Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu programy, vyhledejte nejlepší programy MSc zde! - MSc

Mgr. Management marketingu

Pokud jste někdy zajímal o to, jak podniky podporovat sebe, pak se dostat do MSc v oboru Marketing Management může být pro vás. Tento stupeň připravuje studenty, aby se na nové výzvy v hospodářském světě přes internet a prostřednictvím různých médií, ať už je to on-line reklamy, reklamy časopisů, televizní reklamy, nebo více.

Co je MSc v oboru Marketing Management? Tento stupeň učí studenty, jak zvládnout všechny druhy různých technologií, z Internetu na výzkum nástrojů a mimo něj. To také pomůže naučit lépe, jak dohlížet na týmy pracují na různých marketingových strategií, což je důvod, proč mnoho obory vyžadují třídy správy, než je váš program i začíná. Dozvíte se vedení kromě úspěšných marketingových strategií pro širokou škálu diváků.

Existuje celá řada vysokých škol a institucí, které nabízejí programy pro MSc v oboru Marketing Management.Jako takový, celkové náklady daného programu závisí na tom, kde je samozřejmě vzít a kolik kurzu je třeba dokončit. V závislosti na tom, kde jste jít a jaký typ studia jste již dokončili, může být nutné, aby se více nebo méně kurzů k dosažení vašeho titulu. Výzkum své možnosti dobře se přesvědčte se, zda určitý program bude vyhovovat vašim potřebám.

S MSc v oboru Marketing Management, měli byste být schopni vést marketingové týmy ve společnosti, ať jste kdekoliv. Z výzkumů a analýz k rozvoji, budete mít možnost zapojit se do marketingového projektu, na každém kroku na cestě. Dalo by se dokonce mají prostředky, jak začít svůj vlastní obchodní budovy a prosazování jiných podniků pomocí strategie, výzkum a analytické techniky, které jste se naučili prostřednictvím svého programu.

 

Existuje mnoho různých univerzit, které nabízejí programy pro MSc Marketing Management.Pro ty, kteří žijí daleko od univerzity s takovým programem, on-line kurzy jsou často k dispozici k dokončení studia. Chcete-li začít ve své postgraduální studium dnes hledat programu níže a kontaktujte přímo vstup kanceláři školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.

Čtěte více

MSc V Oboru Marketing Management

EAE Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

To vede k jasnému závěru: práce Marketing Management, jsou stále složitější a mění, což vyžaduje manažeři se schopností učit se a vyvíjet kontinuálně. [+]

Mistr v Marketing Management

V posledních letech došlo, jak společnosti se musí naučit pracovat v prostředí stále více dynamický, konkurenceschopný a globalizovaném světě, ovlivnil internet a nové způsoby, jak komunikovat s našimi zákazníky.

Nových informačních technologií povzbudit všechny účastníky trhu, a tak zvládat tyto technologie slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času. Trh se také viděn jako spotřebitelé se stále více náročnější a lepší informovanost jsme nuceni znovu objevit, jak jsme se s nimi komunikovat. Sytost reklama, hledání nových distribučních kanálů, nebo nový způsob stravování, které přinesly digitalizace a internet jsou faktory, aby zvážila. ... [-]


Msc Marketing

GISMA Business School
Campus forma Denní studium 24 měsíců September 2017 Německo Berlin

Tento program je navržen tak, kolem klíčových kompetencí, které budete potřebovat při rozvoji úspěšnou kariéru v oblasti marketingu: pokrývá 4 hlavní oblasti: digitální, strategické, marketing a základních obchodních dovedností v 19 kurzech. [+]

MSc Marketing Tento program je navržen tak, kolem klíčových kompetencí, které budete potřebovat při rozvoji úspěšnou kariéru v oblasti marketingu: pokrývá 4 hlavní oblasti: digitální, strategické, marketing a základních obchodních dovedností v 19 kurzech. Specifických oblastech, jako jsou výzkum, chování spotřebitele a řízení vztahů se zákazníky jsou také zahrnuty. Obsah místa samozřejmě důraz na současné trendy v oblasti marketingu, stejně jako klíčové otázky, které marketingových odborníků čelí. [-]

Grenoble Msc Vedení Marketing

De Broc School of Business
Campus forma Denní studium Kombinované 12 - 24 měsíců September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

Staňte se člověk tahá za nitky zpoza integrované, mezinárodní marketingové kampaně - kampaně, které pohánějí růst tržeb. Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. [+]

. Grenoble management MSc Marketing Staňte se člověk tahá za nitky zpoza integrované, mezinárodní marketingové kampaně - kampaně, které pohánějí růst tržeb. Toto odvětví zaměřené Program bude rozvíjet v sobě pokročilé analytické a strategické myšlení dovednosti potřebné v moderní marketingové řízení. Program je navržen a uděluje Grenoble Ecole de Management (GEM) a je dodáván De Broc School of Business v centru Londýna. S výzkumným projektem druhého roku, který lze přizpůsobit, aby vyhovoval vašim aspirace, tento program poskytuje nástroje, které potřebujete k dfinie svou vlastní budoucnost. Požadavky předmětu Silný bakalářský titul z uznávané univerzity (hodnocena GEM přijímací desce) Angličtina odborné způsobilosti: TOEFL - IBT: 94 (minimálně 22 v každém pásmu) IELTS - 6,5 (minimálně 6,0 ve všech oblastech) Cambridge Proficiency zkoušky: A, B, C Pearson Test z angličtiny (PTE) - minimálně 63 [-]

MSc Marketing

London School of Economics and Political Science
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

MSc Marketing je vynikající jednoroční program, poskytující analytický, business-zaměřené učební plán pro rozvoj své dovednosti jako inovativní a strategického marketingu. Praktický projekt vám umožní aplikovat své poznatky a odborné znalosti poradenské problémů reálného světa, a rozvíjet své odborné a praktické dovednosti jako marketingový manažer. [+]

