Magisterský titul v mořské biologie: biodiverzita a ochrana

Všeobecné informace

Popis programu

Magisterský titul v mořské biologie: Biodiverzita a ochrana na University of La Laguna ve svém přístupu splňuje bohaté zkušenosti z více než čtyřicet let výuky a výzkumu v této oblasti vyvinuté na ULL. Budete mít výrazný charakter praktické a aplikované školení. Student získá solidní znalosti pozadí mořské biologické rozmanitosti, zejména-středomořské atlantsko, životní prostředí a stejně ovládají nástroje odbornosti v oblasti plánování, řízení a ochranu, výzkumu a výuky v oblasti životního prostředí biologická rozmanitost a mořské zdroje.

Odůvodnění titul

Pod pojmem „biologická rozmanitost“ je relativně nový a ačkoli to stalo se módní není nic jiného než kontrakce „biologické rozmanitosti“, rozumí strukturní a funkční různými všechny formy života jak genetické a určité úrovně a ekosystém.

Z čistě biologického hlediska zachování biologické rozmanitosti je nezpochybnitelný, a to zejména v takové zlomil a heterogenní jako Kanárské ostrovy, s vysokou hustotou obyvatel a masivní zvýšení vedlejších účinků území masifikace, mnohem výraznější než v jiných mnohem větší a méně hustě obydlených kontinentálních oblastech.

Ostrovní prostředí, zejména oceánské ostrovy, mají vlastnosti (zateplení, jednoduché ekologická společenství, s velkým množstvím endemických druhů, atd.), Které je činí více náchylné k různým faktorům ohrožení. Jsou pravdivé pokusné laboratoře, které usnadňují pochopení a předávání znalostí o složitých ekologických a evolučních procesů.

Canary region, chápané v nejširším slova smyslu, má mimořádně bohaté a jedinečné mořské biodiverzity ve vztahu k subtropické zeměpisné poloze a vysoké heterogenity na životní prostředí, protože má kontinentální saharská sektor a další ostrovy Makaronésie Central. Ostrovy, samy o sobě, jsou výrazně diferencované biologické rozmanitosti moří, s významnými rozdíly mezi ostrovy závislé přechody oceánografické parametry a geomorfologie nákladů a finančních prostředků.

Ostrovní bioty je charakterizována přítomností dominantní a makaronéské endemismos směsi subtropických a tropických druhů, jejichž složení se mění v závislosti na výše uvedených abiotických gradientů. Kontinentální bioty dominuje směsí subtropického a mírného druh původu jevu spojeného s saharské upwelling a vysoké produktivity vyplývající.

Je to velký a velmi složitou oblast, z oceánografického pohledu, s vysokým rejstříku druhů řas, bezobratlých, ryby, ptáci, želvy a kytovců, včetně populací obyvatelem druhé, z nichž mnohé tvoří významné zdroje , Všechny tyto vlastnosti dělají Kanárské ostrovy a jeho okolí v současné době velký zájem po celém světě pro studium mořské biologické rozmanitosti a souvisejících biologických a výrobních procesů.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

Tento mistr je zaměřena na studenty, kteří mají zájem se specializuje na mořské biologii a zachování biologické rozmanitosti se zaměřením na získávání znalostí a dovedností také umožnit jim vstup do pracovního světa a také umožnit jim, aby se ponořit do základních technik výzkum, vývoj a inovace v oblasti biologické rozmanitosti.

Magistr je zaměřen především na absolventy nebo absolventy v biologii, ale je přístupné i pro jiné absolventů (RD 1393/2007, čl. 16), s výhodou ty, pokrývající biologické aspekty, jako je licencovaných nebo Graduate námořní vědy a environmentalistiky předmětů. Požadované nebo doporučené různých předmětů Master, obsažené v jeho pedagogické příručky, předpoklady ukazují podklady nezbytné a poskytnout reference pro studenta.

profil absolventa

Odborné znalosti o biologické rozmanitosti, jejího vývoje, správy a řízení z hlediska ochrany.

CÍLE

  • Vědecky znát strukturu a funkci mořských ekosystémů, což jsou faktory, které mohou potenciálně ovlivnit a detekční techniky, hodnocení, prevenci a nápravě dopadů na životní prostředí.
  • Získat dovednosti k realizaci a integraci komplexní a multidisciplinární vědecké poznatky o biologické rozmanitosti, zachování a řízení mořského prostředí.
  • Získat dovednosti specifické postupy v oblasti ochrany mořského prostředí a biologické rozmanitosti (např navrhnout plán odběru vzorků nebo vyhodnotit dopad na životní prostředí), které umožňují řešení problémů ve známých i nových prostředích, čelí složitost multi-disciplinárních problémů a vynášet soudy na základě útržkovitých, neúplných nebo omezených informací.
  • Seznámit se s různými činnostmi a jejich dopad ve vztahu k udržitelnému rozvoji mořského prostředí, které umožní rozvoj schopností úvahy o sociálních a etických důsledků vztahujících se k rozhodnutí, která mají být přijata na posuzování vlivu lidské činnosti na pobřežní ekosystém.
  • Získávají dovednosti samostatně přístup k odborné literatury a existujících databází. Tyto schopnosti jsou úzce souvisí získávání dovedností zpracovávat informace a vytvářet nové kvalitní informace a zpřístupnit je ke zbytku vědecké komunity a rozhodovací pravomocí.
  • Získat dovednosti bezprostředně nastoupit do práce jako námořní vědec.
  • Získat dovednosti komunikovat své znalosti a výsledků výzkumu na odborníky a laiky práce.
  • V budoucnu získat nové znalosti a učit se nové techniky autonomně.
  • Získat dovednosti týmové práce.

