Ma v němčině
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Washington, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 2 139 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Výuka a povinné poplatky za 12 kreditních hodin
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Absolventský program v němčině je ideálně umístěn tak, aby reagoval na výzvy v profesi a měnící se roli humanitních oborů. Mnoho našich programových funkcí již odráží doporučení z nedávné zprávy MLA o doktorské studii, která ilustruje perspektivní postavení absolventského programu v němčině.
- Georgetown nabízí přísný akademický program, který reaguje na rozšiřování profesních cílů absolventů. Jsme odhodláni připravit studenty MA na nejvyšší úroveň stipendia ve výzkumu a výuce. Výsledky nedávného absolventského průzkumu absolventů potvrzují, že program absolventů je dobře připravil na řadu kariérních cest jak v akademické sféře, tak v jiných profesních souvislostech. Přečtěte si prosím naše profily absolventů.
- Na základě široké škály odborných znalostí fakulty v Georgetownu poskytuje program absolventů vynikající základnu německé literatury a kultury od 18. století do současnosti a podporuje kritické a interdisciplinární přístupy k širší specializované oblasti výzkumu, kultura, otázky pohlaví a sexuality, křižovatky náboženských a literárních tradic, rozvoj učebních osnov a studium gramotnosti.
- Všichni studenti bez ohledu na oblast jejich soustředění obdrží rozsáhlou přípravu na výuku a podílejí se na různých aspektech vývoje a hodnocení kurikula . Tyto aspekty považujeme za součást intelektuálního jádra studia absolventa. Nedávný průzkum absolventů potvrzuje, že studenti mají prospěch z účasti na těchto společných projektech, které spojují fakulty a studenty postgraduálního studia. Studenti, kteří hodlají uskutečňovat výzkum v oblasti získávání druhého jazyka, také těží z koncentrace SLA ve více odděleních v Georgetownu.
- Mezi další funkce programu patří pozornost věnovaná neumístěným řečníkům při dosažení vysoké úrovně schopností v němčině; absolventy s univerzitami Trier a Drážďany ; a velkorysou pomoc studentům při prezentaci práce na konferencích.
Univerzita v Georgetownu, která se nachází v hlavním městě , se může pochlubit řadou kulturních institucí a akcí (např. Goethe Institut, německé, rakouské a švýcarské ambasády, Německý historický institut, Muzeum holocaustu Smithsonian).
Vedle magisterského studijního programu v němčině nabízí oddělení spolu s Centrem BMW pro německé a evropské studium společné MAGES / Ph.D. v němčině.
Přijímací řízení
Aplikace obsahuje prohlášení o účelu, akademické psaní vzorků v angličtině a němčině, skóre GRE a výsledky TOEFL pro ne-rodilé mluvčí.
TERMÍNY APLIKACÍ
1. dubna: žadatelé o neziskové organizace
15. ledna: všechny MA a Ph.D. uchazeči
Jarní termín: 1. listopadu
Oddělení uděluje konkurenční stipendium, školné a výukové a výzkumné asistentství. Aktuální informace o žádostech a přijímáních nebo o stažení formuláře žádosti naleznete na adrese:
- Absolventská škola umění a věd.
- Odeslání e-mailu na Graduate School of Arts and Sciences.
Studovat v zahraničí
Studenti MA během výuky
Před dosažením disertační fáze mohou studenti požádat o absolvování letního semestru na univerzitě v Trieru nebo v Drážďanech. Oddělení má dlouhodobé a dobře zavedené výměnné programy s TU Dresden a Universität Trier a poskytuje plnou finanční podporu. Vzhledem k různým semestrálním harmonogramům v Německu začínají kurzy v Německu hned po dokončení jarního semestru Georgetown (konec dubna - polovina července).
Absolventi studijních pobytů do Německa se mohou spolehnout na neformální podpůrnou síť díky pomoci německých výměnných studentů, kteří po studiu v Georgetownu se vrátili do Trieru nebo do Drážďan.
