Kombinované Marketing v Asie - Marketing Marketing programy v Asie

Kombinované Marketing v Asie - Marketing Marketing programy v Asie

Marketing

Magisterské programy poskytuje stejný název pro stupeň - Mistr. Postgraduální studium jako Masters of Science jsou zkráceny MSc. Master of Science v managementu programu nebo Master of Science vzdělávání managementu jsou postgraduální programy v běžném řízení. To znamená, že studenti dostávají akademické vzdělání s hloubkou reflexe a abstrakce. Masters lze obvykle klasifikovány jako Master of Science (MSc) nebo populární Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) obvykle je uveden pro úspěšné dosažení postgraduální programy s vědou nebo technického hlediska konvergence.

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Kombinované Marketing v Asie - Udělejte si Marketing v Asie. Získejte všechny Kombinované Marketing program a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

MSc V Oboru Marketing Management

EAE Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

To vede k jasnému závěru: práce Marketing Management, jsou stále složitější a mění, což vyžaduje manažeři se schopností učit se a vyvíjet kontinuálně. [+]

Mistr v Marketing Management

V posledních letech došlo, jak společnosti se musí naučit pracovat v prostředí stále více dynamický, konkurenceschopný a globalizovaném světě, ovlivnil internet a nové způsoby, jak komunikovat s našimi zákazníky.

Nových informačních technologií povzbudit všechny účastníky trhu, a tak zvládat tyto technologie slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času. Trh se také viděn jako spotřebitelé se stále více náročnější a lepší informovanost jsme nuceni znovu objevit, jak jsme se s nimi komunikovat. Sytost reklama, hledání nových distribučních kanálů, nebo nový způsob stravování, které přinesly digitalizace a internet jsou faktory, aby zvážila. ... [-]


M.sc Globální Marketingové řízení

Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Campus forma Kombinované 16 - 60 měsíců January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. [+]

M.Sc. v globální Marketing Management Master of Science v Global Marketing Management se zaměřuje na trh v globálním prostředí. Na zde uvedené definici globálního marketingu přijala je to Clarke a Wilson (2009) "globální marketing .... zavádí marketingový plán, který může být použit ve všech zemích ať už jako standardní přístup nebo přizpůsobenou specifickým rysům tohoto trhu ". Jinými slovy, se program zaměří na přemýšlení a plánování na globální úrovni, ale provádění a jednat na místní úrovni s ohledem na trhu a jeho požadavky. Požadavky na přijetí Bakalářské minimální CGPA 2,50 nebo odpovídá za přijatelné Senátu; NEBO Bakalářský diplom nebo rovnocenné, ale pro CGPA pod 2,50; mohou být přijaty za předpokladu, že uchazeči musí mít 5 let Pracovní zkušenosti v daném oboru. Absolventi rovnocenných kvalifikací, kteří mají několik let příslušných zkušeností v oboru. Je doklad o uspokojivé znalosti angličtiny pro kandidáty, kde angličtina není jejich rodným jazykem, jako je IELTS 6,0 nebo vyšší, nebo TOEFL 550 nebo vyšší. Kdo by se měl zúčastnit Master of Science v Global Marketing Management byl navržen tak, aby klíčové manažery, vedoucí pracovníky, manažery, podnikatele a další odborníky pro kariéru v globální marketing prostřednictvím rozvoje kritického myšlení a schopnosti v identifikaci, vyhodnocení a řešení problémů, které vyvstaly v globálním marketing a vývoj globálních marketingových strategií. Kromě toho, že je určen pro ty, kteří mají vysokoškolské zázemí v podnikání, stejně jako ty z jiných oblastí průmyslu mají zájem o vypracování komplexního chápání pojmů a současných teorií v řízení globálních podniků. Výhody tohoto programu Po úspěšném absolvování tohoto programu, budete moci: Posoudit význam národních i mezinárodních trendů a problémů v přeshraničního uvádění na trh. Zhodnotit význam vytváření, rozvíjení a udržování konkurenční výhodu v globálním kontextu. Kriticky hodnotí řadu pokročilých dovedností potřebných navrhnout a implementovat globální marketingový plán. Rozvíjet dovednosti, které mají být použity v poradním nebo praktickou vedoucím postavení v marketingovém managementu Správa marketingu a firemní komunikace ve světových marketingových prostředí. Vlastnit osobní, interpersonální, kulturní povědomí a kritické dovednosti, aby mohli pracovat v Marketing Management Integrace znalostí a zvládnout komplexní marketingové informace Vyhodnocovat komplexní marketingové scénáře a vývoj nových aplikací, postřehy a strategie pro globální marketing. Vypracovat komplexní pochopení složitosti globálního marketingu Navrhovat a implementovat globální marketingový plán. Program moduly a projektu / práce Moduly jsou navrženy tak, aby znalosti a dovednosti, které manažeři potřebují, aby přilákaly zákazníky na celém světě. To je speciálně navržen tak, aby vyhovovaly potřebám a trendy na globálním trhu v mezinárodním a multikulturním prostředí. Studenti se učí, že je důležité definovat rozsah marketingu 21. století, vývoj a realizaci efektivní marketingové strategie, přizpůsobení se rychle se měnící technologií; budování spokojenost a udržení zákazníků, a usnadněním komunikace úspěšně. Základní moduly Volitelné moduly * Statistiky a rozhodování Strategický Marketing Management Euro Asia Global Business a trendy Global Management Marketing Integrované marketingové komunikace Řídit tvořivosti a inovace Marketing a udržitelnost ve věku globalizace Nový vývoj výrobků a inovace Metodologie výzkumu MARKETING SERVICES Disertační práce NEBO Etika podnikání a korporátní odpovědnost Podnikání v rámci Euro Asii Strategie do rozvíjejících se trhů Projekt Papír / Případová studie Disertační práce Školení v metodách výzkumu, a to prostřednictvím výzkumných metod a přehled literatury modulu, navíc k přísnému dohledu, vás podpoří rozvíjet své výzkumné dovednosti, takže můžete efektivně dokončit svou disertační práci nebo projektu papír. Budete se očekává, že provádět efektivní výzkum ve vztahu k podnikání v globální marketing u obou akademické a průmyslu účely. Buďto trasa bude vyžadovat, abyste plánovat a provádět efektivní vědecký výzkum kriticky zhodnotí a vybere globální strategie pro vstup na trh, které vedou k významnému disertační práce nebo provádění příslušného výzkumu a analýzy vedoucí k jednomu z akademické papíru, poradenství zprávy nebo anamnézy ve vztahu k aspekt Global Marketing management. Dual Titul Award: APU, Malajsie & Staffordshire University, Velká Británie [-]

