Kombinované Marketing v Asie - Marketing Marketing programy v Asie

Kombinované Marketing v Asie - Marketing Marketing programy v Asie

Marketing

Magisterské programy poskytuje stejný název pro stupeň - Mistr. Postgraduální studium jako Masters of Science jsou zkráceny MSc. Master of Science v managementu programu nebo Master of Science vzdělávání managementu jsou postgraduální programy v běžném řízení. To znamená, že studenti dostávají akademické vzdělání s hloubkou reflexe a abstrakce. Masters lze obvykle klasifikovány jako Master of Science (MSc) nebo populární Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) obvykle je uveden pro úspěšné dosažení postgraduální programy s vědou nebo technického hlediska konvergence.

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Kombinované Marketing v Asie - Udělejte si Marketing v Asie. Získejte všechny Kombinované Marketing program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

M.sc Globální Marketingové řízení

Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Campus forma Kombinované 16 - 60 měsíců January 2018 Malajsie Kuala Lumpur

Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. [+]

. M.Sc. v globální Marketing Management Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. Požadavky na přijetí Bakalářské minimální CGPA 2,50 nebo odpovídá za přijatelné Senátu; NEBO Bakalářský diplom nebo rovnocenné, ale pro CGPA pod 2,50; mohou být přijaty za předpokladu, že uchazeči musí mít 5 let Pracovní zkušenosti v daném oboru. Absolventi rovnocenných kvalifikací, kteří mají několik let příslušných zkušeností v oboru. Je doklad o uspokojivé znalosti angličtiny pro kandidáty, kde angličtina není jejich rodným jazykem, jako je IELTS 6,0 nebo vyšší, nebo TOEFL 550 nebo vyšší. Kdo by se měl zúčastnit Master of Science v Global Marketing Management byl navržen tak, aby klíčové manažery, vedoucí pracovníky, manažery, podnikatele a další odborníky pro kariéru v globální marketing prostřednictvím rozvoje kritického myšlení a schopnosti v identifikaci, vyhodnocení a řešení problémů, které vyvstaly v globálním marketing a vývoj globálních marketingových strategií. Kromě toho, že je určen pro ty, kteří mají vysokoškolské zázemí v podnikání, stejně jako ty z jiných oblastí průmyslu mají zájem o vypracování komplexního chápání pojmů a současných teorií v řízení globálních podniků. Výhody tohoto programu Po úspěšném absolvování... [-]

MSc Marketing

The Chinese University of Hong Kong, CUHK Business School
Campus forma 1 rok September 2017 Hongkong

MSc programu v marketingu klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. [+]

The MSc Program v Marketing klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. Kromě toho, že program je jedinečný v tom, že poskytuje studentům nejen důkladné a in-hloubky báze znalostí v oblasti marketingu, ale také širokou škálou pokročilých marketingu volitelných nejsou obvykle vyskytují v normální vysokoškoláka marketingu nebo programu MBA. Cílem programu je Cílem MSc v programu Marketing je poskytnout studentům, kteří aspirují na vysoce schopné marketingové odborníky s pokročilou marketingových znalostí a dovedností potřebných. Po ukončení programu, Studenti budou schopni aplikovat marketingové koncepty, zásady a teorie realizovat efektivní marketingové operace. Studenti budou schopni aplikovat pokročilé analytické a kvantitativní techniky při vytváření marketingové správná rozhodnutí. Studenti budou schopni analyzovat dopad různých národních funkcí a přizpůsobit vhodné marketingové strategie a marketingové rozhodnutí. Studenti budou schopni posoudit etické důsledky marketingových rozhodnutí a musí být schopen odpovídajícím způsobem reagovat na ně. Studenti budou rozumět otázky spojené s předními / řízení prodeje a / nebo marketingových týmů. Studijní plán Kandidáti jsou nutné k dokončení jednoho předpokladem kurz pre-termín, sedm základních kurzů a čtyři volitelných předmětů nabízených v pravidelných podmínkách během jednoho roku. Každý kurz se rovná třem kreditních jednotek. Předpokladem samozřejmě i sedm základní kurzy jsou nabízeny MSc programu v marketingu. U volitelných předmětů, zájemci si mohou vybrat nanejvýš šest (6) jednotky kurzů nabízených MSc programu v marketingu či kurzů nabízených jinými programy MSc v oboru CUHK Business School a MSSc programu v reklamě, které nabízí School of Journalism a... [-]

