Magisterský Titul V Náboženských Věd: Dějiny A Společnost

Universidad de La Laguna

Popis programu

Read the Official Description

Magisterský Titul V Náboženských Věd: Dějiny A Společnost

Universidad de La Laguna

Hlubší pochopení náboženství se stala naléhavější. Na jedné straně XXI století začala značkové konflikt, který pod značkou „náboženské“ schovat složitou pavučinu faktorů, které dalece přesahují náboženství, ale jsou spojeny s ním nerozlučně. Kromě toho, přesuny obyvatelstva jsou stále častější, a dnes jsme to zejména vědomi toho, že mírové soužití mezi kulturami vyžaduje oba znát identitu, pochopení a respektování identity ostatních. Master ve vědě o náboženství: historie a společnost nabízí solidní znalosti a metody analýzy velkých náboženských tradic dějinách lidstva, jakož i nástroje pro správu náboženské rozmanitosti v současných společnostech. První část Master úvodní v přírodě, zahrnuje metodické, historické a právní obsah. Druhá část je rozdělena do dvou tras, které jsou určeny pro studenty se specializuje na „Historie náboženství“ nebo „Správa náboženské a kulturní rozmanitosti“. Odborníci se účastní renomované Master of University Pabla de Olavide, Carlos III University, University of La Laguna, jakož i jiných vysokých škol a institucí.

Tento meziuniverzitní Master je vyučován v celkem 3 vysokých škol: Univerzita Pabla de Olavide, Charles III University of Madrid a University of La Laguna.

Odůvodnění titul

Odborné sociální poptávky a akademický zájem, vědecká a / nebo

Jak je vysvětleno níže, nový mistr ve vědě náboženství: historie a společnost se rodí z přesvědčení, že je nutné posílit o meziuniverzitní aliance formální nabídka akademické studium náboženství ve veřejném univerzitě španělské, blížící se tudy století staré tradice a brilantní studie náboženství v jiných evropských zemích.

Potřeba vědecké studium náboženství

Náboženství vždy faktor přítomný v konfiguraci společností, jako kultury. Mají vliv nejen na dějiny světa, ale také v každodenním životě lidí. Tyto vnější a objectified kulturní, sociální, politické, atd rozměry jsou fenomén, který probíhá především v nitra každého člověka ve formě antropologické a etické výzvy, které reagují velmi odlišné odpovědi. Vlastní chápání lidských bytostí na světě vyžaduje zaujetí stanoviska, explicitně či implicitně, potýkají s problémem náboženství. Náboženského vyznání nebo přesvědčení prostřednictvím našich životů, se hlásí nebo ne nějakou víru.

A vzhledem k zásadním společenský charakter člověka, self-postoj rovněž tendenci tvrdit, aby se vyslovil, prohlásit, samozřejmě v mnoha ohledech. Náboženský argument je nevyhnutelný fakt lidské reflexe a konverzace mezi lidmi po celé věky. To znamená, že dějiny myšlení, umění, literatury, hudby, kultur a civilizací nelze chápat amputovat tento člen své náboženské dimenze, ani třeba chápat, aniž zamyšlení ji z různých lidských reakcí na výzvy, které náboženství muž zvýšil u různých časů. Ale politika, věda, právo, ekonomie, demografie či sexuality jsou rovněž ovlivněny duchovní.

V současné době koexistují jako velkohubou výrazy jako „konec náboženství“ nebo „smrt boha“ spolu s dalšími, jako je „oživení náboženství“, je „návrat boha“ nebo „boží pomsta“. Jsou důkazem dvěma polohami před náboženství jsou diskutovány v dnešním světě idejí. V globalizovaném světě, nápady, a spolu s nimi byly také globalizovala víry. To, co se vyrábí dnes jsou mnohem rozmanitější společnosti, s identitami také více množném čísle.

Náboženství je dnes více než kdy jindy, je složitý problém. V tomto stavu problematicidad přispěly silné a několik faktorů. Konec studené války se zdá nahradit ideologické rekord jako místo, kde artikulovat a uzlování na přesvědčení a náboženské konflikty registraci. Jakoby supremacist ideologie stadium opustili urychlené půdu znovu propuknutí velkých náboženství.

Nicméně, specifika by neměla zakrýt celou situaci: před několika desítkami let bylo náboženství nezmizí, a dnes je snížena na násilné přesuny, že politické využívání dělají, stejně jako jeho existence je velmi hmatatelné. Tyto pohyby jsou skutečně objevila část a efektivně „zuřivý“ ohromný náboženská ledovec jejichž ponořené části jsou obecně a naštěstí nejtišší. Stále častěji dnes ozývá skandály a náboženské vášně dávno, ale sociální realita je mnohem rozmanitější a sestává z tisíce a jedné „bez události“, tedy kapitálové a lidské chování, kde se nic neděje dramatický, ani vnímatelné pro hromadné sdělovací prostředky, kde jsou nitě tkané sociální vazby a způsob, jakým muži a ženy, kteří se snaží zjistit, proč se jejich existence, nebo kteří se domnívají, že našli a mohli žít s ním, dokud. Každý týden stovky milionů lidí z celého světa se hrnou do pagody, mešity, kostely a chrámy, k šintoistické svatyni, synagogy či jiné místo uctívání, kde schůzka s „božským“ jsou určeny.