MSc Marketing

Birmingham Business School, University of Birmingham
Campus forma 1 rok September 2017 Spojené království Birmingham

Tento program je určen pro absolventy všech oborů, a zkoumá principy, teoretické koncepty a praxi marketingu, se silným důrazem na současnou filozofií a současných problémů. Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing. [+]

. Business to business, vztahy se zákazníky, interní komunikace ... Marketing produktů nebo služeb organizace vám dělá velvyslance značky, klíčovou součást v jeho obchodní a pověsti úspěch. Tento program je určen pro absolventy všech oborů, a zkoumá principy, teoretické koncepty a praxi marketingu, se silným důrazem na současnou filozofií a současných problémů. Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing. Uznávané touto Hospodářská a sociální rada pro výzkum (ESRC) a akreditované Chartered Institute of Marketing, tento program je provozován a podporován zkušenými akademiky a marketingové praktiky. Po celém světě známá pro své odborné znalosti, budou vám významné nahlédnutí do klíčových oblastech marketingu, včetně značky na trh; reklamní; Chování spotřebitelů; marketing etika; a inovace a strategie. Obsah programu Tento program zahrnuje šest vyučovaných modulů, včetně čtyř základních modulů (Consumer Behaviour, marketingové řízení, marketingový výzkum a marketingové strategie a plánování) následované řadou specializovaných modulů, jako jsou Retail marketing, strategické řízení značky, strategického hlediska udržitelnosti životního prostředí a marketingových komunikací. Můžete také provést podstatné výzkumné práce na marketingové téma dle Vašeho výběru. Poslední disertačních prací zahrnovala šetření v oblastech, jako je interaktivní marketing, marketingové komunikace a retail marketingu. Z tohoto programu, nemusíte předchozí formální vzdělání v oblasti marketingu. Program je rozpoznán ESRC pro výzkum vzdělávání a je Tento program je akreditován Chartered Institute of Marketing. Pro čerstvé absolventy a praktikující manažery již obeznámeni se základními marketingovými pojmy, prosím viz také naše marketingové komunikace MSc a strategický marketing a programy Poradenství MSc. Podrobné údaje o programu 12-měsíční plný úvazek program začíná na konci září. Za prvních devět měsíců jsou vynakládány rozvíjení znalostí přes šest nebo sedm vyučovaných modulů, obsahuje čtyři povinné moduly a vybrané ze seznamu možností navržených tak, aby vám flexibilitu dva / tři specializované moduly. 24 měsíců MSc Marketing Program je také k dispozici, kde se studenti nejprve trvat devět měsíců všeobecné obchodní kvalifikaci, postgraduální diplom v oboru Business Administration (GDBA), pokud nesplňují požadavky 12měsíců kurzu. Je-li dosaženo uspokojivé výsledky v této GDBA mohou studenti pak postupují do 12 měsíců MSc programu Marketing. Proč studovat tento kurz Jsme oddělení mezinárodních vědců a učitelů, kteří hrdi na naši širokou dosahující, důsledné a smysluplné výzkumu. Získali jsme řadu výzkumných grantů z orgánů, jako ESRC a Britské akademie, jakož i úzkou spolupráci s obchodními organizacemi na regionální i národní úrovni. Jsme aktivně zapojeni s naší disciplíny s pomocí našeho profesionálního členství, vydavatelství předních časopisů a zapojení s průmyslem a media.We spustit také čtyři mimořádné programy MSc Marketing, které přitahují studenty z více než třiceti zemí. Ty budou vyučovány zaměstnanci z jedné z největších skupin marketingu fakulty ve Velké Británii, včetně akademiků, kteří jsou mezinárodně uznávané. Naše doplňkem akademiků a marketingové praktiky nabízejí rozsáhlé zkušenosti a odborné znalosti v oblastech, jako jsou značky na trh, reklama, marketing služeb, e-marketing, maloobchod, mezinárodní marketing, chování spotřebitelů, mezi podniky marketingu, marketingové etiky, inovace a strategie. vstupní požadavky Dobrý stupeň vyznamenání (2: 1 nebo vyšší) nebo postgraduální diplom z britské univerzity nebo ekvivalentní. [-]

MSc International Marketing

University of Strathclyde Business School
Campus forma 12 měsíců September 2017 Spojené království Glasgow

