Kombinované Prodej v Evropa - Prodej Prodej programy v Evropa

Kombinované Prodej v Evropa - Prodej Prodej programy v Evropa

Prodej

Master of Science (MSc): Tyto programy jsou postgraduální studium pro lidi, kteří nedávno ukončili vysokoškolské studium a chtějí zlepšit své znalosti o hluboké a další vědecké úrovni.

Evropa je šestým největším kontinentem a zahrnuje 47 zemí a nejrůznějších závislostí, ostrovy a území. To je ohraničené na Středozemní moře na jih, v Asii na východě a Atlantským oceánem na západ.

Kombinované Prodej v Evropa - Udělejte si Prodej v Evropa. Získejte všechny Kombinované Prodej program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

MSc V Mezinárodním řízení Prodeje

ESCP Europe Business School
Campus forma 2 let September 2017 Francie Paris Německo Berlin + 1 více

[+]

. Studium na Berlín a Paříž areálech. Vědecký ředitel: Prof. Frank Jacob Cíle programu Master in International Sales Management je 2-rok plný-time Master of Science programu, který kombinuje specifické znalosti na všech úrovních řízení prodeje s obecným Content Management v silném mezinárodním kontextu. Kariérní možnosti Master in International Sales management připravuje studenty - a otevírá dveře - atraktivních pracovních příležitostí v oblasti prodeje na těchto místech: International Sales Executive, zákazník poradce, obchodní příležitost pro vývojáře, International Key Account Manager, kategorie Sales Group Leader, Country Sales Director , International Trade manager International Channels manager atd. Osnovy Tento 2-leté program se skládá ze základních kurzů, volitelných, konzultační projektové společnosti, mistr práce, a stáž trvající minimálně 3 měsíce. Kombinace teorie tříd a živých praktických případech: Pochopení Markets & Zákazníci a prodejní techniky Řízení prodeje Force a International Management Management & Strategie Kanály a distribuce Mezinárodní Marketing & Trade Metody výzkumu, komplexní systémy a organizační Změna Funkční management specializace Jazykové kurzy a profesní rozvoj Tento program Master je tou správnou volbou, pokud chcete ... Budovat svou kariéru v oblasti mezinárodního prodeje - oblasti, která se rovněž vyznačuje vynikajícími platů úrovně & rychlý rozvoj kariéry Rozvíjet hluboké porozumění prodeje do zahraničí na strategické, funkční a provozní úrovni Seznamte fakulty, zástupci firem a vrstevníci, kteří sdílejí svou silnou oddanost pro podnikání a mezinárodního prodeje Vylepšete svůj profil se silnými osobních dovedností pro systematickou profesního rozvoje v mezinárodních tržeb Přidanou hodnotu do svého životopisu využitím našich vysoce hodnoceny obchodní školu Čas strávený na kampusech 3 termíny v Berlíně • 1 termín v Paříži požadavek na jazyk Angličtina DOBA 2 roky (Start v září) Jak se přihlásit Online aplikace ESCP Evropa písemné testy: Numerické a verbální logiku + English Test Osobní pohovor, pokud nárok [-]

Magistr V Obchodní Marketingové A Obchodní Strategie

University of Parma
Campus forma 2 let September 2017 Itálie Parma

Magisterský Studijní obor v <strong>Trade Marketing a obchodní strategie</strong> byl navržen tak, aby zvláštní výcvik pro řízení distribučních problémů, s cílem zlepšit prodejní společnosti politiky, a zajistit účinnou reakci na strategické a operativní řízení firem a institucí, kterým se přijímají interdisciplinární přístup, propojený s obchodním světě. [+]