MSc Marketing je vynikající jednoroční program, poskytující analytický, business-zaměřené učební plán pro rozvoj své dovednosti jako inovativní a strategického marketingu. Praktický projekt vám umožní aplikovat své poznatky a odborné znalosti poradenské problémů reálného světa, a rozvíjet své odborné a praktické dovednosti jako marketingový manažer. základní kurzy v rámci tohoto programu přinést poučení z nejnovějších výzkumů do učebny, což dobře zaoblené, kritickou analýzu chování spotřebitelů a datové analytiky, v kontextu skutečných obchodních výzev. Získáte detailní znalost spotřebitelských trhů, založené na špičkovém výzkumu a postřehy v lidském chování. Budete také rozvíjet svůj talent a odborné znalosti v oblasti analýzy dat, což vám umožní zaujmout strategický přístup k navrhování a vývoj marketingových kampaní. Jádro kurz základů obchodního vedení bude také rozvíjet své znalosti o souvislostech, v nichž marketingoví manažeři mohou řídit dopředu organizačními cíli Tato jedinečná kombinace lidského poznání, analytické odbornosti a porozumění podnikání vás odliší od ostatních marketingových absolventů, a dá vám nástroje k vytvoření skutečně efektivní řešení založené na důkazech k neustále se měnící marketingových výzev, kterým čelí podniky po celém světě. Uvádíme na trh tento nový program pro první příjem studentů v září 2017. Osnovy Jsme zařadil # 2 na světě pro společenské vědy a řízení a program MSc Marketing je založen na LSE tradici akademického dokonalosti. Učební plán je navržen tak, kolem čtyř povinných základních kurzů, a můžete také přizpůsobit svůj program podle svých vlastních zájmů a profesní cíle s možností výběru z volitelných volitelných předmětů z předních akademických oddělení napříč LSE. Budete dokončit program s Marketing Action Learning Project, která vám umožní rozvíjet své praktické marketingové dovednosti, spojit znalosti z kurzů v celém programu, a vyberte prostor pro specializaci prohloubit svůj knowledgee v konkrétní oblasti zájmu. Pre-zasedáními kurz (non-hodnotila) Studenti jsou povinni absolvovat před zasedáními kurz před začátkem programu, zahrnující program tříd a uvítací akce. Tento kurz bude poskytovat intenzivní "boot-tábor" školení v základních principech obchodu a globální prostředí, v němž firmy působí. To je navržen tak, aby základní kontext ke specialistovi marketingových znalostí, které budete rozvíjet v celém programu, za účelem vybudování své znalosti o strategickém řízení role marketingu hraje v jízdě podnikání. Povinné předměty (2,0 jednotek) Základy marketingu (0,5 jednotek) Za poznáním klíčová analytická rámců, technické nástroje a koncepty, které jsou nezbytné pro vybudování efektivní marketingové strategie, a rozvíjet dovednosti studentů při analýze a dělat smysl složitých reálných situacích. Marketing Analytics I: Spotřebitelské Základy analýzy (0,5 jednotek) Naprostou nezbytností v době zpracování velkých objemů dat, tento kurz poskytuje základní znalosti marketingových analytických a výzkumných metod a interpretaci a využívání datových postřehy. Consumer Insights I: behaviorální Fundamentals (0,5 jednotek) Rozvoj pochopení lidské psychologie a chování spotřebitelů přinést vhled do zásadních otázek, včetně proč spotřebitelé chtějí, co chtějí, jaké informace budou reagovat a co bude ignorovat, a jak a proč se rozhodovat. Marketing Action Learning Project (0,5 jednotek) Tým projektu analyzování a řešení marketingový problém v reálném světě v rámci organizace, sdružující učení napříč všemi kurzy v programu. Studenti budou rozvíjet týmové pracovní dovednosti a zkušenosti v poradenství, pracovní vypracovat zprávu o uvádění na trh nahlédnutí do hloubky, aby poskytovaly základ pro doporučení pro efektivní řešení složitého reálného světa vydání. Volitelné volitelných předmětů (2,0 jednotek) Kromě výše uvedených základních kurzů, budete přizpůsobit svůj program podle svých vlastních zájmů a profesní cíle s volitelným volitelných předmětů. Budete mít možnost vybrat si z výběru specialista marketingu volitelných předmětů níže, stejně jako možností, jak rozšířit své znalosti s volitelných předmětů z předních akademických oddělení napříč LSE, které pokrývají širokou škálu širších témat relevantních pro marketingové manažery dnes. Specialista marketingových volitelných Marketing Analytics II: Analytics pro správu inovace, produkty a značky (0,5 jednotka) Stavební poznatky ve state-of-the-art modelů Marketingové Analytics pro manažerské rozhodování v oblasti marketingu, které umožňují společnostem, aby se ukázal jako vedoucí postavení na trhu, úspěšně zahájit nové produkty nebo inovace, a spravovat zralých produktů a značek. Consumer Insights II: Judgement a rozhodování (0,5 jednotka) Představení pole behaviorální rozhodování vědy rozvíjet a in-hloubka pochopení lidského úsudku a rozhodování, včetně vhled do poznávacích zaujatostí a heuristiky, preference a hodnoty, rozhodování za nejistoty a rizika, zásady výběru architektury, a jak přivodit změna chování. New Media Marketing (0,5 jednotka) Rozvoj špičkové nástroje a techniky pro strategické on-line reklamy a sociální média marketing, s technologií a analytiky, aby shromažďovat, analyzovat a působit informací o zákaznících. Cenová strategie (0,5 jednotka) Poskytující základní pochopení základních principů cenové strategie, taktiky cenových a realizace s využitím analytických nástrojů, teorie a rámců formulovat úspěšné strategie v oblasti cenotvorby. Kariérní rozvoj s Marketing MSc LSE je zařazen # 5 na světě pro jeho dobrou pověst u zaměstnavatele (QS žebříčku 2016) a MSc Marketing bude poskytovat platformu transformovat svou kariéru. Ať už hledáte způsob, jak učinit další krok ve své stávající marketingové kariéru, kteří chtějí změnit svoji kariéru a přestěhovat se do marketingového řízení z jiného oboru, nebo pracuje na spuštění vlastního podnikání podniku, bude tento program poskytovat intelektuální a praktickou dovednosti, které vám umožní řídit svou kariéru vpřed. Budete absolvovat jako dobře zaoblené marketingový manažer, s důsledným vědeckým přístupem k analýze dat, spolu s diferencovaného a zasvěcené pochopení zákazníků, která vám schopnost řídit strategický marketing úspěch. Vedle toho budete stavět své profesní schopnosti s předměty rozvíjet své týmovou práci a komunikační dovednosti, a upevnit svou základní chápání marketingového průmyslu. LSE Kariéra LSE kariéra bude poskytovat na míru individuální podporu s vaší vývoje a hledání zaměstnání profesionální celou dobu trvání programu. Nabízejí one-to-one Kariéra Consultant relace, přístup k zaměstnavatelům s kariéry veletrhy, semináře a workshopy, rozsáhlé databáze pracovních příležitostí prostřednictvím LSE Kariéra Hub, a pomoc při hledání zaměstnání, životopisy / životopisy a rozhovory. Absolvent destinace Absolventi z LSE katedry managementu šly na úspěšnou kariéru v celé řadě průmyslových odvětví a vedoucích organizací po celém světě. Zde jsou některé příklady firem a organizací, které naši absolventi nyní pracují pro: Vstupní požadavky Bakalářský titul na úrovni 2,1 nebo vyšší, nebo mezinárodní ekvivalent. Žadatelé z jakéhokoli akademickým zázemím jsou vítány. Není nutné ji před formální studium kvantitativních předmětů, ale studenti musí přijít připraveni jednat s kvantitativními tématech, jako je statistika a analytických údajů. Není nutná žádná pracovní zkušenosti před, ale studenti, kteří mají zkušenosti jsou vítány. Uveďte podrobně veškeré relevantní zkušenosti v aplikaci. Všichni žadatelé musí předložit GMAT nebo GRE skóre Požadavky na anglický jazyk Vaše žádost bude posuzovat jeho studijním úspěchům. Nabídku na místo může být podmíněno navštěvovat další kurzy a / nebo složení kvalifikační zkoušky na vhodném standardu, kromě titulu. Měli byste si uvědomit, že tam jsou vždy mnohem více aplikací než míst jsou k dispozici na LSE a držení minimálních požadavků na přijímací nezaručuje, že vám bude nabídnuta vstupné. Proto je ve vašem zájmu uplatnit co nejdříve. Jak se přihlásit Podat přihlášku k LSE Graduate přijímací kanceláři. Aplikace jsou nyní otevřené pro vstup do programu na podzim 2017. Působíme postupové vstupné, takže nemáme konečný termín, a místa jsou v současné době k dispozici na tento program. Nicméně, nabízíme místa na kdo dřív přijde, je první obsloužen, takže vám doporučujeme použít co nejdříve, aby se zabránilo zklamání. Náš přijímací proces je řízen centrálně, tak prosím navštivte LSE Graduate přijímací kancelář pro dotazy o procesu a požadavků aplikací. Poplatky a finanční podpora Program Poplatek za školné: UK / EU £ 25.944 (prozatímní EU); zámoří 26.448 £ LSE nabízí celou řadu možností finanční podpory pro UK a mezinárodní postgraduální studenty. [-]