Kompetence

  • Schopnost identifikovat, třídit a klasifikovat živých mořských organismů a populací a komunit, které ji tvoří.
  • Kapacita pro odběr vzorků, zásob a analýzu populace a obcích a konstrukční experimenty týkající se biologické rozmanitosti a ochrany přírody.
  • Schopnost vybrat a použít instrumentálních metod analýzy a nejvhodnější pro studium mořského prostředí, biologické rozmanitosti a ochrany přírody.
  • Schopnost rozvíjet a informovat o studium a praktickou výuku na biologické rozmanitosti a ochrany přírody.
  • Schopnost odhadnout a kvantifikovat obyvatelstva a mezidruhové rozmanitosti.
  • Schopnost provádět studie o dopadu na životní prostředí na mořské biodiverzity.
  • Schopnost analyzovat geologické, fyzikální a chemické procesy mořského prostředí pro zachování biologické rozmanitosti.
  • Schopnost posoudit stav ochrany mořské bioty, a identifikovat a sledovat příčiny, které mají vliv na ochranu.
  • Schopnost posoudit zranitelnost mořských živočichů a rostlin.
  • Schopnost kategorizovat, sledovat a vyhodnocovat ohrožených populací mořských živočichů.
  • Schopnost rozpoznat mořských invazivních druhů, konkrétně zvýšení tlumení a eradikaci strategie, a navrhnout řešení ekologických problémů, které způsobují.
  • Schopnost navrhovat opatření proti ochranářské problematiky.
  • Schopnost rozvíjet a rozvíjet výzkumné projekty v oblasti biologické rozmanitosti a ochrany přírody, včetně ekologických projektů obnovy a plánů obnovy mořských druhů.
  • Schopnost posoudit a řídit přírodní mořské oblasti, a navrhování mořských rezervací, s přihlédnutím k zásadám ostrovní biogeografie.
  • Schopnost kombinovat tematických map a vytvářet nové informace týkající se řízení, zachování a řízení druhů, společenstev a mořských ekosystémů.
  • Schopnost implementovat legislativní aspekty, které mají vliv na mořské bioty a konzervace.
  • Schopnost posoudit a podporovat udržitelné využívání mořských ekosystémů a racionální využívání přírodních obnovitelných zdrojů.
  • Schopnost organizovat a řídit parků a muzeí vztahující se k biologické rozmanitosti a ochrany přírody.
  • Schopnost podporovat inovace v oblasti environmentálního vzdělávání vztahující se k biologické rozmanitosti a ochrany přírody.
  • Schopnost interpretovat fyziologické procesy mořských organismů a rozvíjet inovace v oblasti udržitelné akvakultury.

Vedení a doučování

Studenti zapsaní v masteru bude mít rozhovor se svým školitelem, v rámci akčního plánu Výukový Mistra. Kromě toho tam bude předání cen pro vedení studenta ve všech záležitostech týkajících se vzdělávacího programu a akčního plánu výukového programu. University obecně a služby ze zainteresovaných resortů rovněž podá zprávu o fungování fakulty, zejména studenty z jiných centrech nebo v zahraničí. Všechny tyto akce jsou prováděny v rámci řízení PR-10 „Student Orientation“ uvedené v příručce jakosti fakulty biologie. V tomto postupu se předpokládá vývoj ročního plánu včetně orientační činnosti studenta hostit návod k obsluze plánu akademickou kvalifikaci a podporu vzdělávání.

externí praktiky

Existují nebo jsou na základě smluv o rozvojových s třiceti organizací či společností a oficiálních center. Můžete nahlédnout do seznamu společností s dohodami center provádět stáže na následující odkaz.

Kromě toho existuje možnost speciálního programu pro rozvoj po dobu asi deseti dnech práce v terénu a skříňkou v jednom z Kanárských ostrovů mořských rezervací praktik.

Diplomová práce

Paměti nebo studie, v nichž studenti aplikovat a rozvíjet znalosti a dovednosti získané v rámci Masters v předmětu nebo vedení výzkumu, který je předmětem zvláštního zájmu. To bude probíhat pod dohledem školitele přidělené akademického výboru Master.

Příprava diplomové práce také contribiurá studentovi dokončit získávání průřezových schopností, pokud jde o schopnost vědět, jak komunikovat své poznatky, znalosti a zdůvodnění je oporou pro odborníky i laiky v jasné a jednoznačné stejně jako kompletní specifické dovednosti související s výzkumem jejich práce.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Čtěte více

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Méně
Santa Cruz de Tenerife