Ma / Strukturované PhD V Aplikované Lingvistiky

Mary Immaculate College

Popis programu

Read the Official Description

Ma / Strukturované PhD V Aplikované Lingvistiky

Mary Immaculate College

Kurz je nabízen se třemi možnostmi pro dodání; na akademické půdě, ve směsi nebo úplně on-line. Kurz je zaměřen na zkušeného anglického jazyka učitelů a ostatních anglicky jazykových odborníků. Jeho hlavní důraz je kladen na používání a výuku anglického jazyka v globálním kontextu. Toto zaměření se bude zabývat mezinárodní potřebu profesní rozvoj, a to zejména mezi učiteli angličtiny. ŘO / Structured PhD v aplikované lingvistiky si klade za cíl poskytnout široce založený kurs studia v popisu jazyka (jazykové systémy: gramatika, lexikální a fonologie), teorie aplikované lingvistiky, teorie získání druhého jazyka, rámce pro studium projevu, stejně jako specializovaných výzkumných dovedností pro empirické analýzy jazyka v kontextu. Typicky se kurz bude běžet přes tři semestry. Semestry 1 a 2 se bude týkat učil moduly (přednášky a aktivity). Semestr 3 bude věnován psaní disertační práce. Tyto tři semestry lze užívat back-to-back v jednom kalendářním roce, za použití v letním období pro disertační modul (září - srpen). Alternativně, kurz může být užíván více než jeden a půl roku. Možnosti částečný úvazek jsou také k dispozici. Každý semestr je strukturován do 12 týdnů nebo jednotek, ve kterých jsou brány tři moduly. Každý modul bude zahrnovat průběžné hodnocení. To může zahrnovat směs úkolů, jako jsou kvízy, diskuze, eseje, ústní prezentace, atd Pro ty studenty, kteří se rozhodli pro smíchaných a on-line formátů dodání, bude posouzení mít on-line možnosti pro dokončení.

Abychom to shrnuli, program začíná v září. Existují možnosti, pokud jde o režim dodavatelský program a dobu trvání, aby vyhovoval individuálním potřebám: možnosti doručení: • On-školní areál: Tradiční formy dodávky s on-kampusu, tváří v tvář přednášek a cvičení • Obohacený: Kombinace on-line a tváří v tvář formy dodávky • Online : Plně on-line formát dodávka s použitím jak nahranou a živé webové semináře Časové funkce: • Více než rok: plný úvazek, od září 2016 do srpna 2017, s použitím letním období pro disertační modulu • Více než jeden a půl roku: Full -time základ, září 2016, aby prosince 2017, s použitím podzimním semestru pro disertační modul • Flexibilní částečný úvazek programu: částečný úvazek, který umožňuje studentům, aby kurz v modulárním způsobem, plynoucí požadované úvěry do 3 let Studenti vystupujících Program poté, co úspěšně dokončila 60 ECTS, a to včetně disertační práce (30 kreditů), můžete tak učinit s Graduate Diploma v aplikované lingvistiky (úroveň 9 na NSK).

Modul obrysy

Základní vlastnosti jazyka: gramatika, slovní zásoba a fonologie Tento modul bude zkoumat vzájemný vztah gramatiky, slovní zásoby (lexika) a fonologii v jazykového systému. To bude popisovat formální systémy angličtině, zkoumání jednotlivé stavební bloky slovní zásoby (např morfémy, sémantické vztahy), gramatiku (např slovní druhy, fráze, klauzule, časy, modality) a fonologie (fonémy, intonace vzory, znaky vázané řeči ), a způsob, jakým tyto formy spolupracují a jsou používané k vytváření významy v kontextu. Bude také zkoumat pojem pevných víceslovných jednotek, a to jak integrované a roztříštěné, které tvoří lexicogrammatical vzory. K dispozici bude velký důraz na to, jak gramatika, slovní zásoba a fonologie souhra s diskurzu a pragmatiky.

