marketing v Asie - marketing marketing programy v Asie

marketing v Asie - marketing marketing programy v Asie

marketing

Master of Science nebo MSc je postgraduální studium typicky v oblasti vědy a společenské vědy. MSc může být průběh bázi, založené na výzkumu, nebo směs těchto dvou.

Kurzy v oblasti marketingu a komunikace vyškolí up-to-date v nejnovějších marketingových kanálů, jako jsou digitální média. Existuje celá řada programů, které poskytují kurzy ve formátech od tradičního učebně k online distančního vzdělávání.

 

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Marketing v Asie - Udělejte si marketing v Asie. Získejte všechny program marketing a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

MSc Marketing

The Chinese University of Hong Kong, CUHK Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Hongkong

MSc programu v marketingu klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. [+]

. The MSc Program v Marketing klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. Kromě toho, že program je jedinečný v tom, že poskytuje studentům nejen důkladné a in-hloubky báze znalostí v oblasti marketingu, ale také širokou škálou pokročilých marketingu volitelných nejsou obvykle vyskytují v normální vysokoškoláka marketingu nebo programu MBA. Cílem programu je Cílem MSc v programu Marketing je poskytnout studentům, kteří aspirují na vysoce schopné marketingové odborníky s pokročilou marketingových znalostí a dovedností potřebných. Po ukončení programu, Studenti budou schopni aplikovat marketingové koncepty, zásady a teorie realizovat efektivní marketingové operace. Studenti budou schopni aplikovat pokročilé analytické a kvantitativní techniky při vytváření marketingové správná rozhodnutí. Studenti budou schopni analyzovat dopad různých národních funkcí a přizpůsobit vhodné marketingové strategie a marketingové rozhodnutí. Studenti budou schopni posoudit etické důsledky marketingových rozhodnutí a musí být schopen odpovídajícím způsobem reagovat na ně. Studenti budou rozumět otázky spojené s předními / řízení prodeje a / nebo marketingových týmů. Studijní plán Kandidáti jsou nutné k dokončení jednoho předpokladem kurz pre-termín, sedm základních kurzů a čtyři volitelných předmětů nabízených v pravidelných podmínkách během jednoho roku. Každý kurz se rovná třem kreditních jednotek. Předpokladem samozřejmě i sedm základní kurzy jsou nabízeny MSc programu v marketingu. U volitelných předmětů, zájemci si mohou vybrat nanejvýš šest (6) jednotky kurzů nabízených MSc programu v marketingu či kurzů nabízených jinými programy MSc v oboru CUHK Business School a MSSc programu v reklamě, které nabízí School of Journalism... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Inovací

University of Southern Denmark
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Dánsko Esbjerg

Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing a inovace (MSc) Přejete si být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují manažeři, kteří chápou, jak se na vedení, aby zajistily konkurenční výhody na celosvětových trzích a specialistů, kteří mohou rozvíjet znalosti o zákazníky a konkurenční situace. Tento program vám poskytuje know-how dovednosti, které umožňují, aby se stal takový manažer.

 

Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu. Můžete použít pravomoci při účasti v inovačních projektů a vytvořit marketingové plány pro stávající produkty. Program navazuje na kvalifikaci v organizaci a marketingu získaných na bakalářské úrovni v kombinaci s kurzy kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kurzy jsou mix kurzů dávat kvalifikací, které mají být použity v dlouhodobém horizontu a kurzů dává vám nástroje, které můžete použít ve své první zaměstnání. Kurz projektového řízení je příkladem takového kurzu.... [-]


MSc V Luxusním Management & Marketing

emlyon business school
Campus forma Denní studium 16 měsíců September 2017 Německo Mnichov Francie Lyon Čína Shanghai Paris Spojené království Lancaster + 7 více

Studie Luxury Marketing a management ve třech ze světových center luxusního průmyslu, Paříž, Londýn nebo New Yorku a Šanghaji, a zároveň mít prospěch z odborných znalostí EMLYON obchodní škole. [+]

MSc v luxusním Management & marketing

Chcete pracovat v luxusním průmyslu? Tento program je pro vás!

 

Tento 16-měsíční program dodává em lyon obchodní škole ve spolupráci s Parsons School of Design v The New School (New York City) a ve spolupráci s London College of Fashion, přípravu studentů na mezinárodní kariéru řízení v luxusním průmyslu. To vám nabízí skutečně multi-školní areál a multi-country zážitek studuje v Paříži, Londýně nebo v New Yorku a Šanghaji.