Oficiální Popis programu Jazyk: Italština Doba trvání: 2 roky Maximální počet účastníků: 160 Požadavky na přijetí: Kandidáti vztahující se na Mistra, musí mít tři roky Bakalářský titul v oboru ekonomie a / nebo obchodní administrativa nebo jakýkoli jiný platný název uznány za rovnocenné tři roky a čtyři roky italské bakalářské tituly ve třídách, L-18 (bývalý 270/04), nebo 17 (bývalý 509/99). Kromě toho, je nutná specifická znalost marketingových témat. Kandidáti z tříd 17 (bývalý 509/99) nebo L-18 (bývalý 270/04), musí mít nejméně 9 ECTS kreditů v předmětech související s marketingem (sekundy-P sektoru / 08 italského systému). Absolventi z různých tříd, může požádat o kurzu v případě, že mají alespoň 27 ECTS kreditů následovně: • Minimálně 9 ECTS kreditů sekund-P sektoru / 08 (Marketing / Ekonomika a řízení podniků); • Nejméně 9 ECTS kreditů v těchto odvětvích: SECS-P / 01, SECS-P / 02, SECS-P / 03, SECS-P / 06 o SECS-P / 12 (ekonomie, hospodářské dějiny); • Nejméně 9 ECTS kreditů v těchto odvětvích: SECS-S / 01, SECS-S / 03, S / 04, S / 05 O SECS-S / 06, M-PSI 01, M-PSI03, M-PSI05 e M-PSI06, SPS 07, SPS 08 (statistika, psychologie a sociologie). Konkrétní případy uchazečů, kteří nesplňují výše uvedené požadavky budou nejprve zkoumány na základě pohovoru. V případě pozitivního výsledku, budou takoví kandidáti postoupí do testu. Vysokoškolák kandidáti mohou podstoupit zkoušku stejně. Zkouška se každý rok uskuteční v červenci. Kandidáti absolvování testu a zahrnuté v žebříčku mohou předem přihlásit na stránku Magisterské studium obchodu. Definitivní zápis je možný pouze po ukončení studia, které musí být dosaženo nejpozději do 31.prosince 2015. Popis kurzu. The Magisterské studium v ​​Živnostenském marketingové a obchodní strategie byla založena v roce 2005. Jednalo se o první Mistr v marketingu v Itálii a byl navržen tak, aby zvláštní školení pro rozvoj marketingových strategií a obchodních politik výrobních, maloobchodních a servisní společnosti. To vychází z 30 let staré výzkumné činnosti oblasti marketingu na univerzitě v Parmě, dobře vědí "Výzkum školy" v oblasti maloobchodu, distribuce a řízení kanálu. Obchod marketingové aktivity se stávají stále důležitější v horizontálních a vertikálních marketingových procesů. Přesněji řečeno, tento význam byl rozšířen o: Rostoucí význam prodejních míst v průmyslových marketingových procesů; progresivní nárůst a propracovanost poptávky po maloobchodních služeb mezi spotřebiteli; Vývoj v oblasti systémů, které by mohly být považovány za opravdové revoluce, jako jsou e-commerce; zvýšení úrovně komerčních koncentrace v nákupních a prodejních procesů tak, aby vliv na "vertikální" mocenské vztahy v dodavatelském řetězci. Tyto jevy vedly k silné poptávce po profesionály s konsolidovaném kulturním zázemím v oblasti plánování, řízení a organizace firemních obchodních strategií. Přesněji řečeno, velké i malé společnosti, v oblasti výroby, distribuce a servisu, a to jak na národní i mezinárodní úrovni, je třeba profesionální design prodejní a marketingové strategie a řídit vztahy kanálu. Kurz se proto strukturována tak, aby poskytnout teoretické i praktické znalosti v těchto oblastech: marketingové kanály, maloobchod a kanál management, merchandising politiky, systémy pro plánování a sledování prodeje, marketingová strategie. Tyto marketingové základy, vyvinuté během prvního roku v kurzu, jsou doplněny o ekonomické historii marketingu a distribuce a řízení makroekonomické analýzy scénářů. Statistické metody nezbytné pro analýzu obchodních dat, jsou zavedeny v druhém roce (úvodní a pokročilé kurzy, a aplikovat laboratoře). V průběhu let, kurz rozšířila oblast základních kompetencí rozvinutých až do dosažení kompletní přehled o různých aspektech uvádění na trh, včetně jejích špičkových témat, s 11 subjekty a 4 laboratořích: neuromarketing, Chování spotřebitele Analysis, Internet Marketing , Social Media Marketing, v obchodě, marketingu Category Management, módy a designu, marketingu Channel metriky, Retail Branding a obrazu, maloobchod a Channel Management, sociální marketing, krize a řízení dobré pověsti, Food marketing, propagační zprostředkovávání a vyjednávání. Tento široký a expert škála témat související s marketingem nabízených TRADE má samozřejmě v Itálii nerovná: To je možné díky marketingové oblasti katedry ekonomie v Parmě, která se pyšní platnou tým 15 profesorů a výzkumných pracovníků s dlouholetými zkušenostmi ve výzkumných projektech a didaktických metod, pokud jde o výše uvedených témat. Fit mezi akademickými obsahu a reálný obchodní potřebami v průběhu jeho firem je stále posuzována s ohledem na vědecký pokrok v oblastech marketingu a obchodního marketingu (a to je zajištěna tím, že profesoři vyučují kurzy provádět vlastní výzkum v těchto odvětvích ), a prostřednictvím trvalého zapojení s manažery a odborníky na trhu. Inovativní didaktické metody jsou silnou stránkou kurzu: Kromě výše uvedených laboratoří (omezený počet účastníků: 30), kurz zahrnuje pracovní činnosti skupiny, marketingové hry, hraní rolí, spolupráce odborníků a manažerů, pro téměř všechny předměty. Od roku 2014, program návštěv podniků je součástí kurzu také. struktura kurzu Struktura kurzu je k dispozici na následujícím odkazu: http://www.dipartimentoeconomia.unipr.it/it/TRADE-2014-15 Kariérní možnosti. Magisterské studijní absolventi v oblasti obchodu a marketingu obchodní strategie může držet pozice odpovědnosti v řízení výroby, služeb, distribuce a obchodních společností. Přesněji řečeno, role, které mohou být účinně prováděny podle stupně absolventů studia v Trade Marketing a obchodní strategie jsou: V komerčním sektoru: Sales manager, Key account manager, Area Manager, Trade Marketing Manager; Manager Channel; E-commerce manager, Export manager, Vedoucí prodejny. V hospodářském odvětví: marketing manager, brand manažerka značky, produktový manažer, Věrnostní marketingového manažera, Merchandiser, Customer Service Manager. V odvětví oddělení nákupu: Kupující / vedoucí nákupu, Category Manager, dodavatelského řetězce manažer, manažer E-zadávání veřejných zakázek. V odvětví Analýza: vedoucí výzkumu, analytik trhu, CRM expert, obchodního konzultanta, Expert novináře v ekonomii mezinárodní příležitosti Kurz nabízí dvě double degree příležitosti: s Université Jean Moulin - Lyon 3 (Francie) pro tři nejlepší studenty s výbornou commmand francouzštiny (budou uděleny Master en marketingu et Vente kromě italské druhém cyklu Udělen); s University of Pamukkale (Turecko) pro tři nejlepší studenty s výbornou commmand angličtiny (budou udělena Master in Marketing Management kromě italské druhém cyklu Udělen). VÝSLEDKY Absolventi kurzu obecně najít zaměstnání po 3,8 měsíce od ukončení studia: to je vynikající výsledek, se domnívá, že vstup na italském trhu práce obvykle vyžaduje delší čas. Inovativní obsah a konkrétní možnosti hledání práce v krátkém čase, aby TRADE kurz velmi atraktivní pro studenty: 50% zapsaných studentů pochází z jiných vysokých škol (17 různých univerzitách) a každý rok více než 200 kandidátů složit zkoušku vstupné v červenci , Asi 75% z těchto studentů se obvykle projít testem. [-]

