bude dělat to samé příští rok. Pouze s ohledem na absolventy vyplývající z fakulty výtvarných umění a designu, což výrazně zvýšit počet postgraduálních studentů v oblasti designu bude chtít pokračovat ve studiu a se specializují na určité hospodářské odvětví, a to zejména v případě, že je důležité v tomto regionu příchod.
  3. Absolventi musí také brát v úvahu průmyslový vzor se vynořil z adaptace EHEA starověkých titulů technického inženýrství v průmyslovém designu, které nabízí od roku 1994 po celém Španělsku. I když je možné, aby středy ucházet mistři pokračovat vzdělávání svých absolventů v linii vývoje produktů a řízení designu, některé z jejích absolventů může cítit zajímat mistr, jako je ta zde navrhované a rozšiřovat své dovedností výzkum orientovaný.
  4. Pokud se používá jako měřítko poměry řešených v Nizozemsku v poptávce po magisterském a doktorandském studiu ve vztahu k poptávce stupně, je možné, že 10% nejméně absolventů chtějí pokračovat ve studiu na magisterské a doktorandské studium.
  5. S ohledem na různé návrhu královské vyhlášky o uměleckém vzdělávání zvláštního režimu, je možné, že absolventi designu se vynořil z škol umění a moderní technologie mohou být přitahovány mistra, jako je ta zde navrhovaného bude v podobný tomu, který založena pro absolventy poměru.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Vstupné bude živě studenty z ročníků designu, výtvarného umění a průmyslového designu inženýrství a vývoj produktu Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.

  • Studenti z ostatních tříd jsou architektury, sociálních a ekonomických věd a obecně oborů společenských a humanitních věd mohou přistupovat předběžného posouzení vaší žádosti akademickým výborem, která je stanovena na základě jejich akademických a odborných předmětů v osnovách vyrovnání by měla v míře v oblasti designu. Toto vyrovnání kurzu student bude trvat 15 až 30 kreditů. Aby se zabránilo překrývání s výukou prvního pololetí roku mistra, budou tyto úvěry vyrovnání se uskuteční na „samozřejmě nula“, tedy studenti ohrožených úvěrů nivelační potřeba dva akademické roky dokončit Masters první ve kterém se bude vyvíjet vyrovnání mezi 15 a 30 kreditů, v prvním nebo druhém pololetí podle témat studijních které mu byly přiděleny, a druhý kurz, který bude zahrnovat obsah mistrů vlastní od začátku.
  • Provinientes pro studenty dávných stupňů ve výtvarném umění přístup bude žít. V případech, kdy student prokáží odpovídající odbornou praxi v souladu s obsahem mistra, akademický výbor může upustit od vyrovnávací kurz.
  • Pro přístup k master bude vyžadovat student prokazuje, kteří dosáhli úrovně anglického B1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.

profil absolventa

Je to mistr, který vede k profesionální a výzkumu odborných znalostí s jasně multidisciplinární profil. Vybízí k vytvoření nového typu profesní, specialista v oblasti řízení design odvětví cestovního ruchu s cílem rozvíjet inovativní výrobky nebo služby. Absolventi tohoto mistra, výtvarník a poradce najednou, bude vycházet z jeho pozadí v designu, použití prostřednictvím svých kritického myšlení, tvůrčí myšlení z aplikace založené na designu myšlení, řešení specifických problémů prostřednictvím experimentování a kreativní syntéza. Jejím úkolem je analyzovat odvětví, identifikovat své problémy, které nabízejí řešení a představuje možné scénáře pro strategické zlepšení. Jedná se o vytvoření profilu cestovního ruchu výzkumník, který chápe, jak to nezbytné do té míry, že může přinést výhody.

CÍLE

  • Poskytnout studentům znalosti a specifické nástroje pro navrhování studovat a aplikovat design jako strategie pro inovace v odvětví cestovního ruchu.
  • Poskytnout studentům znalosti a dovednosti nezbytné pro použití speciálních nástrojů v oblasti výzkumu a identifikaci v sociokulturních souvislostech problémů, jejichž řešení vyžaduje návrh projektu
  • Dokumentování a umožnit studentovi k začlenění obecných dějin designu, umění, architektury a populární dědictví jako základ pro studie a návrh proyectual inovativní a respektuje kulturní dědictví řešení.
  • Pokyn, aby student prozkoumat symbolické hodnoty a procesy semiosis působících v hmotné kultury (krajiny, prostředí a interiérů, výrobky a vizuální komunikace) naučit se je odhalit, respektovat a začlenit je do procesu navrhování řešení a inovativní návrhy specifické produkty cestovního ruchu a služeb.
  • Vyškolit studenty v používání technik a přijímat kreativní přístupy uplatňované v odvětví cestovního ruchu, aby prošetřila a definovat problémy, pokud jde o systematické disciplíny designu a poskytovat svým rozlišení při nabízení produktů a služeb v oblasti cestovního ruchu.
  • Seznámit studenty s modely a metody studia a projektování pro volební, rekreace a využití nejvhodnější řešení konstrukčních projektů, které pro zlepšení nabídky turistických produktů a služeb vyspělé jazyků a techniky vizuální komunikace od konstrukce praxe založená výzkum nebo designu.