[+]

Tento program vám umožní vytvořit pokročilé úrovni akademické odborné znalosti v oblasti mezinárodního marketingu. Získáte technické a osobní dovednosti potřebné k obsluze celé řadě dynamických a konkurenčním mezinárodním prostředí. Kurz má široký výběr volitelných předmětů; mnohé z nich obsahují mezinárodní rozměry, což odráží současnou rozmanitost v globální marketingové praxe. Kurz má mnoho funkcí s přidanou hodnotou, včetně ale bez omezení na: real-life učení prostřednictvím naší live průmyslu projektu "Mezinárodní marketing funguje" high-kalibr průmysl spolupráce vynikající výzkum Co budete studovat [-]

MSc V Luxusním Management & Marketing

emlyon business school
Campus forma 16 měsíců September 2017 Německo Mnichov

Studie Luxury Marketing a management ve třech ze světových center luxusního průmyslu, Paříž, Londýn nebo New Yorku a Šanghaji, a zároveň mít prospěch z odborných znalostí EMLYON obchodní škole. [+]

MSc v luxusním Management & marketing

Chcete pracovat v luxusním průmyslu? Tento program je pro vás!

 

Tento 16-měsíční program dodává em lyon obchodní škole ve spolupráci s Parsons School of Design v The New School (New York City) a ve spolupráci s London College of Fashion, přípravu studentů na mezinárodní kariéru řízení v luxusním průmyslu. To vám nabízí skutečně multi-školní areál a multi-country zážitek studuje v Paříži, Londýně nebo v New Yorku a Šanghaji.

 

Budete osvojí základy managementu, dicover, jak aplikovat odborné znalosti managementu do luxusního průmyslu, zaměření na módu a styl průmyslu (Londýn) nebo v luxusním provedení Industry (New York City) a master základní dovednosti, které budete transponovat do luxus rozměr svého výběru. Budete také zkušenosti rozdíly v mezinárodních podnikatelských kultur. Navíc získáte hmatatelný pracovní zkušenosti prostřednictvím stáží a podnikatelských projektů, které jsou nedílnou součástí učebních osnov. Pokud chcete vybudovat úspěšnou kariéru ve vysoce konkurenčním, vysoce mezinárodního luxusního průmyslu, pak tento program vám nabízí vše, co potřebujete.... [-]


Magistr V Marketingového řízení

The Hong Kong Polytechnic University Faculty of Business
Campus forma Kombinované 1.5 - 6 let September 2017 Hongkong

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingové řízení [+]

Master of Science v Marketing Management

Globalizace a technologické změny jsou rychle mění podnikatelské svět. Marketing je stále důležitější disciplínou v dnešním ekonomickém klimatu. Trendy v současném marketingového řízení patří rostoucí důraz na spokojenost zákazníků, služby marketingu, rozvoje trhu Číny a business-to-business marketing.

MSc v oboru Marketing Management se zabývá výše uvedenými otázkami, zaměřené především na ty, kteří mají odborné a technické kvalifikace, ale je třeba rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti marketingového řízení. To zahrnuje řadu odborných marketingových otázek v oblastech, jako jsou on-line analýza spotřebitelského trhu, manažerské problémy v marketingu, analytické metody pro výzkum trhu a globální marketingové strategie.... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu A Inovací

University of Southern Denmark
Campus forma 2 let September 2017 Dánsko Esbjerg

Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu ... [+]

Mistr v oboru ekonomie a Business Administration - Marketing a inovace (MSc) Přejete si být schopni rozpoznat a využít příležitosti na trhu? Vzhledem ke zvyšující se internacionalizace a globalizace, podniky potřebují manažeři, kteří chápou, jak se na vedení, aby zajistily konkurenční výhody na celosvětových trzích a specialistů, kteří mohou rozvíjet znalosti o zákazníky a konkurenční situace. Tento program vám poskytuje know-how dovednosti, které umožňují, aby se stal takový manažer.

 

Kompetence naučili v průběhu programu v oblasti marketingu a inovace mohou být použity na místě a využít příležitostí na trhu. Můžete použít pravomoci při účasti v inovačních projektů a vytvořit marketingové plány pro stávající produkty. Program navazuje na kvalifikaci v organizaci a marketingu získaných na bakalářské úrovni v kombinaci s kurzy kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kurzy jsou mix kurzů dávat kvalifikací, které mají být použity v dlouhodobém horizontu a kurzů dává vám nástroje, které můžete použít ve své první zaměstnání. Kurz projektového řízení je příkladem takového kurzu.... [-]


MSc V Globální Strategické řízení

ESADE Business School
Campus forma 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Studovat MSc s ještě větší mezinárodní vlivy, rozdělením svůj program mezi Lingnan (University College) v Guangzhou (Čína), McIntire School of Commerce, University of Virginia (USA) a ESADE v Barceloně. Perfektní volbou pro ty, kteří chtějí rozšířit své obzory a byli připraveni na globální kariéry v podnikání po celém světě. [+]

