marketing Rakousko - marketing programy Rakousko marketing

marketing Rakousko - marketing programy Rakousko marketing

marketing

Master of Science poskytuje příležitost pro absolventy získat pokročilé výzkumné dovednosti a znalosti v profesionálním prostředí pro vzdělávání.Master of Science (MS) stupni vám může poskytnout základ znalostí a klíčových kompetencí budete 'll muset během své kariéry

Marketing a komunikace školení je nezbytné vytvořit reklamní kampaň, která bude propagovat výrobky a služby na trhu. Studenti v těchto kurzech učí, jak vytvořit reklamy pro televizi, rádio, digitálních médií a tiskových kampaní.

Základní charakteristikou rakouského vysokoškolského systému je čtyřletý kurz. Po dokončení bakalářského titulu, univerzita často stipendia pro ty studenty, kteří mohou chtít další studium na magisterské a doktorské úrovni dokonce.

Marketing Rakousko - Vezměte si MSc Rakousko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

MSc Digitální Marketing a Analytics

Management Center Innsbruck
Online & Campus forma Kombinované 2 let November 2019 Rakousko Innsbruck

Čtyřsemestrální magisterský studijní program poskytuje pracovníkům s rozhodovací pravomocí a odborníkům profesionální vstup do světa digitálního marketingu a měření výkonu na webu. Vedle strategického, technického a právního know-how inovativní formát smíšeného učení učí praktické nástroje digitálního marketingu, správný přístup k digitální komunikaci a generování obsahu specifické pro cílovou skupinu. [+]

Čtyřsemestrální magisterský studijní program poskytuje pracovníkům s rozhodovací pravomocí a odborníkům profesionální vstup do světa digitálního marketingu a měření výkonu na webu. Vedle strategického, technického a právního know-how inovativní formát smíšeného učení učí praktické nástroje digitálního marketingu, správný přístup k digitální komunikaci a generování obsahu specifické pro cílovou skupinu.

PŘEHLED

Digitální média a technologie zásadně změnily způsob, jakým lidé komunikují s ostatními během pouhých dvou desetiletí. Podniky, neziskové organizace a veřejné instituce se musí přizpůsobit měnícím se komunikačním návykům a změnit své marketingové strategie. Přidaná hodnota je vytvořena prostřednictvím digitálního obsahu vytvořeného samotnými potenciálními zákazníky. Tento vývoj je doprovázen rostoucí rychlostí, dynamikou a složitostí. Soutěž o pozornost, viditelnost a profilování v digitálních médiích je silnější než kdy předtím.... [-]


MSc Digitální ekonomika a vedení

Management Center Innsbruck
Online & Campus forma Kombinované 2 let October 2019 Rakousko Innsbruck

Výkonný magisterský program Digitální ekonomika [+]

Výkonný magisterský program Digitální ekonomika

PŘEHLED

MCI Management Center Innsbruck a Investment Punk Academy sdílejí cíl umožnit motivovaným lidem praktikovat podnikatelské myšlení a jednat prostřednictvím praktického přenosu znalostí. Jedinečně, univerzita a digitální vliv ovlivňují své dovednosti, aby poskytli podnikatelům a (mladým) vůdcům vysokoškolský vzdělávací program s názvem Leadership, New Venture

MCI Management Center Innsbruck a Investment Punk Academy na tomto pozadí vyvinuly program magisterského studia Digital Economy v inovační spolupráci

POŽADAVKY

Osoby přijaté ke studiu jsou obecně přijímány

akademický titul (alespoň bakalářský)nejméně dva roky kvalifikované pracovní zkušenosti... [-]

Magistrů v marketingu

WU - Vienna University of Economics and Business
Campus forma Denní studium October 2019 Rakousko Vienna

Čtyři semestry, na plný úvazek, anglicky učil studijní program [+]

Magisterský studijní program v oboru Marketing poskytuje našim absolventům s potřebnými znalostmi a dovednostmi získat důkladné znalosti o výzvách, podnikatelské a neziskové organizace zaměřené na zákazníky jsou konfrontovány s. Marketing tradičně pomáhá těmto firmám při vytváření hodnotu zjišťování potřeb svých zákazníků a poskytnout jim inovativních produktů a služeb. Ale v globalizovaném světě, který se rychle mění, existuje několik nové skutečnosti, které ovlivňují současné a budoucí obchodní praktiky:

Efektivní marketing má spojit dobře zavedené plánování a výzkum technik s procesem adaptivní experimentování pro rychlejší učení a zlepšení přesnosti rozhodování. Obchodníci se setkat s rostoucí dostupnosti a široké využití databází odvozených ze spotřebitelských průzkumů, údajů ze čteček a interaktivních on-line médií. Navíc, vyhledávače a sociální média změnila způsob, jakým spotřebitelé získat informace, rozhodovat se a komunikovat mezi sebou navzájem a firem. To vyžaduje marketingových odborníků, že mají pokročilé analytické a kvantitativní dovednosti, jako je statistika, databázový marketing a průzkum trhu, ale také kvalitativní dovednosti, aby lépe pochopit měnící stávající i budoucí kupní a spotřební zvyklosti spotřebitelů. Současná ekonomická krize a nedostatek zdrojů umožňuje měření marketing výkonnosti nabývají na významu v současné praxi řízení.... [-]