Magisterský program v oboru pohostinství a digitální transformace
Les Roches
Klíčová informace
Umístění kampusu
Crans-Montana, Švýcarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
2 months
Tempo
Plný úvazek
Školné
CHF 41 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* školné za rok
Úvod
- Další příjem: březen 2021
- 1 rok (+6 měsíců vyvrcholení nebo stáž)
- Plný úvazek
- Dostupné možnosti vzdáleného studia
- 1 Služební exkurze
- Areál: Švýcarsko
Digitální technologie přináší revoluci v pohostinství a vytváří fantastické příležitosti pro technicky zdatné profesionály, kteří mají dovednosti a postřehy vést strategie digitální transformace.
Náš magisterský program v oboru pohostinství a digitální transformace - první svého druhu na světě - je navržen tak, aby vás připravil využít tyto příležitosti k utváření pohostinství zítřka.
Akademický obsah
Dva semestry prezenčního akademického studia jsou rozděleny do tří modulů:
Modul 1 - Taktika
Zvládnutí digitálních technologií a inovací v pohostinství
- Nové trendy a narušení pohostinství
- Efektivní technologie v provozu a službách
- Správa databáze a umělá inteligence
- Měření výkonu a obchodní analýzy
- Finance a tvorba hodnot
Zahrnuje také „Decoding Bootcamp“ zaměřený na mobilní aplikace, weby a správu dat.
Modul 2 - Strategie
Rozvoj udržitelných strategií a obchodních modelů
- Designové myšlení a inovace
- Pokročilé strategie a taktiky digitálního marketingu
- Etika a CSR v propojeném světě
- Nové obchodní modely a start-up ekosystém v pohostinství
- Správa výnosů, kanálů a poptávky
Modul 3 - Vedení
Vedení vaší organizace k digitální transformaci
- Aplikovaný projektový management
- Zkušenosti zákazníků, dokonalost služeb a personalizace v digitálním věku
- Udržitelné obchodní strategie, design a vývoj v oblasti pohostinství
- Probuzení vedení: multikulturní vedení, emoční inteligence, řízení talentů a budování týmu
- Provádění a vedení digitální transformace
"Tento magisterský program vystaví studenty špičkovým schopnostem a odborníkům a bude je konfrontovat s inovativními obchodními modely a podnikatelským myšlením." Scott Dahl, programový ředitel
Projekt Capstone
Magisterský program v oboru pohostinství a digitální transformace vrcholí plně posouzeným vrcholným projektem, který lze dokončit buď prostřednictvím praxe na stáži v reálném světě, nebo prostřednictvím případové studie poradenství.
Možnost stáže
Můžete se rozhodnout absolvovat stáž v související oblasti podle vašeho výběru - například v digitálním marketingu nebo správě příjmů pro pohostinskou společnost - během níž bude vaše hostitelská společnost hodnotit váš výkon a pokrok, přičemž vaše výsledky učení vyhodnotí Les Roches fakulta.
Možnost konzultační případové studie
Při práci v malých skupinách provedete projekt konzultačního stylu s jedním z našich průmyslových partnerů. Obdržíte týdenní dohled fakulty; a na konci projektu budete posouzeni z hlediska výsledků oproti cílům spolu s vaším osobním příspěvkem.
Exkurze
Na konci akademického modulu 2 budete mít příležitost uvést teorii do praxe v ponořujícím exkurzi a poskytnout reálný kontext pro všechna studovaná témata do tohoto bodu.
Setkáte se a vytváříte sítě s předními osobnostmi z celého odvětví, uvidíte inovátory v pohostinství v práci a získáte úplnější pochopení toho, co je třeba k úspěchu v digitálním světě.
Budování kariéry a vytváření sítí
Jako student v tomto magisterském programu se jedinečným způsobem spojíte s pohostinským průmyslem a získáte přímou expozici prostřednictvím:
- Aplikované projekty
- Průmysloví řečníci
- Hostující profesoři čerpaní přímo z průmyslu
- Obchodní exkurze
- Projekt Capstone
Během studia s námi budete mít přístup k odborným poradcům v oblasti kariéry, kteří vás budou provázet a podporovat při práci na vašem preferovaném kariérním postupu.
A když promujete, můžete očekávat, že si vyberete ze vzrušujících rolí v pohostinství; nebo v technologických společnostech, finančních firmách, agenturách digitálního marketingu - ve skutečnosti jakékoli podnikání, které potřebuje digitální transformaci nebo vede transformace pro klienty.
Alternativně se můžete rozhodnout použít své nově nabyté znalosti k uskutečnění digitálního narušení prostřednictvím vlastního začínajícího podniku.
Informace o přijetí
- Další datum příjmu: březen 2021, září 2021
- Minimální věk: 21 let
- Vzdělání: bakalářský stupeň. Nejlépe související s obchodem nebo pohostinstvím
- Kvalifikace: Kopie akademických údajů (diplom, závěrečný oficiální přepis pro celý studijní program). Škola přijímá dokumenty v angličtině nebo v jednom ze švýcarských národních jazyků, tj. Francouzštině, němčině a italštině. Pokud ne, bude vyžadován úředně ověřený překlad do angličtiny.
- Pracovní zkušenost: Příslušná pracovní zkušenost je vhodnější, ale není požadována.
- Úroveň angličtiny: Pro vysokoškolské studium musí být zdatní v angličtině. Skóre zkoušky z anglického jazyka (vydané za posledních 12 měsíců) se vyžaduje od uchazečů, kteří nejsou rodilými mluvčími angličtiny nebo kteří poslední dva roky nestrávili denním studiem angličtiny.
