Magisterský titul v oboru podnikání
Universidad Rey Juan Carlos T
Klíčová informace
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
* Rezidentní studenti: 45,02 EUR za kredit. Nerezidenti: 84,07 EUR za kredit
Úvod
Jaké znalosti získám s tímto Mistrem?
Základní cíl programu spočívá v podpoře vědeckého výzkumu studenta o problémech spojených s podnikatelským úsilím a vyčerpávající analýze kritických faktorů úspěchu a neúspěchu, které vycházejí z podnikatelských zkušeností. Hloubková analýza role institucí při podpoře zakládání podniků a hledání a navrhování politik, které zlepšují podmínky pro zakládání a udržování společností v tržní ekonomice z různých perspektiv, obchodních, právních, ekonomických, institucionálních atd.
Je tato kvalifikace úředníkem podle předpisů požadovaných Evropským prostorem vysokoškolského vzdělávání?
Ano (závěrečná ověřovací zpráva v příloze), počínaje prvním rokem v akademickém roce 2010/11.
Je nutné projít testem přístupu?
Není potřeba.
Doporučený vstupní profil
Studenti, kteří jsou držiteli oficiálního španělského univerzitního titulu nebo jiného diplomu vydaného vysokoškolskou institucí v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání, který v zemi uděluje oprávnění k přístupu k magisterskému studiu.
cíle
Základní cíl programu spočívá v podpoře vědeckého výzkumu studenta o problémech spojených s podnikatelským úsilím a vyčerpávající analýze kritických faktorů úspěchu a neúspěchu, které vycházejí z podnikatelských zkušeností. Hloubková analýza role institucí při podpoře zakládání podniků a hledání a navrhování politik, které zlepšují podmínky pro zakládání a udržování společností v tržní ekonomice z různých perspektiv, obchodních, právních, ekonomických, institucionálních atd.
Specifické cíle programu proto zahrnují:
Naučte linie výzkumu v podnikání. Za tímto účelem se během vyučovacího období uskutečňují následující vzdělávací akce (36 kreditů ECTS): Dopad informačních technologií a systémů na podnikání, Business Administration pro podnikatele, Dohody o spolupráci pro podnikatele, Řízení provozu pro podnikatele, Ekonomické instituce a podnikatelská iniciativa v historii ekonomického myšlení, tržních procesů a dynamické efektivity institucí.
Výcvik metodik informační analýzy v oblasti podnikání. Metodika výzkumu v podnikání (společná pro všechny uvažované směry).
- Naučte, jak rozvíjet vyšetřování v oblasti podnikatelů. V období výzkumu, které bude zahrnovat získání 24 kreditů ECTS, připraví každý student autorizovanou výzkumnou práci na jedno z následujících témat, odvozených z kterékoli z oblastí výzkumu, pro které byl v předchozím období vyškolen.
- „Strategie a organizace zakládání společností“.
- "Dopad informačních technologií a systémů na zakládání podniků".
- „Dohody o spolupráci pro podnikatelské společnosti“.
- "Strategie rozvoje podnikání pro podnikatele".
- "Výzkum v oblasti zakládání podniků".
- „Aktuální výzkumné trendy v řízení a kontinuitě rodinného podnikání“.
- "Strategické řízení znalostí".
- „Změna podnikání a restrukturalizace: umístění rozhodnutí o přímých investicích v zahraničí“.
- „Nástroje pro rozhodnutí podnikatele: riziko, nejistota a multikriteriální kritéria“.
- „Ekonomické instituce a podnikání: vliv ekonomických institucí na snahy o zakládání a údržbu společností a politických institucí, které upřednostňují zakládání společností“.
Prezentovaný program pokrývá většinu současných směrů výzkumu v oblasti podnikatelů. Při hledání excelence v kvalitě výzkumu navrhuje maximální účast všech lékařů s aktivními výzkumnými liniemi v dané oblasti, kteří splňují kritéria vědecké excelence uznávaná prostřednictvím oficiálních orgánů, jako je ministerstvo školství a vědy. Rovněž bude podporovat mobilitu profesorů a bude zahrnovat tematické semináře pořádané hostujícími profesory z jiných univerzit, kteří rovněž splňují kritéria vědecké excelence.
kompetence
Obecné kompetence, které budou studenti tohoto stupně vyžadovat, jsou podrobně popsány níže. Na konci každé soutěže je stanoven postup hodnocení každé z nich.