 

Budete osvojí základy managementu, dicover, jak aplikovat odborné znalosti managementu do luxusního průmyslu, zaměření na módu a styl průmyslu (Londýn) nebo v luxusním provedení Industry (New York City) a master základní dovednosti, které budete transponovat do luxus rozměr svého výběru. Budete také zkušenosti rozdíly v mezinárodních podnikatelských kultur. Navíc získáte hmatatelný pracovní zkušenosti prostřednictvím stáží a podnikatelských projektů, které jsou nedílnou součástí učebních osnov. Pokud chcete vybudovat úspěšnou kariéru ve vysoce konkurenčním, vysoce mezinárodního luxusního průmyslu, pak tento program vám nabízí vše, co potřebujete.... [-]


Magistr V Marketingového řízení

The Hong Kong Polytechnic University Faculty of Business
Campus forma Denní studium Kombinované 1.5 - 6 let September 2017 Hongkong Kowloon + 1 více

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingové řízení [+]

Master of Science v Marketing Management

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingového řízení patří rostoucí důraz na spokojenost zákazníků, služby marketingu, rozvoje trhu Číny a business-to-business marketing.

MSc v oboru Marketing Management se zabývá výše uvedenými otázkami, zaměřené především na ty, kteří mají odborné a technické kvalifikace, ale je třeba rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingového řízení. To zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako jsou on-line analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro výzkum trhu a globální marketingové strategie.... [-]


Magistr V Mezinárodním Obchodu A Marketingu

University of Southern Denmark
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Dánsko Odense

Program zahrnuje různé aspekty marketingu, maloobchod, služby, Business to Business, marketingový výzkum stejně jako moduly na další ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - mezinárodní obchod a marketing (MSc) se zaměřením plochy profilu je International Business a Marketing. Studenti tohoto programu získají větší znalosti v hlavních subjektů v: Základy mezinárodního obchodu, mezinárodních marketingových kanálů, marketing přes kultury, mezinárodních vztahů na trhu, globalizačních procesů, New vývoje a inovací Market.

 

 

Znalosti a dovednosti

Program zahrnuje různé aspekty marketingu, maloobchod, služby, Business to Business, marketingový výzkum stejně jako moduly na dalších funkčních oblastech, které ovlivňují rozhodování managementu v oblasti marketingu. Kromě toho bude student získat dovednosti v používání metod a nástrojů, které mohou podpořit kariéru v oblasti marketingu, prodeje, reklamy či média souvisejících pracovních míst.... [-]


Magistr V řízení Značky A Marketingové Komunikace

University of Southern Denmark
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Dánsko Odense

Zaostřovací pole profilu se marketingové komunikace proces od corporate k úrovni značky pomocí vyspělých, socio-kulturní teoretický ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Brand Management a marketingové komunikace (MSc) zaostřovací pole profilu se marketingové komunikace proces od corporate k úrovni značky pomocí pokročilých, socio-kulturní teoretické pohledy na spotřebitelských trzích. Studenti na tomto profilu budou mít větší znalosti v předmětech, které jsou relevantní pro tento a kompetencí analyzovat základní sociální a kulturní principy a základní logiky moderní komunikační a označovat problémy, s využitím pokročilých etnografické metody. Student získá kompetence při provádění řízení značky jak na strategické a taktické úrovni.A konečně, bude student získá kompetence v analýze současných vztahů mezi marketingové komunikace a branding, korporace a spotřebitelských trzích, stejně jako použití současné principy kulturní řízení značky a etnografické metody výzkumu trhu.... [-]

MSc V Digitální Marketing A Management

ICN Business School
Campus forma Denní studium 1 - 2 let September 2018 Francie Nancy Metz Německo Norimberk Čína Chengdu, Sichuan + 5 více

ICN stupeň MSc v oboru Digital Marketing & Management, +5, je k dispozici na naší škole v Nancy a Paříži. [+]