Všudypřítomnost náboženství ve společnosti v celé historii je precizní vědeckou studii, podle potřeby je studie a analytické kritika ze všech společenských jevů; odtud název zvolil pro tento Masters: Náboženské vědy: Historie a společnost. Různé analytické pohledy, které od devatenáctého století bylo požádáno ke studiu náboženství jmenování v naší mistra je uvedeno, která má jasný interdisciplinární povolání: historie, právo, sociologie a antropologie, aby všechny „Věda náboženství“.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Master je zaměřena především na lidi, charakterizované zájmem v kulturních projevů společností v celé historii a v současnosti. Celkově lze říci, mistr je zaměřena na absolventy, absolventů a absolventů obou španělských i zahraničních, z kterékoliv pobočce znalostí; Přednost budou mít diplomy, absolventy nebo absolventy humanitních studií, historie, právo, politologie, filozofie, filologie, sociologie, antropologie, dějin umění, informační vědy, sociální práce.

Pokud jde o dovednosti, které jsou považovány za žádoucí, aby se na pána, žádné zvláštní požadavky, které překračují obvyklý pro všechny studium univerzitního typu: čtení schopnost, ochotu pro analýzu, syntézu a psaní, a to především zájem kritiky a znalostí.

profil absolventa

Master ve vědě o náboženství: historie a společnost, poskytuje odborné znalosti v následujících oblastech:

  • Teoretická i praktická výzkum náboženství a nábožensko-kulturního dědictví (doktorských programů v historii církevního práva, antropologie, sociologie, sociální vědy, atd.)
  • Koncepce a řízení veřejných politik pro správu náboženskou různorodost.
  • Školení pro výchovu odborníků na všech úrovních (základní, střední, střední a vysoké školy), kteří vyučují konkrétní předměty nebo obsah týkající se náboženství.
  • Vývoj výukových materiálů pro výuku náboženství na všech úrovních vzdělávání.
  • science na veřejných nebo soukromých institucí mezináboženského dialogu poradenství.

CÍLE

Celkovým cílem tohoto mistra je poskytnout vysoký stupeň výcviku ve vědě náboženství futures a profesionálních vědců z různých oborů (učitelé, politici, vládní experti, diplomaté, novináři, kulturní manažeři, sociální pracovníci, pracovníci podpory atd ).

Magistr bude poskytovat školení o náboženství jako kulturního systému a teoretického a metodologického aparátu pro analýzu a pochopení náboženského jevu. bude poskytnuta zvláštní pozornost odborné přípravě konkrétního citlivosti pro analýzu vlastních výpovědí každé náboženství. Tyto úvahy budou spojeny s historickým vývojem náboženského fenoménu, takže zvláštní pozornost je věnována náboženství v diachronií základ pro vnímání vlastních proměn v koncepčních, morální a liturgické, pokud jde proti myšlence nepohyblivosti budov náboženský.

Kromě toho mistr si klade za cíl poskytnout potřebné školení pro řízení rozmanitosti v multi-náboženské společnosti z různých oblastí státní správy (místní, regionální a státní), a od vývoje veřejných politik, zejména pokud jde legislativa a vzdělávací nadace.

Je tedy dvě doplňující a paralelní trasy, je první věnován historickou analýzu náboženského jevu a druhé poskytnout vhodný pro ty, kteří čelí pravidelné úkoly nebo usnadnit soužití komunit za multináboženská nástrojů společnosti.

Kompetence

Základní dovednosti

  • Znalosti a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originality v rozvíjení a / nebo aplikování myšlenek, často v souvislosti s výzkumem.
  • Že studenti mohou uplatnit své znalosti a schopnost řešit problémy v nových nebo neznámém prostředí v širších (či multidisciplinárních) souvislostech týkajících se jejich oboru;
  • Studenti jsou schopni integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezeno, zahrnuje úvahy o sociálních a etických povinností souvisejících s používáním jejich znalostí a rozsudků;
  • Studenti mohou sdělit své závěry -A znalosti a zdůvodnění je oporou těchto specializovaným a non-specializované publikum jasně a jednoznačně;
  • Student musí mít schopnosti učení, které jim umožní pokračovat ve studiu takovým způsobem, který bude do značné míry sebeřízené, či nikoli.