Přístupy k jazyku v kontextu Tento modul bude zkoumat význam s ohledem na jazyk v jeho kulturní, sociální a interpersonální kontextu použití a zkoumat faktory, které ovlivňují, jak používat jazyk. To se bude zabývat fenomén souvislosti s ohledem na nedávný vývoj v mluvených a psaných korpusové lingvistiky. Jazyk, ve souvislosti bude zkoumána prostřednictvím praktických analytických úloh pomocí autentické mluvené i psané projev z mnoha různých diskursivní kontextů (např rodina diskurzu, akademickém diskurzu, pracoviště diskurzu, atd.). Kromě toho, že strukturální přístupy k poznávání mluvený jazyk (např práce diskurzu analytiků Birmingham a konverzační analýzy) a přístupy, které lze aplikovat na mluvené i psané texty, jako je analýza žánrového Rovněž bude prozkoumán. To usnadní jak shora dolů a přístup zdola nahoru k jazyku v kontextu. Rovněž bude prozkoumán "nové diskurzy" v digitálním věku, jako jsou blogy, wiki, Twitteru a dalších elektronických textů.

Problémy v aplikované lingvistiky Tento modul seznamuje studenty na klíčové otázky v aplikované lingvistiky a slouží poskytnout studentům s širokým pochopení obavy aplikované lingvistiky. Modely jazykové výuky budou kriticky posouzena a dominantní paradigmata osvojování cizího jazyka budou vyhodnoceny. Představy o jazykové kompetence budou přezkoumány, včetně inter-kulturní pragmatické kompetence v rámci cross-kulturní a variační pragmatiky. Modul se bude rovněž zabývat mnohojazyčnost a jazyk v globálním kontextu, včetně současných debatách o výuku angličtiny jako lingua franca (ELF). Hodnocení Language bude také klíčovým tématem, a to zejména pokud jde o řešení představy o jazykové a lexikální kompetencí markerů při testování mluvený i psaný jazyk. V každé části modulu se studenti seznámí s celou řadou pohledů, což jim kriticky vyhodnocovat různé přístupy a rozpoznat debaty, které v současné době zabírají Applied lingvisté.

Učebna a Learner diskurzu Modul se zaměřuje na interakční struktury učitele a žáka diskurzu, při pohledu empiricky na interakce mezi učitelem a žáky a mezi studenty (peer-topeer). Jejím cílem je rozvíjet chápání klíčových interakčních vlastností a kompetencí třídě diskurzu s využitím analytických paradigmata konverzační analýzy a kritické diskurzivní analýzy, které by vycházely z korpusové lingvistiky metodologické nástroje. Modul se také zaměřuje na jazyku studujících v hodnocení (např ústní zkoušky, eseje, diskusní fóra, blogy, wiki) v rámci jazykových a interakčních kompetencí. Klíčovým aspektem modulu bude mít účastníci možnost přepsat, kód a analyzovat empirické ve třídě a na studenta dat tak, aby lépe porozuměli této výuce a učení kontext a jazykové a interakční kompetence, které požadavky.

Výzkumné metody v aplikované lingvistiky Tento modul bude vybavit studenty se základními výzkumnými dovednostmi pro analýzu jazyka empiricky. Modul je určen pro studenty s dovednostmi na oba hodnotí výzkum druhých a provádět vlastní nezávislý výzkum v oblasti aplikované lingvistiky. Zaměří se na základě metodických paradigmat a experimentálních vzorů běžně používaných v aplikované lingvistiky, a to jak kvalitativní, kvantitativní a smíšených metod, přístupů, aby studenti mohli zvolit vhodnou metodiku pro konkrétní výzkumné otázky v určitém kontextu používání jazyka. Kurz se bude vztahovat i na praktické metodické kroky a postupy pro výzkum v oblasti aplikované lingvistiky, včetně identifikace výzkumné otázky, hledání zdrojů pro literární rešerše s použitím vhodných databází, praktické dotazníkového designu, informace mluvčí listy, záznam protokoly, přepis a kódování postupy. Diskutovat se bude o etických otázkách, které vznikají v oblasti výzkumu v rámci aplikované lingvistiky. Kurz se zaměří i na příslušných analytických rámců pro analýzu kvantitativních a kvalitativních údajů z nahrávky, dotazníků nebo jiných empirických zdrojů. Na konci tohoto modulu by studenti měli být schopni napsat výzkumný projekt vhodný pro disertační práce v rámci programu a musí být dostatečně kompetentní k provedení výzkumného projektu.