MSc Mezinárodní Marketing

University of Bradford School of Management
Campus forma 12 měsíců September 2017 Spojené království Bradford

MSc v oboru mezinárodní marketing, je ideální pro studenty, kteří chtějí získat nové marketingové dovednosti nebo vyvinout větší odborné znalosti v mezinárodní marketingové praxi. [+]

Naše MSc management programy jsou hodnocené mezi nejlepší na světě, zařadil Top 10 ve Velké Británii a Top 60 po celém světě (Financial Times, 2014). Škola také pořádá World Top 10 žebříčku pro marketing.

Výběrem Bradford budete těžit z studuje na trojité akreditované (Equis, AMBA a AACSB) Business School, který je hodnocen Financial Times jako jeden z nejlepších v Evropě 60 škol.

MSc v oboru mezinárodní marketing, je ideální pro studenty, kteří chtějí získat nové marketingové dovednosti nebo vyvinout větší odborné znalosti v mezinárodní marketingové praxi. Vhodné pro studenty s nebo bez předchozí zkušenosti z obchodních, marketingových a manažerských disciplín, je zaměřena na obou nedávných absolventů a ti s prvním stupněm a pracovní zkušenosti.... [-]


MSc Marketing A Management

University of Bradford School of Management
Campus forma 12 měsíců September 2017 Spojené království Bradford

Tento studijní program bude apelovat na studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti marketingu a managementu, který by jim umožnil sledovat vhodných obchodních a marketingových kariéru v domácích nebo mezinárodních organizací. [+]

Naše MSc management programy jsou hodnocené mezi nejlepší na světě, zařadil Top 10 ve Velké Británii a Top 60 po celém světě (Financial Times, 2014). Škola také pořádá World Top 10 žebříčku pro marketing.

Výběrem Bradford budete těžit z studuje na trojité akreditované (Equis, AMBA a AACSB) Business School, který je hodnocen Financial Times jako jeden z nejlepších v Evropě 60 škol.

Tento studijní program bude apelovat na studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet znalosti a dovednosti v oblasti marketingu a managementu, který by jim umožnil sledovat vhodných obchodních a marketingových kariéru v domácích nebo mezinárodních organizací.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Inovací

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Esbjerg

Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing a inovace (MSc) Přejete si být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují manažeři, kteří chápou, jak se na vedení, aby zajistily konkurenční výhody na celosvětových trzích a specialistů, kteří mohou rozvíjet znalosti o zákazníky a konkurenční situace. Tento program vám poskytuje know-how dovednosti, které umožňují, aby se stal takový manažer.

 

Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu. Můžete použít pravomoci při účasti v inovačních projektů a vytvořit marketingové plány pro stávající produkty. Program navazuje na kvalifikaci v organizaci a marketingu získaných na bakalářské úrovni v kombinaci s kurzy kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kurzy jsou mix kurzů dávat kvalifikací, které mají být použity v dlouhodobém horizontu a kurzů dává vám nástroje, které můžete použít ve své první zaměstnání. Kurz projektového řízení je příkladem takového kurzu.... [-]


MSc V Luxusním Management & Marketing

emlyon business school
Campus forma 16 měsíců September 2017 Německo Mnichov Francie Lyon Čína Shanghai Paris Spojené království Lancaster + 6 více

Studie Luxury Marketing a management ve třech ze světových center luxusního průmyslu, Paříž, Londýn nebo New Yorku a Šanghaji, a zároveň mít prospěch z odborných znalostí EMLYON obchodní škole. [+]

MSc v luxusním Management & marketing

Chcete pracovat v luxusním průmyslu? Tento program je pro vás!

 

Tento 16-měsíční program dodává em lyon obchodní škole ve spolupráci s Parsons School of Design v The New School (New York City) a ve spolupráci s London College of Fashion, přípravu studentů na mezinárodní kariéru řízení v luxusním průmyslu. To vám nabízí skutečně multi-školní areál a multi-country zážitek studuje v Paříži, Londýně nebo v New Yorku a Šanghaji.