Magistr Ve Vedení A Obchodní Administrativa - řízení Prodeje

Academy of Leadership Sciences Switzerland
Campus nebo Online Kombinované February 2017 Švýcarsko Curych

Master of Science ve vedení a Business Administration - Řízení prodeje (MSLBASM) na alsS je absolventem program, vedení studie zaměřené na rozvoj dovedností pro efektivní vedení a řízení prodeje v rychle se měnícím, globálním trhu. [+]

Master of Science v Leadership a Business Administration - Sales Management (MSLBASM) u alsS je absolventem program, vedení studie zaměřené na rozvoj dovedností pro efektivní vedení a řízení prodeje v rychle se měnícím, globálním trhu. Efektivní vedení je zásadní pro úspěch jakéhokoliv úsilí ve veřejném i soukromém sektoru. Firmy a prodej firmy potřebují cenné vůdce, kteří mohou identifikovat, podpořit a provedla v organizačních cílů a záměrů. V této souvislosti, MSLBASM studenti budou mít možnost získat nejnovější poznatky z vedení, obchodní administrativa a řízení prodeje, začleněna do tohoto programu, a stále více vědomi svých vlastních silných stránek, postojů a chování, a účinky, které mají na ostatní jako vůdce. Program MSLBASM také poskytuje jednotlivcům v současnosti nebo hledá vedoucí pozice s koncepční a analytické dovednosti potřebné pro úspěšné vedení, obchodní administrativa a řízení prodeje. Tento program odráží náš závazek k podpoře komunity a obchodní servis, osobní růst, provádí výzkum a důkazy, na základě příležitostí ke vzdělávání pro studenty.... [-]