. Le ICN stupeň MSc v oboru Digital Marketing a management, 5, je k dispozici na naší škole v Nancy a Paříži. Kdo říká, že digitální (nebo digitální), řekl obchodní zpracování, praxe, a tím i vedení. Kromě těch, kteří mají nové technologie v srdci jejich podnikání, každého podnikání, ať už chce rozšířit, zlepšit produktivitu a konkurenceschopnost, musí integrovat digitální do své strategie a obklopit sebe s příslušnými manažery. Díky této MSc v oboru Digital Marketing & Management, ICN vám líbí jeden nebo dva roky v řídících funkcích velkých digitálních podniků ve Francii, tak v zahraničí. Proč se do programu zapojit? Zvládnout základy digitální aplikované na podnikatelském světě. Navrhnout digitální orientované rozvojové strategie. Těžit z vzdělávací, hospodářské a kulturní prostředí na Grande Ecole de Management. Individuální koučink: individuální posouzení a zaměstnanci z řady přijímacích zkoušek, posouzení poradenství, pomoc při hledání průběh a realizaci odborného projektu ... Přijímací termíny Francouzských studentů: Po Bac + 3, vstup do 1. ročníku (brzy re-entry 2018) Po Bac + 4 nebo 5, vstoupí v 2. ročníku (od října 2017) Přijímací sázky prostřednictvím přijímací Zahraniční studenti: Po vstupu Bac + 3, v 1. ročníku Po Bac + 4 nebo 5, vstoupí v 2. ročníku (od října 2017) Přijímací řízení na soubor prostřednictvím mezinárodních vztahů Service PROFESSIONAL: Po Bac + 3 a 3 roky odborné praxe, vstup do 2. ročníku Přijímací řízení: kontaktovat dalšího vzdělávání divizi ICN Učební místa: První ročník programu probíhá na naší škole Nancy Artem Druhý ročník programu probíhá na naší škole Paris-La Défense Diplom... [-]

MSc V Luxusním A řízení Designu

ICN Business School
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Francie Nancy Metz Německo Norimberk Čína Chengdu, Sichuan + 5 více

Tento MSc v oboru Luxusní a Design Management je výsledkem spolupráce mezi 3 školách Artem Aliance: École nationale supérieure d'art de Nancy (School of Art), ICN Business School (School of Management) a hornictví Nancy (School of Engineering ). [+]

Zadejte si design a luxus vesmír a stát se kreativním ředitelem! Tento MSc v oboru Luxusní a Design Management je výsledkem spolupráce mezi 3 školách Artem Aliance: École nationale supérieure d'art de Nancy (School of Art), ICN Business School (School of Management) a hornictví Nancy (School of Engineering ). Program Cíle: Rozvíjet znalosti a zkušenosti nezbytné pro pokrok v neustále se měnící luxusní a design trzích, Chcete-li implementovat obchodní, marketingové a komunikační strategie, které jsou přizpůsobeny profesionály v luxusním trhu, Chcete-li získat kulturu designu, jeho historie, znalost svých materiálech, jeho role v srdci luxusních firem, své dovednosti a implementace pomocí pouto mezi marketingu a tvorby, Chcete-li připravit studenty na mezinárodní kariéru v prosazování luxusní zboží, a to zejména v nově se rozvíjejících trzích.   PROGRAM OBSAH: 1. ročník (učil ve francouzštině): UE 1: Ajustements UE 2: personál Développement et professionnel 1 UE 3: Fondamentaux de la Gestion UE 4: Design et créativité UE 5: Koncepce et Matériaux UE 6 + UE 12: Aplikace Pratiques UE 7: personál Développement et professionnel 2 UE 8: Kultura luxe UE 9: Vedení de l'offre dans le luxe UE 10: Gestion des marques UE 11: Gestion de la produkce "Mapování du luxe Parisien" Seminář v Paříži (Francie) Praxe, které mají být provedeny v luxusním společnosti (3 až 6 měsíců) 2. ročník (v angličtině): UE 1: 1 Rok mise nebo seřízení moduly UE 2 + UE 10: Diplomová práce UE 3: Mezinárodní management techniky 1 UE 4: Luxusní Distribuce produktů UE 5: Luxusní Komunikace UE 6: Mezinárodní... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Inovací

University of Southern Denmark
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Dánsko Esbjerg

Chcete být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují ... [+]

. Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing a inovace (MSc) Přejete si být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují manažeři, kteří chápou, jak se na vedení, aby zajistily konkurenční výhody na celosvětových trzích a specialistů, kteří mohou rozvíjet znalosti o zákazníky a konkurenční situace. Tento program vám poskytuje know-how dovednosti, které umožňují, aby se stal takový manažer.Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu. Můžete použít pravomoci při účasti v inovačních projektů a vytvořit marketingové plány pro stávající produkty. Program navazuje na kvalifikaci v organizaci a marketingu získaných na bakalářské úrovni v kombinaci s kurzy kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kurzy jsou mix kurzů dávat kvalifikací, které mají být použity v dlouhodobém horizontu a kurzů dává vám nástroje, které můžete použít ve své první zaměstnání. Kurz projektového řízení je příkladem takového kurzu.Kurzy používají kombinaci projektové práce, skupinová práce a přednášky.Program je nabízen na Campus Esbjerg.... [-]

