marketing Rakousko - marketing programy Rakousko marketing

marketing Rakousko - marketing programy Rakousko marketing

marketing

Master of Science poskytuje příležitost pro absolventy získat pokročilé výzkumné dovednosti a znalosti v profesionálním prostředí pro vzdělávání.Master of Science (MS) stupni vám může poskytnout základ znalostí a klíčových kompetencí budete 'll muset během své kariéry

Studium v ​​marketingu a komunikace otevírá možnosti ve všech průmyslových odvětvích, jako všechny organizace potřebují komunikovat se svými pracovníky a klienty. Uchazeči o zaměstnání vyškolení v oblasti marketingu a komunikace lze najít otvory pracovních míst u obchodních podniků, stejně jako velké korporace.

 

 

Pokud uvažujete o prohloubení své vzdělání v instituci, kde je vynikající akademické kvality dodržovány pak Rakousko nabízí nejlepší cíl. Tyto instituce jsou výzkum založený což umožňuje studentům získat představy o tom, jak řešit skutečné problémy života.

Marketing Rakousko - Vezměte si MSc Rakousko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

Magistrů V Marketingu

WU - Vienna University of Economics and Business
Campus forma Denní studium October 2018 Rakousko Vienna

Čtyři semestry, na plný úvazek, anglicky učil studijní program [+]

Magisterský studijní program v oboru Marketing poskytuje našim absolventům s potřebnými znalostmi a dovednostmi získat důkladné znalosti o výzvách, podnikatelské a neziskové organizace zaměřené na zákazníky jsou konfrontovány s. Marketing tradičně pomáhá těmto firmám při vytváření hodnotu zjišťování potřeb svých zákazníků a poskytnout jim inovativních produktů a služeb. Ale v globalizovaném světě, který se rychle mění, existuje několik nové skutečnosti, které ovlivňují současné a budoucí obchodní praktiky:

Efektivní marketing má spojit dobře zavedené plánování a výzkum technik s procesem adaptivní experimentování pro rychlejší učení a zlepšení přesnosti rozhodování. Obchodníci se setkat s rostoucí dostupnosti a široké využití databází odvozených ze spotřebitelských průzkumů, údajů ze čteček a interaktivních on-line médií. Navíc, vyhledávače a sociální média změnila způsob, jakým spotřebitelé získat informace, rozhodovat se a komunikovat mezi sebou navzájem a firem. To vyžaduje marketingových odborníků, že mají pokročilé analytické a kvantitativní dovednosti, jako je statistika, databázový marketing a průzkum trhu, ale také kvalitativní dovednosti, aby lépe pochopit měnící stávající i budoucí kupní a spotřební zvyklosti spotřebitelů. Současná ekonomická krize a nedostatek zdrojů umožňuje měření marketing výkonnosti nabývají na významu v současné praxi řízení.... [-]