Magister v oboru viticulture a enologie

Všeobecné informace

Popis programu

Cíle programu

  • K přípravě enologa v souladu s požadavky trhu práce, které budou konkurenceschopné, prakticky orientovaná a je připraven, aby splňovaly nejvyšší očekávání vinařského průmyslu.
  • Získat studenty s požadovanými teoretickými znalostmi a praktickými dovednostmi.
  • Představit studentům svět pěstování hroznů, výroby vína, ocenění vína a obchodování s vínem.
  • Vyučovat současné techniky, poskytovat informace o moderních metodách, inovacech používaných při řízení vinic a vinařství.
  • Vysvětlit význam specifických vinařských technik při vytváření vín s dobrou vůní a vůní.
  • Poskytnout zkušenosti studentům, kteří rozvíjejí relevantní dovednosti v současných postupech pro sklizeň hroznů a zpracování hroznů na víno u komerčních vinic a / nebo vinařství.
  • Seznámit studenty s běžnými analytickými dovednostmi, které se používají ve vinařské laboratoři.

Popis programu

Program byl vyvinut podle systému ECTS, 1 kredit se rovná 27 hodinám, což znamená kontakt a nezávislé pracovní doby. Distribuce kreditů je v učebních osnovách.

Délka trvání programu je 2 roky (4 semestry) a zahrnuje 120 kreditů (ECTS). Základní předměty - 75 kreditů, které jsou naplánovány takto: povinné předměty v oboru specializace 58 kreditů; Volitelný kredit 5; Praxe-12 kreditů a výzkumná složka - 45 kreditů. Praxe se uskuteční ve vinicích, školkách a v továrně na výrobu vína.

První ročník výuky (dva semestry 21-21 týdnů) je naplánován následovně: dva týdny, zvláště v týdnech VII a XIV poskytly střednědobé zkoušky, tj. Trvání učení a střednědobé vyšetření je 17 týdnů. Během XVIII. A XXI. Týdne poskytly zkoušky (hlavní a doplňkové zkoušky). V prvním semestru daného roku se master učí 3 předměty s 5 kredity, 1 předmět se 6 kredity, 1 předmět se 4 kredity a 1 předmět 5 kreditů (volitelný). Ve druhém semestru vyučuje 3 předměty s 5 kredity, 1 předmět se 6 kredity a 1 předmět se 4 kredity a Graduate Research Project / Prospekt, který se odhaduje na 5 kreditů.

Druhý ročník studijního procesu (jeden semestr 21 týdnů) je naplánován takto: dva týdny, zvláště v týdnech VII a XIV poskytly střednědobé zkoušky, tj. Trvání učení a střednědobé vyšetření je 17 týdnů. Během studií XVIII. A XXI. Týdne byly poskytnuty zkoušky (hlavní a doplňkové zkoušky). Ve třetím semestru se magister naučí 2 předměty se 6 kredity, 2 předměty se 4 kredity a výzkumný / experimentální prvek, který se odhaduje na 10 kreditů. Ve čtvrtém semestru dokončí magisterské diplomové práce. Absolvování a prezentace diplomové práce zahrnují 30 kreditů.

Program Předpoklady

Studijní práva na magisterský program jsou oprávněna osoba, která má alespoň bakalářský nebo ekvivalentní akademický titul a má znalosti angličtiny na úrovni B2, která musí být schválena příslušným certifikátem od instituce se zvláštní akreditací nebo zkouškami poskytnutými univerzitou. Osoba, která bude zapsáno podle výsledků Graduate Record zkouška (založené na Graduate Record zkouška, a testy ve specializovaných předložena v anglickém jazyce). Vzorové testy budou vyvěšena na webových stránkách ministerstva školství z GTU alespoň jeden měsíc před zahájením zkoušek. Přístup k magisterskému programu bez složení zkoušky může být stanoven ministerstvem školství a vědy.

Výsledky výuky / kompetence

Znalosti a porozumění

Hluboké a systematické znalosti vinařství a enologie; Znalost kulturních dějin a zeměpisu pěstování hroznů, druhy hroznů kultivované ve světových vinařských oblastech. Znalost a porozumění anatomii rostlin, vinařských cyklů: analýza míst; Odrůdový výběr; Míchací metody; Potřeba živin viničů; Nemoci a hmyzí škůdci z révy vinné; Regulace plodin; chov; Roubování; Řízení podzemních ploch a stanovení sklizně. Porozumění fyziologii a příznakům společných problémů s škůdci Znalost regionů produkujících víno, slavné víno, tradiční metody a techniky výroby vína v různých zemích. Znalost a porozumění provozům vinařství, materiálům, zařízením, bezpečnosti vináren a hygienickým zařízením. Znalost moderních metod analýzy a vína. Pochopení hlavních faktorů stanovení kvality vína. Znalost a porozumění technologickým postupům a metodám výroby šumivého vína, brandy, koňaku a jiných destilovaných nápojů. Znalost a porozumění pojetí vinařství, marketingu a prodeje.