Studovat MSc s ještě větší mezinárodní vlivy, rozdělením svůj program mezi Lingnan (University College) v Guangzhou (Čína), McIntire School of Commerce, University of Virginia (USA) a ESADE v Barceloně. Perfektní volbou pro ty, kteří chtějí rozšířit své obzory a byli připraveni na globální kariéry v podnikání po celém světě. PROČ MSc v globální strategické vedení? Live in 3 kontinentech v jednom roce, a stát se globálně smýšlející člověk. Zjistit, co týmová práce v rámci nejvíce mezinárodně a akademicky různých skupin lidí můžete udělat pro své pohledem na svět. Stát se globálním lídrem připraveni realizovat globální strategie a řídit složité mezinárodní týmy. Těžit z 3 velmi odlišných způsobů učení se z nejlepších profesorů na každé univerzitě. S pouhými 60 studentů ve třídě, to je výběrový program, který vám dává nejhlubší možnou vhled do toho, jak svět podnikání funguje. Získat dva oficiální tituly a osvědčení ze tří nejprestižnějších univerzit na světě. Získejte přístup k kariéra služby a sdružení absolventů na třech univerzitách, otevírá ještě více dveří do pracovních příležitostí po celém světě. CÍLE PROGRAMU V době, kdy jste absolvent, budete moci: Plně pochopit složitost provádění globální strategie ve velmi dynamickém světové ekonomiky Pochopit, jak je firma provádí v USA, Číně a Evropě Rozhodujte v teoretických i praktických souvislostech Použít silné analytické a cross-kulturní dovednosti každodenní podnikatelské výzvy KOMPETENCE Tento program je navržen tak, aby vybavit jak analytické a měkkých dovedností potřebných pro budoucí globální kariéry. Žije a studuje ve třech kontinentech s vrstevníky z celého světa vám dá mezikulturní dovednosti, odolnost a pružnost pro přizpůsobení na jakékoli globální myšlení. Malý kohorta 60 studentů a těžký důraz na týmovou práci v multikulturních skupin vám dá výhodu na pracovišti, kde nadnárodní obchodní operace jsou na denním pořádku. [-]

Msc Marketing

Nottingham University Business School
Campus forma 12 měsíců September 2017 Spojené království Nottingham

Díky partnerství s Chartered Institute of Marketing (CIM), nyní nabízíme studentům možnost dokončit diplom CIM v profesionálním marketingem po boku svých magisterského studia bez dodatečných nákladů. [+]

. Díky partnerství s Chartered Institute of Marketing (CIM), nyní nabízíme studentům možnost dokončit diplom CIM v profesionálním marketingem po boku svých magisterského studia bez dodatečných nákladů. To znamená, že budete absolvent s dvěma mezinárodně uznávaných odborných kvalifikací: MSc v oboru Marketing od přední University Business School a diplomu od jednoho z předních světových odborných orgánech pro marketing. Mnozí zaměstnavatelé vyžadují to pro kariéru v oblasti marketingu a komunikace. Jedná se o skutečný přínos pro naše studenty v dnešním konkurenčním trhu, zaměstnanosti a jasně demonstruje váš závazek k kariéru v oblasti marketingu. Diplom CIM je dodáván Cambridge Marketing College. Tento kurz je vhodný pro studenty z jakéhokoliv oboru, včetně podnikání a řízení, s výjimkou těch, kteří již dříve studovali velké množství marketingu. Nabízí prvotřídní výuky, která je prakticky zaměřen a zakotvené v nejnovějších myšlenek a zásad v marketingové praxi. Pracujeme s předními organizacemi a průmyslem, aby zajistily, že učení i nadále relevantní pro zaměstnavatele. Budete studovat marketing v mezinárodním kontextu, posílený mezinárodní mix naší studentské populace. Naše divize Marketing je jedním z největších ve Velké Británii s působivým mezinárodním výzkumném profilu a záznam kvality výuky. Kurz je určen k řešení potřeby akademické přísnosti a zhodnocení praktických otázek v oblasti marketingu. Ty budou mít prospěch z naší jedinečné zaměření na hloubce přes šíři. Tím, že studuje méně modulů do větší hloubky, budete rozvíjet své znalosti klíčových oblastí spotřeby a chování spotřebitelů, služby, mezinárodní, ne-pro-zisk, a vztah mezi podniky marketingu a marketingové strategie. Náš přístup umožňuje malou skupinu výuky posílit základní semináře sezení - něco, co nenajdete všude. Budete mít možnost učit se od hostujících řečníků a podílet se na odborné praxe a exkurze. Po absolvování se můžete rozhodnout pokračovat ve studiích s CIM a s odpovídajícími zkušenostmi zaměstnanosti v roli marketingového související, získat řádným členem stav (MCIM) a stát se Chartered Marketér. Chartered Institute of Marketing je přední profesionální orgán pro obchodníky na celém světě a existuje rozvíjet marketingové profese, udržování profesních standardů a zlepšení dovedností marketingových odborníků. University of Nottingham spojila své síly s CIM dát studentům příležitost získat odbornou kvalifikaci CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikace jsou velmi vyhledávané po zaměstnavateli, a map s našimi vlastními stupňů, který zajišťuje jsme vybavit studenty s nejlepší příležitosti pro úspěšnou marketingovou kariéry. struktura kurzu Vezměte prosím na vědomí, že tato struktura a moduly se vztahují k roku 2015/16 relace, nicméně, moduly mohou být stále předmětem změny. semestr jedno Chování spotřebitele a spotřeba Marketing Management Marketingový výzkum a Analytics Strategický marketing v prostředí digitální ekonomiky semestr dva Výzkumné metody Nejméně dva od: Značkování a marketingové komunikace Současné teorie v marketingu Mezinárodní marketing Nový produkt / služby Vývoj a řízení A dále jsme od: Současné Vývoj v HRM / OB E-Business Řízení inovací Spuštění nových podniků Strategické řízení lidských zdrojů Technologie Podnikání Cestovní ruch a udržitelnost Léto 12,000-15,000 slovo marketing disertační práce, nebo marketingového projektu. Požadavky na přijetí 02:01 diplom nebo ekvivalent English požadavky IELTS 6,5 s 6,0 v každém prvku [-]