Možnosti dálkového studia
Březen 2021 příjem
V reakci na současnou situaci jsme zavedli tři studijní možnosti „a la carte“, které vám pomohou udržet vaše vzdělání na správné cestě. Oni jsou:
- 100% tváří v tvář na akademické půdě
- Studujte na dálku, dokud nebudete připraveni / schopni se k nám připojit na akademické půdě - s bezproblémovou integrací do učebních osnov
- 100% dálkové učení doma
Galerie
Osnovy
Akademický obsah
Dva semestry prezenčního akademického studia jsou rozděleny do tří modulů:
Modul 1 – Taktika
Zvládnutí digitálních technologií a inovací v pohostinství
- Nové trendy a narušení pohostinství
- Efektivní technologie v provozu a službách
- Správa databáze a umělá inteligence
- Měření výkonu a obchodní analýzy
- Finance a tvorba hodnot
Zahrnuje také „Decoding Bootcamp“ zaměřený na mobilní aplikace, webové stránky a správu dat.
Modul 2 – Strategie
Rozvoj udržitelných strategií a obchodních modelů
- Designové myšlení a inovace
- Pokročilé strategie a taktiky digitálního marketingu
- Etika a CSR v propojeném světě
- Nové obchodní modely a start-up ekosystém v pohostinství
- Správa výnosů, kanálů a poptávky
Modul 3 – Vedení
Vedení vaší organizace k digitální transformaci
- Aplikovaný projektový management
- Zkušenosti zákazníků, dokonalost služeb a personalizace v digitálním věku
- Udržitelné obchodní strategie, design a vývoj v oblasti pohostinství
- Probuzení vedení: multikulturní vedení, emoční inteligence, řízení talentů a budování týmu
- Provádění a vedení digitální transformace
"Tento magisterský program představí studentům špičkové fakulty a odborníky, konfrontuje je s inovativními obchodními modely a podnikatelským myšlením." Scott Dahl, programový ředitel
Projekt Capstone
Magisterské studium strategie pohostinství a digitální transformace vyvrcholí plně posouzeným vrcholným projektem, který lze dokončit buď prostřednictvím praxe v reálném světě, nebo prostřednictvím případové studie poradenství.
Možnost stáže
Můžete se rozhodnout absolvovat stáž v příbuzném oboru dle vašeho výběru – například v digitálním marketingu nebo řízení příjmů pro pohostinskou společnost – během níž bude váš výkon a pokrok hodnocen vaší hostitelskou společností, přičemž vaše studijní výsledky posoudí Les Roches fakulta.
Možnost konzultační případové studie
Při práci v malých skupinách provedete projekt ve stylu poradenství s jedním z našich průmyslových partnerů. Budete dostávat týdenní supervizi ze strany fakulty; a na konci projektu budete posouzeni na základě výsledků v porovnání s cíli spolu s vaším osobním přínosem.
Exkurze
Na konci akademického modulu 2 budete mít příležitost uvést teorii do praxe v ponořujícím exkurzi a poskytnout reálný kontext pro všechna studovaná témata do tohoto bodu.
Setkáte se a vytváříte sítě s předními osobnostmi z celého odvětví, uvidíte inovátory v pohostinství v práci a získáte úplnější pochopení toho, co je třeba k úspěchu v digitálním světě.
Přijímací řízení
Žebříčky
Les Roches je zařazena mezi globální tři nejlepší z hlediska reputace zaměstnavatele podle žebříčku QS World University Rankings by Subject, 2021.
Výsledek programu
Náš magisterský titul v oboru strategie pohostinství a digitální transformace je určen pro inovátory zítřka a připraví vás na vedoucí kariéru v oblasti strategie pohostinství, podnikání, optimalizace příjmů a digitální transformace.
Smícháte se s předními učiteli a odborníky a vystavíte se inovativním obchodním modelům a podnikatelskému myšlení. Zdokonalíte si také své vůdčí schopnosti – použijete své nové znalosti na projekty v reálném světě.
Stipendia a financování
Jako soukromá instituce nabízí Les Roches omezený počet stipendií a balíčků finanční pomoci pro naše studenty.
Každý balíček stipendií a finanční pomoci má specifická kritéria způsobilosti a bude posuzován případ od případu u těch studentů, kteří podali kompletní žádost. Studenti mohou mít také nárok na půjčky nabízené ve své domovské zemi.
K dispozici je omezený počet stipendií na pomoc motivovaným žadatelům s jejich studiem pohostinství.
Tato stipendia se liší ve výši a délce trvání. Způsobilost se posuzuje případ od případu u studentů, kteří podali úplnou žádost. Upozorňujeme, že stipendia nelze kombinovat.
Poplatek za studium programu
Ideální studenti
Naše magisterské studium strategie pohostinství a digitální transformace je určeno pro perspektivně smýšlející studenty ve věku alespoň 21 let, kteří ukončili bakalářský titul, nejlépe v oboru obchod nebo pohostinství. Vhodné jsou relevantní pracovní zkušenosti, ale nejsou podmínkou.
Kariérní možnosti
Jako student tohoto magisterského programu se stanete jedinečně spojeni s pohostinským průmyslem a získáte přímou expozici prostřednictvím:
- Aplikované projekty
- Průmysloví řečníci
- Hostující profesoři čerpaní přímo z oboru
- Obchodní exkurze
- Projekt Capstone
Během studia u nás budete mít přístup k odborným kariérovým poradcům, kteří vás vedou a podporují při práci na vaší preferované profesní dráze.
Když absolvujete, můžete očekávat, že si vyberete ze zajímavých rolí v pohostinství; nebo v technologických společnostech, finančních firmách, digitálních marketingových agenturách – vlastně v jakémkoli podnikání, které potřebuje digitálně transformovat nebo vede transformace pro klienty.
Případně se můžete rozhodnout využít své nově nabyté znalosti k narušení digitálního provozu prostřednictvím svého začínajícího podniku.