Použití znalosti

Schopnost nezávislého plánování a provádění nezbytných opatření pro udržování vinic s přihlédnutím k odrůdě hroznů, složení půdy a podmínkám prostředí. Schopnost diagnostikovat nedostatky živin, poškození za studena a společné problémy s škůdci. Schopnost rozpoznat společné nedostatky živin a napadení škůdci. Schopnost organizace sklizně, určení optimálního data vinobraní. Schopnost sledovat a řídit postupy výroby hroznů a vinohradnictví podle platných předpisů. Schopnost využívat moderní metody, materiály a zařízení pro výrobu vysoce kvalitního vína, které vyhovuje požadavkům světového trhu. Schopnost zavést inovační technologie a novinky pro vytvoření nové značky. Schopnost samostatně Provádět kontrolu kvality ve vinici a vinařství. Posouzení rizik prostřednictvím nepředvídaných okolností. Senzorické hodnocení vína a destilovaných nápojů. Porozumění individuálnímu řešení problémů ve vinařství a enologii. Schopnost provádět laboratorní zkoušky na víně v širokém rozsahu přidávek, analyzovat pokusy pomocí senzorické nebo laboratorní analýzy a zvyšovat zvolenou přidanou míru pro výpočet rychlostí přidávání objemových vín (matematika). Schopnost využívat nejnovější metodické přístupy a nezávisle provádět vědecký výzkum.

Tvorba úsudky

Schopnost vybrat a interpretovat vinařské a enologické údaje specifické pro danou oblast, také analyzovat abstraktní data pomocí standardů a určitých vybraných metod; Schopnost porozumět rozsahu práce ve výrobních a výzkumných procesech; Schopnost provést předpovědní analýzy a správné závěry o současné situaci při zavádění technologických operací a řešení problémů. Schopnost kritického myšlení a zdravého úsudku. Schopnost zjišťování problémů a hodnocení rizik. Schopnost identifikovat potřeby nových zdrojů. Schopnost zhodnotit historické důvody úspěšné výroby vína v různých regionech světa. Schopnost vyhodnotit půdní a klimatické údaje potenciálního vinohradnického místa k určení: jak ho připravit k výsadbě; Jaké odrůdy budou nejlépe růst; A to, co budou fungovat nejlépe pro zvolené místo a odrůdy. Schopnost uzavřít smlouvu o nákupu hroznů a vína.

Komunikační dovednosti

Schopnost poskytovat prezentace cílovým skupinám a provádět mezilidskou komunikaci. Předkládat ústní zprávy pro každý výzkumný dokument s využitím dobrých komunikačních technik v rámci přidělené doby a pokrývat přiřazený materiál. Schopnost používat slovní zásobu výroby vína k popisu základních procesních kroků spojených s výrobou červených i bílých vín. Schopnost připravit výzkumný dokument zaměřený na vybraný aspekt dějin vinných hroznů a / nebo vína pomocí příruček k knihovnám a webových stránek. Schopnost prokázat základní znalosti o vinařství a technikách vinařství, které se týkají bezpečnosti vinic, řízení mříže, zařízení na vinohrady, řízení výživy, vodních vztahů, řízení podzemních vinařství, techniky hubení škůdců, zpracování hroznů do šťávy, řízení fermentace, Procesy vinařství a vinárna. Schopnost aplikačního software psát výzkumný papír, spravovat tabulky, poskytovat profesionální prezentaci a správu informací (počítačová gramotnost). Schopnost interpretovat, analyzovat a vyhodnocovat časopisy, textové publikace v enologii a obchodu.

Učící schopnosti

Hodnocení procesu osobního učení soudržným a všestranným způsobem; Rozvoj profesionální kariéry po ukončení vzdělávacího programu. Identifikace dalších vzdělávacích potřeb. Identifikace potřeb v osobním učebním procesu v oblasti enologie; Hledání prostředků pro učení, pochopení učebních charakteristik procesu na základě strategického plánování a řízení budoucího učení. Schopnost vytvořit základní výzkumný dokument specifický pro oblast enologie.

Hodnoty

Hodnocení vlastního i jiného postoje k profesním hodnotám a příspěvek k tvorbě nových hodnot. Uchovávání a ochrana profesní etiky v souladu se základními zákony jednání; Na základě profesních hodnot je prohlášení o politickém, ekonomickém a sociálním aspektu nutná. Příjem enologistky s profesionální, etickou odpovědností a hodnotami. Aplikujte akademickou a profesní etiku a hodnoty během stáže a zároveň kriticky zhodnoťte své zkušenosti. To zahrnuje buď: uznání toho, jak by určité postupy vinařství prováděné na jejich stáži mohly být zlepšeny v oblastech kontroly škůdců, účinnosti nebo morálních povinností falešné reklamy; A / nebo si uvědomují nebezpečí a / nebo nezbytná bezpečnostní opatření při stání.

Formy a metody dosažení výsledků učení

Přednáška
Seminář (pracuje ve skupině)
Praktická cvičení
Laboratorní třída
Práce / praxe v terénu
Kurz Práce / Projekt
Konzultační hodiny
Nezávislá práce
Diplomová práce.

Nejrozšířenější metody výuky a učení, jakož i jejich definice jsou uvedeny níže. Učitel by měl zvolit vhodnou metodu podle konkrétního cíle a problému.

