marketing Belgie - marketing programy Belgie marketing

marketing Belgie - marketing programy Belgie marketing

marketing

Master of Science poskytuje příležitost pro absolventy získat pokročilé výzkumné dovednosti a znalosti v profesionálním prostředí pro vzdělávání.Master of Science (MS) stupni vám může poskytnout základ znalostí a klíčových kompetencí budete 'll muset během své kariéry

Kurzy v oblasti marketingu a komunikace naučí, jak vytvořit marketingový plán založený na principech výzkumu trhu a marketingu. Tyto třídy se obvykle tvoří součást osvědčení nebo studijního programu. Ostatní předměty zahrnují jak využít rozhodnutí spotřebitele making trendy pomoci vytvořit image značky.

 

 

S vysokoškolským vzděláním je nejvíce horní úroveň vzdělávacího systému v Belgii vláda klást větší důraz, aby se ujistil, že život žáků je vyroben tak jednoduché, jak je to možné přes půjčky a granty programů. Nabízejí sponzory pro mezinárodní studenty s chudé a zranitelné prostředí, kteří by chtěli studovat v této zemi.

Marketing Belgie - Vezměte si MSc Belgie. Všechny programu MSc a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

M.Sc. v oboru Management se specializací v oblasti digitálního marketingu

HEC Management School - University of Liège
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Belgie Liège

Tento program umožňuje manažerům, aby se specializovali na marketing, včetně 3 pilířů digitální ekonomiky: digitální marketing, elektronický obchod a datová analýza. [+]

Tento program umožňuje manažerům, aby se specializovali na marketing, včetně 3 pilířů digitální ekonomiky: digitální marketing, elektronický obchod a datová analýza.

Jeho silné stránky

Tento program je spoluvytvářen s partnery z předsednictva v oblasti digitálních médií

CílePorozumět digitálnímu hospodářství jako celku a naučit se rozvíjet vícekanálovou strategii pro společnost;Předvídat digitální trh určením budoucích příležitostí a úkolů;Formulace nových digitálních strategií založených na informačních technologiích;Porozumět a posoudit druhy technologií používaných k implementaci strategií v oblasti digitálního marketingu, elektronického obchodování a analýzy dat;Implementovat analytické techniky k řešení problémů řízení, marketingu a prodeje.Cílové skupiny... [-]

Magistr v obchodní ekonomii - marketing

Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration
Campus forma 1 rok September 2019 Belgie Ghent

Program Business Economics je zaměřen na studenty, kteří se zajímají o podnikatelskou scénu. Připravuje je pro aktivní a flexibilní plnění širokého spektra úkolů ve finančním, průmyslovém, obchodním a servisním sektoru, v němž působí společnosti a organizace sociálních zisků. Studenti se seznámí s téměř každým funkčním aspektem podnikatelského světa: jak a proč je společnost založena, jak je financována, jak se organizuje administrativně, jak vyrábí zboží a služby, jak prodává a prodává zboží a služby, jak jedná se o personál a o tom, jak vedení společnosti koordinuje a řídí všechny tyto činnosti. Důraz je kladen na vnitřní podnik. [+]

Obsah kurzu

Program Business Economics je zaměřen na studenty, kteří se zajímají o podnikatelskou scénu. Připravuje je pro aktivní a flexibilní plnění širokého spektra úkolů ve finančním, průmyslovém, obchodním a servisním sektoru, v němž působí společnosti a organizace sociálních zisků. Studenti se seznámí s téměř každým funkčním aspektem podnikatelského světa: jak a proč je společnost založena, jak je financována, jak se organizuje administrativně, jak vyrábí zboží a služby, jak prodává a prodává zboží a služby, jak jedná se o personál a o tom, jak vedení společnosti koordinuje a řídí všechny tyto činnosti. Důraz je kladen na vnitřní podnik.... [-]


Master in Management - strategická inteligence a marketing

HEC Management School - University of Liège
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Belgie Liège

Vypracujte současnou vizi marketingu a strategie s ohledem na IT revoluci. [+]

Cílerozvíjet současnou vizi marketingu a strategie s přihlédnutím k IT revoluci.vytvářet upravené strategie tím, že předvídáme a rozumíme komplexnímu mezinárodnímu prostředí, ve kterém působí společnosti.Cílové skupiny

Tento program je určen pro:

studenti, kteří chtějí přeměnit nové trendy na obchodní příležitosti;studenti, kteří oceňují analýzu čísel na podporu rozhodovacích procesů.

Modul "Marketing a strategická inteligence" se vyučuje výhradně v angličtině.

Dovednosti získané po ukončení specializace

Studenti budou schopni:

shromažďování, analýza a shrnutí údajů, které napomáhají rozhodovacímu procesu;vytváření a udržování konkurenční výhody;předvídání a transformace nových trendů na obchodní příležitosti;rozvoj strategií elektronického marketingu a elektronického podnikání;identifikace, komunikace a ovlivňování hlavních hráčů;vypracování globálních strategií pro produkty a služby.Diplom a konkrétní výsledky... [-]