Magisterský titul v oboru řízení vzdělávacích aktivit v přírodě
Universidade Santiago de Compostela
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lugo, Španělsko
Jazyky
Španělština, Galicijský
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 854 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Název titulu: Magisterský titul v oboru řízení vzdělávacích aktivit v přírodě
Obor znalostí: Sociální a právní vědy
Centrum, kde se vyučuje:
Pedagogická fakulta
Avda.de Ramón Ferreiro, s / n.
27071
Lugo
Datum povolení implementace titulu Xunta de Galicia: vyhláška 245/2011 ze dne 15. prosince (DOG 03/01/2012)
Datum zveřejnění v BOE: 19.12.2016
Datum poslední akreditace: 20. 7. 2016
Odpovědný za titul:
Koordinátor studia: Otero Urtaza, Eugenio Manuel
Podmínky výuky:
- Periodicita nabídky: roční
- Typ výuky: tváří v tvář
- Režim studia: plné tempo / částečné tempo
- Jazyky použití: španělština galicijština
Stupeň meziuniverzity:
Nedělej
Koordinující univerzita:
- University of Santiago de Compostela
cíle
Obecné cíle sledované tímto magisterským studiem jsou shrnuty v následujících cílech, kterých má být dosaženo:
- Vyškolit pedagogy a učitele ve vyšším pedagogickém řízení činností souvisejících s volným časem, venkovním prostředím a kontaktem s přírodou.
- Ukažte těmto pedagogům vzdělávací hodnoty aktivit v přírodě a vytvořte vzdělávací postoje v práci, kterou rozvíjejí.
- Procvičit studenty v organizaci, designu a rozvoji základních vzdělávacích aktivit v přírodě a venku.
- Rozvíjet lidské vlastnosti pro pedagogické směřování volnočasových aktivit a volného času v přírodním prostředí.
- Aplikujte všechny tyto poznatky na možný a udržitelný projekt v reálném prostředí.
Osnovy
osnovy
Speciality nebo itineráře:
Nejsou uvažovány
Převod a uznání kreditů:
Uznávání kreditů: spočívá v tom, že univerzita uznává kredity, které byly získány v oficiálních kurzech na stejné nebo jiné univerzitě a které jsou započítány v jiných různých kurzech pro účely získání oficiálního titulu.
Převod kreditů: znamená, že oficiální akademické dokumenty akreditující po sobě jdoucí kurzy pro každého studenta budou zahrnovat všechny kredity získané v oficiálních kurzech absolvovaných dříve na stejné nebo jiné univerzitě, které nevedly k získání oficiálního titulu.
Výsledek programu
obecné dovednosti
Že studenti jsou schopni navrhovat programy pro realizaci vzdělávacích aktivit v přírodním prostředí, konkrétně budou vědět, jak navrhnout originální vzdělávací aktivitu o předem zvoleném přírodním prostředí.
Galerie
Kariérní možnosti
Odjezdy
Cílem kurzu je poskytnout specifickou pedagogickou přípravu učitelům, kteří se těmito aspekty zabývají ve vzdělávacím systému, vychovatelům, vedoucím a manažerům mládežnických či sportovních svazů, přírodních učeben a dalších institucí neformálního vzdělávání, které organizují regulované činnosti v přírodním prostředí. prostředí a kteří již mají všeobecné vysokoškolské vzdělání, ale postrádají epistemologický a teoretický rámec, který by mohl nabídnout specifické a komplexní školení spojené v souboru studií, které tvoří tento projekt.
V posledních letech došlo ve Španělsku k mimořádnému rozšíření všech typů institucí, které mají za cíl provozovat rekreační nebo vzdělávací aktivity v přírodě. Od školních statků a přírodních učeben po kluby extrémních sportů, uspořádání stezek, aktivity s handicapovanými lidmi, venkovskou turistiku, ochranu krajiny, environmentální management atd., ale i ty klasičtější, které zahrnují aktivity se školáky, otevírá se soubor lidských úkolů v této oblasti přesahují klasické aktivity horských klubů a skautských organizací, které byly do té doby nejnadšenějšími aktivisty navštěvujícími přírodní prostředí.
Toto oficiální magisterské studium si klade za cíl uspokojit poptávku po specifické kvalifikaci pro vyšší vzdělávací management v oblasti volnočasových a volnočasových aktivit v přírodním prostředí.
Toto magisterské studium je určeno všem pedagogům v oblasti formálního i neformálního vzdělávání, kteří přebírají pedagogicky řídící úkoly v organizaci volnočasových a volnočasových aktivit v přírodě a působí mimo školní a rodinné prostředí. .
V tomto případě je magisterské studium určeno pouze k přípravě konkrétního odborníka ve vzdělávací oblasti a k posílení přípravy učitelů raného dětství a primárního vzdělávání v činnostech, které se provádějí mimo třídu, což jsou úkoly, které zase generují výzkumnou práci na vlastní tým učitelů, který obohacuje rozvoj této vzdělávací akce.