Obecné kompetence:
- Že student získá dostatečné základní znalosti a porozumění pro rozvoj a uplatnění originálních myšlenek v kontextu výzkumu. Hodnocení: Čtení a prezentace relevantních výzkumných prací v dané oblasti, stejně jako návrhy na jejich zdokonalení. Pokud by byly znalosti velmi teoretické, mohly by být hodnoceny zkouškami;
- Že student je schopen aplikovat své znalosti a porozumění, stejně jako své schopnosti řešit problémy, v nových nebo neznámých prostředích a v širokých kontextech, v dialogu s profesionály / výzkumnými pracovníky z jiných oborů, jako jsou lékaři, ekonomové, inženýři, sociologové, politici vědci, počítačoví vědci atd. Hodnocení: Realizace a prezentace prací, ve kterých jsou řešeny problémy s multidisciplinárními potřebami;
- Že student je schopen reflektovat sociální a etické odpovědnosti spojené s aplikací jejich znalostí a úsudků. Hodnocení: Dokončení práce a účast studentů na fórech o sociálních otázkách;
- Že student je schopen jasně a jednoznačně sdělit své závěry, znalosti a koncepční rámec, na kterém jsou založeny, odbornému i neodbornému publiku. Hodnocení: Výstava prací a účast na fórech;
- Aby student rozvíjel učební dovednosti, které mu umožní pokračovat ve vzdělávání. Hodnocení: Čtení a provádění inovativních prací zahrnujících nová témata.
Obecné kompetence magisterského studia:
V kontextu obecné kompetence 1 je student schopen pomocí nástrojů a modelů analýzy dat rozvíjet a aplikovat originální nápady v oblasti podnikání. Hodnocení: Čtení a veřejná prezentace výzkumných prací v oblasti podnikání a inovativních návrhů na jejich aplikaci na skutečné problémy. Pokud by myšlenky, které mají být vyvinuty, měly silně teoretický charakter, hodnocení by mohlo být provedeno zkouškami;
V kontextu obecné kompetence 2 je student schopen vést multidisciplinární týmy za účelem řešení a řešení problémů s rozhodováním v oblasti podnikání. Hodnocení: Provádění a odhalování prací, v nichž jsou řešeny podnikatelské problémy zahrnující všechny druhy profesionálních a výzkumných prostředí;
V kontextu obecné kompetence 3, že student získá schopnost integrovat znalosti, čelit složitosti, jakož i formulovat úsudky založené na nejistých informacích pomocí nástrojů pro analýzu dat, vše založené na společensky užitečných odpovědných funkcích. Hodnocení: Provádění práce, při které student etickým a společensky odpovědným způsobem využívá specifické nástroje pro problém podnikatele;
V kontextu obecné kompetence 4 je student schopen plně odůvodnit alternativy / rozhodnutí, která musí být učiněna pro všechny typy publika. Hodnocení: Výstava prací a účast na fórech.
V kontextu obecné kompetence 5 je student schopen pokračovat ve vzdělávání v oblasti podnikání prostřednictvím vedení předních publikací. Hodnocení: Čtení a provádění inovativních prací, které zahrnují nová témata nebo nejsou zahrnuty v magisterském studiu, ale jsou zajímavé pro studenta.