Msc Marketing Francouzské Excellence

NEOMA Business School
Campus forma Denní studium 12 - 15 měsíců September 2017 Francie Rouen

Ve stále více globalizovaném světě, pojem národní značky je rychle získává na významu jako páka pro rozvoj a podporu obchodní, politické a kulturní diferenciace. Snaha o [+]

Snaha o dokonalost v agresivním konkurenčním mezinárodním prostředí je společným cílem a výzvou absolventi obchodní školy po celém světě. V panteonu národních značek, Francie zaujímá jedinečné postavení, které vynikne v kulturní rozmanitosti, vědeckého úsilí, pohostinství a obchodní prozíravost.

MSc Marketing Francouzský Excellence poskytuje specializované nástroje a techniky, jak maximalizovat tyto silné stránky na světové scéně, a je určen pro studenty se zájmem o práci v francouzské firmy, národní nebo mezinárodní, a pro ty, kteří chtějí získat dovednosti a know-how vztahující se na strategické ambice rozvoje v rámci rozvojových ekonomik. Ewan Ormiston & William Reeves... [-]


Master Of Science (MSC) V Oblasti Marketingu

WU - Vienna University of Economics and Business
Campus forma Denní studium September 2017 Rakousko Vídeň

Čtyři semestry, na plný úvazek, anglicky učil studijní program [+]

Magisterský studijní program v oboru Marketing poskytuje našim absolventům s potřebnými znalostmi a dovednostmi získat důkladné znalosti o výzvách, podnikatelské a neziskové organizace zaměřené na zákazníky jsou konfrontovány s. Marketing tradičně pomáhá těmto firmám při vytváření hodnotu zjišťování potřeb svých zákazníků a poskytnout jim inovativních produktů a služeb. Ale v globalizovaném světě, který se rychle mění, existuje několik nové skutečnosti, které ovlivňují současné a budoucí obchodní praktiky:

Efektivní marketing má spojit dobře zavedené plánování a výzkum technik s procesem adaptivní experimentování pro rychlejší učení a zlepšení přesnosti rozhodování. Obchodníci se setkat s rostoucí dostupnosti a široké využití databází odvozených ze spotřebitelských průzkumů, údajů ze čteček a interaktivních on-line médií. Navíc, vyhledávače a sociální média změnila způsob, jakým spotřebitelé získat informace, rozhodovat se a komunikovat mezi sebou navzájem a firem. To vyžaduje marketingových odborníků, že mají pokročilé analytické a kvantitativní dovednosti, jako je statistika, databázový marketing a průzkum trhu, ale také kvalitativní dovednosti, aby lépe pochopit měnící stávající i budoucí kupní a spotřební zvyklosti spotřebitelů. Současná ekonomická krize a nedostatek zdrojů umožňuje měření marketing výkonnosti nabývají na významu v současné praxi řízení.... [-]


Magistr V Managementu (zaměření V Oblasti Marketingu)

Barcelona School of Management · Pompeu Fabra University
Campus forma Denní studium 9 - 12 měsíců September 2017 Španělsko Barcelona