průřezové kompetence

  • Schopnost dělat úsudky a vědecké poznatky. Schopnost integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezeno, zahrnuje odrazy a rozhodování založené na důkazech a argumentaci týkající se uplatňování jejich znalostí a rozsudků; respektování dat, jejich věrohodnost a etická kritéria související s vědou; a je zodpovědný za své jednání.
  • Schopnost komunikace a sociální kompetence. Sdělit své znalosti ve všech oblastech znalostí, jasně a jednoznačně ukazovat zájem o interakci s ostatními. Mající schopnost udržovat kritický a konstruktivní dialog, stejně jako mluvení na veřejnosti v případě potřeby. Porozumět a vyjádřit v písemné a / nebo mluvený v několika způsoby.
  • Dovednost v používání informačních a komunikačních technologií. Za použití informačních technologií a komunikace (ICT) jako nástroj pro vyjádření a komunikaci, pro přístup k informačním zdrojům jako prostředek datových souborů a dokumentů vytvářet obsah pro prezentační úkoly, učení, výzkum a kooperativní práce. Studenti byli vědomi svých práv a rizika v digitálním světě a respecten etické principy při používání.
  • Kritické dovednosti, iniciativa a podnikavost. Demonstrovat mentální chování, které zpochybňuje věci a pečuje o důvodech, na nichž jsou založeny myšlenky, hodnoty, opatření a soudy, vlastní i jiné společnosti a odbory a podnikatelské organizace. Iniciativa budování kapacit na analýzy, plánování, organizace a řízení. Jednat kreativně, proaktivní, podnikatelské a inovativní jak v soukromém i veřejném životě a kariéře.
  • etický závazek a kulturní povědomí. Schopnost myslet a jednat v souladu se zásadami univerzálnosti založených na hodnotě osoby, kulturního dědictví a jsou zaměřeny na plnou osobní, sociální a profesní rozvoj studentů. Respektovat právo na kulturní rozmanitosti, dialogu mezi kulturami a společnostmi, cenit svobodu projevu, integrace a spolupráce aktivně a důrazně v týmu k dosažení společných cílů s ostatními lidmi, oblastí a organizací, národních a mezinárodních souvislostech.
  • sociální kompetence a globální občanství. Respektovat základní práva spravedlnosti a rovnosti mezi muži a ženami, bez ohledu na jejich kulturu nebo zemi původu. Zajistit lidská práva, hodnoty kultury míru a demokratických zásad v oblasti životního prostředí a rozvojové spolupráce prosazovat globální, cross-kulturní, sociálně-ekonomické, svobodnou a spravedlivou společnost.

obecné dovednosti

  • Získávání znalostí, které poskytují základ nebo příležitost pro originalitu při vývoji a / nebo aplikování myšlenek v kontextech, kde náboženství hrají klíčovou roli.
  • Schopnost provádět vyšetřování nebo práce, které obsahují nebo jsou založeny na využití bibliografických a dokumentárních zdrojů s využitím fondů a počítačových nástrojů, které mají k dispozici.
  • Schopnost integrovat znalosti a analytické nástroje k řešení složitosti dělat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezeno, zahrnuje úvahy o sociálních a etických povinností souvisejících s používáním svých znalostí a soudy.

specifické dovednosti

  • Prohloubení různé optické analýzy a metody, které byly použity ke studiu náboženství a schopnost detekovat religiocentrismo a ethnocentrism.
  • Pořízení vysoké úrovně znalostí o obecných linií genezi a vývoj velkých náboženských tradic.
  • Kapacita pro analýzu a syntézu sociálně-právní vztahy mezi politickou mocí a náboženskou mocí, a to jak v historii a srovnávacího práva otázek.
  • Kapacita pro analýzu escrituaria tradici velkých náboženských tradic.
  • Pořízení vysoké úrovně znalostí o nejnovějším vývoji a budoucích perspektivách tří monoteistických náboženství (judaismus, křesťanství a islám), se zvláštním důrazem na napětí mezi současnými politickými jevy a jejich odraz v náboženstvích.

Vedení a doučování

Předmětu studenti získají péči a nepřetržité vedení prostřednictvím platformy Moodle, který bude poskytovat registrovaných konstantní a podrobnou každý aspekt mistra se jich týkají, aktualizovat, stejně jako možnost vznést dotazy či připomínky k jakýmkoli účastníkem zvládnout ty, kteří chtějí jít.

Aby byla zajištěna účinnost této péče lektor bude přiřazen ke každé zapsán student, který bude zpracovávat vaše dotazy a vedení při řešení při výběru volitelných a volbě předmětu a vyučujícím závěrečného Master.

Studenti budou mít přímou komunikaci s Komisí jakosti, který bude posílat své stížnosti a připomínky prostřednictvím e-mailu pro tento účel.

V Moodle nástupiště hlavního Tracking, kde studenti předmětu v masteru mohou sledovat novinky týkající se to, podílet se na fórech a přistupovat k e-maily všem učitelům a studentům magisterského prostoru je povoleno.

externí praktiky

Tento mistr neposkytuje pro realizaci externích postupů.

Diplomová práce

Bylo naplánováno dokončení díla diplomová práce 12 ECTS, s níž se předpokládá, že studenti získají znalosti z vysoké úrovně odborných znalostí na téma, které si vybrali, a to zejména pro provádění a rozvoj dovedností ve kterých byly vytvořeny podél všech učení.

Aby byla zajištěna účinnost této péče strážce závěrečného mistra každý student zapsán, který bude zpracovávat vaše dotazy a vedení při řešení bude přiřazen.

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace November 9, 2017
Doba a cena
This course is
Online forma
Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
1 rok
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Datum začátku : Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu