Keystone logo

16 MSc Programy v Marketingová komunikace 2024

Filtry

Filtry

  • MSc
  • Žurnalistika a masová komunikace
  • Komunikace
  • Marketingová komunikace
Studijní obory
  • Žurnalistika a masová komunikace (16)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

MSc Programy v Marketingová komunikace

Studenti se snaží získat výhodu na trhu kariéry po absolvování by měli zvážit získání Master of Science (MSc) stupeň. Technické a vědecké dovednosti získané prostřednictvím absolventa budou studenti vybaven, aby se profesionální a pozici na vstupní úroveň.

Co je MSc v oboru marketingové komunikace? Tento stupeň dává lidem, kteří již mají zkušenosti v jednoduchých marketingových konceptů, příležitost prohloubit své znalosti o složitějších teorií a myšlenek. Program zahrnuje strategický marketingový kontext a rámec pro řízení. Kurzy odrážejí pokrok v technologii a naučit studenty mediálních dovedností, a jak je aplikovat na komunikačních kampaní. Žáci se mohou učit o reklamních a prodejních akcích, analytika marketingu, interaktivní marketing a další.Program obsahuje několik volitelných kreditů a velký výzkumný projekt spolu se základními třídami.

MSc v oboru marketingové komunikace dává studentům mnoho zkušeností pro uplatnění svých znalostí tak, že jsou připraveni zvládnout v reálném světě situace po získání stupně. Program vede k široké škále možností zaměstnání, ideální pro lidi, kteří jsou stále nejste jisti, co přesně hledají v kariéře.

Mnoho univerzit po celém světě nabízí tento program, a náklady značně liší od jedné školy na druhou. Cena učení může mít významný dopad o tom, kde jsou studenti schopni zúčastnit MSc kurzy, takže budoucí žáci by měli kontaktovat konkrétní univerzity a použít odhad nákladů jako efektivní způsob, jak zúžit své možnosti.

Třídy set studentů se k řízení marketingové komunikace pozicích. Pracovní příležitosti jsou univerzální, a držitelé stupně mohou najít práci vyšší úrovně pro firmy v oblasti byznysu, obchodu, public relations a reklamy. Tyto práce by mohly zahrnovat cokoli od koordinátora účtu a specialista na media relations na analytik a vedoucí prodeje.

Užívání tříd on-line může být pohodlný způsob, jak dosáhnout pečlivý akademický titul, aniž by byla obětována další aspekty vašeho rozvrhu. Podívejte se do databanky, aby získali představu o různých možnostech. Hledání programu dole a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.