Marketingové Strategie V Digitálním Věku (ms SMED)

Audencia Business School
Campus forma 10 - 15 měsíců September 2017 Francie Nantes

Připojeno a jiné "nositelné zařízení" produkty, E-Commerce a mobilní obchod, od základu mění zkušenosti zákazníků v kamenném obchodě, značkové obsahu a komunikace značky "v reálném čase" na sociální média, analytiky marketingu v době "velká data": všechna marketing disciplína, žádný průmysl, není úniku z digitální revoluce. [+]

Solid vzdělávání, přizpůsobené odvětví, ve zvyšující se poptávku po odborníků Nová generace on-line marketing produktů a jiných "nošení prostředků", E-Commerce a mobilní obchod, od základu mění zkušenosti zákazníků v kamenném obchodě, značkové obsahu a komunikace značky "v reálném čase" na sociální média, marketing analytických v době "velkých dat": jakýkoli marketingové discipliny, žádný průmysl, není úniku z digitální revoluce. Tři přední hráči na francouzském a mezinárodním trhu jsou odhodlány společně školy vybudovat program v melodii s obavami marketingových manažerů: Marcel, Paříž integrované komunikační agentura Publicis, Omnicom Group, pojmenovaný Agentura roku na prestižní Clio Award v New Yorku v roce 2013 a získal Grand Prix Strategie 2014 Vedoucí postavení na trhu Mediální ZenithOptimedia Rada Agency, pojmenovaný Mediální agentury roku 2013, podle Figaro a Offremedia, Kapitán Dash, start-up specializující se na marketingové řízení na základě údajů, vítěz IBM SmartCamp trofejí v Evropě, který odměňuje nejmodernější evropské startech. Atlantic Digital 2.0 a La Cantine, sdružení tvořená 250 společnostmi a inovativních podniků Díky zapojení těchto oficiálních partnerů a podporuje více firem uznal Master Spécialisé® marketingové strategie v digitální éře a bezpečně připravit budoucí absolventy pro marketingových funkcí v souvislosti s digitalizací komunikačních kanálů a distribuci. Průzkum 360 Marketing a strategie Základy managementu a zakládání podniků (20%) Základy managementu Účetnictví / Řízení Finanční analýza Základy marketingu International Strategy Obchodní modely v digitálním věku Obchodní právo Právo průmyslového vlastnictví, obraz práva, práva hospodářské soutěže Soft skills Analýza podnikatelského plánu Projektové řízení v digitálním věku (20%) Řízení webového projektu Vypracovat podnikatelský plán Strategie řízení a inovací Inovační metody (Design myšlení ...) Tvorba Hodnota: vývoj nabídka, značkové obsahu, marketingových nástrojů k výkonu a distribuce v digitálním věku (30%) Harmonogram Sdělení je: hodnota značky, integrované marketingové komunikace, brand platforma Marketingové páky: mediální strategii, výkon na trh (SEO, získávání provoz, WebAnalytics) strategie sociální marketing, sociální sítě Distribuce v digitálním věku: cenové strategie, e-commerce a zkušenosti zákazníků Zkušenosti zákazníků, marketing inteligence a zpracování velkých objemů dat (30%) Znalost spotřebitelů Vztah Marketing Strategie vztahů se zákazníky (vyjednávací schopnosti) Řízení CRM Otázky a definice velkých dat Prediktivní marketing 4 až 6 měsíců firemní stáž Projekty provádí ve spolupráci s renomovanými společnostmi Vytvoření digitální komunikační kampaň "jako webovou agentury" ze skutečné poptávky, kterou inzerent Vytvoření webové stránky a blog: Příprava a realizace praktické semináře "bedny na nářadí", ve spolupráci s Atlantikem 2.0 a mnoho digitálních odborníků: www.marketing-digital.audencia.com Projekt E-commerce (nasazení on-line prodejní platformy, akviziční strategie a optimalizace nabídky ...) nabízí e-obchodníkem nebo velkého značky Návrh a vytvoření nástroje CRM podle specifikace vypracované partnerské společnosti Úzká spolupráce s digitálními experty 2.0 Cluster Atlantik byl vytvořen skupinou podnikatelů s cílem zvýšit vliv internetu a digitálních inovací, pořádání workshopů zaměřených společných projektů a akcí ve spolupráci se svými členy a společenství webových vlivných. Profesionální práce: zárukou odbornosti pro zaměstnavatele Absolvování magisterského Spécialisé® předpokládá obhajoba odborné práce. Jedná se o in-hloubkové osobní práce analýzy a reflexe na problém související s mezinárodní zprávy a postaven z betonu shromážděných informací. Každý se zaměří tuto studii ve vztahu ke své vlastní cestu a jejím zájmům. V neposlední řadě, to se spoléhá na misi 6 měsíců v podnikání, který je v logice odborného projektu. Tyto znalosti významně zvyšuje znalosti odvětví každého studenta a výrazně usnadňuje integraci absolventů do pracovního procesu.   Příklady prací Vliv velkých dat na hudebním odvětví Co ekonomický model pro Pesse v digitálním věku? Jaký je vliv mobilních technologií na znalosti zákazníků v bankovním sektoru? Příčina zapojení spotřebitelů s připojeným displejem Redefinice role a výkon online reklamy prostřednictvím Big Data. Jak digitalizovat zásuvky ve vývoji strategie omnichannel? Příklad maloobchodu ve Francii Problémy a specifičnost digitalizace řízení vztahů se zákazníky (eCRM) v odvětví spotřebního zboží a maloobchodu. Vliv teorií spotřebitelského chování a zpracování velkých objemů dat v průmyslu videohry Jaké jsou páky přizpůsobeny Marketing Collaborative spotřebitele? Cílové dovednosti Analyzujte trh produktů, požadavky spotřebitelů, uživatelské zkušenosti a soutěž Vytvoření tradiční marketingový plán a digitální produkt nebo rozsah po rozvíjení technických specifikací Návrh podnikatelského plánu Navržení strategii rozvoje produktu a značky Zavést strategie značky nasazení Zvládnout základní techniky na webu, jazyka a technických, mobilních a tvůrčích technologií Zvládnout web marketingové nástroje Zvládnutí marketingových nástrojů k výkonu na Internetu (pevné i mobilní) Správa analytické nástroje a řízení marketingových kampaní: virové marketing, obcí, zábavní místa Pomocí on-line prodejních nástrojů: páky a prodejní techniky, techniky webového marketingu a e-reklamy (nábor, konverze, udržení zákazníků) Strukturovat své myšlenky a budovat své komunikační nástroje Vytvořit internetový provoz Zvládnout nástroje sběru dat pro spotřebitele a transakční multi-zdroje Analýza dat Spravovat své komunikační strategie a šíření prostřednictvím nástrojů pro vizualizaci a zpracování dat Příklady příležitostí Marketing Development Manager Odpovědný e-commerce Retail Director Merchandising manažer Webové Marketing Manager Odpovědný e-commerce Web SEO manažer Odpovědný e-marketing Digital Communications Manager Manažer CRM Project / členské Vztahy Community Manager Web Project Manager Innovation manažer Animace zodpovědný a obsah webu Vedoucí provozu Studie a referenční manažer Traffic Manager Strategické Digital Glider Odpovědný e-reputace Cílové dovednosti Analyzujte trh produktů, požadavky spotřebitelů, uživatelské zkušenosti a soutěž Vytvoření tradiční marketingový plán a digitální produkt nebo rozsah po rozvíjení technických specifikací Návrh podnikatelského plánu Navržení strategii rozvoje produktu a značky Zavést strategie značky nasazení Zvládnout základní techniky na webu, jazyka a technických, mobilních a tvůrčích technologií Zvládnout web marketingové nástroje Zvládnutí marketingových nástrojů k výkonu na Internetu (pevné i mobilní) Správa analytické nástroje a řízení marketingových kampaní: virové marketing, obcí, zábavní místa Pomocí on-line prodejních nástrojů: páky a prodejní techniky, techniky webového marketingu a e-reklamy (nábor, konverze, udržení zákazníků) Strukturovat své myšlenky a budovat své komunikační nástroje Vytvořit internetový provoz Zvládnout nástroje sběru dat pro spotřebitele a transakční multi-zdroje Analýza dat Spravovat své komunikační strategie a šíření prostřednictvím nástrojů pro vizualizaci a zpracování dat Příklady příležitostí Marketing Development Manager Odpovědný e-commerce Retail Director Merchandising manažer Webové Marketing Manager Odpovědný e-commerce Web SEO manažer Odpovědný e-marketing Digital Communications Manager Manažer CRM Project / členské Vztahy Community Manager Web Project Manager Innovation manažer Animace zodpovědný a obsah webu Vedoucí provozu Studie a referenční manažer Traffic Manager Strategické Digital Glider Odpovědný e-reputace   [-]