Rozvinuté obecné dovednosti zaručují osvojení základních dovedností uvedených v královské vyhlášce 1393/2007. Pravomoci královské vyhlášky uvedené níže jsou konkrétně pokryty obecnými pravomocemi tohoto mistra, jak je uvedeno na konci každé základní dovednosti:
- To, aby studenti věděli, jak aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích v širších nebo multidisciplinárních kontextech souvisejících s oblastí studia: to je zaručeno obecnými kompetencemi 1, 2 a 3;
- To, že studenti jsou schopni integrovat znalosti a čelit složitosti formulování úsudků na základě informací, které jsou neúplné nebo omezené a zahrnují úvahy o společenských a etických odpovědnostech spojených s aplikací jejich znalostí a úsudků: to je zaručeno obecnými kompetencemi 2 , 3 a 4;
- To, aby studenti věděli, jak jasně a jednoznačně sdělit své závěry specializovaným a nespecializovaným divákům, jakož i znalosti a konečné důvody, které je podporují: je zaručeno obecnými kompetencemi 3 a 4;
- To, že studenti mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu samostatně nebo samostatně: to je zaručeno obecnou kompetencí 5.
Výcvikový program Master for Entrepreneurship usnadní, aby studenti získali následující specifické specifické kompetence:
- Pokročilá znalost obchodních faktorů, které podporují podnikatelské povolání.
- Pokročilá znalost institucionálních faktorů, které podporují podnikatelské povolání.
- Pokročilá znalost obchodních faktorů, které brzdí podnikatelské povolání.
- Pokročilá znalost institucionálních faktorů, které brzdí podnikatelské povolání.
- Znalosti metodik, které umožňují provádět výzkum v oblasti podnikání.
- Znalost informačních a komunikačních technologií, které umožňují provádět výzkum v oblasti podnikání.
- Jasné a praktické znalosti o tom, jak je studie navržena tak, aby umožňovala testování hypotéz v ekonomické oblasti a konkrétněji v oblasti podnikatelů.
- Technická a vědecká způsobilost zajišťující dosažení přesných a reprodukovatelných výsledků, z nichž lze vyvodit platné závěry v oblasti podnikání.
- Prokázat dobrou schopnost přístupu k databázím pomocí elektronického vyhledávání, které obsahuje kvalitní vědeckou a technickou literaturu v oblasti ekonomického prostředí a konkrétněji související s vytvářením společností.
- Schopnost identifikovat významnou otázku nebo hypotézu k tématu nebo problému a formulovat cíle, design a monitorování projektu s cílem řešit jeho řešení.
- Prokázat dobré ústní a písemné komunikační dovednosti, aby bylo možné efektivně prezentovat výsledky výzkumu ke kritickému hodnocení ze strany kolegů nebo recenzentů v ekonomické oblasti.
- Prokázat dobrou kapacitu pro vědecké šíření před nespecializovanou veřejností, se zvláštním důrazem na sociální důsledky vědeckého pokroku.
- Prokázat dobré porozumění etickým aspektům odborné praxe.
- Vypracovat diplomovou práci na základě výzkumného projektu provedeného studentem pod vedením školitele, ve kterém musí prokázat, že získal těchto dvanáct výše popsaných konkrétních dovedností. Závěrečná diplomová práce se promítne do písemného dokumentu, syntetické prezentace patnácti minut ostatním studentům a výboru kvality magisterského studia, který rozhodne, zda je práce vhodná či nikoli.
Kromě toho vzdělávací program Master for Entrepreneurs, bude podporovat rozvoj a konsolidaci obecných "průřezových" kompetencí , na vyšší úrovni než na úrovni studia, což je důležité pro budoucí profesionální činnost absolventů, z nichž následující vynikají :
- Pochopení hodnoty a mezí vědecké metody.
- Kritické a sebekritické schopnosti uvažování.
- Schopnost analyzovat a syntetizovat obchodní informace.
- Schopnost aplikovat znalosti v obchodní praxi.
- Schopnost řešit složité ekonomické problémy.
- Schopnost generovat nové nápady (kreativita).
- Iniciativa a podnikatelský duch.
- Schopnost sebehodnocení a uznání potřeby neustálého osobního zlepšování.
- Schopnost samostatně aktualizovat ekonomické znalosti.
- Schopnost pracovat v multidisciplinárních týmech.
- Schopnost vyhledávat, analyzovat a spravovat ekonomické informace včetně schopnosti interpretovat a hodnotit.
- Dovednost zvládnout základní počítačové nástroje.
- Etický závazek
- Ústní a písemná komunikace ve španělštině a angličtině.