Master of Science v managementu (zaměření na marketing) v UPF Barcelona School of Management je jeden rok, plný úvazek program, zcela vyučován v anglickém jazyce zaměřen na studenty se silnými kvantitativními a analytickými schopnostmi. Program se zaměřuje na technické a kreativní dovedností potřebných k pochopení, jak uspokojit potřeby zákazníků ze strategického, manažerské a empirického hlediska ... [+]

. The Master of Science v Management (zaměření na marketing) na UPF Barcelona School of Management je jeden rok, plný úvazek program, zcela vyučován v anglickém jazyce zaměřené na studenty se silnou kvantitativní a analytické schopnosti. Program se zaměřuje na technické a tvůrčí dovednosti potřebné k pochopení, jak uspokojit potřeby zákazníků ze strategického, manažerské a empirické perspektivy. Prakticky orientované a mezinárodně zlobil se Master of Science v Management (zaměření na marketing) vám poskytne plné pochopení důležitých procesů zapojených do vytváření, komunikaci a vytváření hodnot pro zákazníky a zároveň posílit svou schopnost čelit a řešit složité problémy ve stále více globalizovaném marketingového prostředí. The Master of Science v Management (zaměření na marketing) těží z vynikajícího, ručně sbírané fakultě UPF světa zařadil katedry ekonomie a podnikání, známý pro jeho vědecký přístup, jeho neustálé příspěvek k vytváření znalostí a jejich schopnost stimulovat a zprostředkovat znalosti. Proč tento program? To vám pomůže rozvíjet své znalosti marketingu v jedné z nejvíce designu orientované a inovativní měst Evropy: Barcelona. Budete ovládat a uvádět do praxe nejnovější špičkové nástroje a techniky používané v oblasti marketingu řízení, výzkum, analytiku a strategii. Naučíte se integrovat spotřebitelskou analýzu s analýzou průmyslu při rozhodování o různých prvků strategie značky a marketingového mixu. To vám připojí k nejlépe vyškoleným učitelského sboru, který vás provede učení procesu vývoje marketingového plánu. Ty budou vybaveny nástroji a dovedností potřebných pro úspěšnou kariéru v Brand Consulting, řízení komunikace, digitálního marketingu a marketingového výzkumu. Cíle Abychom pochopili nejnovější marketingové trendy a techniky od analytického přístupu. Chcete-li rozvíjet dovednosti, jako je podnikání tvořivost, týmovou spolupráci a firemní závazek v oblasti marketingového řízení. Předvídat a určit dnešní potřeby spotřebitelů a sdělit je inovativním způsobem. Kdo to je? Master of Science v managementu (zaměření na marketing) je zaměřen na čerstvé absolventy a junior profesionálů s následujícími akademických prostředí: ekonomika obchodní administrativa strojírenství matematika Fyzika Žadatelé s různým akademickým zázemím budou požádáni o předložení dokladu o dostatečné kvantitativní a analytické školení předložením GMAT skóre 600 nebo vyšší. Zjistěte si, co se chystáte učit. [-]

Ms Marketing

Kogod School of Business, American University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Spojené státy americké District of Columbia

Masters v marketingu studijní program (MSMKTG) na Kogod School of Business poskytuje konkurenční výhodu pro studenty hledají kariéru v oblasti marketingu. Poskytuje pochopení marketingových nástrojů a konceptů, které připravuje absolventy odlišit od svých vrstevníků, významně přispět ze své první den v práci, a urychlit jejich povýšení. [+]

30 kreditních hodin; Program kohorta bázi Na plný úvazek, kompletace do jednoho roku Lock-krok plán Výkonný série reproduktor Masters v marketingu programu (MSMKTG) Na Kogod School of Business poskytuje konkurenční výhodu pro studenty hledají kariéru v oblasti marketingu. Poskytuje pochopení marketingových nástrojů a konceptů, které připravuje absolventy odlišit od svých vrstevníků, významně přispět ze své první den v práci, a urychlit jejich povýšení. Unikátní do programu MS Marketing, budou studenti pracovat v cross-funkční týmy vedle RedPeg marketingu, oceněnou marketingové agentury v Washington, DC, oblasti prostřednictvím našeho významného klienta projekt aplikované. Klient Projekt Použita je vyvrcholení zkušenost navržen tak, aby představit studenty na všechny aspekty vývoje, realizaci a vyhodnocení marketingové kampaně. Studenti povede projekt od začátku do konce, včetně výzkumu trhu, strategické plánování, kreativní implementace, a konečně, vyhodnocení výsledků kampaně. [-]

MSc Praxe Marketing Management

Sheffield University Management School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Sheffield

Se svou akreditaci od Chartered Institute of Marketing (CIM), to MSc je navržen tak, aby vedl absolventy na kariéru v oblasti marketingového řízení. [+]

. Se svou akreditaci od Chartered Institute of Marketing (CIM), to MSc je navržen tak, aby vedl absolventy na kariéru v oblasti marketingového řízení.Tento program vám poskytne znalosti a dovednosti pro kariéru v marketingové discipliny a studenty registraci na tento program se automaticky stane partnerský postgraduálních členy CIM.KurzUčil na plný úvazek v průběhu dvou semestrů, následovaný disertační práce, naučíte přes sérii přednášky, semináře, případové studie a práce ve skupině pro kolaborativní učení. Posouzení je prostřednictvím jednotlivých úkolů, skupinové projekty, zkoušek a disertační práce.Akreditace CIM je velmi prospěšné pro absolventy v tomto MSc. Studenti se registrují na program automaticky stávají partnerský postgraduálních členy CIM. Po úspěšném absolvování, máte nárok na status spolupracovník CIM členství a pokud budete mít tříletou marketing pracovní zkušenosti, které budou mít nárok na plné členství v ústavu. V návaznosti na další vývoj, absolventi naší MSc v oboru Marketing Management praxi mají také nárok na status Chartered Marketér.Máte také možnost podniknout organizační projekt, která vám v reálném světě pracovní zkušenosti v rámci společnosti.Kurz začíná v září a trvá po dobu celého 12 měsíců. Studenti, kteří úspěšně dokončí v prvním pololetí, ale nepostupují obdrží certifikát PG. Ti, kteří projdou modulů obou semestrech ', ale ne dokončit disertaci obdrží diplom. Moduly Semestr 1 Global Marketing Marketing Management Současné marketingové praktiky Marketingová komunikace Mezinárodní Chování spotřebitele Semestr 2 branding Služby a Retail Marketing Marketing ve společnosti Marketingový výzkum Semestr 3 Disertační práce KandidátAtraktivní absolventovi disciplinární pozadí, máte zájem o marketingové řízení a budou chtít získat znalosti a kritické zhodnocení předmětu.Budete mít dobrý horní diplom druhé třídy, nebo schválenou odbornou kvalifikaci. Pro zahraniční studenty, standardní anglický požadavek Sheffield University Management School je IELTS 6,5 s minimálně 6 v každé části, nebo ekvivalent.ŠkolaSheffield University Management School je hrdý na to být v horní jedno procento obchodních škol na světě díky prestižní Triple Crown akreditaci (AMBA, EQUIS, AACSB). Škola je efektní, architektonická budova se nachází v listové Broomhill, chůze od centra města a 15 minut pouhých 15 minut jízdy autem od Peak District, poskytuje velmi vysokou kvalitu života.Jsme výzkum-vedl, dynamický a progresivní. Škola se snaží pro každý absolvent být práce-ready v teorii i praxi. Naše prvotřídní akademici a renomovaných stupňů a kvalifikaci pracovat velmi tvrdě, aby zajistily to.Vyhrazený kariéry služba je také k dispozici pro podporu studentů a dostat do kontaktu s organizacemi. Zaměstnatelnost hub se chová jako klíčové rozhraní mezi vedením studentů a vnějším světem. Jedná se o specializované služby, které vám pomohou přístup k podpoře zaměstnatelnosti, rozvoj dovedností a příležitostí v těchto oblastech; postgraduální projekty, stáže, postgraduální mezinárodní letní školy, profesní sdružení a tělo kariéry. Stipendia Pro další informace o stipendiích naleznete na následující webové stránky. https://www.sheffield.ac.uk/postgraduate/taught/finance [-]

MSc Marketing

Trinity College Dublin - Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Irsko Dublin

Tento program se zaměřuje na marketingové strategie, branding, spotřebitelské psychologii a komunikačních dovedností potřebných pro absolventy vyniknout v jejich výběru specializovaného marketingu kariéry. [+]

Tento program se zaměřuje na marketingové strategie, branding, spotřebitelské psychologii a komunikačních dovedností potřebných pro absolventy vyniknout v jejich výběru specializovaného marketingu kariéry. Tento intenzivní program je navržen tak, aby vybavit studenty dovednostmi, které potřebují k úspěchu v jejich výběru marketingového kariéry. Studenti se naučí základní marketingové specializací, jako je strategie a branding, jakož i rozvoj dovedností v oblasti komunikace, plánování a analýzy, sociální média marketing a analytických údajů. Informace o programu Analytické a praxe založená na školení dodává expert fakulty a vedoucích pracovníků z předních nadnárodních společností, jako je Google a Microsoft. Tento program má silný zaměřením na průmysl a poskytuje firemní napojení na marketing a digitální marketing průmyslu, ředitelství, které se nacházejí jen několik minut od areálu. Naši vysoce interaktivní lekce vyvolat diskusi a poskytnout příležitosti k rozvoji komunikačních a vyjednávacích dovedností, vypořádat se s real-life případové studie, práce v malých skupinách na úkolech, aktivně se účastnit digitální a analytické simulací, stejně jako navštěvovat pravidelné semináře s reproduktory pracují v všechny aspekty marketingové praxe a myšlení. Kdo vlastně hledáme? Trinity Business School Studenti pocházejí z nejrůznějších oborů bakalářských a přicházejí z míst po celém světě. Naše ambiciózní studenti jsou připraveni pustit se do úspěšné a naplňující profesní dráhu v oblasti podnikání a učí se novým dovednostem a zlepšování stávajících. Berou pryč povědomí mimo zisku zahrnují dopad obchodu na širší ekonomiku a společnost. Očekáváme, že naši absolventi, aby "dala víc, než vzít ven" ekonomiky a společnosti po celou dobu jejich kariéry. Vstupní požadavky První nebo horní druhé třídy diplom nebo ekvivalent. Máte-li ještě dokončit svůj titul, předložit své nejnovější přepisy. Pokud váš přepis není v angličtině, prosím, také dodat ověřený překlad. Dva akademické rozhodčí Pracovní zkušenosti (volitelně) IELTS nebo TOEFL skóre: Non-rodilí mluvčí bude potřebovat IELTS skóre nad 6,5, s žádnou kapelou pod hodnotou 6; nebo TOEFL skóre přes BTÚ 90. Pokud váš primární stupeň byl v angličtině, můžete tento požadavek ignorovat. GMAT skóre může být požadována v některých případech MSc Marketing Pracovní příležitosti Naše MSc Marketingové studenti absolvovat jako marketingový specialista, který pomůže Segue vás do průmyslu nebo sub-disciplína marketingu, které vás opravdu zajímá. Naši absolventi věnovat své marketingové kariéru v celé řadě průmyslových odvětví, včetně sociálních médií, poradenství, finanční služby, operací, farmacie, doprava, cestování, vzdělávání a správy, prodeje a marketingu a sociálních podniků. [-]

Velitel řízení Vědy Marketingu

Toulouse Business School - Barcelona Campus
Campus forma Denní studium 18 měsíců January 2017 Španělsko Barcelona

Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční MSc Marketing Management vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Učil výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, tento program nabízí 3 specializace stopy, takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C Marketing, B2B marketingu a mezinárodního obchodu. [+]