Vývoj TA
I. Úvod
Německé oddělení nabízí vysokoškolským studentům výjimečné možnosti rozvíjet své vyučovací schopnosti v příkladném, celoevropsky uznávaném učebním plánu "Rozvíjení vícenásobných písemností". Kurikulum pečlivě integruje výuku jazyka a obsahu jedinečným způsobem. Náš zamyšlený program vývoje TA umožňuje studentům učit se na všech úrovních vysokoškolského vzdělávacího programu, včetně nejmodernějších vysokoškolských kurzů. Absolventi se také pravidelně účastní na společných projektech vývoje materiálů a kurikulárních revizí, kde překládají své znalosti o výzkumu získávání druhého jazyka do programové reality konstrukce učebních osnov a pedagogiky.
Učební plány založené na obsahu obsahují v podstatě zvláštní pozornost pro TA. Celkový program TA má mnohem komplexnější cíl podporovat učitele učeben jako nezávislé a reflexní tvůrce rozhodnutí a studenty jako autonomní účastníky.
Následující prohlášení popisuje program a poskytuje podrobnosti o příspěvcích a odpovědnostech všemi členy útvaru, kteří zajišťují jeho úspěch, absolventy TA, členy fakulty a ředitele učebních osnov.
II. Zacílený rozvoj TA
Rozvíjený rozvoj TA je individuálně přizpůsobený program, který studenti vypracují ve spolupráci se svým poradcem, ředitelem učebních osnov a předsedou odboru. Kromě dvou požadovaných kurzů, které se zabývají jazykovou pedagogikou, konkrétní úkoly odrážejí povahu a úroveň znalostí studentů o instruovaných výukách a vyučování druhého jazyka, předchozí pedagogické zkušenosti, jazykové kompetence a profesní zájmy. Jsou vybrány z následujících oblastí: rozsáhlé třídní pozorování na různých vzdělávacích úrovních; spárované učení; pedagogická výuka; nezávislé vyučování na úrovni I - III; rozvoj a výuku kurzu úrovně IV; RA-loď s ředitelem učebních osnov. Studenti dokumentují svůj vývoj jako učitelé v učebním portfoliu (samostatné pokyny), které předkládají fakultě ke konci studia.
- Rozsáhlé pozorování tříd umožňuje studentům seznámit se se všemi úrovněmi výuky. Začal ve spojení se základní třídou Metodologie a zahrnuje různé formy, např. Hluboké pozorování specifických pedagogických intervencí; následované zápisy třídního pozorování; sledování jedné konkrétní třídy po delší časové období (2-3) týdnů; sledování všech sekvencovaných úrovní kurzu během jednoho semestru, s souhrnnými a / nebo zaměřenými zápisy.
- Párová výuka se skládá z zkušeného dobrovolníka TA s novou TA na období semestru, aby začal rozvíjet praxi reflexní výuky prostřednictvím dialogu o různých aspektech výuky a učení.
- Mentorované vyučování je jednou semestrální příležitostí, ve které se člen fakulty a TA společně podílejí na všech aspektech vývoje osnov, výběru materiálů, plánování hodin a postupů hodnocení a následně diskutují o různých pedagogických volbách a jejich důsledcích pro učení. Jak postupuje semestr, TA stále více přebírá odpovědnost za určité aspekty kurzu. Ještě rozsáhlejší než u spárovaného výuky, vyučovaný vztah poskytuje příležitost pro absolventy, aby se stali učiteli, kteří nejsou vědomi žádných metodických diktátů, ale na základě pečlivého a vědomého pozorování studenta učí informovaně a obezřetně pedagogickou volbu.