 

Budete osvojí základy managementu, dicover, jak aplikovat odborné znalosti managementu do luxusního průmyslu, zaměření na módu a styl průmyslu (Londýn) nebo v luxusním provedení Industry (New York City) a master základní dovednosti, které budete transponovat do luxus rozměr svého výběru. Budete také zkušenosti rozdíly v mezinárodních podnikatelských kultur. Navíc získáte hmatatelný pracovní zkušenosti prostřednictvím stáží a podnikatelských projektů, které jsou nedílnou součástí učebních osnov. Pokud chcete vybudovat úspěšnou kariéru ve vysoce konkurenčním, vysoce mezinárodního luxusního průmyslu, pak tento program vám nabízí vše, co potřebujete.... [-]


Magistr V Marketingového řízení

The Hong Kong Polytechnic University Faculty of Business
Campus forma Kombinované 1.5 - 6 let September 2017 Hongkong Kowloon

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingové řízení [+]

Master of Science v Marketing Management

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingového řízení patří rostoucí důraz na spokojenost zákazníků, služby marketingu, rozvoje trhu Číny a business-to-business marketing.

MSc v oboru Marketing Management se zabývá výše uvedenými otázkami, zaměřené především na ty, kteří mají odborné a technické kvalifikace, ale je třeba rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingového řízení. To zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako jsou on-line analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro výzkum trhu a globální marketingové strategie.... [-]


Magistr V Mezinárodním Obchodu A Marketingu

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Odense

Program zahrnuje různé aspekty marketingu, maloobchod, služby, Business to Business, marketingový výzkum stejně jako moduly na další ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - mezinárodní obchod a marketing (MSc) se zaměřením plochy profilu je International Business a Marketing. Studenti tohoto programu získají větší znalosti v hlavních subjektů v: Základy mezinárodního obchodu, mezinárodních marketingových kanálů, marketing přes kultury, mezinárodních vztahů na trhu, globalizačních procesů, New vývoje a inovací Market.

 

 

Znalosti a dovednosti

Program zahrnuje různé aspekty marketingu, maloobchod, služby, Business to Business, marketingový výzkum stejně jako moduly na dalších funkčních oblastech, které ovlivňují rozhodování managementu v oblasti marketingu. Kromě toho bude student získat dovednosti v používání metod a nástrojů, které mohou podpořit kariéru v oblasti marketingu, prodeje, reklamy či média souvisejících pracovních míst.... [-]


Magistr V řízení Značky A Marketingové Komunikace

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Odense

Zaostřovací pole profilu se marketingové komunikace proces od corporate k úrovni značky pomocí vyspělých, socio-kulturní teoretický ... [+]

. Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Brand Management a marketingové komunikace (MSc) zaostřovací pole profilu se marketingové komunikace proces od corporate k úrovni značky pomocí pokročilých, socio-kulturní teoretické pohledy na spotřebitelských trzích. Studenti na tomto profilu budou mít větší znalosti v předmětech, které jsou relevantní pro tento a kompetencí analyzovat základní sociální a kulturní principy a základní logiky moderní komunikační a označovat problémy, s využitím pokročilých etnografické metody. Student získá kompetence při provádění řízení značky jak na strategické a taktické úrovni.A konečně, bude student získá kompetence v analýze současných vztahů mezi marketingové komunikace a branding, korporace a spotřebitelských trzích, stejně jako použití současné principy kulturní řízení značky a etnografické metody výzkumu trhu.... [-]

Msc Strategický Marketing

University of Bradford School of Management
Campus forma 12 měsíců September 2017 Spojené království Bradford

MSc v oboru strategického marketingu, je určen pro studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet své znalosti a dovednosti v oblasti marketingu ze strategického hlediska. [+]

Naše MSc management programy jsou hodnocené mezi nejlepší na světě, zařadil Top 10 ve Velké Británii a Top 60 po celém světě (Financial Times, 2014). Škola také pořádá World Top 10 žebříčku pro marketing.

Výběrem Bradford budete těžit z studuje na trojité akreditované (Equis, AMBA a AACSB) Business School, který je hodnocen Financial Times jako jeden z nejlepších v Evropě 60 škol.