Magistr V Marketingu, Globalizace A Kultury

University of Southern Denmark
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Dánsko Odense

Zaostřovací pole profilu je Marketing, globalizace a kultura. Studenti na tomto profilu budou mít větší znalosti v hlavních předmětů v ... [+]

Master v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing, globalizace a kultury (MSc) Tento program je nabízen v angličtiněZaostřovací pole profilu je Marketing, globalizace a kultura. Studenti na tomto profilu budou mít větší znalosti v hlavních předmětů v: socio-kulturních pohledů na spotřebu, marketing a branding, stejně etnografickými přístupy k výzkumu trhu pomocí pokročilých marketingové teorie.Dále bude student získat znalosti o a dovednosti, aby byl schopen analyzovat základní sociální a kulturní principy a logiku, že stimulem pro procesy globalizace a jejich důsledky pro trhy, podniků a spotřebitelů.Konečně, student získá kompetence v analýze současné vztahy mezi marketingem a kulturou a řídícími podobností a rozdílů mezi různými kulturami, jakož i uplatnění moderních principů kulturního managementu značky a etnografického výzkumu trhu metod v globalizovaném kulturní ekonomiky.... [-]

M.sc Globální Marketingové řízení

Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Campus forma Denní studium Kombinované 16 - 60 měsíců January 2018 Malajsie Kuala Lumpur + 1 více

Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. [+]

. M.Sc. v globální Marketing Management Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. Požadavky na přijetí Bakalářské minimální CGPA 2,50 nebo odpovídá za přijatelné Senátu; NEBO Bakalářský diplom nebo rovnocenné, ale pro CGPA pod 2,50; mohou být přijaty za předpokladu, že uchazeči musí mít 5 let Pracovní zkušenosti v daném oboru. Absolventi rovnocenných kvalifikací, kteří mají několik let příslušných zkušeností v oboru. Je doklad o uspokojivé znalosti angličtiny pro kandidáty, kde angličtina není jejich rodným jazykem, jako je IELTS 6,0 nebo vyšší, nebo TOEFL 550 nebo vyšší. Kdo by se měl zúčastnit Master of Science v Global Marketing Management byl navržen tak, aby klíčové manažery, vedoucí pracovníky, manažery, podnikatele a další odborníky pro kariéru v globální marketing prostřednictvím rozvoje kritického myšlení a schopnosti v identifikaci, vyhodnocení a řešení problémů, které vyvstaly v globálním marketing a vývoj globálních marketingových strategií. Kromě toho, že je určen pro ty, kteří mají vysokoškolské zázemí v podnikání, stejně jako ty z jiných oblastí průmyslu mají zájem o vypracování komplexního chápání pojmů a současných teorií v řízení globálních podniků. Výhody tohoto programu Po úspěšném absolvování... [-]

Msc Strategický Marketing

University of Bradford School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Bradford

MSc v oboru strategického marketingu, je určen pro studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet své znalosti a dovednosti v oblasti marketingu ze strategického hlediska. [+]

Naše MSc management programy jsou hodnocené mezi nejlepší na světě, zařadil Top 10 ve Velké Británii a Top 60 po celém světě (Financial Times, 2014). Škola také pořádá World Top 10 žebříčku pro marketing.

Výběrem Bradford budete těžit z studuje na trojité akreditované (Equis, AMBA a AACSB) Business School, který je hodnocen Financial Times jako jeden z nejlepších v Evropě 60 škol.

MSc v oboru strategického marketingu, je určen pro studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet své znalosti a dovednosti v oblasti marketingu ze strategického hlediska.

Tento program vám poskytne znalostí, technických dovedností a znalostí k rozvoji marketingové strategie, které poskytují konkurenční výhodu prostřednictvím jasné zaměření na zákazníka. Budete také rozvíjet porozumění celé škály marketingových nástrojů a technik k dispozici, a jak je integrovat plánovat a realizovat úspěšné marketingové programy.... [-]


MSc Mezinárodní Marketing

University of Bradford School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Bradford

MSc v oboru mezinárodní marketing, je ideální pro studenty, kteří chtějí získat nové marketingové dovednosti nebo vyvinout větší odborné znalosti v mezinárodní marketingové praxi. [+]

Naše MSc management programy jsou hodnocené mezi nejlepší na světě, zařadil Top 10 ve Velké Británii a Top 60 po celém světě (Financial Times, 2014). Škola také pořádá World Top 10 žebříčku pro marketing.

Výběrem Bradford budete těžit z studuje na trojité akreditované (Equis, AMBA a AACSB) Business School, který je hodnocen Financial Times jako jeden z nejlepších v Evropě 60 škol.

MSc v oboru mezinárodní marketing, je ideální pro studenty, kteří chtějí získat nové marketingové dovednosti nebo vyvinout větší odborné znalosti v mezinárodní marketingové praxi. Vhodné pro studenty s nebo bez předchozí zkušenosti z obchodních, marketingových a manažerských disciplín, je zaměřena na obou nedávných absolventů a ti s prvním stupněm a pracovní zkušenosti.... [-]


MSc Marketing A Management

University of Bradford School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Bradford

Tento studijní program bude apelovat na studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti marketingu a managementu, který by jim umožnil sledovat vhodných obchodních a marketingových kariéru v domácích nebo mezinárodních organizací. [+]

Naše MSc management programy jsou hodnocené mezi nejlepší na světě, zařadil Top 10 ve Velké Británii a Top 60 po celém světě (Financial Times, 2014). Škola také pořádá World Top 10 žebříčku pro marketing.

Výběrem Bradford budete těžit z studuje na trojité akreditované (Equis, AMBA a AACSB) Business School, který je hodnocen Financial Times jako jeden z nejlepších v Evropě 60 škol.

Tento studijní program bude apelovat na studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti marketingu a managementu, který by jim umožnil sledovat vhodných obchodních a marketingových kariéru v domácích nebo mezinárodních organizací.... [-]


Magistr Vědy V Managementu - Večerní Program

University of Asia and the Pacific
Campus forma Kombinované 2 let August 2017 Filipíny Pasig City

Master of Science in Management je vlajkovou lodí absolvent programu školy managementu (SMN). Jedná se o jedinečný dvouletý absolventský kurz, který vybaví své studenty znalostmi, dovednostmi a odhodláním přeměnit výzvy 21. století na obchodní příležitosti a společensky odpovědné podniky. [+]

. Master of Science in Management je vlajkovou lodí absolvent programu školy managementu (SMN). Jedná se o jedinečný dvouletý absolventský kurz, který vybaví své studenty znalostmi, dovednostmi a odhodláním přeměnit výzvy 21. století na obchodní příležitosti a společensky odpovědné podniky. Vychovává je se silnými analytickými dovednostmi, komunikačními schopnostmi, etickou citlivostí a měkkými dovednostmi, čímž je dynamicky a flexibilně reaguje na neustále se měnící požadavky podnikatelského prostředí. Program nabízí v prvním roce strategický pohled na základní funkce řízení (Finance, Lidské zdroje, Marketing, Operace a Systémy podnikových zdrojů). Druhý ročník se zaměřuje na multidisciplinární analytický rámec, holistický a strategický pohled na rozhodování a systematický přístup k implementaci. To je nabízeno pracovním profesionálům, kteří chtějí získat magisterský titul v managementu. OSNOVY Rok I - 24 jednotek Základy účetnictví Řízení lidí v organizaci (s lidským chováním v organizaci) Marketing Management Operations Management Etika v podnikání finance Analýza konkurenceschopné strategie Manažerská ekonomika Rok II - 23 jednotek Podnikové plánování a obchodní politika Mezinárodní podnikání a mezinárodní ekonomie Podnikání a inovace Obchodní právo Seminář managementu I & II Strategické myšlení a management KRITÉRIA PŘIJÍMÁNÍ 1. Absolventi jakéhokoli titulu s minimálně dvouletou praxí 2. Uspokojivé výsledky rozhovoru 3. Znalost dovedností ústní a písemné komunikace POŽADAVKY NA PŘIJETÍ Odeslání následujících dokumentů do krátké hnědé obálky: 1. Dokončeno MScM Přihláška 2. Původní kopie Přepisu záznamů 3. Životopis s fotografií 4. Dvě 2x2 fotky (bílé pozadí) 5. Dva Doporučení Doporučení (od školitele nebo bývalých profesorů) Pouze pro zahraniční žadatele: 1. Fotokopie pasu PROCES APLIKACE 1. Předkládání dokumentů 2. Plánování rozhovoru... [-]