Corpus lingvistiky a výuka jazyků Tento modul popisuje aplikace korpusové lingvistiky k výuce jazyků a výzkumu. Electronic jazykové korpusy a jejich obsluha počítačový software, se ukazují větší vliv v oblasti výuky jazyků jako zdroje popisu jazyka a učebních materiálů. Modul bude zkoumat přínos korpusové lingvistiky na studia a výuky jazyků a prozkoumat možnosti, které nabízí korpusové lingvistiky na žáka a učitele. Modul se zaměřuje nejen na to, jak může učitel využít korpusové lingvistiky ve třídě vytvářet materiály, ale také o tom, jak mohou být studenti vedeni k použití korpusy sami. Diskutovat se bude o omezení při použití korpusů ve výuce jazyků a úskalí vyplývající z jejich nekritického použití. Modul se bude týkat především na výzkum, učební materiály a postupy týkající se výuky anglického jazyka (ELT); Nicméně, bude řešit i otázky týkající se výuky jazyků obecně.

Fonetika a fonologie Tento modul bude zahrnovat základní prvky fonetiky a fonologie. Studenti budou řešit rozdíl mezi fonetiky a fonologie. Konkrétně, pokud jde o fonetice, modul se zaměří na fyziologii řeči, včetně místa a způsobu artikulace a přepis zvuků řeči, pomocí mezinárodní fonetické abecedě (IPA). Z hlediska fonologie, bude zkoumat zvukové řeči vzory, souvislé řeči procesy (jako asimilace, koalescenčním, vynechání, spojení) a rozdíl mezi segmentální a suprasegmentální rysy řeči. Jádro tohoto modulu je contextualising fonologie, pokud jde o diskursu intonace ve vztahu k slovní zásoby, gramatiky, diskurzu a pragmatiky v mluveném jazyce.

Diskurs a Pragmatics Tento modul má za cíl rozšířit studentů pochopení jazykového prostředí díky zaměření na pragmatiky. Hlavní problémy se týkají pragmatiky, jako deixis, implikatury, zdvořilosti a teorie řečových aktů jsou nastíněny, projednávají a hodnotí kriticky. Modul bude také zkoumat pojetí univerzálnosti tím, že zvažuje pragmatiky z obou mezinárodních a cross-kulturní hledisek. Ústředním bodem tohoto modulu je zohlednění skutečných a autentických dat. Budou hodnoceny tradiční metody sběru dat v pragmatika, jako jsou testy diskursivní dokončení, roli hraje i rozhovory. Nicméně, korpus pragmatika, relativně nedávný vývoj v oblasti korpusové lingvistiky a pragmatiky, bude primární metodický rámec. Corpus pragmatika umožňuje výklad psané či mluvené významu, s důrazem na poskytování empirický důkaz pro tuto interpretaci. Studenti budou mít možnost vyhodnotit účinnost hlavních pragmatických obavy na základě empirických šetření, které oni sami budou jednání.

Vstupní Kvalifikace

Minimálně dva roky zkušeností v oblasti výuky anglického jazyka (ELT) nebo výuky cizích jazyků, ELT publikování nebo překladu, nebo příbuzných oborů, plus 2,2 diplom, nebo vyšší; Případně bude relevantní předchozí zkušenosti v oblasti anglického jazyka (ELT) nebo výuky cizích jazyků, ELT publikování nebo překladu, nebo příbuzných oborů být považována za základ pro vstup, a to případ od případu (budou přijetím podle tohoto kritéria podléhat rozhovor a v souladu s University of Limerick politiky na uznané předchozí učení). V případě non-rodilí mluvčí angličtiny, bude vyžadováno na úrovni IELTS 7 nebo ekvivalentní.

This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is
Online forma
Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
12 - 24 měsíců
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
-
Information
Deadline
Locations
Irsko - Rýmovačka
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Irsko - Rýmovačka
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Price MA: 6670 € pro EU a 13340 € pro non-EU / Structured PhD: Yr 1 - € 6255 / € 12.510 a Roky 2/3/4 - € 4403 / € 8806