MSc v oboru strategického marketingu, je určen pro studenty z různých prostředí, kteří se snaží rozvíjet své znalosti a dovednosti v oblasti marketingu ze strategického hlediska.

Tento program vám poskytne znalostí, technických dovedností a znalostí k rozvoji marketingové strategie, které poskytují konkurenční výhodu prostřednictvím jasné zaměření na zákazníka. Budete také rozvíjet porozumění celé škály marketingových nástrojů a technik k dispozici, a jak je integrovat plánovat a realizovat úspěšné marketingové programy.... [-]


MSc V Luxusním A řízení Designu

ICN Business School
Campus forma 2 let September 2017 Francie Nancy

Tento MSc v oboru Luxusní a Design Management je výsledkem spolupráce mezi 3 školách Artem Aliance: École nationale supérieure d'art de Nancy (School of Art), ICN Business School (School of Management) a hornictví Nancy (School of Engineering ). [+]

. Zadejte si design a luxus vesmír a stát se kreativním ředitelem! Tento MSc v oboru Luxusní a Design Management je výsledkem spolupráce mezi 3 školách Artem Aliance: École nationale supérieure d'art de Nancy (School of Art), ICN Business School (School of Management) a hornictví Nancy (School of Engineering ). Program Cíle: Rozvíjet znalosti a zkušenosti nezbytné pro pokrok v neustále se měnící luxusní a design trzích, Chcete-li implementovat obchodní, marketingové a komunikační strategie, které jsou přizpůsobeny profesionály v luxusním trhu, Chcete-li získat kulturu designu, jeho historie, znalost svých materiálech, jeho role v srdci luxusních firem, své dovednosti a implementace pomocí pouto mezi marketingu a tvorby, Chcete-li připravit studenty na mezinárodní kariéru v prosazování luxusní zboží, a to zejména v nově se rozvíjejících trzích.   PROGRAM OBSAH: 1. ročník (učil ve francouzštině): UE 1: Ajustements UE 2: personál Développement et professionnel 1 UE 3: Fondamentaux de la Gestion UE 4: Design et créativité UE 5: Koncepce et Matériaux UE 6 + UE 12: Aplikace Pratiques UE 7: personál Développement et professionnel 2 UE 8: Kultura luxe UE 9: Vedení de l'offre dans le luxe UE 10: Gestion des marques UE 11: Gestion de la produkce "Mapování du luxe Parisien" Seminář v Paříži (Francie) Praxe, které mají být provedeny v luxusním společnosti (3 až 6 měsíců) 2. ročník (v angličtině): UE 1: 1 Rok mise nebo seřízení moduly UE 2 + UE 10: Diplomová práce UE 3: Mezinárodní management techniky 1 UE 4: Luxusní Distribuce produktů UE 5: Luxusní Komunikace UE 6:... [-]

MSc V Oboru Marketingu A Digitálních Médií

ESCP Europe Business School
Campus forma 12 měsíců September 2017 Španělsko Madrid Spojené království Londýn Francie Paris + 3 více

[+]

Studium v ​​Madridu a Londýně areálech. Vědecký ředitel: Prof. Charlotte Gaston-Breton Cíle programu Cílem tohoto programu je pomoci vám dosáhnout svého cíle vytvoření úspěšné, mezinárodní, nejmodernější kariéru v oblasti marketingu a digitálním řízením. Kariérní možnosti Na národní nebo mezinárodní úrovni: Marketing Director, produktový manažer, projektový manažer, marketingový manažer pro styk s tiskem, reklama manažer, manažer Společenství, Category Manager, Communication Manager ... Osnovy Kombinace teorie tříd a živých praktických případech: marketing Digitální média Cílené semináře (CRM, maloobchod, zpracování velkých objemů dat, atd.) 360 ° mediální strategie seminář Komunikace a vyjednávání řízení Volitelné: Móda, kultura a cestovní ruch Konference a Živé Případová studie Čas strávený na kampusech 2 termíny v Madridu • 1 termín v Londýně třída Profile Obchod: 54% Marketing a komunikace: 14% Ekonomika: 9% Reklama: 5% Commerce: 3% Grafický design: 3% Překlad / Interpretace: 3% Cestovní ruch: 3% Veterinář: 3% Psychologie: 3% 89% zahraničních studentů 69% žen, 31% mužů požadavek na jazyk Angličtina DOBA 1 rok (Start v září) Průzkum Job 31K € je průměrný plat po MS. jsou zaměstnány méně než 3 měsíce po dokončení studia 91%. 90% pracuje mimo zemi svého původu. V jakém odvětví: Komunikace / Reklama: 50% Obchod / Distribuce: 10% Energie: 10% Consulting: 10% Agribusiness: 10% Informační technologie: 10% Jak se přihlásit Online aplikace ESCP Evropa písemné testy: Numerické a verbální logiku + English Test Osobní pohovor, pokud nárok [-]

