1 MSc Programy v Marketing v oděvnictví v Čína pro 2024
Filtry
Filtry
- MSc
- Čína
- Móda
- Marketing v oděvnictví
1 MSc Programy v Marketing v oděvnictví v Čína pro 2024
Popular study format
Popular education type
MSc Programy v Marketing v oděvnictví
Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e-commerce strategie, ekonomiky a oděvních trzích, statistické analýzy a výzkumných metod.
Čína vysokoškolské vzdělání za pár let byl zvolen jako jeden z nejlepších mezi asijskými zeměmi. Tato země má přes 150 veřejných i soukromých vysokých škol vlastnil distribuce na všech provinciích Číny. Čím vyšší vzdělání zakládají na výzkumu.
MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě.