Ma V Marketingu

Kadir Has University

Popis programu

Read the Official Description

Ma V Marketingu

Kadir Has University

Master of Arts v programu v marketingu je koncipován jako inovativního programu zdůrazňující základní témata marketingu, jako je chování spotřebitelů a vedení značky, stejně jako podnikání a služeb na trh. Tyto kompetence Cíle programu zahrnuje schopnosti navrhnout a implementovat efektivní řešení v různých podnikových prostředích a měnící se ekonomické podnebí. V tom, že zvláštní důraz na služby a podnikání prostřednictvím naší fakulty je rozlišovacím faktorem při vývoji a zlepšování odborných dovedností.

V MA programu v marketingu, jako společný prvek všech programů, které nabízí Khas Business School, učení je považován holistický proces v čase a napříč prostorem; začíná v základních a volitelných předmětů dodaných ve své třídě, a pokračuje v práci na projektu, setkání s mluvčími renomovanými ve svých oborech a komunikaci mezi absolventy. Věří se, že vytvořit silnou most mezi teorii a praxi.

Inovativní perspektiva MA programu v marketingu dotuje účastníky s dovednostmi vyvinout nové vize marketingu. Účastníci se předpokládá, že slouží jako manažeři a pokročilých specialistů na soukromých i veřejných institucí sektoru. Zároveň se účastníci s akademickým zaměřením jsou poskytovány s dobrou znalostí metodiky a sada nástrojů k vytvoření nové znalosti ve svém oboru.

Problémy se objevily v profesním životě jsou často špatně definovaný; v porovnání s obvyklými problémy učebnice vyžadují kreativní řešení proti dosti omezené množství předběžných informací. Tato transformace řešení problémů z výhradně technického postupu, který je umění. Poskytnout účastníkům programu s takovým porozuměním, Khas Business School udržuje rychlý a efektivní, sociálně a environmentálně odpovědné návrhu kulturu, která klade důraz na udržitelnost a norem etického chování.

Jako člen tohoto programu budou účastníci procvičit své vůdčí schopnosti a zároveň posílit své obchodní prozíravost aplikovat na problémy místní i globální podnikatelské prostředí.

Všichni účastníci se očekává, dokumentovat jejich individuální akademické / technické úspěchy tím, že předloží maturitní projekt nebo diplomové práce. Dříve vstupné na všechny programy jsou na „projekt“ (non-práce) základ. Tento stav může být otočen do „práce“ podmiňuje akademického úspěchu a orientace.

Základní kurzy

  • Vedení značky
  • Business-to-business marketingu
  • Chování spotřebitelů
  • Maturitní Project
  • Marketing simulace
  • New Venture stvoření - Podnikání
  • Služby Marketing
  • Strategický Marketing Management
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace April 25, 2017
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Turecko - Istanbul, Istanbul
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Turecko - Istanbul, Istanbul
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu