Kombinované Prodej v Evropa - Prodej Prodej programy v Evropa

Kombinované Prodej v Evropa - Prodej Prodej programy v Evropa

Prodej

MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě. 

Jako národy jsou více spojeny s dovozem a vývozem zboží a služeb, vzdělaní lidé jsou zapotřebí vyjednávat a spravovat tyto a další interakce. Prodejní kariéry lze nalézt v celé řadě průmyslových odvětví a výrobních hal.

Evropa je podle konvence, jeden z kontinentů na světě 's sedm. Zahrnuje západní nejvíce bod Eurasie, v Evropě se obvykle dělí od Asii povodí rozdělí na Uralu a Kavkazu, Ural řeka, Kaspické a Černé moře a vnitrozemské vodní cesty spojující Černé a Egejské moře.

Kombinované Prodej v Evropa - Udělejte si Prodej v Evropa. Získejte všechny Kombinované Prodej program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

MSc V Oboru Spotřebitelských Záležitostí

TUM School of Management
Campus forma 4 semestry October 2017 Německo Mnichov

Master of Science v záležitosti spotřebitelů (MCA) je jediná svého druhu v Německu, vám zaručí jedinečnou akademické zkušenosti s ostatními studenty z různých zemí as různými akademických prostředí. [+]

. Pochopení spotřebitele v globálním kontextu S tímto magisterském studijním programu, budete dosáhnout svého cíle stát se odborníkem v oblasti ochrany spotřebitele s unikátním mezinárodním profilem. To skutečně interdisciplinární vzdělávání vám nabízí inspirativní kombinaci manažerských studií se sociálními a spotřebitelských věd. Studenti se rozhodnou tento program má akademické zázemí v oblasti řízení, ekonomie, sociologie a psychologie. Můžete použít a připojit se k nim, pokud jste mít bakalářský titul v jednom z příslušných oblastech, přičemž alespoň 30 ECTS kreditů v socio-ekonomických předmětů. Rozsáhlými znalostmi pro stále se měnícím světě V dnešním propojeném světě, je důležité záležitosti spotřebitelů roste. Firem, vlády, nevládní organizace a výzkumné instituce všechny celém světě hledají absolventy, kteří vědí, jak spotřebitelé pracují v jejich ekonomických, sociálních a ekologických souvislostech. Jako spotřebitelské záležitosti specialista s mezinárodními zkušenostmi, budete mít vynikající pozici, aby vyhovovala potřebám budoucích zaměstnavatelů. Svého studia - Nechte se inspirovat různých perspektiv The Master of Science v záležitosti spotřebitelů (MCA) je jediná svého druhu v Německu, vám zaručí jedinečnou akademické zkušenosti s ostatními studenty z různých zemí as různými akademických prostředí. různorodost studentů, stejně jako široká obsahu učiva živí výměnu různých perspektiv, podporuje mezikulturní dovednosti, a připravuje vás pro úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Tento program je velmi náročný, neboť kombinuje různé disciplinární perspektiv. To vyžaduje zdravou teoretické a metodologické základy, které budou poskytované kurzy hlavně během prvního pololetí. Cílem je, aby vám dostatečné zázemí pro více odborných studií v těchto kurzech. Následuj své vlastní zájmy The Master of Science v záležitosti spotřebitelů vám dává možnost soustředit... [-]

MSc V Mezinárodním řízení Prodeje

ESCP Europe Business School
Campus forma 2 let September 2017 Francie Paris Německo Berlin + 1 více

[+]