. Hledáte způsob, jak rozšířit svůj marketingový znalosti a dovednosti nastavit? Pak TBS Barcelona je na plný úvazek, 18-měsíční Vedení MSc Marketing vám umožní získat tuto významnou konkurenční výhodu v dynamickém, neustále se měnící průmyslu. Vyučován výhradně v angličtině a vysoce přizpůsobitelné, Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2C marketing, B2B marketing, A mezinárodní obchod, Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s našimi volitelný fast track obor módy a luxusu. Vedení MSc Marketing bude trénovat, aby co nejlepší marketingová rozhodnutí o zásadní, důsledné základ pro správu, takže budete připraveni přijmout jakékoliv manažerské marketingovou pozici. Budete také získat hands-on praxi Behem 6-ti měsíční stáž ve špičkových národních a mezinárodních firem. Co je víc, personalizované koučování program, bude vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. TBS Barcelony Vedení MSc Marketing Má velmi praktické zaměření, stejně jako neochvějnou oddanost akademické přísnosti. Mezi naší pedagogických pracovníků počítáme přední praktici v oblasti marketingu a mezinárodně uznané akademickés, čímž se získá širší obchodní perspektivu. Kromě toho výbor pro posuzování, Vytvořený z odborníků z odvětví, dohlíží na obsah kursu, aby se zajistilo, že jsou vždy relevantní s nejnovějšími trendy a vývojem. Vše, co potřebujete, aby vám spustit na vaší marketingové řízení kariéry! Proč si vybrat naši MSc Marketing Management? vysoce přizpůsobitelné TBS - UPC double degree TBS Triple Akreditace - Inovace Zaručená mezinárodně Minded Stáže - teorii do praxe Individuální koučování Vysoce, použitelné absolventi Barcelona - Jeden z druhu Obsah programu The Vedení MSc Marketing je vyučován přes 3 podmínek. Během prvního funkčního období budete učit Základy marketingu, stejně jako nejmodernější techniky v oblasti marketingu. Ve druhém semestru budete moci specializovat ve většině příslušné oblasti pro dosažení vašich profesních cílů. Třetí termín bude vynaložena podniknutí odborná stáž v renomovaném národní nebo mezinárodní společnost. V celém průběhu, budete těžit z naší osobní koučování program, který vás o tom, jak úspěšně identifikovat váš ideální kariéru. 1. semestr (leden až červen) Běžné předměty Zaměřené na rozvoj pochopení složitosti podnikání a obecného managementu. Podnikatelský plán strategie společnosti mezinárodní obchod systémové dynamiky lidských zdrojů Klíčové subjekty v marketingu Úvod do základních prvků marketingu, s konceptů ilustrovaných pomocí aplikace a profesionální příklady. Rozhodnutí o spotřebitelů a trhů vztahy se zákazníky marketingové strategie Během hlavních předmětů v marketingu, budou studenti volit mezi následujícími rychlých tratí: General Marketing Móda a Luxury Marketing Business Game Studenti budou rozděleni do týmů mezi sebou soutěží, jako kdyby byly různé společnosti ve stejném odvětví. Přidal složitost vychází ze skutečnosti, že konkurenční týmy mohou být v Barceloně nebo v hlavním kampusu v Toulouse. 2. semestr (září až prosinec) Strategie intenzivní kurz Intenzivní kurz strategie, která se týká přehodnocení koncepce od prvního ročníku, vývoji a jejich aplikací na vyřešení velmi složitých real obchodních případů. Specializace stopy Tento program nabízí 3 specializace stopy takže můžete snadno přizpůsobit kurzy, které vám pomohou dosáhnout vašich profesních cílů: B2B marketing B2C marketing Mezinárodní marketing Jsme také hrdí na to obstarávat pro jednu z nejrychlejších sektorů španělských Rosteme s naším volitelný fast track obor módy a luxusu. SEZAM Poradenská projekt proveden v týmech obsahujících strategického posouzení skutečného podniku a návrh strategických doporučení. 3. semestr (leden až červen) Povinný 6-měsíční stáž Budete také získat hands-on praxi v průběhu 6-ti měsíční stáž ve špičkovém národních a mezinárodních firem. A co víc, bude individuální koučování program nastavený vám na vaší cestě k nalezení ideální profesionální dráhu. Požadavky na přijetí Bakalářský studijní Uchazeči musí mít bakalářský titul (z minimálně 180 ECTS) z non-francouzské akreditované vysoké škole. Kandidáti, kteří budou mít pravděpodobně takovou kvalifikaci získané před začátkem kurzu MSc jsou také ucházet. Znalosti angličtiny Kandidáti musí předložit úředně uznaný anglický certifikát. Minimální skóre potřebné pro přijetí jsou: TOEFL IBT:> 80 IELTS:> 6.0 FCE Poznámka: Kandidáti nemusí předložit doklad o jejich úrovni angličtiny pokud angličtina je jejich mateřský jazyk, nebo v případě, že se jejich bakalářský titul plně v angličtině. Přijímací zkoušky Kandidáti musí mít jednu z následujících testu vstupné: TBS vstupné testu nebo GMAT (minimálně 530), nebo gre profil kandidátů Uchazeči musí splňovat následující kritéria: Být mladší 29 let na MSc start programu dne. Nemají více než 2 roky praxe v pozici, relevantní pro oblast MSC Course. Není stanovena žádná minimální stupeň průměr bodu (GPA) požadavek. Nicméně, bude silná GPA být pozitivně při posuzování žádosti. Přijímací proces Konzultovat s příslušným kolo aplikační níže * Vyplňte on-line přihlášku Nahrát požadované dokumenty aplikací ** Zaplatit vstupné prostřednictvím kreditní kartou nebo bankovním převodem (130 €) Zařídit, aby se online TBS Přijímací zkoušky, nebo poskytnout potvrzení o některý z uznávaných přijímacích zkoušek uvedených výše Mají přijímací pohovory (face-to-face nebo přes Skype) Dočkat, až se oznámí rozhodnutí o přijetí. To bude zaslána e-mailem. * Aplikace kola Vstup do absolventa pracuje v postupných krocích přijímacího základ: čím dříve se použijí, tím větší vaše šance jsou přijímány. Žádosti budou považovány za v souladu s koly vidíte na obrázku. Žádosti podané po každém termínu bude převeden do dalšího kola. Je nutné poskytnout požadované dokumenty aplikací před uzávěrky pro podání žádosti; jinak vaše žádost bude převeden do dalšího kola. 1. kolo - 11.března 2. kolo - 20.dubna 3. kolo - 18.května 4. kolo - 22.června 5. kolo - 24.srpna 6. kolo - 21.září 7. kolo - 26.října Poslední Aplikace Uzávěrka ledna 2017 příjem: 5.prosince ** Aplikační dokumenty Kopie těchto dokumentů budou muset od vás: Naskenovaná kopie certifikátu studia svého bakalářského Naskenovaný kopii Transcript of Records od svého prvního stupně, včetně GPA (Grade Point Average) Naskenovaná kopie pasu nebo občanského průkazu Oficiální doklad o úrovni angličtiny (zkontroluje požadované výsledky výše) Foto (ve formátu JPG) CV (v angličtině) [-]

