Keystone logo

1 MSc Programy v Marketing v oděvnictví v Čína pro 2024

Filtry

Filtry

  • MSc
  • Čína
  • Móda
  • Marketing v oděvnictví
Studijní obory
  • Móda (1)
    • Zpět do hlavní kategorie
    Místa
    Najděte další místa
    Druh titulu
    Doba trvání
    Studijní tempo
    Jazyk
    Jazyk
    Studijní formát

      Popular study format

      MSc Programy v Marketing v oděvnictví

      Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e-commerce strategie, ekonomiky a oděvních trzích, statistické analýzy a výzkumných metod.

      Čína vysokoškolské vzdělání za pár let byl zvolen jako jeden z nejlepších mezi asijskými zeměmi. Tato země má přes 150 veřejných i soukromých vysokých škol vlastnil distribuce na všech provinciích Číny. Čím vyšší vzdělání zakládají na výzkumu.

      MSc, nebo Master of Science, je mezinárodně uznávaný akademický titul, který ukazuje, odbornost a znalosti daného tématu nebo pole. Většina programů MSc trvat asi čtyři roky do konce, po kterém někteří připojit k pracovní síle, zatímco jiní pokračovat ve třídě.