marketing Litva - marketing programy Litva marketing

marketing Litva - marketing programy Litva marketing

marketing

MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě. 

Obchodní profesionálové s vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace může otevřít nové příležitosti pro jejich kariéry. Mohou využít své schopnosti poskytovat poradenství týkající se spotřebitelských studií a image značky nebo řídit marketingové skupiny v rámci firmy.

Litva, oficiálně Litevská republika je země v severní Evropě, největší ze tří pobaltských států. Rozkládá se podél jihovýchodního pobřeží Baltského moře, na východě Švédska a Dánska. Více než 90% Litevců mluví alespoň jedním cizím jazykem a polovina populace mluví dvěma cizími jazyky, většinou rusky a anglicky.

Marketing Litva - Vezměte si MSc Litva. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

MSc v mezinárodním marketingu a řízení

ISM University of Management and Economics
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Litva Vilnius

Celkovým cílem programu je poskytnout studentům znalosti, dovednosti, hodnoty a postoje týkající se mezinárodního marketingového řízení. Specifickým zaměřením programu je komplexní přezkum všech hlavních složek strategií marketingového řízení a jejich integrace. [+]

Mezinárodní marketing a management

Podle společnosti Peter Drucker: "Protože účelem firmy je vytvořit zákazníka, firma má pouze dvě základní funkce: marketing a inovace". Podle toho je marketing jedním z nejdůležitějších funkcí organizace. Stručně řečeno, cílem marketingu je vytvářet hodnotu, sdělovat hodnotu, shromažďovat hodnotu od zákazníků firmy a zvyšovat tak celkovou hodnotu organizace. Marketing je nejdůležitějším zdrojem znalostí o trzích a zároveň je tváří organizace, kterou vidí většina zákazníků a zúčastněných stran. Cílem programu je vychovávat tržně orientované vůdce, kteří díky špičkovému výcviku založenému na výzkumu budou pracovat pro nejlepší světové společnosti.... [-]