Ma / MSc Management Marketing

University of Westminster, Westminster Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 1 rok September 2017 Spojené království Londýn + 1 více

[+]

Obsah předmětu Budete rozvíjet strategickou perspektivu a rozšířit své stávající znalosti o marketingu a jeho začlenění do celkové podnikové strategie a struktury. Budete zdokonalovat své schopnosti pro analýzu komplexní marketingové a obchodní situace a přijímání rozhodnutí o vhodných postupů. Budete také zlepšit své kariérní vyhlídky v oblasti marketingu a všeobecných obchodních ploch. Vrcholem pro mnoho studentů je obytná víkend organizována jako součást tohoto kurzu - víkend pryč kombinující prezentací a workshopů s velkými příležitostmi k síti a poznat své spolužáky. Studenti tohoto kurzu těžit z volného přístupu na část materiálu na seznamu Samozřejmě čtení. Fast-track marketing management MA / MSc [-]

MSc Marketing

The Chinese University of Hong Kong, CUHK Business School
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Hongkong

MSc programu v marketingu klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. [+]

. The MSc Program v Marketing klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. Kromě toho, že program je jedinečný v tom, že poskytuje studentům nejen důkladné a in-hloubky báze znalostí v oblasti marketingu, ale také širokou škálou pokročilých marketingu volitelných nejsou obvykle vyskytují v normální vysokoškoláka marketingu nebo programu MBA. Cílem programu je Cílem MSc v programu Marketing je poskytnout studentům, kteří aspirují na vysoce schopné marketingové odborníky s pokročilou marketingových znalostí a dovedností potřebných. Po ukončení programu, Studenti budou schopni aplikovat marketingové koncepty, zásady a teorie realizovat efektivní marketingové operace. Studenti budou schopni aplikovat pokročilé analytické a kvantitativní techniky při vytváření marketingové správná rozhodnutí. Studenti budou schopni analyzovat dopad různých národních funkcí a přizpůsobit vhodné marketingové strategie a marketingové rozhodnutí. Studenti budou schopni posoudit etické důsledky marketingových rozhodnutí a musí být schopen odpovídajícím způsobem reagovat na ně. Studenti budou rozumět otázky spojené s předními / řízení prodeje a / nebo marketingových týmů. Studijní plán Kandidáti jsou nutné k dokončení jednoho předpokladem kurz pre-termín, sedm základních kurzů a čtyři volitelných předmětů nabízených v pravidelných podmínkách během jednoho roku. Každý kurz se rovná třem kreditních jednotek. Předpokladem samozřejmě i sedm základní kurzy jsou nabízeny MSc programu v marketingu. U volitelných předmětů, zájemci si mohou vybrat nanejvýš šest (6) jednotky kurzů nabízených MSc programu v marketingu či kurzů nabízených jinými programy MSc v oboru CUHK Business School a MSSc programu v reklamě, které nabízí School of Journalism a komunikace, po schválení programový ředitel. Studenti jsou povinni absolvovat dvoutýdenní předčasného kurz (předpokladem chodech) v srpnu před první termín začíná. Požadavky na přijetí Žadatelé musí splňovat následující požadavky: Mají uznaný bakalářský titul s vyznamenáním (nesmí být nižší než druhé třídy nižší divizi nebo B třídě) nebo odpovídající odborné kvalifikace. Poskytnout uspokojivé GMAT skóre Žadatelé by měli zajistit, aby poslat oficiální GMAT skóre (školní Copy) Úřadu program, MSc programu v marketingu čínské univerzity v Hong Kong: programový kód pro MSc programu v marketingu je R9H-0W-23 pro přijetí účelem se skóre nebude brán zřetel GMAT zkoušky, které vykonávají více než pět let před přijímacím roku. Žadatelé by měli splňovat jeden z následujících požadavků anglického jazyka na univerzitě před přijati do programu: mají stupeň průchodu v angličtině v jedné z následujících zkoušek: Hong Kong Advanced Level zkouška (AS Level); Hong Kong Higher Level zkouška; CUHK Imatrikulace vyšetření; nebo dosáhnout úrovně 4 nebo vyšší v předmětu Anglický jazyk Hongkong diplom středního vzdělání (HKDSE) Examinatoin; nebo stupeň z univerzity v Hongkongu nebo v anglicky mluvící zemi; nebo dosahovat určené skóre v následujících testů: TOEFL (Paper-based: 550; Computer-based: 213, založené na Internetu: 79); GMAT (verbální) (Pásmo 21); IELTS (akademické) (Pásmo 6,5); nebo Žadatelé s tituly udělované zahraničními univerzitami prostřednictvím vzdělávacích programů na dálku nebo prostřednictvím dokončení kurikula krátkou dobu jsou povinni poskytnout hodnotící zprávu od Rady Hong Kong pro akreditaci akademických a profesních kvalifikací (HKCAAVQ) na úrovni kvalifikace získané. [-]

Marketing Stupeň

Cranfield University
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Spojené království Cranfield

Tento program vám dá specializované dovednosti a znalosti, aby se stal úspěšným marketingovým vůdcem budoucnosti. Získáte in-hluboké porozumění oblastí včetně marketingové strategie, digitální marketing, branding, komunikace, marketingového poradenství, CRM, key account management, průzkum trhu, omnichannel uvádění na trh a zpracování velkých objemů dat marketing analytiku. [+]