Jak bylo uvedeno výše, cesta individuální TA v rámci této mentorové posloupnosti je mapována v úzké koordinaci mezi studentem, poradcem, ředitelem učebního plánu a předsedou oddělení. Nicméně lze identifikovat dvě široké stopy:
A. Příchozí studenti bez předchozí pedagogické praxe:
- Semestr 1: základní kurz Metody; seskupené pozorování s zápisy podle dohody; začít učit portfolio.
- Semestr 2: Spárová výuka se zkušenými TA nebo rozsáhlé pozorování NEBO mentorovaná výuka na úrovni I - III; pokračovat v rozvoji portfolia.
- Semestr 3: Nezávislé dozorové výuky s návštěvami tříd a zpětnou vazbou od ředitele kurikula a fakulty.
- Semestr 4 a následující semestry: nezávislé vyučování s postupně sníženými pozorováními; pokročilý kurz Metody; rozšířené návštěvy v kurzech úrovní IV a V; RA-loď s ředitelem učebních osnov; návrh kurzu úrovně IV a výuka předmětu; pokračovat v rozvoji portfolia a připravit se na prezentaci na fakultě.
B. Příchozí studenti s předchozí pedagogickou praxí:
- Semestr 1: základní kurz Metody; seskupené pozorování s zápisy podle dohody; začít učit portfolio.
- Semestr 2: Spárová výuka se zkušenými TA nebo pedagogická výuka na úrovni I - III NEBO druhý kurz jazykové pedagogiky s rozsáhlými pozorováními; nezávislé učení s více návštěvními skupinami a zpětnou vazbou od ředitele kurikula a fakulty; pokračovat v rozvoji portfolia.
- Semestr 3 a následující semestry: samostatná výuka s postupně sníženými pozorováními; pokročilý kurz Metody; rozšířené návštěvy v kurzech úrovní IV a V; být vyučován v kurzu IV a V; RA-loď s ředitelem učebních osnov; návrh kurzu úrovně IV a výuka předmětu; pokračovat v rozvoji portfolia a připravit se na prezentaci na fakultě.
Absolventi, kteří mají potřebné znalosti v oblasti výuky nejdůslednějších kurzů, mohou předložit návrh na kurz IV. Stupně, který by měl fakulta posoudit, čímž se významně podílí na kvalitě programu. Stejně jako u všech schválených kurzů jsou skutečné učební úkoly učiněny v reakci na kurikulární potřeby oddělení.
III. Role fakulty
Veškerá fakulta sdílí odpovědnost za zajištění úspěchu rozvinutého rozvoje TA a podílí se na těchto způsobech:
- Úroveň koordinace úrovní I - III. Člen fakulty, vyučující na jedné z těchto úrovní, přebírá zodpovědnost za koordinaci všech prací týkajících se kurzů na této úrovni, intenzivních a neintenzivních kurzů. Konkrétně se jedná o všechny koordinační schůzky před začátkem semestru, volání a koordinaci schůzek podle potřeby v průběhu semestru a pořádání následné schůze po semestru, která hodnotí semestr a rozhoduje o jakýchkoli úpravách, které by měly být provedeny příště se kurzy vyučují. Koordinátor úrovně informuje ředitele kurikula o administrativních potřebách pro úrovňové kurzy; veškeré administrativní potřeby kurzů (objednávky knih, kopírování balíčků apod.) zpracovává ředitel kurikula. Ředitel učebních osnov a koordinátor úrovně ve všech případech úzce spolupracují.
- Jak bylo uvedeno výše, fakulta přijímá pedagogické úkoly. Konkrétní úkoly jsou stanoveny v úzké koordinaci s ředitelem učebního plánu a předsedou ústavu, aby byla zajištěna jak kvalita celého vysokoškolského studia, tak rozvoj učitelů postgraduálních studentů. Vzhledem k neobvyklému časovému závazku vyplývajícímu z mentorského vztahu je zřejmé, že jeden člen fakulty může tuto roli vykonávat pouze jednou během akademického roku. Mentoring na úrovni I - III je obzvláště důležitá, přestože jsou také nabízeny možnosti poradenství pro kurzy úrovně IV a V a příležitostně pro kurzy vyučované v angličtině.
- Návštěvy třídy. Fakulta pozoruje a poskytuje zpětnou vazbu o třídách vyučovaných na všech úrovních, absolventy TA a kolegy. Každý člen fakulty bude alespoň sledovat dva absolventy za semestr. To je významný příspěvek ke kvalitě a soudržnosti učebních osnov.
- Vývoj fakulty. Všichni členové učitelského, fakultního a postgraduálního studijního oddělení se účastní a podílejí na seminářích učebních osnov a pedagogických oborů, které plánuje ředitel kurikula a / nebo předseda. Jsou povzbuzováni, aby navrhli témata pro tyto workshopy.
- Vývoj kurzu. Rozvoj nových a aktualizací stávajících kurzů v souladu s hlavními cíli specifických úrovní výuky a učebních osnov jako celku je důležitým příspěvkem fakulty ke kvalitě programu.
IV. Role ředitele učebních osnov
Hlavním úkolem ředitele kurikula je zajistit pokračující učební a pedagogickou soudržnost, zejména na úrovni I - III, a dohlížet, koordinovat a poskytovat nezbytné aspekty administrativní podpory týkající se výuky pro rozvoj vysokoškolských studentů a pro koordinaci na úrovni fakult.
K plnění tohoto úkolu pracuje ředitel učebního plánu úzce s předsedou oddělení a s fakultou, která působí jako koordinátoři úrovní a jako učitelé mentorů. Zejména ředitel učebních osnov se věnuje následujícím složkám učebních osnov a poradenským postupům TA:
- Postgraduální orientace studentů. Ředitel učebních osnov poskytuje komplexní úvod do vysokoškolského vzdělávacího programu a odborného vzdělávacího programu TA pro všechny nové absolventy studentů na oddělení postgraduální orientace na počátku akademického roku.
- Ředitel učebních povinností ředitele obvykle zahrnuje výuku základní třídy Metody a případně výuku a případnou koordinaci úrovně v sekvenčních kurzech (Úrovně I - III).
- Ředitel kurikula přispívá k rozvoji pedagogického rozvoje studentů prostřednictvím pravidelných skupinových návštěv a vhodné zpětné vazby.
- Ředitel kurikula podporuje příspěvky fakulty k rozvoji TA vypracováním pokynů pro spárované vyučování, mentorované vyučování, třídní pozorování a zpětnou vazbu a koordinací těchto činností od semestru do semestru.
- Ředitel kurikula sleduje souvislost v učebních osnovách prostřednictvím plánování výukových seminářů oddělení, zejména na začátku a na konci akademického roku, a pravidelným kontaktem s účastí setkání vyučování fakult na různých úrovních. Podle potřeby aktualizuje fakultu o kurikulárních potřebách a vývoji materiálů v oddělení.
- Ředitel učebních osnov zajišťuje kvalitu programu prostřednictvím vývoje nástrojů pro hodnocení a hodnocení a podávání zpráv o těchto záležitostech příslušné fakultě. Ředitel učebních osnov je zodpovědný za administraci zkoušek na začátku semestrů za pomoci jiných fakult.
- Ředitel kurikula pravidelně spolupracuje s TA a poradci, aby zajistil pokrok ve vývoji učebních portfolií studentů.
- Ředitel kurikula vyvíjí a organizuje kurikulární workshopy, které jsou nezbytné pro další rozvoj vysokoškolského vzdělávacího programu a absolvování TA.
Přijímací řízení
Galerie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA v německém jazyce, literatuře a kultuře
- Budapest, Maďarsko
Master of Arts (Coursework) (MA(Coursework)) in German
- Dunedin, Nový Zéland
Master of Arts (Thesis) (MA(Thesis)) in German
- Dunedin, Nový Zéland