Kompetence

Specifický

  • Pochopení konstrukce praxe jako výzkumné metody sám založený na aplikovaný kreativity (podle definice designu myšlení používá mezinárodně jako jeden z použitelných metod v dynamice inovací).
  • Přečtěte si více o dynamice designu správu, který umožňuje aplikovat znalosti z marketingových a obchodních design projektů produktů cestovního ruchu a správy služeb.
  • Dozvědět se více o výzkumných metod k získání spolehlivých informací (např focus groups, průzkum trhu, analýzy trendů atd) sloužit přístup, vývoj a testování konstrukčních řešení vizuálních komunikačních produktů a služeb pro odvětví cestovního ruchu.
  • Znát důsledky na životní prostředí projektů a naučit se dělat rozhodnutí, která snížit nebo vyloučit nepříznivý vliv na životní prostředí.
  • Design pro všechny, uplatňování zásad univerzálního designu v prostředí produktů a komunikace v oblasti cestovního ruchu.
  • Naučte se cení kulturní rozmanitost jako nástroj pro inovace v oblasti cestovního ruchu.
  • Znát tržní trendy design a produktů cestovního ruchu a naučit se vztahují ke každému jiný.
  • Vědět, jak navrhnout produkty cestovního ruchu orientovaného kvalitu.
  • S vědomím hodnoty a silné aplikované na vědy v oblasti cestovního ruchu (sociologie, antropologie, ekonomie a geografie) designu.
  • Schopnost používat informační a komunikační technologie (ICT) pro produkty cestovního ruchu z kritického pohledu, kreativní a inovativní.

Vedení a doučování

systémy před zahájením studie

Orientace aktivity jsou zaměřeny především na třech bodech:

  1. Dodávky informačních materiálů (výuka vodítka subjektů, hodiny doučování a zkouškového plánu) v okamžiku zahájení každé téma. Tento materiál je k dispozici pro prohlížení a / nebo stáhnout z oficiálních stránek i pravomoci učil mistra. V případě on-line kurzů bude neprodleně informovat prostředky, které budou použity pro rozvoj vzdělávání (virtuální platforma, e-maily, chat, webové stránky ...) v sérii živých diskusí nebo videokonference, který se shoduje se začátkem každý předmět.
  2. Days oslava recepce pro nové studenty
    Na začátku tohoto pána je aktem organizována tak, aby přivítat nové studenty, kteří jsou informováni o prostoru a infrastruktury zúčastněných mocností; Vaše organizace; jeho služby (knihovny, jídelna, dílny, učebny, zařízení a nástrojů, které mají k dispozici, reprografické služby ...) a její provoz; struktura master; pečovatelské služby pro studenty, harmonogram sekretariátu center a služeb v oblasti správy atd
  3. Přidělené doučování systém
    Jakmile je registrace dokončena, studenti jsou přiřazeny učitele, jehož úkolem bylo sledování studenta během Masters. Školitel bude akademický koordinátor, který by měl pořádat pravidelná setkání se studenty, dozvědět se o jejich přizpůsobení vývoji kurzu a procesu učení, vést a radit o studiu a působit jako prostředník pro případné konflikty vyplývající informovat magisterský akademický tým. Působnost vyučujícím v průběhu prvního pololetí vést studenta v jeho volbě předmětu a obsahu TFM. V průběhu druhého pololetí, bude každá univerzita jmenuje tutor-koordinátora, který se bude starat o studenty, kteří berou tyto jejich metriky.

V návaznosti na registračních systémů

Kromě aktivit spojených s přijímáním nových studentů a výukového systému v několika činností Centra jsou organizovány podporu a vedení:

  • Všechny instituce zapojené do Masters každoročně rozvíjet aktivity na podporu výuky a odborné poradenství v podobě přednášky, semináře, návštěvy, konference, semináře atd
  • Knihovna Fakulty výtvarných umění ULL také pořádá Během prvního pololetí orientace činnosti, vyhledávání informací, řízení a nakládání s prostředky knihovny.

Program péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (PAED)

University of La Laguna má program péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (PAED).

externí praktiky

Tento pán nezahrnuje výkon vnějších postupů, je orientace na výzkum.

Diplomová práce

Podle současné legislativy královský výnos 861/2010 ze dne 2. července, kterým se mění královský výnos 1393/2007 ze dne 29. října, o organizaci oficiálního univerzitního vzdělávání, kapitola 4, učení přispívají k získání mistra uzavírá s přípravou a veřejnou obhajobou závěrečné práce.

V průběhu celé druhé pololetí studenta, s pomocí svého školitele, vyvíjí inovativní návrh předložený v prvním čtvrtletí, v rámci předmětu „Výzkum pro projektování inovací“ v rámci následujících možností inovace cestovního ruchu:

a) Vývoj výrobků

b) Studium vedoucí k rozvoji služeb

c) Výzkumné práce na inovaci

Sestavená ve třech vlastních linií mistra:

  1. Design výrobků a služeb v oblasti cestovního ruchu
  2. Grafický design a komunikační produkty
  3. Konstrukční prostředí

Rozvoj musí uzavřít písemnou průzkumu nebo písemné zprávy a tvůrčí práce (grafika, audiovizuální či jiné), kde rozvoj a výsledky výzkumu, který popisuje paměti. Práce je třeba bránit před soudem a musí být oceněny pozitivně pro získání pána.

  • Student-to musí provést v paměti 40 až 50 stran (včetně textu a ilustrací), ke kterému se připojí dokumentace s vývojem formalizovaný návrh tvůrčí práce (grafické, audiovizuální nebo jiný). Ve všech případech musí pracovat být originální a nepublikované.
  • Práce musí být provedena student samostatně, pod vedením školitele. Jako obecné pravidlo, musí být tato práce navržena v souladu s ECTS kreditů, které na ni ve vzdělávacím programu.
This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace November 9, 2017
Doba a cena
This course is Campus nebo Online
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu