Reklama programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Reklama programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Reklama

Master of Science, nebo MSc, je akademické rozlišování udělené studentům, kteří účinně dokončí předem stanovenou množinu kurzů v konkrétním vědním oboru. Mnoho lidí absolvuje magisterské studijní programy buď k posílení jejich kariérních příležitostí, nebo k tomu, aby je využívalo jako krok k dosažení ještě vyššího akademického titulu.

Co je to MSc v reklamě? Určeno pro ty, kteří chtějí nakonec vykonávat kariéru v oblasti reklamy, marketingu, public relations nebo příbuzných oborů, tento náročný pokročilý studijní program obvykle trvá dva až tři roky. Studenti v programech magisterského studia by měli očekávat pečlivé přezkoumání komunikace, reklamních médií a technik, vztahů s veřejností, sociálních médií, umění a vznikajících technologií, které jsou v průmyslu mimo jiné zajímavé. Další pozornost se často věnuje vývoji a implementaci řady dovedností, které si dnešní malé podniky, velké korporace a reklamní agentury velmi žádají.

Studenti, kteří získají titul MSc z reklamy, jsou obecně schopni dosáhnout vyšších platů než ti, kteří nemají titul, nebo ti s nižším vzděláním. Rovněž mohou v případě potřeby pokračovat v doktorském studiu.

Existují velké rozdíly ve školních nákladech od jednoho magisterského programu reklamy až po další. Potenciální studenti se vyzývají, aby diskutovali o specifikach výuky s každou školou, která je předmětem zájmu o včasné informace a sazby.

Absolventi magisterských programů pro reklamu jsou připraveni na širokou škálu lukrativní kariéry v oblasti reklamy, marketingu, public relations nebo podobného průmyslu. Mnozí pokračují v úspěšné kariéře jako reklamní obchodní zástupci, grafičtí designéři, specialisté na styk s veřejností nebo marketingové zástupce pro velké i malé společnosti. Jiní se rozhodli stavět na vzdělání získaném v magisterských studijních programech jako prostředek k dosažení doktorského titulu.

Ti, kteří mají zájem o vybudování ziskové kariéry v tomto rozvíjejícím se odvětví, se vyzývají, aby prozkoumali četné globální možnosti, které jsou k dispozici v naší databázi. Podívejte se na níže uvedený program a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy, kterou jste si vybrali, a to vyplněním vyplněného formuláře.

Čtěte více

MSc in Marketing (Creative Advertising)

Manchester Metropolitan University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Spojené království Manchester

[+]

Přesvědčivé psaní Mezinárodní strategie značky Zásuvné moduly

Vyberte si ze seznamu, který obsahuje:

Kritické perspektivy v podnikání Business to Business Marketing

Za normálních okolností dobré UK diplom (minimálně 2: 2), nebo mezinárodní ekvivalent, v každém předmětu. Budeme považovat vaši žádost, pokud máte významné, odpovídající zkušenosti nebo studijní ekvivalent odbornou kvalifikaci.

[-]

MSc Branding A Reklama

Nottingham Business School, Nottingham Trent University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let September 2018 Spojené království Nottingham

Ať už chcete pracovat pro významnou mezinárodní značku nebo inovativní kreativní agenturu, náš oblíbený titul MSc Branding and Advertising vám pomůže rozvinout se v efektivní marketingové komunikační profesionály. [+]

MSc Branding a reklama

Ať už chcete pracovat pro významnou mezinárodní značku nebo inovativní kreativní agenturu, náš oblíbený titul MSc Branding and Advertising vám pomůže rozvinout se v efektivní marketingové komunikační profesionály.

Tento kurz vám poskytne špičkové teorie, nástroje a techniky, které potřebujete pro provoz při strategické a taktické úrovni v rámci globálního marketingu. Vytvořeno v úzké spolupráci s vysokými marketingovými odborníky a Chartered Institute of Marketing, rozvíjí dovednosti požadován podle dnešních marketingových zaměstnavatelů.

Během prvního semestru budete zkoumat základní otázky a koncepce marketingové praxe, než se dozvíte o chování spotřebitelů a faktorech, které ovlivňují jeho chování. Budete také mít holistický pohled na organizaci a jak se pokouší o rozvoj marketingové strategie v náročném globálním prostředí.... [-]


MSc Marketingové Komunikace A Reklamy

Kingston University London
Campus forma Denní studium 1 rok August 2018 Spojené království Kingston

Naše marketingové komunikace a reklama MSc, akreditované CIM, umístí každý student ve středu pozornosti. Můžete dát svůj zvukový teoretické znalosti v praxi? Bude vaše komunikační plán a výzkum je to postavené tak, odolávat akademického zkoumání? Myslíte si představit práci s jistotou? By zkušený reklamní agentura ředitel věřit vaše doporučení? Absolventi jsou připraveni ke skoku do reklamy, komunikace nebo role public relations, a odpovědět na jakoukoliv otázku jejich klienti házet na ně. [+]

Vyberte si Kingston marketingové komunikace a reklama MSc

Naše marketingové komunikace a reklama MSc, akreditované CIM, umístí každý student ve středu pozornosti. Můžete dát svůj zvukový teoretické znalosti v praxi? Bude vaše komunikační plán a výzkum je to postavené tak, odolávat akademického zkoumání? Myslíte si představit práci s jistotou? By zkušený reklamní agentura ředitel věřit vaše doporučení? Absolventi jsou připraveni ke skoku do reklamy, komunikace nebo role public relations, a odpovědět na jakoukoliv otázku jejich klienti házet na ně.

Marketingová komunikace a reklama MSc je akreditován Chartered Institute of Public Relations (Cipr). Najít něco víc o marketingových komunikací a reklamy MSc od režiséra studií, Patricia Harris:... [-]


MSc Reklamní činnost A Marketing

Hull University Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců August 2018 Spojené království Hull

Jedná se o reklamní a marketingové MSc program pro studenty, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v rámci "tvůrčí odvětví", jako je reklama, přímý marketing a public relations. [+]

MSc Reklama a marketing

&nbsp

Jedná se o program pro studenty, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v rámci "tvůrčí odvětví", jako je reklama, přímý marketing a public relations. Podporuje schopnost volit, navrhovat, realizovat a hodnotit kreativní zprávu strategií pro různé cílové skupiny, a zvolit vhodné mediální kanály pro komunikaci takové zprávy za nejlepší dopad.

&nbsp

S pevnou průpravu v obecné principy marketingu, budou studenti jedinečnou pozici, aby případné napětí mezi tvůrčí a praktické, jsou překonány vytvářet inovativní řešení, která splňují rozpočtu a harmonogramu.

&nbsp... [-]