marketing Litva - marketing programy Litva marketing

marketing Litva - marketing programy Litva marketing

marketing

MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě. 

Obchodní profesionálové s vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace může otevřít nové příležitosti pro jejich kariéry. Mohou využít své schopnosti poskytovat poradenství týkající se spotřebitelských studií a image značky nebo řídit marketingové skupiny v rámci firmy.

Litva, oficiálně Litevská republika je země v severní Evropě, největší ze tří pobaltských států. Rozkládá se podél jihovýchodního pobřeží Baltského moře, na východě Švédska a Dánska. Více než 90% Litevců mluví alespoň jedním cizím jazykem a polovina populace mluví dvěma cizími jazyky, většinou rusky a anglicky.

Marketing Litva - Vezměte si MSc Litva. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

MSc V Oboru Marketing A Management Mezinárodních

ISM University of Management and Economics
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Litva Vilnius

MSc v oboru Marketing a management Mezinárodního je přísný a unikátní akademický program vystaví studentům mezinárodního obchodu a akademické prostředí .. [+]

Master of Science (MSc) v oblasti mezinárodního marketingu a managementu, je přísný a unikátní učební plán vystavit studentů na mezinárodní obchod a akademického prostředí, tak je optimálně připravit na kariéru v oblasti mezinárodního obchodu. Program je zaměřený na studenty s in-hluboké znalosti a manažerské dovednosti při vytváření konkurenční mezinárodní marketingové strategie, včetně strategického plánování, efektivní tržní alokace zdrojů, strategické plánování a postavení na trhu, zavádí studenty, aby účinné nástroje marketingové komunikace, jakož i řešení potřeby spotřebitelů v náročných a rychle se měnícím globálním podnikatelském prostředí. Program výuky je zaměřena na poskytování studenty bohatý pohled na způsob mezinárodních firem řídit marketingové činnosti v evropských zemích a ostatními ekonomikami světa. Globalizace a internacionalizace spotřebitelských trhů současné podniky nepřeberné množství příležitostí a výzev, proto musí firmy vykonávat efektivně a účinně, mají-li zůstat ve stále více konkurenčním globálním trhu. Klíčem k ziskové výkonnosti firmy je získat poznatky o globálním zákazníkům a uspokojit s vynikající nabídky. Osnovy vám porozumět současné teoretické pohledy a praxe v oblasti mezinárodního marketingu a managementu přinesla zkušený mezinárodní fakulty, které by zvýšily své kritické a tvůrčí myšlení, a umožní vám řídit marketingové činnosti úspěšně v globalizovaném světě. ... [-]