marketing Hongkong - marketing programy Hongkong marketing

marketing Hongkong - marketing programy Hongkong marketing

marketing

MSc, nebo Master of Science, je akademický rozdíl propůjčený na ty, kteří skutečně dokončit předem sadu ročníkové práce v tom, co je často disciplína věda-založený. MSc často zlepšuje pracovní příležitosti, stejně jako vydělávat potenciál.

Marketing a komunikace školení je nezbytné vytvořit reklamní kampaň, která bude propagovat výrobky a služby na trhu. Studenti v těchto kurzech učí, jak vytvořit reklamy pro televizi, rádio, digitálních médií a tiskových kampaní.

Hong Kong, nachází na jižním pobřeží Číny, v zemi je jedním ze dvou zvláštních administrativních oblastí v republice Číny. Hong Kong 's vyšší vzdělání je umístěna v struktuře Anglie, jakož i mezinárodních systémů. Je řízen země 's Education Bureau.

Marketing Hongkong - Vezměte si MSc Hongkong. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

MSc Z Podnikání A Globálního Marketingu (MScEGM)

Hong Kong Baptist University (HKBU) School of Business
Campus forma Denní studium 15 měsíců September 2019 Hongkong Kowloon Tong

Master of Science v podnikání a globální marketing (MScEGM) je společné ocenění nabízené oddělení marketingu, HKBU a Grenoble Ecole de Management na 15-měsíční studium na plný úvazek. [+]

Přehled

Master of Science v podnikání a globální marketing (MScEGM) je společné ocenění nabízené oddělení marketingu, HKBU a Grenoble Ecole de Management na 15-měsíční studium na plný úvazek.

Program je určen pro studenty, kteří hledají absolventské vzdělání, aby mohli lépe postoupit do managementu a dalších vedoucích rolí nebo zahájit kariéru jako podnikatel. Žadatelé ze všech zemí budou zvažováni, pokud dokážou prokázat potřebné jazykové znalosti.

Kurikulum bylo pečlivě navrženo tak, aby zahrnovalo globální pohled s globálními případovými studiemi a obchodním projektem zaměřeným na zásady a postupy podnikání a mezinárodní marketingové řízení. Ještě důležitější je, že studenti, kteří stráví jeden semestr ve Francii a jeden semestr v Hongkongu, vytvoří synergie mezi dvěma institucemi, které jsou ponořeny do obchodních praktik velmi rozdílných oblastí světa. Pro studenty to přinese nejlepší druh globální expozice.... [-]


MSc Z Globálního Marketingového řízení (MScGMM)

Hong Kong Baptist University (HKBU) School of Business
Campus forma Denní studium 1 rok September 2019 Hongkong Kowloon Tong

Master of Science v globálním marketingovém řízení (MScGMM) je společné ocenění postgraduální program nabízený oddělení marketingu, HKBU a Management School na University of Sheffield (Spojené království) na jednoroční studium na plný úvazek. [+]

Přehled

Master of Science v globálním marketingovém řízení (MScGMM) je společné ocenění postgraduální program nabízený oddělení marketingu, Hong Kong baptistická univerzita v Hong Kongu a vedení školy na University of Sheffield ve Spojeném království na jeden rok studium na plný úvazek.

Program je určen relativně novým absolventům v každé disciplíně se zájmem o práci v marketingové funkci pro nadnárodní organizace. Bude také prospěšné pro ty, kteří jsou obecně a vedení linek, kteří usilují o důkladné vzdělávání v teoriích a praxi globálního marketingového řízení. Přihlašují se žadatelé ze všech zemí.

Zmysluplně navržené osnovy zahrnují globální pohled s případovými studiemi zabudovanými do kurzů a disertační práce, která se zabývá principy a postupy mezinárodního marketingového řízení. Ještě důležitější je, že studenti tráví první semestr ve Spojeném království a druhý semestr v Hongkongu a využívají synergie dvou partnerských institucí, které se nacházejí v různých částech světa - a přinášejí studentům globální přístup.... [-]


Magistr V Marketingového řízení

Faculty of Business, Hong Kong Polytechnic University
Campus forma Denní studium Kombinované 1.5 - 6 let Přihlašování započato Hongkong Hung Hom + 1 více

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingové řízení [+]

Master of Science v Marketing Management

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingového řízení patří rostoucí důraz na spokojenost zákazníků, služby marketingu, rozvoje trhu Číny a business-to-business marketing.

MSc v oboru Marketing Management se zabývá výše uvedenými otázkami, zaměřené především na ty, kteří mají odborné a technické kvalifikace, ale je třeba rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingového řízení. To zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako jsou on-line analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro výzkum trhu a globální marketingové strategie.... [-]


Magistr in Marketing and International Business (MScMIB)

Lingnan University
Campus forma Denní studium 1 - 3 let September 2018 Hongkong Tuen Mun

[+]

Zdůrazňuje programu Získané dovednosti, znalosti Struktura programu Vstupné

*

**

[-]

MSc Marketing

The Chinese University of Hong Kong, CUHK Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Hongkong Hong Kong

MSc programu v marketingu klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. [+]

The MSc Program v Marketing klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. Kromě toho, že program je jedinečný v tom, že poskytuje studentům nejen důkladné a in-hloubky báze znalostí v oblasti marketingu, ale také širokou škálou pokročilých marketingu volitelných nejsou obvykle vyskytují v normální vysokoškoláka marketingu nebo programu MBA.

Cílem programu je

Cílem MSc v programu Marketing je poskytnout studentům, kteří aspirují na vysoce schopné marketingové odborníky s pokročilou marketingových znalostí a dovedností potřebných.... [-]