Studium na Berlín a Paříž areálech. Vědecký ředitel: Prof. Frank Jacob Cíle programu Master in International Sales Management je 2-rok plný-time Master of Science programu, který kombinuje specifické znalosti na všech úrovních řízení prodeje s obecným Content Management v silném mezinárodním kontextu. Kariérní možnosti Master in International Sales management připravuje studenty - a otevírá dveře - atraktivních pracovních příležitostí v oblasti prodeje na těchto místech: International Sales Executive, zákazník poradce, obchodní příležitost pro vývojáře, International Key Account Manager, kategorie Sales Group Leader, Country Sales Director , International Trade manager International Channels manager atd. Osnovy Tento 2-leté program se skládá ze základních kurzů, volitelných, konzultační projektové společnosti, mistr práce, a stáž trvající minimálně 3 měsíce. Kombinace teorie tříd a živých praktických případech: Pochopení Markets & Zákazníci a prodejní techniky Řízení prodeje Force a International Management Management & Strategie Kanály a distribuce Mezinárodní Marketing & Trade Metody výzkumu, komplexní systémy a organizační Změna Funkční management specializace Jazykové kurzy a profesní rozvoj Tento program Master je tou správnou volbou, pokud chcete ... Budovat svou kariéru v oblasti mezinárodního prodeje - oblasti, která se rovněž vyznačuje vynikajícími platů úrovně & rychlý rozvoj kariéry Rozvíjet hluboké porozumění prodeje do zahraničí na strategické, funkční a provozní úrovni Seznamte fakulty, zástupci firem a vrstevníci, kteří sdílejí svou silnou oddanost pro podnikání a mezinárodního prodeje Vylepšete svůj profil se silnými osobních dovedností pro systematickou profesního rozvoje v mezinárodních tržeb Přidanou hodnotu do svého životopisu využitím našich vysoce hodnoceny obchodní školu Čas strávený na kampusech 3 termíny v Berlíně... [-]

Magistr V Obchodní Marketingové A Obchodní Strategie

University of Parma
Campus forma 2 let September 2017 Itálie Parma

Magisterský Studijní obor v Trade Marketing a obchodní strategie byl navržen tak, aby zvláštní výcvik pro řízení distribučních problémů, s cílem zlepšit prodejní společnosti politiky, a zajistit účinnou reakci na strategické a operativní řízení firem a institucí, kterým se přijímají interdisciplinární přístup, propojený s obchodním světě. [+]

. Oficiální Popis programu Jazyk: Italština Doba trvání: 2 roky Maximální počet účastníků: 160 Požadavky na přijetí: Kandidáti vztahující se na Mistra, musí mít tři roky Bakalářský titul v oboru ekonomie a / nebo obchodní administrativa nebo jakýkoli jiný platný název uznány za rovnocenné tři roky a čtyři roky italské bakalářské tituly ve třídách, L-18 (bývalý 270/04), nebo 17 (bývalý 509/99). Kromě toho, je nutná specifická znalost marketingových témat. Kandidáti z tříd 17 (bývalý 509/99) nebo L-18 (bývalý 270/04), musí mít nejméně 9 ECTS kreditů v předmětech související s marketingem (sekundy-P sektoru / 08 italského systému). Absolventi z různých tříd, může požádat o kurzu v případě, že mají alespoň 27 ECTS kreditů následovně: • Minimálně 9 ECTS kreditů sekund-P sektoru / 08 (Marketing / Ekonomika a řízení podniků); • Nejméně 9 ECTS kreditů v těchto odvětvích: SECS-P / 01, SECS-P / 02, SECS-P / 03, SECS-P / 06 o SECS-P / 12 (ekonomie, hospodářské dějiny); • Nejméně 9 ECTS kreditů v těchto odvětvích: SECS-S / 01, SECS-S / 03, S / 04, S / 05 O SECS-S / 06, M-PSI 01, M-PSI03, M-PSI05 e M-PSI06, SPS 07, SPS 08 (statistika, psychologie a sociologie). Konkrétní případy uchazečů, kteří nesplňují výše uvedené požadavky budou nejprve zkoumány na základě pohovoru. V případě pozitivního výsledku, budou takoví kandidáti postoupí do testu. Vysokoškolák kandidáti mohou podstoupit zkoušku stejně. Zkouška se každý rok uskuteční v červenci. Kandidáti absolvování testu a zahrnuté v žebříčku mohou předem přihlásit na stránku Magisterské studium obchodu. Definitivní zápis je možný pouze... [-]