Magistr V Oblasti Marketingu A Inovací

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Esbjerg

Chcete být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují ... [+]

. Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing a inovace (MSc) Přejete si být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují manažeři, kteří chápou, jak se na vedení, aby zajistily konkurenční výhody na celosvětových trzích a specialistů, kteří mohou rozvíjet znalosti o zákazníky a konkurenční situace. Tento program vám poskytuje know-how dovednosti, které umožňují, aby se stal takový manažer.Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu. Můžete použít pravomoci při účasti v inovačních projektů a vytvořit marketingové plány pro stávající produkty. Program navazuje na kvalifikaci v organizaci a marketingu získaných na bakalářské úrovni v kombinaci s kurzy kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kurzy jsou mix kurzů dávat kvalifikací, které mají být použity v dlouhodobém horizontu a kurzů dává vám nástroje, které můžete použít ve své první zaměstnání. Kurz projektového řízení je příkladem takového kurzu.Kurzy používají kombinaci projektové práce, skupinová práce a přednášky.Program je nabízen na Campus Esbjerg.... [-]

Magistr V Marketingu, Globalizace A Kultury

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Odense

Zaostřovací pole profilu je Marketing, globalizace a kultura. Studenti na tomto profilu budou mít větší znalosti v hlavních předmětů v ... [+]

Master v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing, globalizace a kultury (MSc) Tento program je nabízen v angličtiněZaostřovací pole profilu je Marketing, globalizace a kultura. Studenti na tomto profilu budou mít větší znalosti v hlavních předmětů v: socio-kulturních pohledů na spotřebu, marketing a branding, stejně etnografickými přístupy k výzkumu trhu pomocí pokročilých marketingové teorie.Dále bude student získat znalosti o a dovednosti, aby byl schopen analyzovat základní sociální a kulturní principy a logiku, že stimulem pro procesy globalizace a jejich důsledky pro trhy, podniků a spotřebitelů.Konečně, student získá kompetence v analýze současné vztahy mezi marketingem a kulturou a řídícími podobností a rozdílů mezi různými kulturami, jakož i uplatnění moderních principů kulturního managementu značky a etnografického výzkumu trhu metod v globalizovaném kulturní ekonomiky.... [-]

MSc V Oboru Marketingové řízení

EDHEC Business School
Campus forma 2 let September 2017 Francie Lille Nice Paris Singapur Singapore Spojené království Londýn Agde Buona Vista plochu Anglie + 8 více

MSc v oboru Marketing Management je určen k přípravě studentů na odborné praxe v oblasti B2B / B2C marketing, digitální marketing, zábavním průmyslu nebo luxusního řízení. [+]

. Získané dovednosti, znalosti MSc v oboru Marketing Management je určen k přípravě studentů na odborné praxe v oblasti B2B / B2C marketing, digitální marketing, zábavním průmyslu nebo luxusního řízení. Carrefour a Unilever se rozhodly sponzorovat program vést studenty k top manažerských pozicích by dohled v reálném čase projektů a zajištění přístupu pro manažery pro profesionální postřehy. Je to vybavuje studenty s celou řadou pokročilých znalostí a podporuje porozumění současných strategických výzev, kterým čelí marketingu. Získané dovednosti, znalosti Mistrovství v analýze a syntéze marketingový výzkum Foster rozhodující strategický marketing myšlení Proveďte marketingové funkce (digitální, luxusní, média, služby, značkování, atd) Vyhodnotit, analyzovat a implementovat klíčové ukazatele výkonnosti Chování globálních marketingových strategií [-]