Marketing Titul MSc ve strategickém Marketing Tento program vám dá specializované dovednosti a znalosti, aby se stal úspěšným marketingovým vůdcem budoucnosti. Získáte in-hluboké porozumění oblastí včetně marketingové strategie, digitální marketing, branding, komunikace, marketingového poradenství, CRM, key account management, průzkum trhu, omnichannel uvádění na trh a zpracování velkých objemů dat marketing analytiku. MSc pro své akademické a profesní ambice Interaktivní přístup k výuce přední mezinárodní fakulty, autory nejprodávanějších marketingových textů a článků v Harvard Business Review nebo Sloan přezkoumání vedením. Navrženo s vyššími marketingovými odborníky, aby vám up-to-date znalosti a dovednosti v oblasti strategického marketingu. Praktické dovednosti jsou rozvíjeny prostřednictvím své účasti na marketingové poradenství projektu za předpokladu externím obchodním klientem, a to prostřednictvím mezinárodních marketing případových studií. Master classes s renomovanými partnery z průmyslu poskytnout vhled do špičkových a inovativních marketingových technik a postupů. Rozmanitá, multi-národní kohorta poskytuje mezinárodní studijní příležitosti umožňující sdílet marketing pohled a zkušenosti. Naše unikátní, soběstačný kampus, jen jednu hodinu od Londýna, nabízí přátelské postgraduální zaměřené na učební prostředí, s malými žáků ve třídě a bezkonkurenční přístup k lektorů a podpůrného personálu. Kdo to je? Tento kurz je určen pro čerstvé absolventy, kteří chtějí zvýšit své akademické pověření a připravit se na první profesionální roli v marketingu. Je vhodný i pro marketingové profesionály, kteří chtějí zlepšit své znalosti a dovednosti a pokrok svou kariéru. [-]

MSc Obchod S Marketingového řízení -london Campus-

Northumbria University London Campus
Campus forma Denní studium 1 rok May 2017 Spojené království Londýn

Tento populární program byl vyvinut pro čerstvé absolventy v non-podnikatelských oborů, kteří chtěli přidat obchodní rozměr jejich vysokoškoláka specializace. Chcete-li být úspěšný v tomto programu, budete potřebovat nadšení, odhodlání a ochotu nejen tvrdě pracovat, ale učit se nové způsoby myšlení. Očekáváme také vám ukázat iniciativu a být schopen pracovat samostatně. [+]

. Začátek termíny: Září, leden, červen Práce ve velké, moderní, mezinárodní organizace, středně velká firma, nebo dokonce malý start-up firma vyžaduje řadu podnikatelských schopností. Nejcennější zaměstnanci jsou ti, kteří mají nejen dobré znalosti a pochopení různých částí podniku, ale ti, kteří jsou rychlé žáci a týmoví hráči s potenciálem vedení. MSc Business Marketing s programem management umožní studentům i všeobecné obchodní znalosti a porozumění, stejně jako osobní dovednosti potřebné pro širokou škálu rolí. Tento populární program byl vyvinut pro čerstvé absolventy v non-podnikatelských oborů, kteří chtěli přidat obchodní rozměr jejich vysokoškoláka specializace. Chcete-li být úspěšný v tomto programu, budete potřebovat nadšení, odhodlání a ochotu nejen tvrdě pracovat, ale učit se nové způsoby myšlení. Očekáváme také vám ukázat iniciativu a být schopen pracovat samostatně. Tento program je navržen tak, kolem sadu modulů, které jsou společné pro všechny dráhy. Tyto moduly zahrnují všeobecné obchodní funkce, strategického řízení a organizační analýzu. Tyto moduly také vás k dosažení obecných postgraduálních cílů strategického povědomí, rozvojových vedoucí potenciál a pochopení teorie a praxe mezinárodního obchodu. Ve druhém semestru budete mít příležitost se specializovat v Marketing Management. V závěrečném semestru budete dokončit svůj výzkum a psaní vaší práce. Každý student má osobní výzkumnou nadřízeného a bude muset podat návrh posouzen výzkumu před zahájením disertační práce sám. Absolventi na programu, se připojili širokou škálu podniků, včetně programů absolvent odborné přípravy. Významný počet absolventů se vrátila do práce pro rodinný podnik, nebo dokonce začali své vlastní podnikání. Tento kurz je také k dispozici jako MSc Obchod s Marketing Management s pokročilým praxi to znamená nabízení garantovanou stáž, která vám zkušenosti z pracovního prostředí a cennou příležitost dát své učení do praxe. Praxe bude probíhat mezi druhým a posledním semestru, a to může být placené nebo neplacené. Kdo by to oblek hřiště? Naše úspěšné "Business with ..." programu je pro lidi, kteří hledají úvod do světa byznysu a zároveň bude moci příležitost spojit klíčové podnikatelské subjekty se studiem na specializaci dráhy, v tomto případě Management. Tento kurz nabízí maximální flexibilitu pro studenty touží vstoupit do světa podnikání. Standardní Entry První stupeň, což odpovídá klasifikaci 2.2 vyznamenání. Žadatelé, kteří nemají takový akademickou kvalifikaci, ale mají značné zkušenosti s prací v obchodní organizace a / nebo vlastnit bude rovněž považovat za relevantní odbornou kvalifikaci. Jak tam je nějaká statistika vyučované v průběhu programu, žadatelé by měli mít na matematiku kvalifikační rovnocenným maturitou třídě B. Plus jeden z následujících: Mezinárodní / Anglický jazyk Požadavky: Mezinárodní žadatelé musí mít jednu z následujících anglických jazykových kvalifikací s jakostí, jak je uvedeno níže. Mezinárodní British Council English Language Testing System (IELTS) skóre 6.5 (nebo vyšší), s minimálním skóre v každé složce čtení, psaní, poslech a mluvení 5,5 Pearson Akademický skóre 62 (nebo vyšší), s minimálním skóre v každé součásti čtení, psaní, poslech a mluvení z 51 Univerzita také přijímá mnoho dalších anglický jazyk kvalifikaci, a pokud máte jakékoliv dotazy ohledně našich požadavků Anglický jazyk kontaktujte prosím Mezinárodní přijímací kancelář a my Vám rádi pomůžeme. [-]