MSc V Oboru Marketingu A Digitálních Médií

ESCP Europe Business School
Campus forma 12 měsíců September 2017 Španělsko Madrid Spojené království Londýn + 1 více

[+]

. Studium v ​​Madridu a Londýně areálech. Vědecký ředitel: Prof. Charlotte Gaston-Breton Cíle programu Cílem tohoto programu je pomoci vám dosáhnout svého cíle vytvoření úspěšné, mezinárodní, nejmodernější kariéru v oblasti marketingu a digitálním řízením. Kariérní možnosti Na národní nebo mezinárodní úrovni: Marketing Director, produktový manažer, projektový manažer, marketingový manažer pro styk s tiskem, reklama manažer, manažer Společenství, Category Manager, Communication Manager ... Osnovy Kombinace teorie tříd a živých praktických případech: marketing Digitální média Cílené semináře (CRM, maloobchod, zpracování velkých objemů dat, atd.) 360 ° mediální strategie seminář Komunikace a vyjednávání řízení Volitelné: Móda, kultura a cestovní ruch Konference a Živé Případová studie Čas strávený na kampusech 2 termíny v Madridu • 1 termín v Londýně třída Profile Obchod: 54% Marketing a komunikace: 14% Ekonomika: 9% Reklama: 5% Commerce: 3% Grafický design: 3% Překlad / Interpretace: 3% Cestovní ruch: 3% Veterinář: 3% Psychologie: 3% 89% zahraničních studentů 69% žen, 31% mužů požadavek na jazyk Angličtina DOBA 1 rok (Start v září) Průzkum Job 31K € je průměrný plat po MS. jsou zaměstnány méně než 3 měsíce po dokončení studia 91%. 90% pracuje mimo zemi svého původu. V jakém odvětví: Komunikace / Reklama: 50% Obchod / Distribuce: 10% Energie: 10% Consulting: 10% Agribusiness: 10% Informační technologie: 10% Jak se přihlásit Online aplikace ESCP Evropa písemné testy: Numerické a verbální logiku + English Test Osobní pohovor, pokud nárok [-]

