marketing Finsko - marketing programy Finsko marketing

marketing Finsko - marketing programy Finsko marketing

marketing

MSC je zkratka pro Master of Science. To je postgraduální vzdělávací pán 's stupně dána vysokými školami v celé řadě zemí. Stupeň je obvykle studován ve vědách a občas v sociálních vědách.

Obchodní profesionálové s vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace může otevřít nové příležitosti pro jejich kariéry. Mohou využít své schopnosti poskytovat poradenství týkající se spotřebitelských studií a image značky nebo řídit marketingové skupiny v rámci firmy.

Vyšší úroveň učenci ve Finsku snadný přístup vysokoškolské kurzy v prakticky orientovaných odborných školách nebo vysokých škol. Finská kultura je snadné se naučit, protože vláda stanovila službu, která je zodpovědná za posílení kulturní, politiky týkající se mládeže, sportu a mezinárodní spolupráce.

Marketing Finsko - Vezměte si MSc Finsko. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

Master program v mezinárodním marketingovém řízení, MIMM

LUT University
Campus forma Denní studium 2 let August 2019 Finsko Lappeenranta

V tomto magisterském programu získáte zkušenosti v oblasti strategického globálního marketingu, digitálního marketingu, marketingové analýzy, mezinárodního obchodu a tvorby hodnot v rychle se měnícím světě. Obsahy učiva tohoto programu akreditovaného podle programu EPAS jsou pečlivě navrženy tak, aby přinesly silný potenciál pro budování kariéry. [+]

Aby společnost zůstala konkurenceschopná, musí vyniknout v globálním řízení marketingu.

Globální trhy se vyznačují vysokou mírou nejistoty. Navíc trend digitalizace vytváří jak výzvy, tak příležitosti pro mezinárodní řízení firem. Hodnota dat v manažerském rozhodování se tak zvyšuje. Datové strategické rozhodování a marketingová analýza představují klíčové kompetence dnešních marketingových manažerů.

V tomto magisterském programu získáte zkušenosti v oblasti strategického globálního marketingu, digitálního marketingu, marketingové analýzy, mezinárodního obchodu a tvorby hodnot v rychle se měnícím světě. Obsahy učiva tohoto programu akreditovaného podle programu EPAS jsou pečlivě navrženy tak, aby přinesly silný potenciál pro budování kariéry.... [-]


Magisterský studijní program v oblasti digitálního marketingu a firemní komunikace (DMCC)

Jyväskylä University School of Business and Economics
Campus forma Denní studium 2 let August 2019 Finsko Jyväskylä

Magisterský program na digitální marketing a korporátní komunikace v Jyväskylä University School of Business a ekonomiky (JSBE) vychovává odborníky digitálního marketingu a firemní komunikace pro potřeby obou neziskovém sektoru a soukromého sektoru. Spojíme nejdůležitější aspekty digitálního obchodu, marketingu a firemní komunikace s nejnovějšími akademického výzkumu prováděného v této oblasti. [+]

Studijní cíle

Každý marketing a odborník na komunikaci v dnešní době potřebuje znalosti o digitálním prostředí a kanály, které opravdu dopad na vybraných cílových skupin. Máte-li zájem rozvíjet své znalosti a dovednosti o kus dál, tento program je pro vás. Unikátní kombinace marketingu a firemní komunikace činí z tohoto programu průkopníkem na poli vzdělávání krajině.

Magisterský program v oblasti digitálního marketingu a podnikové komunikace na Jyväskylä University School of Business and Economics (JSBE) vzdělává profesionály digitálního marketingu a firemní komunikace pro potřeby neziskového sektoru i soukromého sektoru. Spojíme nejdůležitější aspekty digitálního obchodu, marketingu a firemní komunikace s nejnovějšími akademického výzkumu prováděného v této oblasti. Odstupňování z programu dává in-hluboké znalosti a dovednosti plánovat a provádět strategické a taktické činnosti v manažerských a odborných pozic v souvislosti s marketingu, prodeje a firemní komunikace v dnešní digitalizované společnosti.... [-]