  1. Diskuse / diskuse. Toto je nejrozšířenější metoda interaktivní výuky. Diskusní proces výrazně zvyšuje kvalitu zapojení studentů a jejich aktivity. Diskuse se může stát argumentem a tento proces se neomezuje jen na otázky učitele. Rozvíjí schopnost studentů uvažovat a zdůvodňovat vlastní myšlenky.
  2. Společná práce; Použití této metody znamená rozdělit studenty do samostatných skupin a dát každé skupině svůj vlastní úkol. Členové skupiny pracují na svých otázkách individuálně a zároveň sdílejí své názory se zbytkem skupiny. Podle vzneseného problému je možné v tomto procesu posunout funkce mezi členy skupiny. Tato strategie zajišťuje maximální zapojení studentů do procesu učení.
  3. Vzdělávání založené na problémech (PBL) je metoda, která využívá konkrétní problém jako počáteční fázi jak pro získání nových poznatků, tak pro integrační proces.
  4. Heuristická metoda je založena na postupném řešení daného problému. Realizuje se samostatným stanovením faktů ve výukovém procesu a určováním vazeb mezi nimi.
  5. Demonstrační metoda vyžaduje prezentaci informací pomocí vizuálních pomůcek. Je docela efektivní při dosažení požadovaného výsledku. Často je vhodné prezentovat materiál současně zvukovými a vizuálními prostředky. Materiál může být prezentován jak učitelem, tak studentem. Tato metoda nám pomáhá učinit zřetelnější kroky vnímání učebního materiálu, specifikovat, jaké kroky mají studenti samostatně podniknout; Zároveň tato strategie vizuálně ukazuje podstatu problému / problému. Demonstrace může být velmi jednoduchá.
  6. Induktivní metoda určuje takovou formu předávání jakéhokoli druhu znalostí, když se v procesu učení je myšlenkový směr orientován z faktů na generalizaci, tj. Při prezentaci materiálu probíhá proces od konkrétního k obecnému.
  7. Deduktivní metoda určuje takovou formu přenosu jakéhokoli druhu znalostí, který představuje logický proces objevování nových poznatků na základě obecných poznatků, tj. Proces přechází z obecné na konkrétní
  8. Analytická metoda nám pomáhá rozdělit celý učební materiál na jednotlivé součásti. Tímto způsobem je zjednodušena detailní interpretace jednotlivých problémů v daném složitém problému.
  9. Syntetická metoda znamená vytvoření jednoho problému z několika samostatných. Tato metoda pomáhá studentům rozvíjet schopnost vidět problém jako celek.
  10. Slovní nebo ústní metoda zahrnuje přednášku, vyprávění, rozhovor atd. Během procesu učitel vysílá, vysvětluje materiál verbálně a studenti ho vnímá a učí se pochopením a zapamatováním.
  11. Laboratorní metoda zahrnuje následující formy činnosti: provádění experimentů, zobrazování video materiálů atd.
  12. Praktické metody spojují všechny formy výuky, které stimulují rozvíjení praktických dovedností studentů. V tomto případě student samostatně provádí různé činnosti na základě získaných znalostí, např. Terénní studium, výukové praktiky, terénní práce atd.
  13. Vysvětlující metoda je založena na diskusi o dané problematice. V procesu vysvětlování materiálu učitel přináší konkrétní příklady, jejichž podrobná analýza se provádí v rámci daného tématu.
  14. Projektování a prezentace projektu. Při navrhování projektu student aplikuje znalosti a dovednosti, které získal při řešení problému. Výuka formou projektování zvyšuje motivaci a odpovědnost studentů. Práce na projektu zahrnují fáze plánování, výzkumu, praktické činnosti a prezentace výsledků podle zvolené problematiky. Projekt je považován za ukončený, pokud jsou jeho výsledky jasně, přesvědčivě a správně prezentovány. Může se provádět jednotlivě, ve dvojicích nebo ve skupinách; Také v rámci jednoho nebo několika předmětů (integrace předmětů); Po dokončení je projekt prezentován velkému publiku.
  15. Aktivita orientovaná výuka znamená aktivní zapojení učitelů a studentů do výuky, při praktické interpretaci teoretického materiálu.
  16. Písemná metoda zahrnuje následující formy činnosti: kopírování, psaní poznámek, složení diplomových prací, psaní eseje apod.

Formuláře a metody dosažení výsledků učení jsou nahrané na webových stránkách univerzity a lze je nalézt prostřednictvím následujícího odkazu: Http://www.gtu.ge/quality/new/en.pdf

Oblasti zaměstnanosti

Po absolvování tohoto programu, s získanými znalostmi a získanou kvalifikaci, bude člověk schopen pracovat v soukromém sektoru, vládních a nevládních organizacích, jako jsou vinařské společnosti, podniky na výrobu hroznů, šumivé víno a destilované nápoje, laboratoře, degustační komise, sdružení Pracující v oblasti vinařství a enologie, Ministerstvo zemědělství a přidružené agentury.

Poslední aktualizace Červenec 2017

Informace o škole

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... Čtěte více

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. Méně