MSc V Luxusním A řízení Designu

ICN Business School
Campus forma 2 let September 2017 Francie Nancy

Tento MSc v oboru Luxusní a Design Management je výsledkem spolupráce mezi 3 školách Artem Aliance: École nationale supérieure d'art de Nancy (School of Art), ICN Business School (School of Management) a hornictví Nancy (School of Engineering ). [+]

Zadejte si design a luxus vesmír a stát se kreativním ředitelem! Tento MSc v oboru Luxusní a Design Management je výsledkem spolupráce mezi 3 školách Artem Aliance: École nationale supérieure d'art de Nancy (School of Art), ICN Business School (School of Management) a hornictví Nancy (School of Engineering ). Program Cíle: Rozvíjet znalosti a zkušenosti nezbytné pro pokrok v neustále se měnící luxusní a design trzích, Chcete-li implementovat obchodní, marketingové a komunikační strategie, které jsou přizpůsobeny profesionály v luxusním trhu, Chcete-li získat kulturu designu, jeho historie, znalost svých materiálech, jeho role v srdci luxusních firem, své dovednosti a implementace pomocí pouto mezi marketingu a tvorby, Chcete-li připravit studenty na mezinárodní kariéru v prosazování luxusní zboží, a to zejména v nově se rozvíjejících trzích.   PROGRAM OBSAH: 1. ročník (učil ve francouzštině): UE 1: Ajustements UE 2: personál Développement et professionnel 1 UE 3: Fondamentaux de la Gestion UE 4: Design et créativité UE 5: Koncepce et Matériaux UE 6 + UE 12: Aplikace Pratiques UE 7: personál Développement et professionnel 2 UE 8: Kultura luxe UE 9: Vedení de l'offre dans le luxe UE 10: Gestion des marques UE 11: Gestion de la produkce "Mapování du luxe Parisien" Seminář v Paříži (Francie) Praxe, které mají být provedeny v luxusním společnosti (3 až 6 měsíců) 2. ročník (v angličtině): UE 1: 1 Rok mise nebo seřízení moduly UE 2 + UE 10: Diplomová práce UE 3: Mezinárodní management techniky 1 UE 4: Luxusní Distribuce produktů UE 5: Luxusní Komunikace UE 6: Mezinárodní management techniky 2 UE 7: Přístup trzích s luxusními nemovitostmi UE 8: Hlavní luxusní Odvětví UE 9: Udržitelnost a etika UE 11: 2. ročník Mission Seminář v Moskvě (Rusko) Praxe, které mají být provedeny v luxusním společnosti (4 až 6 měsíců) Požadavky: Po 3 roky bakalářského studia, přijetí v 1. roce (2-leté program) Po 1 rok magisterský titul, nebo Master, vstupné ve 2. roce (1-leté program) > Francouzština znalosti nutné pro 1. ročník programu / Angličtina pro 2. ročníku programu Vstupné Výběr: Výběr bude proveden na základě vyplněné žádosti podané (ústní pohovor mohou být organizovány). Žádost by měla obsahovat: certifikované akademické přepisy ze všech vysokých škol se zúčastnili, životopis, motivační dopis a atesty jazyků. Kopie certifikátu (y) jazyka (písmena) označující dosažené [pro non-rodilí mluvčí jazyka (ů) požadovaného]: Anglický jazyk: TOEFL (IBT 79-80), TOEIC (750-800), GMAT (550), IELTS (6,5), Certificate of Cambridge (úroveň C) Francouzský jazyk: DALF nebo DELF (úroveň B2) Přijímací porota se sejde v červnu av září. Praktické informace: Délka studia: 2 roky studií Campus lokality: Nancy (Francie) na program 2-leté Jazyky studia: Francouzská pro 1. ročník programu; Angličtina pro 2. ročníku programu [-]

MSc Marketing

The Chinese University of Hong Kong, CUHK Business School
Campus forma 1 rok September 2017 Hongkong

MSc programu v marketingu klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. [+]

. The MSc Program v Marketing klade důraz na současné konkurenční silné stránky jednotlivých odborů v oblasti marketingu v Číně, opravit marketing, CRM, Brand managementu a strategického marketingu. Kromě toho, že program je jedinečný v tom, že poskytuje studentům nejen důkladné a in-hloubky báze znalostí v oblasti marketingu, ale také širokou škálou pokročilých marketingu volitelných nejsou obvykle vyskytují v normální vysokoškoláka marketingu nebo programu MBA. Cílem programu je Cílem MSc v programu Marketing je poskytnout studentům, kteří aspirují na vysoce schopné marketingové odborníky s pokročilou marketingových znalostí a dovedností potřebných. Po ukončení programu, Studenti budou schopni aplikovat marketingové koncepty, zásady a teorie realizovat efektivní marketingové operace. Studenti budou schopni aplikovat pokročilé analytické a kvantitativní techniky při vytváření marketingové správná rozhodnutí. Studenti budou schopni analyzovat dopad různých národních funkcí a přizpůsobit vhodné marketingové strategie a marketingové rozhodnutí. Studenti budou schopni posoudit etické důsledky marketingových rozhodnutí a musí být schopen odpovídajícím způsobem reagovat na ně. Studenti budou rozumět otázky spojené s předními / řízení prodeje a / nebo marketingových týmů. Studijní plán Kandidáti jsou nutné k dokončení jednoho předpokladem kurz pre-termín, sedm základních kurzů a čtyři volitelných předmětů nabízených v pravidelných podmínkách během jednoho roku. Každý kurz se rovná třem kreditních jednotek. Předpokladem samozřejmě i sedm základní kurzy jsou nabízeny MSc programu v marketingu. U volitelných předmětů, zájemci si mohou vybrat nanejvýš šest (6) jednotky kurzů nabízených MSc programu v marketingu či kurzů nabízených jinými programy MSc v oboru CUHK Business School a MSSc programu v reklamě, které nabízí School of Journalism a komunikace, po schválení programový ředitel. Studenti jsou povinni absolvovat dvoutýdenní předčasného kurz (předpokladem chodech) v srpnu před první termín začíná. Požadavky na přijetí Žadatelé musí splňovat následující požadavky: Mají uznaný bakalářský titul s vyznamenáním (nesmí být nižší než druhé třídy nižší divizi nebo B třídě) nebo odpovídající odborné kvalifikace. Poskytnout uspokojivé GMAT skóre Žadatelé by měli zajistit, aby poslat oficiální GMAT skóre (školní Copy) Úřadu program, MSc programu v marketingu čínské univerzity v Hong Kong: programový kód pro MSc programu v marketingu je R9H-0W-23 pro přijetí účelem se skóre nebude brán zřetel GMAT zkoušky, které vykonávají více než pět let před přijímacím roku. Žadatelé by měli splňovat jeden z následujících požadavků anglického jazyka na univerzitě před přijati do programu: mají stupeň průchodu v angličtině v jedné z následujících zkoušek: Hong Kong Advanced Level zkouška (AS Level); Hong Kong Higher Level zkouška; CUHK Imatrikulace vyšetření; nebo dosáhnout úrovně 4 nebo vyšší v předmětu Anglický jazyk Hongkong diplom středního vzdělání (HKDSE) Examinatoin; nebo stupeň z univerzity v Hongkongu nebo v anglicky mluvící zemi; nebo dosahovat určené skóre v následujících testů: TOEFL (Paper-based: 550; Computer-based: 213, založené na Internetu: 79); GMAT (verbální) (Pásmo 21); IELTS (akademické) (Pásmo 6,5); nebo Žadatelé s tituly udělované zahraničními univerzitami prostřednictvím vzdělávacích programů na dálku nebo prostřednictvím dokončení kurikula krátkou dobu jsou povinni poskytnout hodnotící zprávu od Rady Hong Kong pro akreditaci akademických a profesních kvalifikací (HKCAAVQ) na úrovni kvalifikace získané. [-]

MSc Mezinárodní Marketing

University of Bradford School of Management
Campus forma 12 měsíců September 2017 Spojené království Bradford

MSc v oboru mezinárodní marketing, je ideální pro studenty, kteří chtějí získat nové marketingové dovednosti nebo vyvinout větší odborné znalosti v mezinárodní marketingové praxi. [+]

Naše MSc management programy jsou hodnocené mezi nejlepší na světě, zařadil Top 10 ve Velké Británii a Top 60 po celém světě (Financial Times, 2014). Škola také pořádá World Top 10 žebříčku pro marketing.

Výběrem Bradford budete těžit z studuje na trojité akreditované (Equis, AMBA a AACSB) Business School, který je hodnocen Financial Times jako jeden z nejlepších v Evropě 60 škol.

MSc v oboru mezinárodní marketing, je ideální pro studenty, kteří chtějí získat nové marketingové dovednosti nebo vyvinout větší odborné znalosti v mezinárodní marketingové praxi. Vhodné pro studenty s nebo bez předchozí zkušenosti z obchodních, marketingových a manažerských disciplín, je zaměřena na obou nedávných absolventů a ti s prvním stupněm a pracovní zkušenosti.... [-]


Vedení MSc Marketing

Grenoble Ecole de Management
Campus forma 2 let September 2017 Francie Grenoble Spojené království Londýn + 1 více

Marketing se mění a my zařídíme, protože nové marketingové odborníky, aby splňovaly nejvyšší standardy úspěšných organizací. Budete schopni porozumět požadavkům podnikání a převést tyto potřeby do up-to-date marketingových programů, které budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a generovat dlouhodobý růst. [+]

Cíle:

Marketing se mění a my zařídíme, protože nové marketingové odborníky, aby splňovaly nejvyšší standardy úspěšných organizací. Budete schopni porozumět požadavkům podnikání a převést tyto potřeby do up-to-date marketingových programů, které budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a generovat dlouhodobý růst.

 

 

Popis programu:

marketing kariéra je nyní hluboce spojena s kompetencí v digitálním aréně. 25% z předmětu je věnována vývoji plné pochopení každé oblasti a naučit se, jak je hladce integrovat do svých marketingových plánování a vztahů se zákazníky.

 

Jedná se o dvouletý program. Program začíná v září a vyžaduje pravidelnou docházku po dobu jednoho akademického roku (září-červen) a následně Projektu Konečné řízení na marketing související téma volby studenta. Projektový management Final může být dokončena v souběžně s plný úvazek stáž nebo zaměstnání.... [-]